abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:40:26 #1
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_60146356
Wat een klotenbedrijf is dat.
Ik heb tot nu toe geen aansluiting gehad, wel aangevraagd, maar alles duurde zo ellendig lang, en de helpdesk daar betaal je, je scheel aan. Ik heb al tig telefoontjes gepleegd met hun en krijg geen duidelijke antwoorden. Ik zou zelfs mijn modem in de meterkast moeten aansluiten, terwijl het probleem heel ergens anders lag. Nou goed na veel gedoe heb ik gezegd laat maar, hoeft al niet meer, ik blijf niet bellen met dat dure nr, waarbij ze je letterlijk van het kastje naar de muur sturen en in dit geval behoorlijk vaak naar mijn gangkast dus.
Nu is men bij telfort zg nog bezig om mijn telfort aansluiting te repareren, 2 maanden zijn ze er al mee bezig, terwijl ik al duizend keer gemailt heb met dat bedrijf en gebeld, maar ze geven geen sjoege.
Nu beweren ze dat ik een jaar moet betalen voor een abonnement dat ik niet eens heb!
Het is hier niet aan te sluiten, het signaal was niet in orde oid. Dus ik heb na anderhalf maand gezeur bij hun, gezegd dat ik bij mijn oude provider bleef.
Moet ik nu betalen dit is toch absurd, en wat ik kan ik doen tegen dit soort oplichterspraktijken?
Ze zijn geblokkeerd op mijn rekening, kunnen er dus niets afschrijven, maar wat nu?
Ze luisteren dus duidelijk niet, en willen niet meewerken. Ik ga geen maanden wachten tot telfort beslist, wanneer er iemand naar de verbinding gaat kijken hier.
Dus moet ik nu betalen voor internet die ik niet eens heb? Ik heb de modem al teruggestuurd.
Helpdesk is behoorlijk onbeschoft. En zegt zelfs dat ik die modem niet terug had mogen sturen NB.
Tijd voor een advocaat of wat?
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
pi_60146485
Libertel FTW idd
U MAD?
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:45:48 #3
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_60146511
Telfort
Tics van je petten.
pi_60146673
Oh! Telfort ken ik ook nog een leuk verhaal over:
quote:
Daar zit je dan, met je abonnement van 55 euri per maand en een prachtig mooie splinternieuwe constant stukke telefoon. Nokia N73. Pleuris ding.

Na verscheidene keren te zijn uitgevallen keerde ik terug naar de Telfort shop, opdat zij hem konden maken. 3 weken later valt er een envelop op mijn deurmat. Met mijn telefoon, en een gloednieuwe software update.

Software update? Nou het zal wel, als dat het probleem is, oké. Ik ben aan het bellen, hij valt uit. Ik luister muziek, hij valt uit. Ik loop over straat, hij valt uit. Ik gooi hem kwaad op de bank en vervloek hem, hij blijft aan. I'm clueless.

Dus ik ga naar de Nokia store, want immers, die hebben het ding gebouwd, dus die zullen ook wel weten wat er mis is. 3 weken later, ik word gebeld, hij is klaar en kan worden opgehaald. Vriendlief naar de winkel. 'Ja, we hebben de software geupdate, nu moet het verholpen zijn.' D'oh! Na meerdere malen me dood te hebben geirriteerd en als de ergste feeks rennent en tierend door het huis te zijn gerend, brengt vriendlief de phone weer naar de Nokia store. Inclusief uitleg dat het niet aan de software ligt.

3 weken later, een telefoontje, hij is klaar. Vriendlief erheen. Software update. *^%&^%&*!!!

Vriendlief weer heen, specifiek op de bond laten zetten dat hij meerdere malen is geupdate, dat het aan de hardware ligt en er iets in rammelt als je hem schud. 3 weken later, telefoon, hij is gemaakt. Ik vraag meteen wat er aan is gebeurd, software update. Ik schiet uit mijn slof, scheld de persoon aan de lijn verrot en denk 'Fuck dat, ik bel Telfort wel.'

Daar krijg ik te horen dat ze het nummer nodig hebben dat op mijn batterij staat. Maar de batterij is 40 km verderop. 'Sterf maar' denk ik. En regel met vriendlief dat een kennis die bij Telfort werkt hem opgeeft als garantiegeval. 'Nee hoor, geen garantiegeval aangezien hij niet 3 keer bij Telfort terug is geweest.'

Nu Nokia maar gebeld. Morgen word ik terug gebeld. Frustratie.
Uiteindelijk heb ik een in gebreke stelling gestuurd. En een week later werd ik gebeld dat ik een nieuwe telefoon mocht uitzoeken..

In gebreke stelling, voorbeeld:
quote:
Telfort B.V.
Postbus 23079
1100 DN Amsterdam Zuidoost

<plaats>, <datum>

Geachte heer, mevrouw,

Op <datum aanschaf> kocht ik bij u een/ sloot ik bij u <product> . Dit <product> heeft diverse gebreken. Hij <gebreken>

Ik heb u reeds enkele malen de gelegenheid gegeven om het product weer in orde te maken of om te ruilen voor een ander, deugdelijk exemplaar. Tot nu toe bent u echter niet in staat geweest om aan uw verplichtingen te voldoen.

Door middel van deze brief geef ik u nu de laatste kans om op afdoende wijze mijn klacht op te lossen. Als dit opnieuw niet mogelijk is, zal ik gerechtelijke stappen ondernemen.

Ik hoop dat het niet zover hoeft te komen en dat mijn klachten alsnog op adequate wijze worden opgelost. Vooralsnog ga ik ervan uit dat <product> binnen twee weken gerepareerd c.q. vervangen is.

Ik zie uw schriftelijke reactie in ieder geval graag binnen een week tegemoet.

Hoogachtend,

<naam, adres, telefoonnr.>

Bijl.: aankoopbewijs
Succes met deze nazi's. Heb je een rechtsbijstandverzekering? Die kun je alvast inlichten. Maar ga er maar vanuit dat ze het wel serieus nemen. Wel aangetekend versturen!
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  Redactie Games woensdag 16 juli 2008 @ 16:01:28 #5
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_60146888
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:52 schreef Rebubbled het volgende:
Oh! Telfort ken ik ook nog een leuk verhaal over:
[..]
Bij haar gaat het over haar internetaansluiting, niet over een k*ttelefoon..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:01:30 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60146890
telfort
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:03:20 #7
209360 Druuna
pi_60146933
Klinkt goed dit
dan een atoom."
pi_60146941
Telfort Mobiel is niet veel beter...
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:03:54 #9
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_60146944
Telfort

Wij hadden internet+telefonie van Tiscali... dat is nu dus overgenomen door Telfort. Sindsdien valt de telefoon heel vaak uit. Nu kregen wij dus inderdaad ook het advies om het modem in de meterkast te zetten.
Gelukkig loopt het contract in november af.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:05:09 #10
71115 Rnej
I walk the line
pi_60146970
telfort was zo slim om hun algemene voorwaarden per 14 juli te wijzigen... ook al is het in je voordeel mag je dan gewoon je contract opzeggen als je het er niet eens mee bent

3x raden wie er bij telfort weg is en een iphone heeft

k heb ineens wel bereik en service
pi_60146977
Toen er zoveel gezeik was met Orange wilde ik ook naar Telfort, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb als ik al die ellende bij hen zo hoor.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:06:37 #12
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60147003
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:03 schreef w0000ter het volgende:
Telfort Mobiel is niet veel beter...
Ik heb al Telfort sinds het begin en nog nooit problemen gehad.
-
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:07:14 #13
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_60147013
Ik zit al jaren bij Telfort, en ik heb werkelijk nog nooit gezeur gehad.
pi_60147026
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:06 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik heb al Telfort sinds het begin en nog nooit problemen gehad.
Mobiel is inderdaad geen probleem, zeker nu ze op het KPN netwerk zitten. Maar bel ook niet zo heel veel en heb dan ook prepay.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60147033
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:07 schreef Nobu het volgende:
Het gaat hier om Telfort internet he.
pi_60147034
Prima ervaring met Telfort ADSL hier.
  Redactie Games woensdag 16 juli 2008 @ 16:08:44 #17
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_60147039
Het was geen ellende, echter is de vraag effe groter dan het aanbod... Nu is gewoon niet het geschikte moment om bij Telfort aan te vragen..

Zat nog te overwegen, maar ik had afgelopen al een aantal signalen gehoord, oplopende wachtrijen, aanvragen die langer duren dan de oorspronkelijke opleverdatum...

Dus dat wordt voor mij ook iemand iets anders. En blijf gewoon bij je eigen provider zolang alles goed werkt...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:09:30 #18
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_60147054
People=shit
0 topics op naam. 14.gif
pi_60147069
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
People=shit
Slipknot
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:11:04 #20
71115 Rnej
I walk the line
pi_60147088
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:10 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Slipknot
Kipsnot
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:12:39 #21
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_60147127
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:08 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Het gaat hier om Telfort internet he.
Ik ben weer eens te snel Maar goed, ik heb zelfs nog nooit problemen gehad met Orange ADSL, dus ik kan wel veilig naar Telfort overstappen als ik dat wil.
pi_60147129
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:07 schreef Nobu het volgende:
Nee inderdaad.. ook nergens last van. Ook niet met internet nee..
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_60147326
Telfort rules!!!! Half feb internet aangevraagd, eind feb modem binnen, begin maart aangesloten. Heeft 2-3 weken geduurd, terwijl ze zelf 4-6 weken aangaven. Nog geen minuut down geweest, lekker snel, goedkoop, echt niets om over te klagen.

Telfort
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_60147524
Nou, ik heb MAANDEN aan ellende gehad met Telfort - honderden (ja - echt - honderden) euro's uitgegeven aan de k*t helpdesk die ZO VEEL beloftes maakte maar er nooit ook maar 1 van is nagekomen. Echte ellende.

Inmiddels al een poosje gelukkige Ziggo klant - uiteindelijk 3 keer zo duur - maar werkt gelukkig wel goed. Telfort was niets anders dan ellende...
Gravity sucks...
  woensdag 16 juli 2008 @ 16:33:31 #25
209360 Druuna
pi_60147560
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:31 schreef 1-0-Ed het volgende:
Nou, ik heb MAANDEN aan ellende gehad met Telfort - honderden (ja - echt - honderden) euro's uitgegeven aan de k*t helpdesk die ZO VEEL beloftes maakte maar er nooit ook maar 1 van is nagekomen. Echte ellende.

Inmiddels al een poosje gelukkige Ziggo klant - uiteindelijk 3 keer zo duur - maar werkt gelukkig wel goed. Telfort was niets anders dan ellende...
Ze luisteren ook niet naar je, ik heb tig keer gezegd dat ik terug ben bij mijn oude provider, en dan nog zeggen ze, je moet wachten tot het opgelost is.
Wat moet ik straks met twee internetten?
Ik ga geen maanden wachten oid tot telfort eens iets komt doen. Dus uiteraard ga je dan een ander internet nemen. Ik heb gezegd dat ik geen abonnement bij ze heb, klaar.
Maar nee! Gewoon doorzeuren.
dan een atoom."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')