Uiteindelijk heb ik een in gebreke stelling gestuurd. En een week later werd ik gebeld dat ik een nieuwe telefoon mocht uitzoeken..quote:Daar zit je dan, met je abonnement van 55 euri per maand en een prachtig mooie splinternieuwe constant stukke telefoon. Nokia N73. Pleuris ding.
Na verscheidene keren te zijn uitgevallen keerde ik terug naar de Telfort shop, opdat zij hem konden maken. 3 weken later valt er een envelop op mijn deurmat. Met mijn telefoon, en een gloednieuwe software update.
Software update? Nou het zal wel, als dat het probleem is, oké. Ik ben aan het bellen, hij valt uit. Ik luister muziek, hij valt uit. Ik loop over straat, hij valt uit. Ik gooi hem kwaad op de bank en vervloek hem, hij blijft aan. I'm clueless.
Dus ik ga naar de Nokia store, want immers, die hebben het ding gebouwd, dus die zullen ook wel weten wat er mis is. 3 weken later, ik word gebeld, hij is klaar en kan worden opgehaald. Vriendlief naar de winkel. 'Ja, we hebben de software geupdate, nu moet het verholpen zijn.' D'oh! Na meerdere malen me dood te hebben geirriteerd en als de ergste feeks rennent en tierend door het huis te zijn gerend, brengt vriendlief de phone weer naar de Nokia store. Inclusief uitleg dat het niet aan de software ligt.
3 weken later, een telefoontje, hij is klaar. Vriendlief erheen. Software update. *^%&^%&*!!!
Vriendlief weer heen, specifiek op de bond laten zetten dat hij meerdere malen is geupdate, dat het aan de hardware ligt en er iets in rammelt als je hem schud. 3 weken later, telefoon, hij is gemaakt. Ik vraag meteen wat er aan is gebeurd, software update. Ik schiet uit mijn slof, scheld de persoon aan de lijn verrot en denk 'Fuck dat, ik bel Telfort wel.'
Daar krijg ik te horen dat ze het nummer nodig hebben dat op mijn batterij staat. Maar de batterij is 40 km verderop. 'Sterf maar' denk ik. En regel met vriendlief dat een kennis die bij Telfort werkt hem opgeeft als garantiegeval. 'Nee hoor, geen garantiegeval aangezien hij niet 3 keer bij Telfort terug is geweest.'
Nu Nokia maar gebeld. Morgen word ik terug gebeld. Frustratie.
quote:Telfort B.V.
Postbus 23079
1100 DN Amsterdam Zuidoost
<plaats>, <datum>
Geachte heer, mevrouw,
Op <datum aanschaf> kocht ik bij u een/ sloot ik bij u <product> . Dit <product> heeft diverse gebreken. Hij <gebreken>
Ik heb u reeds enkele malen de gelegenheid gegeven om het product weer in orde te maken of om te ruilen voor een ander, deugdelijk exemplaar. Tot nu toe bent u echter niet in staat geweest om aan uw verplichtingen te voldoen.
Door middel van deze brief geef ik u nu de laatste kans om op afdoende wijze mijn klacht op te lossen. Als dit opnieuw niet mogelijk is, zal ik gerechtelijke stappen ondernemen.
Ik hoop dat het niet zover hoeft te komen en dat mijn klachten alsnog op adequate wijze worden opgelost. Vooralsnog ga ik ervan uit dat <product> binnen twee weken gerepareerd c.q. vervangen is.
Ik zie uw schriftelijke reactie in ieder geval graag binnen een week tegemoet.
Hoogachtend,
<naam, adres, telefoonnr.>
Bijl.: aankoopbewijs
Bij haar gaat het over haar internetaansluiting, niet over een k*ttelefoon..quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:52 schreef Rebubbled het volgende:
Oh! Telfort ken ik ook nog een leuk verhaal over:
[..]
Mobiel is inderdaad geen probleem, zeker nu ze op het KPN netwerk zitten. Maar bel ook niet zo heel veel en heb dan ook prepay.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb al Telfort sinds het begin en nog nooit problemen gehad.
Het gaat hier om Telfort internet he.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:07 schreef Nobu het volgende:
Ik zit al jaren bij Telfort, en ik heb werkelijk nog nooit gezeur gehad.
Ik ben weer eens te snelquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het gaat hier om Telfort internet he.
Nee inderdaad.. ook nergens last van. Ook niet met internet nee..quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:07 schreef Nobu het volgende:
Ik zit al jaren bij Telfort, en ik heb werkelijk nog nooit gezeur gehad.
Ze luisteren ook niet naar je, ik heb tig keer gezegd dat ik terug ben bij mijn oude provider, en dan nog zeggen ze, je moet wachten tot het opgelost is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:31 schreef 1-0-Ed het volgende:
Nou, ik heb MAANDEN aan ellende gehad met Telfort - honderden (ja - echt - honderden) euro's uitgegeven aan de k*t helpdesk die ZO VEEL beloftes maakte maar er nooit ook maar 1 van is nagekomen. Echte ellende.
Inmiddels al een poosje gelukkige Ziggo klant - uiteindelijk 3 keer zo duur - maar werkt gelukkig wel goed. Telfort was niets anders dan ellende...
Alsof de procedure dan anders is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Bij haar gaat het over haar internetaansluiting, niet over een k*ttelefoon..
@home 2 dagen...quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:22 schreef skyrebel het volgende:
Telfort rules!!!! Half feb internet aangevraagd, eind feb modem binnen, begin maart aangesloten. Heeft 2-3 weken geduurd, terwijl ze zelf 4-6 weken aangaven. Nog geen minuut down geweest, lekker snel, goedkoop, echt niets om over te klagen.
Telfort![]()
![]()
quote:
Ben je rechtsbijstand verzekerd? Zo ja, inschakelen. Zo niet, kun je er een afsluiten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:40 schreef Druuna het volgende:
Dus moet ik nu betalen voor internet die ik niet eens heb? Ik heb de modem al teruggestuurd.
Helpdesk is behoorlijk onbeschoft. En zegt zelfs dat ik die modem niet terug had mogen sturen NB.
Tijd voor een advocaat of wat?
Zeer intelligente lui daar, niet te geloven!quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben je rechtsbijstand verzekerd? Zo ja, inschakelen. Zo niet, kun je er een afsluiten.
En anders kun je altijd nog langs bij bureau rechtshulp. In ieder geval goed al je email en documenten bewaren. Die kunnen nog van pas komen. Succes.
Ow en een laatste tip.. probeer je geduld te bewaren als je een medewerker van Telfort aan de lijn hebt.
Klopt, we hebben jou ook gemigreerdquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:03 schreef mstx het volgende:
Telfort![]()
Wij hadden internet+telefonie van Tiscali... dat is nu dus overgenomen door Telfort. Sindsdien valt de telefoon heel vaak uit. Nu kregen wij dus inderdaad ook het advies om het modem in de meterkast te zetten.![]()
Gelukkig loopt het contract in november af.
Dat dus. Op dit moment wordt Tiscali naar KPN/Telfort overgehaald en dat geeft veel problemen. Telfort is niet verkeerd, maar ik raad iedereen aan om te wachten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het was geen ellende, echter is de vraag effe groter dan het aanbod... Nu is gewoon niet het geschikte moment om bij Telfort aan te vragen..
Zat nog te overwegen, maar ik had afgelopen al een aantal signalen gehoord, oplopende wachtrijen, aanvragen die langer duren dan de oorspronkelijke opleverdatum...
Dus dat wordt voor mij ook iemand iets anders. En blijf gewoon bij je eigen provider zolang alles goed werkt...
Snotlipquote:
Eerst aangetekend een in gebreke stelling sturen. Als die op de bus zit je rechtsbijstandsverzekering inschakelen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:22 schreef Druuna het volgende:
maar wat nu
Moet ik de advocaat al inschakelen?
Nope, daarentegen, kun je wel de gemaakte abonnementskosten+gesprekskosten terugkrijgen..quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:06 schreef avalanche1979 het volgende:
Volgens mij als telfort 3 weken lang geen internet geeft kan je je contract kostenloos ontbinden.. of stel ze in ieder geval in gebreke en dat ze dit binnen een redelijke termijn oplossen. mocht dit niet gebeuren dat je dan je contract laat ontbinden. Bij orange was het zo mocht je 3 weken geen internet hebben kon je je contract ontbinden.
Ik heb ze via hun site geschreven dat ik geen internet meer van hen wenste,quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:06 schreef avalanche1979 het volgende:
Volgens mij als telfort 3 weken lang geen internet geeft kan je je contract kostenloos ontbinden.. of stel ze in ieder geval in gebreke en dat ze dit binnen een redelijke termijn oplossen. mocht dit niet gebeuren dat je dan je contract laat ontbinden. Bij orange was het zo mocht je 3 weken geen internet hebben kon je je contract ontbinden.
Waar zit je nu dan? Dat je om kwart over 2 's nachts nog kan internetten..quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:15 schreef Druuna het volgende:
[..]
Ik heb ze via hun site geschreven dat ik geen internet meer van hen wenste,
dat het wel klaar was voor mij.
En dit dertig keer ofzo, toen heb ik ze nog gebelt hierover, deden ze ook heel moeilijk over, dus dit is gewoon een kwestie hoe verdien ik hier nog aan.
Een brief geschreven, krijg geen antwoord, dus morgen gaat er een brief aangetekend naar ze toe.
Ben dit gekietel meer dan zat, pff wat een onzin zeg, om je zo druk te maken over zo'n lullig bedrijf.
Echt een bord voor hun kop. ongelooflijk. Nou ze doen maar, als ik er ook maar een vaag iets van verneem via aanmaning oid dan zit ik bij de advocaat.
Zijn ze nu helemaal gek geworden! Ik heb internet nodig voor mijn werk dus dan kan ik me toch niet permiteren dat ik weken zonder internet zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |