Geëxecuteerd in de States.quote:
Arrghhhhquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:27 schreef Jarno het volgende:
Sterker nog, sommige van die kutnewbies willen nu ook mod worden.
Check KLODOLS.
Moeite met lezen, kutvent?quote:
Wie is hier de kudtnewbie.quote:Uitkeringsgerechtigde.
En hij had eerst zo'n levensgrote zaag in z'n ava, meen ik me te herinneren.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:20 schreef BadKeukenTegel het volgende:
M'n andere account uit de vorige eeuw geeft alleen maar zwarte balkjes.
Neen, ik heb die avatar gewijzigd in de huidige.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En hij had eerst zo'n levensgrote zaag in z'n ava, meen ik me te herinneren.
VErzuurde oldbienepoldbie alertquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:15 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Sinds een dag of wat ben ik weer terug op dit trieste forum, en tot mijn grote verbazing zie ik alleen maar onbekende kutnewbies hier de dienst uit maken. Vroeger hingen hier helden rond als BrauN, Bendeleider ende knowall.
R.I.P.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Neen, ik heb die avatar gewijzigd in de huidige.
Dus had je eerst zo'n grote zaag als avatarquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Neen, ik heb die avatar gewijzigd in de huidige.
Scherp, +1.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus had je eerst zo'n grote zaag als avatar
Zeg, mijn ban van Superdudes staat hier geheel buiten ja!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:58 schreef BrauN het volgende:
Terechte klacht.
Het huidige FOK! is doordrenkt met puberale mongolen waar geen fatsoenlijk woord mee te wisselen is.
Ik krijg een spontane slappe als ik zie hoe KLB er tegenwoordig aan toe is. Om over ONZ nog maar te zwijgen, want dat is al veel langer een verloren zaak. Wat is de oorzaak? Afgenomen populariteit van Superdudes/Sugababes? Breezer generatie die nu meer dan 2 uur per dag mogen internetten van hun opvoeders? Ik weet het niet.
Knowall bleek een bot te zijn. Zowel op MSN als op fora.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:46 schreef Tuvai.net het volgende:
Onder welke relklonen posten BrauN en kornuiten tegenwoordig?
Het leuke is dat de newbies van nu, over 3 jaar een topic openen over de newbies van dan en dat vroegah alles beter was en zo.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:53 schreef Zenon het volgende:
Dat vind ik nou ook zo raar dat er in 2 jaar tijd mensen bijkomen op een forum
Niet om het een of ander hoor, maar zelf was je ook een kutnewbie.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:15 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Sinds een dag of wat ben ik weer terug op dit trieste forum, en tot mijn grote verbazing zie ik alleen maar onbekende kutnewbies hier de dienst uit maken. Vroeger hingen hier helden rond als BrauN, Bendeleider ende knowall.
R.I.P.
tja misschien dat zij het wel beter kunnen dan vele "oldies" weet jij veel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:27 schreef Jarno het volgende:
Check KLODOLS.
Hij heeft anders wel gelijk hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:15 schreef BadKeukenTegel het volgende:
R.I.P.
Ook zo een typische eigenschap van die grafnewbies: die nemen het forum serieuzer dan miezerige leventje.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:07 schreef smoekie het volgende:
[..]
Niet om het een of ander hoor, maar zelf was je ook een kutnewbie.
Je schrijft zelf dat je sinds kort weer terug bent op dit trieste forum en dat de jouw bekende "helden" verdwenen zijn.
Het leven gaat door mate. Zo ook hier. Wat is er mis met dat mensen zoals jij en ik het fokforum ontdekken en hier met meeschrijven. Is er een soort ongeschreven regel dat je je als "kutnewbie" moet inhouden, dat je niet zo vaak mag posten, dat je je grote mond moet dicht houden. Dat je niet tegen leden die langer actief zijn in mag gaan etc etc etc.
Wat een grote bullshit zeg. In vergelijking met jou en vele andere ben ik ook een focking "kutnewbie" maar moet ik me dan minder voelen dan jij, moet ik daarom mijn mond maar dicht houden omdat andere er langer op zitten en hier meer "ervaring" hebben. Wat een ongelofelijk klein kind moet je wel niet zijn om je om zulke dingen druk te maken zeg. Get a life.
Jij bent in mijn ogen gewoon zo'n nerd die vindt dat omdat jij er langer op zit dan een ander ze nog naar je op zouden moeten kijken ook zeg. Zo iemand die tegen een ander zou zeggen dat hij of zijn zijn bek dicht moet houden omdat jij er langer op zit dan hij of zij, dat jij meer "rechten" hebt dan hij of zij. neh neh neh neh neh.lekker puh gebeuren.
[..]
tja misschien dat zij het wel beter kunnen dan vele "oldies" weet jij veel.
Iedereen die hier zit is ooit een "kutnewbie" geweest. Vergeten? Dit is net iets als een volwassenen die kinderen bij een muurtje wegstuurd omdat ze daar voetballen, terwijl ze zelf toen ze klein waren daar ook gevoetbald hebben. Poepoe wat erg zeg.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:00 schreef BrauN het volgende:
[..]
Knowall bleek een bot te zijn. Zowel op MSN als op fora.
Ik kloon niet. Ik observeer bij tijd en wijlen.
Niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:07 schreef smoekie het volgende:
Iedereen die hier zit is ooit een "kutnewbie" geweest.
quote:
over miezerig leventje gesproken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:09 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ook zo een typische eigenschap van die grafnewbies: die nemen het forum serieuzer dan miezerige leventje.
Oeh, iemand voelt zich aangetast in haar nietige ego'tje!quote:
OMG, kutnoob, STFU!quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:07 schreef smoekie het volgende:
[..]
Je schrijft zelf dat je sinds kort weer terug bent op dit trieste forum en dat de jouw bekende "helden" verdwenen zijn.
Het leven gaat door mate. Zo ook hier. Wat is er mis met dat mensen zoals jij en ik het fokforum ontdekken en hier met meeschrijven. Is er een soort ongeschreven regel dat je je als "kutnewbie" moet inhouden, dat je niet zo vaak mag posten, dat je je grote mond moet dicht houden. Dat je niet tegen leden die langer actief zijn in mag gaan etc etc etc.
Wat een grote bullshit zeg. In vergelijking met jou en vele andere ben ik ook een focking "kutnewbie" maar moet ik me dan minder voelen dan jij, moet ik daarom mijn mond maar dicht houden omdat andere er langer op zitten en hier meer "ervaring" hebben. Wat een ongelofelijk klein kind moet je wel niet zijn om je om zulke dingen druk te maken zeg. Get a life.
Jij bent in mijn ogen gewoon zo'n nerd die vindt dat omdat jij er langer op zit dan een ander ze nog naar je op zouden moeten kijken ook zeg. Zo iemand die tegen een ander zou zeggen dat hij of zijn zijn bek dicht moet houden omdat jij er langer op zit dan hij of zij, dat jij meer "rechten" hebt dan hij of zij. neh neh neh neh neh.lekker puh gebeuren.
[..]
tja misschien dat zij het wel beter kunnen dan vele "oldies" weet jij veel.
Iedereen die hier zit is ooit een "kutnewbie" geweest. Vergeten? Dit is net iets als een volwassenen die kinderen bij een muurtje wegstuurd omdat ze daar voetballen, terwijl ze zelf toen ze klein waren daar ook gevoetbald hebben. Poepoe wat erg zeg.
Waarom doe je dat dan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:13 schreef smoekie het volgende:
Je moet in real life toch wel een ontzettend miezerig leventje hebben, om je om dit soort dingen druk te maken,
Jemig! Wel een grote bakkes voor iemand met 315 posts!quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:13 schreef smoekie het volgende:
[..]
over miezerig leventje gesproken.
Je moet in real life toch wel een ontzettend miezerig leventje hebben, om je om dit soort dingen druk te maken, maar ja zal ongetwijfeld wel komen, doordat je in real life onder aan de maatschappelijke ladder staat en niemand je ziet staan in tegenstelling tot je gewelidige virtuele leven. ach tja, je hebt gelijk ook, ik zou het ook verschrikkelijk vinden als ik zelfs in mijn virtuele leven voorbij zou worden gelopen door kutnewbies.![]()
Vergeet mijn reactie maar, ik zou niet willen dat je je door mijn reactie nog minder zou voelen dan je al doet.![]()
excuus
Hoe is het met de Saab ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:15 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jemig! Wel een grote bakkes voor iemand met 315 posts!!!11!!
ik zou zeggen blijf lekker zitten waar je zit.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Oeh, iemand voelt zich aangetast in haar nietige ego'tje!
Prachtig.
Muts, wat heb jij hier dan gepresteerd? Je bent gewoon een schrale newbie, of kun je middels bepaalde bronnen het tegendeel bewijzen?
In afwachting verblijf ik.
dat was mijn punt net ook, dus omdat iemand "nieuw" is of nog niet "genoeg" posts heeft gepost moet je je bek maar houden? No way matequote:Op woensdag 16 juli 2008 12:15 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jemig! Wel een grote bakkes voor iemand met 315 posts!!!11!!
TO maakt zich druk, ik niet. Ik vindt het vermakend.quote:
tja wanneer ben je geen noob meer? die vraag kun je beter bij TO of Braun neerleggen. Zij schijnen te weten wanneer je geen noob-kutnewbie meer bent.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:21 schreef stribe het volgende:
Ik mis BrauN ook, hij had altijd geniale topics.
Ben ik trouwens ook geclassificeerd als noob, of ben ik dat stadium al voorbij?
Je bent geen noob meer als je een reeks goede posts hebt gemaakt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:29 schreef smoekie het volgende:
[..]
tja wanneer ben je geen noob meer? die vraag kun je beter bij TO of Braun neerleggen. Zij schijnen te weten wanneer je geen noob-kutnewbie meer bent.
Ben jij geen kutnewbie meer omdat je er al vanaf medio 2003 op zit. Of ben je nog steeds een kutnewbie cq noob omdat je net als vele andere newbies maar gemiddeld 1 post per dag hebt geplaatst over een veel langere periode dan dat sommige andere hier nog maar zijn.![]()
TO?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:29 schreef smoekie het volgende:
[..]
tja wanneer ben je geen noob meer? die vraag kun je beter bij TO of Braun neerleggen. Zij schijnen te weten wanneer je geen noob-kutnewbie meer bent.
Ben jij geen kutnewbie meer omdat je er al vanaf medio 2003 op zit. Of ben je nog steeds een kutnewbie cq noob omdat je net als vele andere newbies maar gemiddeld 1 post per dag hebt geplaatst over een veel langere periode dan dat sommige andere hier nog maar zijn.![]()
En toch is murp moderator gewordenquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent geen noob meer als je een reeks goede posts hebt gemaakt.
Dus 10.000 baggerreacties maakt je geen non-newbie, maar eerder 200 keigoede posts.
Snappie?
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:18 schreef Rosbief het volgende:
Hoe is het met de SaabSaabSaab????!!!!!!!!111einzeinmzeinz
Dat is altijd zo met mensen die ergens langer zitten. Zo meent onze buurman ook meer recht te hebben op de parkeerplaats dan de mensen die er net zijn komen wonen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:15 schreef zomgmoz het volgende:
TS denkt dat ie alles is omdat ie hier al zo lang zit
Hehe moet je eens 'n online spel spelen, daar hoor je ook de HELE tijd noob dit noob dat, om moe van te wordenquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is altijd zo met mensen die ergens langer zitten. Zo meent onze buurman ook meer recht te hebben op de parkeerplaats dan de mensen die er net zijn komen wonen.
Misschien moet er een een apart forum komen waarin alleen Oldbie's kunnen komen waar ze kunnen klagen over newbies en hoe geweldig het vroeger was. Een soort van bejaardentehuis dus, want daar klagen ze ook over de jeugd en hoe geweldig het vroeger was.
Ik vind de meeste oude users wel tof, maar dat gejank over newbies begint een beetje irritant te worden, net als het gejank dat muziek vroeger beter was dan vroeger etc etc. Dat zal altijd zo blijven, daarom blijft de tijd niet stilstaan en zal er altijd een verloop van newbies zijn.
Mensen die online gamen zijn sowieso N000BS!!11!!quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:32 schreef stribe het volgende:
[..]
Hehe moet je eens 'n online spel spelen, daar hoor je ook de HELE tijd noob dit noob dat, om moe van te worden
Gelukkig maarquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:32 schreef stribe het volgende:
jpg97!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wij komen elkaar ook veel tegen op dit forum he.
Meer dan irl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:42 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Gelukkig maar
GARPJE!!!1111ONE!!!HEINZ!!!UN!!!!UNO!!!11零零零零零<- dat is "1" in het chinees
Kunnen registreren met elk werkend emailadresquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:58 schreef BrauN het volgende:
Terechte klacht.
Het huidige FOK! is doordrenkt met puberale mongolen waar geen fatsoenlijk woord mee te wisselen is.
Ik krijg een spontane slappe als ik zie hoe KLB er tegenwoordig aan toe is. Om over ONZ nog maar te zwijgen, want dat is al veel langer een verloren zaak. Wat is de oorzaak? Afgenomen populariteit van Superdudes/Sugababes? Breezer generatie die nu meer dan 2 uur per dag mogen internetten van hun opvoeders? Ik weet het niet.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:27 schreef Jarno het volgende:
Check KLODOLS.
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
..
Muts, wat heb jij hier dan gepresteerd? Je bent gewoon een schrale newbie, of kun je middels bepaalde bronnen het tegendeel bewijzen?
In afwachting verblijf ik.
Iemand die niet 8 jaar wat beters te doen had dan te Fok!ken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:10 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik vraag me stiekem dan toch een beetje af wat de vaste definitie van een newbie is hier op Fok!
Iemand die die vraag stelt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:10 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik vraag me stiekem dan toch een beetje af wat de vaste definitie van een newbie is hier op Fok!
Deze helden niet, nooitquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:07 schreef smoekie het volgende:
[..]
Wie waren er toen ook weer mods?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:43 schreef Manneke_Pils het volgende:
BrauN ja, dat waren nog eens tijden, samen in FB mods op de kast jagen en dat dan tante Yvonne moest ingrijpen om hen te redden..
nostalgietopicquote:
Wie ben jij dan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:15 schreef BadKeukenTegel het volgende:
R.I.P.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |