Da's goed, volgende week zit ik nl. op mijn luie gat in Frankrijk.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:10 schreef Lishe het volgende:
Ik heb sinds gisteren vakantie.... Maar ik wil volgende week wel een keer op en neer rijden. (Als ik dit nou gisteren geweten had...! Maar anders zie ik 'm als 'ie af is!)
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:29 schreef m@x het volgende:Veel plezier vandaag anitra en Rick
Ik was vorige week precies een jaar gescheiden. Ook een mooi jubileum toch![]()
Het was voornamelijk de stelligheid waarmee het geschreven stond waar ik om moest lachen. En toen had ik nog niet eens van dat kaartje gelezenquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:47 schreef m@x het volgende:
Jullie lachen me uitMaar ik vind het echt een feestwaardig iets hoor (dat had je me 1,5 jaar terug ook niet horen zeggen hoor
)
wat leukquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:25 schreef texelonia het volgende:
Oh hier is het best lekker weer. Klein beetje bewolkt, maar niet koud en geen regen. Hopelijk blijft het zo even, want we gaan zometeen naar de ParadeEn eerst nog even langs de kermis, weer, om nog een keer te schminken
Weet ik nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ben je standaard verloofd als je van plan bent te gaan trouwen? Ik dacht dat dat iets aparts was?
Wel bedankt
Ja, nee, tuurlijk. Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:52 schreef Belana het volgende:
flippin'bitches worden gemaakt door dutch dykes who keep holland from floading memmel
Same herequote:Op woensdag 16 juli 2008 15:26 schreef k_i_m het volgende:
En als ik vanavond thuiskom ben ik moe, dus dan doe ik niks meer.
Ik heb met mijn vriend afgesproken dat we daar heen gaan als we een huis hebbenquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:38 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind Loods 5 qua spullen veel leuker. (niet de belachelijk dure dingen die ze ook hebben hoor, maar de gewoon geprijsde artikelen)
Daar hebben wij toevallig gisteren een tafel gekochtquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:38 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind Loods 5 qua spullen veel leuker. (niet de belachelijk dure dingen die ze ook hebben hoor, maar de gewoon geprijsde artikelen)
pizza's? La Place zit er toch in?quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:30 schreef Stiemie het volgende:
Nijhoff isEn ze hebben ook van die lekkere pizza's
ah zo, dat wist ik niet. Wij zorgen er meestal voor dat we 's morgens als eerste voor de deur staan, dan maken ze nog geen pizza'squote:Op woensdag 16 juli 2008 16:42 schreef beefcake het volgende:
Bij La Place kan je verse pizza bestellenMaken ze voor je neus.
Kon ie niks meenemen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:49 schreef dutchie het volgende:
Ik ben eruit.
Manlief belde net dat hij honger had en via de McDrive naar huis reed.
Dan eten wij lekker pannenkoeken. Vinden de jongens lekker en ik hoef niet moeilijk te doen.
Het was de McDrive op de autobahn bij Bremen. Ik hou niet zo van koude slappe hamburgers.quote:
he getverquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:59 schreef dutchie het volgende:
[..]
Het was de McDrive op de autobahn bij Bremen. Ik hou niet zo van koude slappe hamburgers.
* Macka66 staart Webkim bewonderend aanquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:07 schreef Webkim het volgende:
Ik kan de trap niet meer af na de bodypump.
En ik heb niks gekocht bij Ikea*me so proud* Maar het voelde wel onwennig; met niets langs de kassa.
Komkom, gewoon in de magnetron, doen ze bij de Mac ookquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:59 schreef dutchie het volgende:
[..]
Het was de McDrive op de autobahn bij Bremen. Ik hou niet zo van koude slappe hamburgers.
leuk joh!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:08 schreef texelonia het volgende:
Het was zo leuk en gezellig op de ParadeIk had er nog wel de hele avond kunnen blijven
Gelukkig 'moeten' we nog een keer terug, want de voorstellingen die mij leuk leken voor Noah waren er nu allemaal niet....
Wel genoeg andere leuke dingen, zal straks wel even spammetje in het fototopic doen. Ik heb bijna 100 foto's gemaakt
Ja! Leukquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:38 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zullen we volgend jaar samen gaan Maneki?
Ik was er klaar mee voor vandaag snoepiepoepie! Dus ik heb uitgeteld op de bank liggen tekenen en nu ga ik lekker fris en fruitig de nacht tegemoet. Trusten!quote:
Ja leuk!quote:
Ik ga zo maar eens kijken wat ik kan vinden bij de AH.quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Vicky wat moeilijk met zulke eters. Mijn vent wil ook niets wat naar de zee smaaktPasta met groente dan? Is goed mee te varieren, vindt ik. Bijv. Tagliatell met spinazie, groente-lasagna, penne met broccoli en kaassaus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |