Ik zit er dan ook al wat langer dan jij.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:01 schreef Chriz2k het volgende:
En de Royal Sadness Award gaat naar: Dr.Daggla!
Voor het feit dat hij 65000 posts heeft maar toch anderen aanspreekt op het feit dat ze Fok! te serieus zouden nemen.
Wees er maar trots op Bi.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:55 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben ook 2 jaar mod.
Nee hoor, als je 90% van je vrije tijd op Fok! doorbrengt neem je het helemááááál niet serieusquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zit er dan ook al wat langer dan jij.
Overigens heeft Tong 100.000+ posts, maar ik krijg nou niet echt het idee dat hij het serieus neemt.
Sowieso een nogal onzinnige conclusie; zoveel posts dus je neemt het serieus. Overigens ging het om deze verkiezing, niet Fok an sich.
Maar goed, van zo'n droeftoeter als jij hoef je per definitie niets zinnigs te verwachten.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee hoor, als je 90% van je vrije tijd op Fok! doorbrengt neem je het helemááááál niet serieus.
Kut, ik was al begonnen met krassen. Ik was al tot Chri gekomen.quote:Verder spreekt je postaantal voor zich, ik vind het jammer dat je nog geen hulp hebt gezocht voor je problemen en jezelf nu hier moet profileren, maar gelukkig kunnen zelfs mensen zonder enig talent nog succesvol worden in het leven, dus geef de hoop niet op!
Ik had een gedeelte van het citaat dikgedrukt gemaakt om aan te geven dat ik daar als eerste op in zou gaan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ik fok ook vanaf m'n werk..
Overigens heb je wel weinig vrije tijd als je 90% van je vrije tijd nodig hebt om aan 20 posts per dag te komen..
Nee, wil je het even uitleggen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik had een gedeelte van het citaat dikgedrukt gemaakt om aan te geven dat ik daar als eerste op in zou gaan.
Snap je het nu?
Die stem wordt echt bijna meegeteld, scheelt niet veel meerquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:59 schreef Elixabete het volgende:
mijn stem gaat uit naar: Chriz2k
Waarom?
Daarom!
Ik stem op jou omdat ik het de boswachter niet gunquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die stem wordt echt bijna meegeteld, scheelt niet veel meer!
Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:05 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik stem op jou omdat ik het de boswachter niet gun
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
Aangezien de hele lijst uit kut-users bestaat behalve Chriz2k, stem ik op Chriz2k.
Uit respect voor zijn familie.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:38 schreef koemleit het volgende:
waarom wordt Meki niet opgenomen in de tussenstand?
Valt buiten de criteria van top-usersquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:38 schreef koemleit het volgende:
waarom wordt Meki niet opgenomen in de tussenstand?
I'm rappin' circles around these cats.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:46 schreef Stofje het volgende:
Chris ownt Daggla eens te meer, zoals Chris iedereen ownt. De held.
Op z'n minst de PI editten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:49 schreef Stofje het volgende:
Wat doe jij trouwens met users die de [[ afbeelding ]] en de [[ afbeelding ]] als PI gebruiken, Chris?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast wel.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:57 schreef Oldenzaal het volgende:
Is mijn stem op de_boswachter al bij de score gedaan?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Op z'n minst de PI editten.
Drastischere maatregelen sluit ik uiteraard niet uit.Ben benieuwd hoelang jij het uithoud op die manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 uur.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang jij het uithoud op die manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |