Da's goed, volgende week zit ik nl. op mijn luie gat in Frankrijk.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:10 schreef Lishe het volgende:
Ik heb sinds gisteren vakantie.... Maar ik wil volgende week wel een keer op en neer rijden. (Als ik dit nou gisteren geweten had...! Maar anders zie ik 'm als 'ie af is!)
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:29 schreef m@x het volgende:Veel plezier vandaag anitra en Rick
Ik was vorige week precies een jaar gescheiden. Ook een mooi jubileum toch![]()
Het was voornamelijk de stelligheid waarmee het geschreven stond waar ik om moest lachen. En toen had ik nog niet eens van dat kaartje gelezenquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:47 schreef m@x het volgende:
Jullie lachen me uitMaar ik vind het echt een feestwaardig iets hoor (dat had je me 1,5 jaar terug ook niet horen zeggen hoor
)
wat leukquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:25 schreef texelonia het volgende:
Oh hier is het best lekker weer. Klein beetje bewolkt, maar niet koud en geen regen. Hopelijk blijft het zo even, want we gaan zometeen naar de ParadeEn eerst nog even langs de kermis, weer, om nog een keer te schminken
Weet ik nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ben je standaard verloofd als je van plan bent te gaan trouwen? Ik dacht dat dat iets aparts was?
Wel bedankt
Ja, nee, tuurlijk. Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:52 schreef Belana het volgende:
flippin'bitches worden gemaakt door dutch dykes who keep holland from floading memmel
Same herequote:Op woensdag 16 juli 2008 15:26 schreef k_i_m het volgende:
En als ik vanavond thuiskom ben ik moe, dus dan doe ik niks meer.
Ik heb met mijn vriend afgesproken dat we daar heen gaan als we een huis hebbenquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:38 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind Loods 5 qua spullen veel leuker. (niet de belachelijk dure dingen die ze ook hebben hoor, maar de gewoon geprijsde artikelen)
Daar hebben wij toevallig gisteren een tafel gekochtquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:38 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind Loods 5 qua spullen veel leuker. (niet de belachelijk dure dingen die ze ook hebben hoor, maar de gewoon geprijsde artikelen)
pizza's? La Place zit er toch in?quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:30 schreef Stiemie het volgende:
Nijhoff isEn ze hebben ook van die lekkere pizza's
ah zo, dat wist ik niet. Wij zorgen er meestal voor dat we 's morgens als eerste voor de deur staan, dan maken ze nog geen pizza'squote:Op woensdag 16 juli 2008 16:42 schreef beefcake het volgende:
Bij La Place kan je verse pizza bestellenMaken ze voor je neus.
Kon ie niks meenemen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:49 schreef dutchie het volgende:
Ik ben eruit.
Manlief belde net dat hij honger had en via de McDrive naar huis reed.
Dan eten wij lekker pannenkoeken. Vinden de jongens lekker en ik hoef niet moeilijk te doen.
Het was de McDrive op de autobahn bij Bremen. Ik hou niet zo van koude slappe hamburgers.quote:
he getverquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:59 schreef dutchie het volgende:
[..]
Het was de McDrive op de autobahn bij Bremen. Ik hou niet zo van koude slappe hamburgers.
* Macka66 staart Webkim bewonderend aanquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:07 schreef Webkim het volgende:
Ik kan de trap niet meer af na de bodypump.
En ik heb niks gekocht bij Ikea*me so proud* Maar het voelde wel onwennig; met niets langs de kassa.
Komkom, gewoon in de magnetron, doen ze bij de Mac ookquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:59 schreef dutchie het volgende:
[..]
Het was de McDrive op de autobahn bij Bremen. Ik hou niet zo van koude slappe hamburgers.
leuk joh!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:08 schreef texelonia het volgende:
Het was zo leuk en gezellig op de ParadeIk had er nog wel de hele avond kunnen blijven
Gelukkig 'moeten' we nog een keer terug, want de voorstellingen die mij leuk leken voor Noah waren er nu allemaal niet....
Wel genoeg andere leuke dingen, zal straks wel even spammetje in het fototopic doen. Ik heb bijna 100 foto's gemaakt
Ja! Leukquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:38 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zullen we volgend jaar samen gaan Maneki?
Ik was er klaar mee voor vandaag snoepiepoepie! Dus ik heb uitgeteld op de bank liggen tekenen en nu ga ik lekker fris en fruitig de nacht tegemoet. Trusten!quote:
Ja leuk!quote:
Ik ga zo maar eens kijken wat ik kan vinden bij de AH.quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Vicky wat moeilijk met zulke eters. Mijn vent wil ook niets wat naar de zee smaaktPasta met groente dan? Is goed mee te varieren, vindt ik. Bijv. Tagliatell met spinazie, groente-lasagna, penne met broccoli en kaassaus?
Pasta met roomsaus met blokjes kipfilet en broccoli. In de roomsaus valt de broccoli zo uiteen dat 'ie niet meer herkenbaar is als groentequote:Op donderdag 17 juli 2008 08:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Vicky wat moeilijk met zulke eters. Mijn vent wil ook niets wat naar de zee smaaktPasta met groente dan? Is goed mee te varieren, vindt ik. Bijv. Tagliatell met spinazie, groente-lasagna, penne met broccoli en kaassaus?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:38 schreef Jambo het volgende:
Ja, een kinderparademeet! Mag ik ook mee?
Ik heb ziggo mij laten bellen door 2 rekeningen niet te betalenquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:49 schreef dutchie het volgende:
I
Ik heb trouwens genoeg moed verzameld om Ziggo weer eens te gaan bellen. Wens me succes!
quote:
Dinsdag moet ik wrs werkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:06 schreef Jambo het volgende:
Dinsdag kan ik ook.
misschien had ik ipv Tsjechische en Zweedse draagdoeken dus beter Tsjechische en Zweedse sex kunnen gaan verkopenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:28 schreef bixister het volgende:
ja ik dacht wat macka kan kan ik ook!, en niet alleen voor mezelf zo te zien!
Ja neem dan gelijk even een fotoquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:49 schreef Vicky het volgende:
oehh m@x, ik ga bij je langsrijden om te kijken
Wij kregen de mooiste foto gratisquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:05 schreef Webkim het volgende:
Ik HAAT de mensen van portraitplace. Het is een complot, ik zweer het je. Je krijgt een rotfoto als gratis foto, de mooiste (tegen wit, zonder schapenvachten, koffers, mandjes en riet) hebben ze op canvas bij zich om je in hun val te lokken, nog net niet op abriformaat en ze kijken je met de nek aan als je niks koopt.
[ afbeelding ]
Ik kan ook op een andere dag. Ik heb nog 2 weken vrij en nog geen vaste plannen. Maar ik duim dat je dinsdag vrij bent.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:31 schreef texelonia het volgende:
[..]
[..]
Dinsdag moet ik wrs werkenMisschien ben ik vrij, dat hangt ervan af of er iets niet doorgaat, dat hoor ik morgen als het goed is. En anders moet ik werken van 12 tot 20 dus dat schiet niet echt op
Maandag en donderdag zou mij dan beter uitkomen. Of de week erna, dan ben ik sowieso vrij.
Maar even duimen dat ik dinsdag niet hoef te werken!
euhm ja doen ze daar altijd van die "annegeddes"fotos na?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:05 schreef Webkim het volgende:
Ik HAAT de mensen van portraitplace. Het is een complot, ik zweer het je. Je krijgt een rotfoto als gratis foto, de mooiste (tegen wit, zonder schapenvachten, koffers, mandjes en riet) hebben ze op canvas bij zich om je in hun val te lokken, nog net niet op abriformaat en ze kijken je met de nek aan als je niks koopt.
[ afbeelding ]
zijn die gasten soms gemaakt om t tekort te doen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:41 schreef m@x het volgende:
Ja, echt heel kort. Misschien dat ik ooit wel een foto plaats, als ik er zelf aan gewend ben. Maar voorlopig verkeer ik nog in staat van shock.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:05 schreef Webkim het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb lucky shots die mooier zijn dan die PP shoot inderdaad. Je hebt hem nog niet in het koffertje zien liggen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Dat kun je zelf toch zeker wel beter? Je maakt altijd geweldige foto`s!
Bowlen is afgelopen...quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:57 schreef m@x het volgende:
Vicky, dat kan lekker niet want het is donderdag en jij hebt geen oppas![]()
Ik weet nog niet of ik het leuk vind. Het is vrij drastisch en het zit nu nog in het kappersmodel en dat is meestal niet mijn model....
Vraag me dat over een paar dagen nog eens, want dat ben ik nu even vergetenquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:42 schreef Belana het volgende:
m@x, waarom heb je het kort laten knippen dan?
Zou het?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:55 schreef bixister het volgende:
kewl! worden we misschien heel even echte buren, debuuv.
Nee hoor. Goed van mij he?! Gister niks gekocht bij Ikea en vandaag alleen de gratis foto van PortraitPlace meegenomen. En de ienemienie fotootjes opgeslagen waar ik bij kon met de inlogcode die ik kreeg om naderhand nog te kunnen bijbestellen. Ja da-hag!quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:01 schreef bixister het volgende:
web-kim, ik vind ze nog niet eens zo heel beroerd die foto's, al zijn die gekke mandjes e.d. absoluut niet mijn smaak. maarre... je hebt dus alle foto's gekocht begrijp ik?![]()
Tsss en die krijgen wij dan weer nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:27 schreef Webkim het volgende:
[..]
Nee hoor. Goed van mij he?! Gister niks gekocht bij Ikea en vandaag alleen de gratis foto van PortraitPlace meegenomen. En de ienemienie fotootjes opgeslagen waar ik bij kon met de inlogcode die ik kreeg om naderhand nog te kunnen bijbestellen. Ja da-hag!Echt dus niet.
Absoluut een aanrader.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 06:36 schreef Belana het volgende:
dank allemaal
ze zal er wel doorheen komen, maar ze is voornamelijk heel emotioneel, dan weer blij en dan weer down en dat vinden ze niet ok. En vandaag is mijn schoonvader jarig en dat vieren ze zaterdag. mijn schoonmoeder mag dan wel er heen, in een rolstoel en ze moet naderhand weer terug naar het ziekenhuis.
Ow buuf, je gaat natuurlijk binnenkort al en ik zou je nog hebben gePM'd, sorry!
een B&B in Denemarken vind ik al zo heerlijk klinkenen dan Zweden
ik wil echt graag een keer die kant op
ja dat heb ik dus laten doen maar das misluktquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:01 schreef bixister het volgende:
belana, sterkte & een goed herstel gewenst voor je schoonmoeder!
web-kim, ik vind ze nog niet eens zo heel beroerd die foto's, al zijn die gekke mandjes e.d. absoluut niet mijn smaak. maarre... je hebt dus alle foto's gekocht begrijp ik?![]()
m@x, stoer hoor, zomaar je haar kort laten knippen!en geen foto's sturen zolang je 't zelf nog niet wil hoor. maar zodra je er wel aan toe bent, houd ik me ook aanbevolen.
![]()
ynske, en, gaat het door, jouw nieuwe coupe? ik vond 'm er op het plaatje wel leuk uitzien. wat houdt je tegen?
ben dus toch maar naar een andere kapper gegaanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:34 schreef bixister het volgende:
een andere kapper kan 't er niet weer aanknippen lijkt me. of overweeg je extensions?
we willen natuurlijk van jou ook graag een fotooooo!
jaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:49 schreef bixister het volgende:
waren beide kappers in Utrecht? welke??
25 euroquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:28 schreef Moonah het volgende:
Ynske, staat je goed hoor!
Had je wel betaald bij die eerste kapper?
Nou, da's netjes van de Cosmo.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
25 euro
maar toen ik wegging zat het aardig, toen ik thuis was had ik echt zoiets van
en nu bij cosmo hoefde ik nog maar 7,50![]()
![]()
te betalen om t te laten herstellen
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, da's netjes van de Cosmo.
Maar je kunt altijd terug gaan naar een kapper he, als je thuis niet tevreden bentt. Al kan ik me ook voorstellen dat je dan niet 'durft', omdat ze al niet deden wat je wilde.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:46 schreef Moonah het volgende:
Gheghe! Mijn lief stelde zélf die kleur voor.
woningruil????quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:18 schreef PM-girl het volgende:
[..]
ik wil ook iets anders of nieuws in ons huisof eigenlijk gewoon een ander en nieuw huis
Twee straten verder staat zo'n oude, vervallen dijkwoning te kopen. Ideaal om zelf op te knappen. Echt leuk huisje. Voor Chacama zal ik iets zoeken een stukje verder op, daar zijn de tuinen veel groter.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:18 schreef PM-girl het volgende:
[..]
ik wil ook iets anders of nieuws in ons huisof eigenlijk gewoon een ander en nieuw huis
Helaas, moet dinsdag toch werkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:11 schreef Jambo het volgende:
[..]
Ik kan ook op een andere dag. Ik heb nog 2 weken vrij en nog geen vaste plannen. Maar ik duim dat je dinsdag vrij bent.
nah dan kijk nog maar eensquote:
maandag zou ik eventueel mee kunnen. heb alleen om 3 uur een afspraakquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:20 schreef texelonia het volgende:
[..]
Helaas, moet dinsdag toch werken
Maandag zou ik dus wel kunnen, maar dan kon bix niet. Donderdag kan ik na mijn werk, maar dan gaat Noah altijd naar het kdv. Woensdag ben ik vrij. Maar dan kon Troel geloof ik weer niet...
aaah,quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:31 schreef Jambo het volgende:
Volgens mij begint de kinderparade pas om 3 uur Ynske.
Ik kan woensdag niet, alle andere dagen wel.
Als je voor 4 uur binnen bent is de toegang gratis. Na 4 uur is de toegang ¤6,-quote:
gaan jullie maar lekkerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:42 schreef texelonia het volgende:
[..]
Als je voor 4 uur binnen bent is de toegang gratis. Na 4 uur is de toegang ¤6,-
Volgens mij is er geen dag dat we allemaal kunnen..
Thanx!quote:
Ja maar voor 'ons' is er ook al geen dag dat we allemaal kunnen volgens mij...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
gaan jullie maar lekker
dan ga ik volgend jaar een keer
had je het nu gezien?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:03 schreef Leah het volgende:Dat deed ik ook Snoopy, het werd 5 jaar
.
Nog even, en dan gaat ook mijn jongste naar school, tijd voor moeders om weer aan het werk te gaan
die truuk heb ik 4 jaar geleden al eens toegepast. En ik wil je niet ontmoedigen maar ik weet het dus nog steeds nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik was er nog niet aan toe om weer te gaan werken, toen hebben we dus maar weer een kind geknutseld. Nu heb ik weer 4 jaar uitstel om te bedenken wat ik later als ik groot ben wil worden
Ooohw, het komt door het thuiszitten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:24 schreef Leah het volgende:
Nee echt, ik ben nu 5 jaar thuis, en mijn hersenen verstoffen.
Ow, dus nu moet ik bij alle buren de deurmatten gaan verwijderen? Nee dat is lekker!quote:
Hee die aardbevingen in Belgie he, dat was ik toen ik de Ruben-op-schapenvel-foto weer eens zagquote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dus nu moet ik bij alle buren de deurmatten gaan verwijderen? Nee dat is lekker!
Gelukkig ken ik geen mensen in de omgeving die hun kind "kleuter" genoemd hebben, dus volgens mij zit ik wel veilig![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dus nu moet ik bij alle buren de deurmatten gaan verwijderen? Nee dat is lekker!
Gelukkig ken ik geen mensen in de omgeving die hun kind "kleuter" genoemd hebben, dus volgens mij zit ik wel veilig![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:58 schreef Troel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw advertentie kunnen staan :P
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:22 schreef easy-going het volgende:
[..]
pssst, het kind heet geen kleuter!!!!!
het kind heet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet hoe het kind echt heet hoor, maak je niet druk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:22 schreef easy-going het volgende:
[..]
pssst, het kind heet geen kleuter!!!!!
het kind heet:In het engels is dat toch Todler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
so??quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:43 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
In het engels is dat toch Todler?
Met dubbel d wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:43 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
In het engels is dat toch Todler?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:28 schreef Vicky het volgende:We hebben wat voor op de muur op het balkon
iig rekken waar passiebloemen tegenaan gaan groeien en een hele mooie zon.
En ik, nou ja Amber, is herkend in de Hoogvliet. Bibi sprak ons aan
yay!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:17 schreef moussy het volgende:
Mn buren zijn aan het verhuizenDe buren die een paar jaar geleden de dierenbescherming hebben gebeld dat we 1 hond thuis hadden gelaten terwijl we op vakantie waren
Daarna alleen maar die lui genegeerd, nu gaan ze vanwege de buren verhuizen
het geschreeuw van onze kinderen die in de tuin spelen
of stoepkrijten op het stoepje voor de deur
hoor ik net van de postbode
Ik wilde de vlag niet uithangen, want dan moest Mink zn vlag van de stokquote:
Vanmiddag dacht ik ergens aan, maar ik weet niet meer waar ik met die opmerking heen wilde..quote:
Ik twijfelde al. Maargoed.quote:
Todd ken ik als Engelse naam, maar Toddler heb ik nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:16 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Vanmiddag dacht ik ergens aan, maar ik weet niet meer waar ik met die opmerking heen wilde..
-edit: oja, in het engels is dat een regelmatig voorkomende naam. Dat dus.
En mooi foto ookquote:Op zondag 20 juli 2008 11:37 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Leuk kapsel Sugar. Lekker zomers en fris
Misschien kun je voor die ene keer eens wegwerpbatterijen kopen?quote:Op zondag 20 juli 2008 11:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
En mooi foto ook
Ik ben al dagen mijn batterijlader kwijt... Geen idee war ik die neergelegd heb dus nu voel ik me heel dom want we gaan vanmiddag naar het dierenpark...
mijn moederquote:
dezezitindezelfdecategoriequote:Op zondag 20 juli 2008 13:32 schreef PM-girl het volgende:
Hetregentmijnkindslaaptenikhebgeenzininwasvouwendusikzoekachterlijkefilmpjesopyoutube
wat nou duivelquote:Op zondag 20 juli 2008 14:48 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
hihi eng hoofd, ik lijk de duivel wel
[ afbeelding ]
De foto zag eruit alsof je net 3 seconden geleden zelf de schaar gebruikt had! Al kon ik me dat inderdaad bijna niet voorstellen!quote:Op zondag 20 juli 2008 14:20 schreef pinquit het volgende:
[..]
mijn moederwat denk jij nou
dat ga ik zelf toch niet doen.
ze moet nog wat extra lagen knippen denk ik, dan komt het vast wel goed![]()
Ik was meer verbaasd over het stalen gezicht van de zangeresquote:Op zondag 20 juli 2008 21:35 schreef PM-girl het volgende:Afgelast dus
Het viel te verwachten met dit weer. Herkansing, op 14 september!!
![]()
ET, dat liedje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |