Homoquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]dan vallen mijn 12 paar excl. slippers nog wel mee
Uhhuhquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je dat nu ook al voor die dingen ?
Spa Marie-Henriettequote:
SCHAAM je diepquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]dan vallen mijn 12 paar excl. slippers nog wel mee
quote:
Ohja werk.. ik zou het bijna vergetenquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:48 schreef tripack het volgende:
hee net op tijd voor de nieuwe
ben weer echt aant werk
Onstoken? voor de 3e keer? Dan zou ik het een keer proberen aan te kijken goed schoonhouden.. beetje door die pijn heen bikkelen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:50 schreef lynda het volgende:
Great.. Ontstoken gaatjes van oorbellen doet zeer..
Twijfel.. Doorzetten of voor de 3e keer laten dichtgroeien en opnieuw laten schieten..
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als er een arm uit je oor gaat groeien...dan zou ik de gaatjes laten dichtgroeien
Jaquote:
Heb pas euh 21 jaar gaatjesquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Onstoken? voor de 3e keer? Dan zou ik het een keer proberen aan te kijken goed schoonhouden.. beetje door die pijn heen bikkelen!
Als er een arm uit je oor gaat groeien...dan zou ik de gaatjes laten dichtgroeien
heaumeauxquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
Ik schaam mij nergens voor!Voor iedere gelegenheid een andere schoen toch?
Alles goed, ik heb eindelijk goed geslapen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja
Ontspanning = goed
En daar?
Je moet nog even, las ik
Wat is het minst pijnlijk?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:50 schreef lynda het volgende:
Great.. Ontstoken gaatjes van oorbellen doet zeer..
Twijfel.. Doorzetten of voor de 3e keer laten dichtgroeien en opnieuw laten schieten..
haha +1quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
Ik schaam mij nergens voor!Voor iedere gelegenheid een andere schoen toch?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Pijn?? pijn?? Lynda eats pain for breakfast!quote:
Dicht laten groeien en opnieuw schieten.. Dat voel je nietquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:56 schreef Sgele het volgende:
[..]Daarom maak je hem ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We zijn aan het minderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |