Zo'n sappige met grill-strepen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:13 schreef DarkElf het volgende:
Vlees![]()
daarom gaan we dit jaar op oze trouwdag eens lekker Argentijnse steaks naar binnen werken
Als ik je een tip mag geven, voor de absolute hotspot in NL vwb steaks : Castellquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:13 schreef DarkElf het volgende:
Vlees![]()
daarom gaan we dit jaar op oze trouwdag eens lekker Argentijnse steaks naar binnen werken
Tip opgepakt, menukaart gezien:quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven, voor de absolute hotspot in NL vwb steaks : Castell
Zit op de lijnbaangracht.
Goddelijk. Fantastische whisk(e)ys ook.
Daar hebben ze het echt tot een kunst verheven. Misschien leuk ipv Mario ( *hint* )
En overnachten in Hotel New York in 1 van de suites met uitzicht over de Maasquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:43 schreef DarkElf het volgende:
Rt en ik zaten trouwens aan Gauchos a/d Maas te denken , veel vlees én Rotterdam
Gaat voor mij ook op. "Probleem" is dat de mr alleen op bepaalde voorwaarden naar de stad teruggaat ( en die voorwaarden kan ik goed mee leven hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:59 schreef SHE het volgende:
Ikhet ook. Als ik mijn vent ooit zover krijg weer terug naar R'dam te gaan, dan sterf ik een gelukkig mens.
Ik voel me prima in Utrecht, daar niet van. Maar ik ben op mijn best in R'dam. Die stad heeft het.
Ja, vreselijke reclame.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Die kip heeft de meeste ruimte van zn leven. In je oven stgraks. Kip, het meest mishandelde stukje vlees, kip
Graag gedaan!quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh ik zie net dat het Lianne is die ervoor verantwoordelijk is dat ik nu allemaal leuke cijfertjes kan lezen.![]()
Dankjewel Lianne!
Ik denk dat geld terugkrijgen nadat je het volledige bedrag hebt betaald wel eens heel lastig zou kunnen worden. Ken je niet iemand die jurist is en eventueel het mooie briefpapier van de zaak een klein beetje kan misbruiken om je verzoek kracht bij te zetten?quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:48 schreef AKnynke het volgende:
oh, en plan van aanpak rijschool:
- geld betalen
- protestbrief schrijven en versturen
- rijbewijs halen
- gedeelte geld terugkrijgen
Ik heb er al veel over gelezen maar ik heb hem nog niet gezien. Is hij zo erg?quote:
Probleem is dat ik dinsdag examen moet doen, en niet op examen mag als ik t geld niet betaald heb. En de eigenaar is op vakantie, dus het kan niet anders...quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:37 schreef Pandorah het volgende:
Ik zou ook niet al het geld betalen als ik die protestbrief zou versturen.
Enne... meestal helpt het al als je je titel bij je naam zet, dan schrikken ze meestal al
Ik heb echt het gevoel alsof je genaaid wordt...quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Probleem is dat ik dinsdag examen moet doen, en niet op examen mag als ik t geld niet betaald heb. En de eigenaar is op vakantie, dus het kan niet anders...
En, volgens mij is de titel bachelor of arts niet zo indrukwekkend..
ik ga er maar van uit van niet...quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel alsof je genaaid wordt...
Ik heb het probleem niet gelezen en ik weet niet precies over hoeveel geld we hier praten, maar in de regel zou ik zeggen: gewoon betalen, rijbewijs halen en maximaal twee keer een brief schrijven. Daarna niet teveel aandacht aan besteden en zien als een case of bad luck. Het levert je door de bank genomen toch niets meer dan moeite en gezeik op.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Probleem is dat ik dinsdag examen moet doen, en niet op examen mag als ik t geld niet betaald heb. En de eigenaar is op vakantie, dus het kan niet anders...
Het lollige is dat Plasterk de directe doorstroom naar de Master wil minderen. Alleen met een bachelor kan je zo weinigquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Logisch...quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:51 schreef ColdFeet het volgende:
Schatten, ik ben een beetje SC-moe![]()
Ik kom over een tijdje wel weer terug ofzo!
Ik hoop t...quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:51 schreef ColdFeet het volgende:
Schatten, ik ben een beetje SC-moe![]()
Ik kom over een tijdje wel weer terug ofzo!
Vanavond karbonaadjes klaar staan maken voor het heule gezinquote:
Doe mij maar een lekkere bratwürstquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Vanavond karbonaadjes klaar staan maken voor het heule gezin
Ik had een frietje met met een slachtafvalstaafquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Vanavond karbonaadjes klaar staan maken voor het heule gezin
Ode aan de frikadelquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had een frietje met met een slachtafvalstaaf
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:26 schreef krakkemieke het volgende:
Bedankt Isa! Lol!
Ik heb net you tube ontdekt. Nog een verzoeknummer?
Als verzoeknummer graag jouw allereerste singlequote:Op woensdag 16 juli 2008 23:26 schreef krakkemieke het volgende:
Bedankt Isa! Lol!
Ik heb net you tube ontdekt. Nog een verzoeknummer?
Ik kan op mijn werk niet meer op www.youtube.com, maar als iemand hier een linkje plaatst kan ik het wèl afspelenquote:
quote:
Probeer video.google.nl eens, misschien dat ze die vergeten zijn? Staan exact dezelfde filmpjes opquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan op mijn werk niet meer op www.youtube.com, maar als iemand hier een linkje plaatst kan ik het wèl afspelen
lolzzz Boris is nog jeugdquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:34 schreef krakkemieke het volgende:
Borisz, wat is jouw jeugdsentiment?
Die werkt dus welquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:35 schreef FleshWound het volgende:
Probeer video.google.nl eens, misschien dat ze die vergeten zijn? Staan exact dezelfde filmpjes op
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan op mijn werk niet meer op www.youtube.com, maar als iemand hier een linkje plaatst kan ik het wèl afspelen
We beginnen met Happy hardcorequote:Op woensdag 16 juli 2008 23:34 schreef krakkemieke het volgende:
Borisz, wat is jouw jeugdsentiment?
dank voor het complimentquote:
Ja hedendaagse muziek volg ik ookquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:45 schreef krakkemieke het volgende:
Borisz: imho ben je alleen oud als je niks meer weet van hedendaagse muziek en dan ben ik oud!
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
Wat was jouw eerste single dan Isabeau?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik kan dus verzoekjes doen, wat leuk
Doe maar wat je het mooiste Rammstein nummer vindtDan luister ik dat wel als patiënten weg zijn, kan nu even niet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:43 schreef Leintjeuh het volgende:Isa ik was in slaap gevallen
Bel je zo wel
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:45 schreef krakkemieke het volgende:
Borisz: imho ben je alleen oud als je niks meer weet van hedendaagse muziek en dan ben ik oud!
Ik weet niet eens wat urban muziek isquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:48 schreef borisz het volgende:
Ja hedendaagse muziek volg ik ook, al volg ik de hitlijsten niet meer zoals een paar jaar geleden
Ik heb een brede muzieksmaak, zolang het geen urban muziek is is het over het algemeen goed
Urban is een gooi alles op een hoop term.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat urban muziek is(is dat hiphop en zo?)
Ga je lagere school diploma inleverenquote:
Vind ik ook verschrikkelijke muziek. Behalve Eminem, daar vind ik sommige nummers nog wel mooi van.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:53 schreef borisz het volgende:
Urban is een gooi alles op een hoop term.
Ik versta eronder hiphop en r&b.
Vooral die nietszeggende gangstah rap en overal hetzelfde klinkende r&B zangeresjes vind ik niks aan.
quote:
Laat je ogen checkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ga je lagere school diploma inleveren
quote:
Die staat daaronderquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waar is die post van krakkemieke dan gebleven? En waarom staat die er bij mij wel tussen?
Er staan 4 posts boven de post van krakkemieke.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waar is die post van krakkemieke dan gebleven? En waarom staat die er bij mij wel tussen?
Omdat de post van krakkemieke na de 4e post kwam en daarna kwam mijn 4 op een rij postquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:03 schreef Leintjeuh het volgende:
neee neee! Lein gaat morgen een bril halen, heus! Of doe toch maar contactlenzen, Lein, want een bril lijkt me niets bij jou.quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:04 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Er staan 4 posts boven de post van krakkemieke.
I deny your reality, and substitute it with my ownquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat de post van krakkemieke na de 4e post kwam en daarna kwam mijn 4 op een rij post
quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
neee neee! Lein gaat morgen een bril halen, heus! Of doe toch maar contactlenzen, Lein, want een bril lijkt me niets bij jou.
Ctrl indrukken en scrollen met het wieltje van je muis. De ene kant op scrollen is kleiner maken, de andere kant op is groter maken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:08 schreef krakkemieke het volgende:
Nou, met zulke kleine lettertjes lijkt een microcoop me beter.....
Krakje is geen nerd die het kan vergroten.
Ik voelde me al overgeslagen. Ik wil graag Andrea Bocelli en Elmo aanvragen, met Time to say Goodnightquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:09 schreef krakkemieke het volgende:
Leintjuh, je mag ook een verzoek voor you tube indienen hoor
quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:10 schreef Isabeau het volgende:
Die meneer op dat plaatje doet me aan Marco Borsato denken, borisz
Of [ctrl] en [-] of [+] tegelijk indrukkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ctrl indrukken en scrollen met het wieltje van je muis. De ene kant op scrollen is kleiner maken, de andere kant op is groter maken.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:12 schreef krakkemieke het volgende:
Borisz, je mag ook gewoon een knuffel vragen hoor. daar heb je niet zulke lelijke muziek voor nodig. KNUFFF!
Oma mode uit
Zo leer ik wat van remlofquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Of [ctrl] en [-] of [+] tegelijk indrukken
Ik weet mijn eerste singles niet meerquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:43 schreef krakkemieke het volgende:
Oh en MascaraKlodder, wat was jouw eerste single?
Weet je, ik vind dat dat kan. Altijd fijn om later een beetje om jezelf te kunnen lachen. Alleen is zo'n tattoo dan minder grappig, dat kost wat meer tijd om de jeugdonbezonnenheid te vergeten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bij mij staat die post van krak er ook tussen
Net terug van arbeit!
En er zaten enge mensen in de bus
iemand met een tatoage van 2pac
een wit hemd
een zilveren broek met draken
plastic kralen kettingen
blauwe timberlands
een paarden staat
een zakdoek/petje/ding (voor gangsters)en hij was dunner dan een spijker
Dat mag niet, tenzij er geen copyright op rustquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Heuj, Remlof, nu je er toch bent, kan je me uitleggen waar ik mp3'tjes kan uploaden om die hier te posten? Het meest schattige liedje ooit kan ik online niet vinden, maar heb m wel zelf op de pc staan...
Hoi Hobske!quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:12 schreef MissHobje het volgende:
Dag CUL poppekes
Zo goeiemoggol.. dem ik leef nog
\beetje lange dag gewerkt en nu nog zit ik in studio radio te rommelen..
En volgens mij nog kei gezellig hier
Oh. En als ik erbij zet dat de betreffende band copyright heeft met vermelding van het album erbij?quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat mag niet, tenzij er geen copyright op rust
Ja?quote:
Ik zit bij lokale radio.. en doe ik vast mijn programma voorbereiden nu..quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoi Hobske!Wat is de studio radio? of is dat de radio studio?
Nee joh, ik moet werken! Ik mag niet slapen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:23 schreef krakkemieke het volgende:
Ga je later ook lekker slapen met Elmo en Andrea?
Dan ook nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh. En als ik erbij zet dat de betreffende band copyright heeft met vermelding van het album erbij?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je, ik vind dat dat kan. Altijd fijn om later een beetje om jezelf te kunnen lachen. Alleen is zo'n tattoo dan minder grappig, dat kost wat meer tijd om de jeugdonbezonnenheid te vergeten.
Den Haag slaap lekker
En Elmo wil ik ook horen
quote:
Srsly, copyrighted materiaal aanbieden zonder dat daar een vergoeding tegenoverstaat aan de rechthebbenden is bijna overal ter wereld verboden.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
He was like.... 30..
srsly!
Daar word ik ook vrolijk vanquote:
Tenzij die rechthebbenden daarmee instemmen natuurlijk, en dat is het geval op YouTube, behalve voor artiesten als Prince bijvoorbeeld, die willen hun materiaal daar niet hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Srsly, copyrighted materiaal aanbieden zonder dat daar een vergoeding tegenoverstaat aan de rechthebbenden is bijna overal ter wereld verboden.
... Nee. Echt? Is ie gek geworden? Waarom? Wat zegt zij?quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:44 schreef Isabeau het volgende:
Lein, mijn broer heeft nog steeds contact met haar!!!!!
Ja maar ja maar... Ik heb de CD, dus ze hebben het geld al gevangen. En ál hun andere materiaal wordt aangeboden op youtube, alleen dit specifieke nummer niet...quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Tenzij die rechthebbenden daarmee instemmen natuurlijk, en dat is het geval op YouTube, behalve voor artiesten als Prince bijvoorbeeld, die willen hun materiaal daar niet hebben.
Oh, dan is dat de reden dat ik die werkelijk prachtige versie van Quindon Tarver van "When doves cry' niet meer kan vindenquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:44 schreef remlof het volgende:
Tenzij die rechthebbenden daarmee instemmen natuurlijk, en dat is het geval op YouTube, behalve voor artiesten als Prince bijvoorbeeld, die willen hun materiaal daar niet hebben.
ik kom net kijkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:45 schreef krakkemieke het volgende:
Latislos, ik heb er vanavond enorm van genoten. La grange vond ik nog leuker!
dan moet je een eikenhouten nemen! dan ronkt ie niet meequote:Op donderdag 17 juli 2008 00:48 schreef krakkemieke het volgende:
Oh, me bureau ronkt mee!
Dat ze ECHT van hem houdt. ECHT WAAR HOOR.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:45 schreef Leintjeuh het volgende:
... Nee. Echt? Is ie gek geworden? Waarom? Wat zegt zij?
Ja van jou, maar niet van al die anderen die het downloaden via de link van jou.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar ja maar... Ik heb de CD, dus ze hebben het geld al gevangen. En ál hun andere materiaal wordt aangeboden op youtube, alleen dit specifieke nummer niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Srsly?quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ze ECHT van hem houdt. ECHT WAAR HOOR.
* Isabeau gilt even
* Isabeau knikt patient geruststellend toe
wat is er mis met like 30, srslyquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
He was like.... 30..
srsly!
Elmo lied is leuk
quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja van jou, maar niet van al die anderen die het downloaden via de link van jou.
Hey, de hele muziekindustrie is nog steeds volkomen ontregeld door het fenomeen "internet", duizenden ontslagen wereldwijd en ze weten nog steeds niet helemaal hoe het in hun strategie in te plannen
En dat is best wel lullig voor diegenen die in die business hun karig loon verdienen.Wankers. They're all fucking wankers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon je moederlijke instincten volgen: lief zijn, troosten, toedekken, wat te drinken aanbieden en in de gaten houdenquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Dit wordt wederom een kutnacht, Milou heeft net gekotst (glkkg wel naast het bed), heb haar maar een paracetamolletje gegeven tegen de verhoging, verder weet ik ook niet wat ik kan doen
quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:55 schreef krakkemieke het volgende:
Latislos,jij begon met zz top! Het is jouw schuld!
Ik hoop het! Het arme schaap had al haar geld en papieren en paspoort in een ravijn (!!) laten vallen. Zo dom.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Srsly?Hij stuurt r toch niet meer geld heh?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop het! Het arme schaap had al haar geld en papieren en paspoort in een ravijn (!!) laten vallen. Zo dom.
is op het werk ook vaag. Als je naar youtube gaat, en iets wilt bekijken, lijkt het alsof hij het niet doet. Maar blijkbaar wordt het filmpje eerste helemaal naar binnengehaald. Daarna speelt hij het pas af.. (wel relaxed kan je er snel doorheen 'browsen')quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:59 schreef Isabeau het volgende:
oh, www.youtube.com doet het dus niet, maar ik kan wel gewoon zoeken en zo als het eenmaal open staat via een linkjeEcht, wat een geweldig systeem hier
Allemaal gedaan...baal er gewoon van dat ze ziek is. Hopelijk krijgt ze dadelijk niet weer een benauwdheidsaanval, heb iig haar neusje goed schoongemaakt net.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon je moederlijke instincten volgen: lief zijn, troosten, toedekken, wat te drinken aanbieden en in de gaten houden
Natuurlijk baal je er van dat ze ziek is, Milou baalt ongetwijfeld met je meequote:Op donderdag 17 juli 2008 01:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Allemaal gedaan...baal er gewoon van dat ze ziek is. Hopelijk krijgt ze dadelijk niet weer een benauwdheidsaanval, heb iig haar neusje goed schoongemaakt net.
Maar dat zegt niets over de luchtwegen natuurlijk![]()
Ze heeft ook een heel hees stemmetje de afgelopen dagen, klinkt schattig, maar is lang niet zo schattig als je weet wat eraan vooraf is gegaan
quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Allemaal gedaan...baal er gewoon van dat ze ziek is. Hopelijk krijgt ze dadelijk niet weer een benauwdheidsaanval, heb iig haar neusje goed schoongemaakt net.
Maar dat zegt niets over de luchtwegen natuurlijk![]()
Ze heeft ook een heel hees stemmetje de afgelopen dagen, klinkt schattig, maar is lang niet zo schattig als je weet wat eraan vooraf is gegaan
Alsof iedereen alle muziek zou kopen die je luistertquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:03 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb door internet nieuwe bands ontdekt. Omdat ik liever eten koop dan muziek, krijg ik weleens een kopie. Maar als ik geen kopie krijg, kan hem niet kopen. Ik heb dus niet het idee dat ik de muziek industrie tekort doe.
idd. Soms luister je een nummer, download je het hele album (das meestal makkelijker ) en blijkt de rest redelijk ruk te zijn...quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alsof iedereen alle muziek zou kopen die je luistertDat doe je met de radio toch ook niet?
Maar als ik het echt heel gaaf vind dan koop ik ook de cd. Alleen op cd's staan geen videoclips...en daar is youtube nou zo leuk voor!quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:08 schreef latislos het volgende:
idd. Soms luister je een nummer, download je het hele album (das meestal makkelijker ) en blijkt de rest redelijk ruk te zijn...
Heel ff nogquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:11 schreef krakkemieke het volgende:
Trouwens... dat je je liet gaan bij de huisarts... Dat lijkt misschien stom en slap.... maar dat is niet zo. Soms moet je gewoon eens lekker razen. Dat klinkt stom, voor je eigen idee, alsof je overdrijft. Maar dan begrijpt een arts of een hulpverlener pas hoe erg het voor je is.
Ik hoop dat je pillen helpen en dat Milou gewoon een verkoudheid heeeft!
nou ben je al ruim 4 jaar op fok! doe eens quotenquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:23 schreef krakkemieke het volgende:
HUH! Nee, niet die, lol!
ik wil wel ruilen hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 02:11 schreef Isabeau het volgende:
Ruilen, MeMo?
En cup a soup heb ik wel zin in
En de jostie van de beveiliging is ziek, althans, dat zegt hij. Ik denk dat hij niet echt ziek is, maar gewoon graag naar huis wil. Hij overdrijft net iets te erg.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:11 schreef KrnKje het volgende:Morguh!
Gisteren heerlijk gegeten! Was echt super goed gelukt allemaal
Daarna een verjaardsfeestje wat aangekondigd was als 'suf', maar wat toch erg gezellig was, waardoor er nu een lichte mist in m'n hoofd rondhangtTussen 10:00 en 13:00 komt de bank
Nee perfect was het niet, de soep was net iets té gebonden, maar wel erg lekker... en de compotes bij de pasta waren iets te nat waardoor er wat vocht uit liep... het toetje was super, alleen is m'n aardbeienlikeur iets te oud waardoor de smaak niet meer super is...quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Was het .. perfect ?
Ik ga vandaag rommelen met truffels. Ik heb een redelijk perfect klein blikje van mijn moeder gehad, waarmee ik dingen ga doen die menigeen niet eens met zijn partner durft te doen. Ha!
Maar goed, daar gaat ook jaren aan redelijk perfect zijn aan vooraf natuurlijk.
Goedemorgen allemaal en doeiIk ga even naar beneden voor een zonnebankje, de zomer laat het wat afweten en je wil er toch een beetje fris uitzien he?
Ok, het is nep..maar het is wel fantastisch nep!
Een fiets van het station van een willekeurig verslaafd persoon? Of een fiets die goed is voor het station?quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hebben jullie enige idee wat vandaag de dag een stationsfiets kost?
Of een fiets die is achtergelaten op het station en na een bepaalde periode voor een prikkie geveild wordt?quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:21 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Een fiets van het station van een willekeurig verslaafd persoon? Of een fiets die goed is voor het station?
Een beetje redelijke tweede hands fiets kost tegenwoordig al snel 60 euro...quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mimu, beterschap! Nu aan de thee ne het beschuit?
Ik dacht dat staionsfiets een bekend begrip was.
Is gewoon een simpele goedkope fiets waarmee je zeg maar gewoon naar het staion kan fietsen...
hup, gaan met die banaan kind!quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Ruilen? Ik doe jou werk, jij mag naar mijn psycholoog?
Geen beschuit.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mimu, beterschap! Nu aan de thee ne het beschuit?
Ik dacht dat staionsfiets een bekend begrip was.
Is gewoon een simpele goedkope fiets waarmee je zeg maar gewoon naar het staion kan fietsen...
Succes bij de psycholoog.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:22 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:
have fun!quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:33 schreef Liejannuh het volgende:
Foto's Krnkje!![]()
Ik ga even een orienterend/sollicitatie gesprek houden. Duimen jullie voor me?
Ik denk niet dat je mijn werk wil als je naar de psycholoog moet..quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Voorbeeldplaatje was rood, maar t is een grijze...quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je had een mooie rode besteld toch? Krijgen we ook een foto?
Precies dat relaxe dusquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is het nut van die kantelbare armsteunen?
Ziet er wel relaxt uit!
Plat staat het mooi en omhoog zit het lekker gok ik zo.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is het nut van die kantelbare armsteunen?
Ziet er wel relaxt uit!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Plat staat het mooi en omhoog zit het lekker gok ik zo.
Nog niet, maar ik ga zometeen eens hard nadenken...quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb je al hapjes uitgezocht om te maken voor als je vanavond lekker met je mister gaat bankhangen?![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Geen beschuit.![]()
Mijn no-go-lijstje voor dit soort dagen bestaat uit:
Niet teveel vezels
Geen granen
Geen aardappels
Geen zout
Niet te kruidig
Qua vlees alleen kipfilet
Geen pepers, paprika e.d.
Geen koolsoorten (behalve een brocolisoepje vanmiddag want die brocoli moet op.)
Geen uien, prei e.d.
En een hele rits aan groente en fruit (ananas) wat ik op dagen als deze absoluut moet vermijden.
Geen suiker
Geen koolzuur
Geen vet
Wel doen:
Veel vieze maagmedicijnen
Verse gember in water of groene thee en om mee te koken
Magere melk / yoghurt in heel kleine hoeveelheden
Groente en fruit waar ik wel tegen kan maar heel beperkt en in kleine hoeveelheden
Evt. wat witte rijst
Sowieso kleine porties en vooral niet te vaak eten.
Joint rokenOp de een of andere manier wordt de boel daar rustiger van.
![]()
Dus als ik rare dingen ga zeggen ben ik ontoerekeningsvatbaar.
Ik verdenk de rode besjes, een klein stukje rookworstquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Whehehe; arme Mimu.
Ik gebruik de joint truuk ook bij opstandige darmen. Werkt heerlijk.
Hoezo, werk je met psychiatrische patiënten?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mijn werk wil als je naar de psycholoog moet..
Neh, beiden zouden geen problemen moeten geven.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik verdenk de rode besjes, een klein stukje rookworst, of mijn allereigenste pruimen waar ik er drie van gehad hen gisteren. Wat denk jij?
Nou ja, wel redelijk goed bericht dan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:32 schreef KrnKje het volgende:
M'n oom waar ik laatst van berichtte heeft geen uitzaaiingen, dus buiten z'n blaas die er uit moet en gereconstrueerd wordt met darm, 'valt het wel mee'...
Nou dat is dan tenminste een beetje positief.. hoewel dat al zwaar genoeg is..quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:32 schreef KrnKje het volgende:
M'n oom waar ik laatst van berichtte heeft geen uitzaaiingen, dus buiten z'n blaas die er uit moet en gereconstrueerd wordt met darm, 'valt het wel mee'...
Gelukkig valt het mee Frankquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:32 schreef KrnKje het volgende:
Nahjah, ongerust... Het zou de derde oom/tante van rond de 50 zijn die geveld werdquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gelukkig valt het mee FrankMaakte je je erg ongerust?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik hoop dat je er snel achterkomt waar je zo van aan de schijt gaat MiMu
Nou dat is iig ietsjes positever in zo'n rotsituatie.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:32 schreef KrnKje het volgende:
Goed nieuwsquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:32 schreef KrnKje het volgende:
Ohhhw... Ik hoop echt dat het meloen-seizoen nog niet voorbij isquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Laatst waren de watermeloenen nog in de aanbieding bij de C1000, maar ik zag toen ook al verrekte weinig andere meloenen....
Nee dat nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoezo, werk je met psychiatrische patiënten?
is nog niet voorbij hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohhhw... Ik hoop echt dat het meloen-seizoen nog niet voorbij is
Wat spannend allemaal!quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:09 schreef Liejannuh het volgende:
Het gesprek was leuk. De functie is leuk. Werk met maatschappelijke relevantie.
Als ze me willen, dan denk ik dat ik niet ga verhuizen!![]()
Ze wilden iig wel weten wanneer ik evt. zou kunnen beginnen en ik heb gezegd dat ik al een aanbod heb geaccpeteerd, maar dat dit me dusdanig leuk lijkt dat ik hier waarschijnlijk voor zou kiezen. Mocht ik de keuze hebben natuurlijk!Over een week weet ik meer.
Cool Liejannuh! Misschien hebben we volgende week weer allebei iets te vierenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:09 schreef Liejannuh het volgende:
Het gesprek was leuk. De functie is leuk. Werk met maatschappelijke relevantie.
Als ze me willen, dan denk ik dat ik niet ga verhuizen!![]()
Ze wilden iig wel weten wanneer ik evt. zou kunnen beginnen en ik heb gezegd dat ik al een aanbod heb geaccpeteerd, maar dat dit me dusdanig leuk lijkt dat ik hier waarschijnlijk voor zou kiezen. Mocht ik de keuze hebben natuurlijk!Over een week weet ik meer.
Een faghag is een term voor een type vrouw wat zich voornamelijk omringd met homosexuele mannen; of graag vriendschappen onderhoud met homosexuele mannen.quote:
Met of zonder kortingscoupon?quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:05 schreef Den_Haag het volgende:
Feli Liejannuh. stuur je straks de aanbieding door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |