Uiteindelijk heb ik een in gebreke stelling gestuurd. En een week later werd ik gebeld dat ik een nieuwe telefoon mocht uitzoeken..quote:Daar zit je dan, met je abonnement van 55 euri per maand en een prachtig mooie splinternieuwe constant stukke telefoon. Nokia N73. Pleuris ding.
Na verscheidene keren te zijn uitgevallen keerde ik terug naar de Telfort shop, opdat zij hem konden maken. 3 weken later valt er een envelop op mijn deurmat. Met mijn telefoon, en een gloednieuwe software update.
Software update? Nou het zal wel, als dat het probleem is, oké. Ik ben aan het bellen, hij valt uit. Ik luister muziek, hij valt uit. Ik loop over straat, hij valt uit. Ik gooi hem kwaad op de bank en vervloek hem, hij blijft aan. I'm clueless.
Dus ik ga naar de Nokia store, want immers, die hebben het ding gebouwd, dus die zullen ook wel weten wat er mis is. 3 weken later, ik word gebeld, hij is klaar en kan worden opgehaald. Vriendlief naar de winkel. 'Ja, we hebben de software geupdate, nu moet het verholpen zijn.' D'oh! Na meerdere malen me dood te hebben geirriteerd en als de ergste feeks rennent en tierend door het huis te zijn gerend, brengt vriendlief de phone weer naar de Nokia store. Inclusief uitleg dat het niet aan de software ligt.
3 weken later, een telefoontje, hij is klaar. Vriendlief erheen. Software update. *^%&^%&*!!!
Vriendlief weer heen, specifiek op de bond laten zetten dat hij meerdere malen is geupdate, dat het aan de hardware ligt en er iets in rammelt als je hem schud. 3 weken later, telefoon, hij is gemaakt. Ik vraag meteen wat er aan is gebeurd, software update. Ik schiet uit mijn slof, scheld de persoon aan de lijn verrot en denk 'Fuck dat, ik bel Telfort wel.'
Daar krijg ik te horen dat ze het nummer nodig hebben dat op mijn batterij staat. Maar de batterij is 40 km verderop. 'Sterf maar' denk ik. En regel met vriendlief dat een kennis die bij Telfort werkt hem opgeeft als garantiegeval. 'Nee hoor, geen garantiegeval aangezien hij niet 3 keer bij Telfort terug is geweest.'
Nu Nokia maar gebeld. Morgen word ik terug gebeld. Frustratie.
quote:Telfort B.V.
Postbus 23079
1100 DN Amsterdam Zuidoost
<plaats>, <datum>
Geachte heer, mevrouw,
Op <datum aanschaf> kocht ik bij u een/ sloot ik bij u <product> . Dit <product> heeft diverse gebreken. Hij <gebreken>
Ik heb u reeds enkele malen de gelegenheid gegeven om het product weer in orde te maken of om te ruilen voor een ander, deugdelijk exemplaar. Tot nu toe bent u echter niet in staat geweest om aan uw verplichtingen te voldoen.
Door middel van deze brief geef ik u nu de laatste kans om op afdoende wijze mijn klacht op te lossen. Als dit opnieuw niet mogelijk is, zal ik gerechtelijke stappen ondernemen.
Ik hoop dat het niet zover hoeft te komen en dat mijn klachten alsnog op adequate wijze worden opgelost. Vooralsnog ga ik ervan uit dat <product> binnen twee weken gerepareerd c.q. vervangen is.
Ik zie uw schriftelijke reactie in ieder geval graag binnen een week tegemoet.
Hoogachtend,
<naam, adres, telefoonnr.>
Bijl.: aankoopbewijs
Bij haar gaat het over haar internetaansluiting, niet over een k*ttelefoon..quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:52 schreef Rebubbled het volgende:
Oh! Telfort ken ik ook nog een leuk verhaal over:
[..]
Mobiel is inderdaad geen probleem, zeker nu ze op het KPN netwerk zitten. Maar bel ook niet zo heel veel en heb dan ook prepay.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb al Telfort sinds het begin en nog nooit problemen gehad.
Het gaat hier om Telfort internet he.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:07 schreef Nobu het volgende:
Ik zit al jaren bij Telfort, en ik heb werkelijk nog nooit gezeur gehad.
Ik ben weer eens te snelquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het gaat hier om Telfort internet he.
Nee inderdaad.. ook nergens last van. Ook niet met internet nee..quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:07 schreef Nobu het volgende:
Ik zit al jaren bij Telfort, en ik heb werkelijk nog nooit gezeur gehad.
Ze luisteren ook niet naar je, ik heb tig keer gezegd dat ik terug ben bij mijn oude provider, en dan nog zeggen ze, je moet wachten tot het opgelost is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:31 schreef 1-0-Ed het volgende:
Nou, ik heb MAANDEN aan ellende gehad met Telfort - honderden (ja - echt - honderden) euro's uitgegeven aan de k*t helpdesk die ZO VEEL beloftes maakte maar er nooit ook maar 1 van is nagekomen. Echte ellende.
Inmiddels al een poosje gelukkige Ziggo klant - uiteindelijk 3 keer zo duur - maar werkt gelukkig wel goed. Telfort was niets anders dan ellende...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |