Bron: NOSquote:In de buurt van Lyon is een 2-jarig jongetje omgekomen in een hete auto. De vader was aan het werk gegaan en was zijn zoon vergeten. Agenten probeerden hem te reanimeren, maar dat lukte niet.
In dat geval ben je dus gewoon geen kinderen waardquote:De vader was aan het werk gegaan en was zijn zoon vergeten.
Zolang je jezelf maar grappig vindt hequote:Op woensdag 16 juli 2008 12:13 schreef Ruubstar het volgende:
ach ja, is goedkoper dan laten inslapen.
Dat vraag ik me dan ook altijd afquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:04 schreef Felixa het volgende:
En dan moet die man het ook nog aan de moeder van het kind vertellen...
Mijn hemel, hoe breng je zoiets? "Schat, ik moet je iets vertellen."
"Ben je vreemdgegaan??" "Ehm... nee..."
Het schijnt idd wel vaker te gebeuren, en ja, ik kan me d'r ook wel iets bij voorstellen, 's ochtends vroeg, nog niet helemaal wakker dus op de automatische piloot .. zo'n ouder is ook niet altijd 100% in de ochtend, situaties zat waarin jij in de ochtend nog brakker bent dan toen je naar bed ging .. en nee, daarmee bedoel ik niet dat er de avond ervoor te diep in het glaasje is gekekenquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:21 schreef Fredo55 het volgende:
Zoiets was vorig jaar ook gebeurd in Baarle-Nassau.
Het kind ligt achterin de auto , in een kinderzitje, slaapt,zegt de hele rit niets.
Je gedachten dwalen af en je vergeet je kind gewoon.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, hoe dom het ook is.![]()
Het lijkt me idd vreselijk om dat aan je vrouw te vertellen.
Ja dat vraag ik me inderdaad ook af.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe overleeft je relatie zoiets?
Moet er toch niet aan denken zeg
Alsof die kerel het expres doet zeg. Als er één iemand is die vanaf vandaag nooit meer lekker slaapt is hij het wel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:11 schreef Red_Cat het volgende:
Gatverdamme wat een eikel van een vent zeg
quote:Pont de Cheruy staat op z’n kop. In de Zuid-Franse plaats heeft een vader per ongeluk zijn tweejarige zoon in de auto achtergelaten op een parkeerplaats. Het kind stierf in de bloedhete zon. Dat meldt de radiozender France Info woensdag.
Vergeten peuter sterft in auto
In de straten van Pont de Cheruy was het dinsdagnamiddag 25 graden Celsius. De binnentemperatuur in de auto lag volgens de politie op zo'n 45 graden Celsius. Omstanders ontdekten het bewegingloze kind in het autostoeltje en sloegen alarm. De hulpdiensten konden de peuter niet meer redden. De jongen zou drie uur lang alleen in de auto hebben gezeten.
Het stoffelijk overschot van het jongetje is voor verder onderzoek in beslag genomen. De komende dagen zal sectie worden verricht op het lichaam.
De vader, een 38-jarige apotheker, is in shock.
En dan heb je gedurende de hele dag geen moment waarop je denkt "Hm, er klopt iets niet? "quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:44 schreef moussie het volgende:
[..]
Het schijnt idd wel vaker te gebeuren, en ja, ik kan me d'r ook wel iets bij voorstellen, 's ochtends vroeg, nog niet helemaal wakker dus op de automatische piloot .. zo'n ouder is ook niet altijd 100% in de ochtend, situaties zat waarin jij in de ochtend nog brakker bent dan toen je naar bed ging .. en nee, daarmee bedoel ik niet dat er de avond ervoor te diep in het glaasje is gekeken
Dat ben dan jij, en het schiet je door je hoofd omdat het bij je dagelijkse verplichtingen hoort, maar ook jij zal dagen hebben dat je onvoldoende rust hebt gehad en je hersens slomer werken dan stroop, en als je nou net op zo'n dag een andere routine moet volgen dan normaal ..quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
En dan heb je gedurende de hele dag geen moment waarop je denkt "Hm, er klopt iets niet? "
Nee sorry, ik kan me er niets bij voorstellen. Bij alles wat ik doe schiet geregeld mijn zoontje door mijn gedachten, waardoor er een assocatie schakeling zou moeten plaatsvinden.
Arm kind.
3 uur in een hete auto kan voor een kind al te laat zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
En dan heb je gedurende de hele dag geen moment waarop je denkt "Hm, er klopt iets niet? "
Niet denk ikquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe overleeft je relatie zoiets?
Moet er toch niet aan denken zeg
Ik kan me uberhaupt al niet voorstellen dat je je kind 3 uur lang vergeet. En Moussy, bespaar me de verhalen over "oververmoeid zijn" e.d. alsjeblieft. Het is gewoon ondenkbaar in my book.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:39 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
3 uur in een hete auto kan voor een kind al te laat zijn.![]()
edit: zei degene boven me ook al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |