Ahw, arme jongen. Je hoeft niet te huilen! Het is niet persoonlijk hoor! Sommige mensen vinden LBP gewoon niet interessant.quote:
User generated zal in ieder geval nooit verdwijnenquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:42 schreef stale.old.tale het volgende:
Nouja volgens mij werd er niet gezegd dat et niet interessant was
Maar mij lijkt het ook best gevaarlijk om bijna alles aan de gebruiker over te laten, of het pakt geweldig uit, of er blijft niks over.
Bij Borderlands en bij Spore heb je heel veel eh, procedural generated content, wat in principe een oneindige hoeveelheid aan levels en voorwerpen kan genereren zonder dat je daar als gebruiker nodig bent, en zonder dat daar heel veel tijd tijdens het ontwikkelingsproces van t spel zelf in gestoken moet worden
Dat wordt volgens mij ook de hele deal in de toekomst, procedural vs veel user generated content.
Volgend jaar wel een toffe E3?quote:Ubisoft niet blij met E3 planning
De E3 nadert zijn einde en ieder bedrijf heeft laten zien wat ze de komende tijd voor ons in petto hebben. Ook Ubisoft was aanwezig met een eigen persconferentie, toch zijn ze niet geheel tevreden.
Executive director Alain Corre laat weten dat de E3 niet alleen te laat in het jaar komt, maar dat de locatie tevens niet goed gekozen is, gezien het belang van het evenement.
Met de E3 zelf heeft Corre totaal geen problemen, het is een belangrijk evenement waar de media samen komt en ondanks dat het kleiner van opzet is moet je er klaar voor zijn om je product met de wereld te delen. [Waar waren Beyond Good & Evil 2 en Splinter Cell: Conviction dan? - Red.]
Als het aan Corre ligt zal de E3 in de toekomst anders ingevuld worden. Het moet een andere locatie krijgen, grootser opgezet worden, er moeten weer retailers uit Amerika komen en vooral ook meer media van buiten Amerika. Om dit alles te bewerkstelligen zou Ubisoft al gesprekken voeren om het evenement in mei plaats te laten vinden met een grotere ambitie, oftewel een grotere standplaats.
Uiteraard sluite Corre niet af met het negatieve, hij was blij met hun eigen persconferentie en ziet de E3 in zijn geheel als een geslaagd evenement.
Met natuurlijk vervolgen op games zoals *trommelgeroffel*quote:
Voor die shit maken ze maar een apart eventquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Met natuurlijk vervolgen op games zoals *trommelgeroffel*
My Stop Smoking Coach with Allen Carr
My SAT Coach with The Princeton Review
Imagine: Teacher
My Secret World by Imagine
Imagine: Party Babyz
Ener-G: Horse Riders
Ener-G: Gym Rockets
Ener-G: Dance Squad
Imagine: Movie Star
Imagine: Babysitters
Imagine: Fashion Designer New York
Imagine: Wedding Designer
Imagine: Fashion Party
Petz: Dogz Pack
Als de Sackboys Mario's waren en het was voor de Wii had je het vast een 10,2 gegeven.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij heeft anders wel gelijk wat betreft LBP
qftquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:05 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als de Sackboys Mario's waren en het was voor de Wii had je het vast een 10,2 gegeven.
LBP geeft je de mogelijkheid om het als een pure platformer te spelen of de nadruk te leggen op het creëren en delen van levels met de meest gebruiksvriendelijke toolsset. Het mooiste aan dit alles is dat de mogelijkheden zo oneindig zijn, hetgeen wat steeds in de smaak valt bij de journalisten. Zo had Eurogamer (door vele een hoog aangeschreven gamesite) het volgend over te zeggen:quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En levels maken is al helemaal vet. Ik ben alleen bang dat het een te grote sandbox gaat worden, een allesgame waardoor het niks wordt, of overgenomen door een hype rond een enkele map
Dit is toch wel een heel groot compliment die je kunt krijgen. Voor mij is LBP de meest unieke game uit de laatste 6/7 jaar (misschien wel ooit) die ik heb mogen aanschouwen en dat is toch wel iets om enthousiast over te zijn.quote:Don't be misled; it's one of the simplest and most appealing propositions we've ever sat down in front of. It's 21st century Lego.
Proestquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:05 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als de Sackboys Mario's waren en het was voor de Wii had je het vast een 10,2 gegeven.
Nice, ik kijk het morgen wel bij het archief.quote:
Volgens mij hebben ze niks van die game laten zien op deze E3.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
Sack of Cyb, Zijn jullie een trailer tegen gekomen van Colonial Marines? Of weten jullie een site waar zo'n beetje alle E3 trailers bij elkaar staan
www.g4tv.comquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
Boris had het daar over![]()
Maar waar staan alle trailers of staan die overal en nergens?
De laag stof op mijn Wii is dikker dan de buik van Papa Tokkiequote:Op donderdag 17 juli 2008 14:05 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
lolquote:Op zondag 20 juli 2008 17:03 schreef Sackboy het volgende:
De enige herinnering die ik overhou aan deze E3:
[ afbeelding ]
Idd I AM Alive kan zo vet worden!quote:Op maandag 21 juli 2008 15:51 schreef Sackboy het volgende:
1. Mirror's Edge
2. Far Cry 2
3. Little Big Planet
En I Am Alive als meest veelbelovende aankondiging
PCquote:Op maandag 21 juli 2008 16:31 schreef Gamer_V het volgende:
Jullie (lees: Rossdale) weten dat die nieuwe levels al tijden gratis te downloaden zijn voor de pc? Want het was een mod?
http://www.rockpapershotg(...)-portal-still-alive/
Your point being?quote:Op maandag 21 juli 2008 16:31 schreef Gamer_V het volgende:
Jullie (lees: Rossdale) weten dat die nieuwe levels al tijden gratis te downloaden zijn voor de pc? Want het was een mod?
http://www.rockpapershotg(...)-portal-still-alive/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |