abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61037782
Ik ben gisteren teruggekomen, waarschijnlijk ben ik een van de laatsten die nog is gegaan deze zomer, maar wellicht dat de mensen die volgend jaar gaan nog hun voordeel kunnen doen met deze informatie.

Wij zijn 8 dagen gegaan met Beachmasters en hebben in appartementencomplex 'Eden' gezeten. Toen we er voor het eerst aankwamen hadden we al gezien dat de beachmastersfotograaf zijn vak goed verstond; het was allemaal veel kleiner dan dat het op de foto's leek. Ondanks dat, bleek ons appartement toch netjes te zijn (op een aantal slecht afgewerkte dingen na, die voornamelijk het sanitair en de elektra betroffen) en ook het zwembad buiten was schoon. Uiteindelijk hebben we ook de borg (¤150,- per appartement) zonder problemen teruggekregen, hoewel we een mes uit een van de appartementen kwijt waren geraakt. Mocht je daar trouwens tot de conclusie komen dat je geen warm water hebt, dan staat de boiler waarschijnlijk uit. Die moet op de badkamer én buiten de badkamer in de 'woonkamer' worden aangezet!

Qua eten is het in Bulgarije niet zo best gesteld, hoewel het allemaal wel erg lekker is, is de westerse mens niet gemaakt om te leven onder het motto: 'Waarom een beetje olie gebruiken als je ook een halve fles erover kunt kiepen'. Wij waren met vijf personen en waren allemaal al na twee dagen aan de diarree. Neem dus Norit of iets dergelijks mee! Wij hebben voornamelijk lekker gegeten bij La Bamba, waar ook het personeel erg vriendelijk was (wat bijvoorbeeld ertegenover duidelijk anders was ). Verder krijg je in Bulgarije flinke porties vlees , met wat friet en af en toe wat sla. Natuurlijk is dat lekker en wij als vleesliefhebbers konden onze lol dan ook op, hoewel we na een dag of 3 zonder sla/groente deze apart erbij begonnen te bestellen. Ook is het wellicht een goed idee om Gordon Ramsey eens langs te sturen, want het is geen uitzondering dat er bij een restaurant 150 a 200 gerechten op de kaart staan, waardoor je onmogelijk een keuze kunt maken en het ook onmogelijk is dat alles lekker is...

Het prijsniveau daar ligt zoals al vaker gezegd lager dan in Nederland, eten met voor- en nagerecht kost je een euro of 15 pp en een halve liter bier voor omgerekend ¤1,50,- is daar geen uitzondering. In de discotheken is het iets duurder, maar nog steeds goedkoper dan in Nederland, als je je houdt aan de lokale producten. Drink je Heineken of ander importbier, betaal je ongeveer hetzelfde als hier in Nederland. Cocktails kosten gemiddeld omgerekend een euro of 5 per stuk, maar in de happy hours is het meestal 2 voor de prijs van 1.

Uitgaan kan heel goed en dat is natuurlijk ook waarvoor je naar Sunnybeach gaat, ben je de leeftijd van het veel drinken en uitgaan ontstegen, dan is het af te raden om dit als vakantiebestemming te kiezen. Wij hebben met Beachmasters eerst twee kroegentochten meegemaakt, waarbij we bij alle kroegen zijn geweest en overal heeft het wel iets. Wat wij niets vonden, vonden anderen geweldig en andersom, het is gewoon een kwestie van uitproberen... Oja: ik heb die avond gezworen dit nog op het net te zetten: die tent waarbij je met Beachmasters een uur voor niks cocktails kan drinken is zwaar klote

Verder wordt er hier af en toe geschreven over het feit dat het niet veilig is in Bulgarije. Ik kan het niet helemaal ontkennen, de eerste avond wilden we pinnen en probeerde er iemand mee te kijken. Verder hangt er op straat een beetje een intimiderend sfeertje , vooral in de wat minder belichte steegjes, hoewel we daar na een paar dagen aan gewend waren en we ons er niet meer aan stoorden. Op de boulevard kun je (naar mijn idee) helemaal zonder probleem 'snachts lopen, je komt voornamelijk andere mensen tegen die terugkomen van het uitgaan en dames van twijfelachtig allooi.

Volgens mij heb ik alle aspecten wel zo'n beetje besproken, wij hebben in ieder geval een geweldige vakantie gehad en ik zou het zeker overwegen om nog een keer te gaan! Uiteraard ben ik bereid om eventuele vragen te beantwoorden

[ Bericht 9% gewijzigd door Bartaz op 22-08-2008 13:50:19 ]
pi_61042422
heel herkenbaar verhaal Bartaz, vooral dat stuk over de boiler wel handig als je vond dat iemand te lang aan het douche was, gewoon ff knopje omzetten dan zijn ze er zo onderuit
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_61043437
Haha neem maar 2 potjes Norit mee.
Bij mij werkte de Norit zelfs niet.
pi_61043625
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:27 schreef SimtekF1 het volgende:
Haha neem maar 2 potjes Norit mee.
Bij mij werkte de Norit zelfs niet.
Bij mij ook niet, maar de rest van de groep leek er wel baat bij te hebben...
pi_61046673
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:33 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Bij mij ook niet, maar de rest van de groep leek er wel baat bij te hebben...
bij ons kreeg er 1tje 4 spuite in zn reet tege onder andere de diarree. ma hij was dan ook wel redelijk ziek.
pi_61047622
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:52 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

bij ons kreeg er 1tje 4 spuite in zn reet tege onder andere de diarree. ma hij was dan ook wel redelijk ziek.
Toen we bij de McDonalds gingen eten had ik zelfs het idee dat dat het gezondste voedsel was wat te krijgen was in Zonnestrand... Ze maken daar gewoon álles vet, of je nu een pizza pakt of een steak
pi_61049111
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:32 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Toen we bij de McDonalds gingen eten had ik zelfs het idee dat dat het gezondste voedsel was wat te krijgen was in Zonnestrand... Ze maken daar gewoon álles vet, of je nu een pizza pakt of een steak
dat had ik dus ook! de laatste 4 dagen van de 8 heb ik bij de macdonalds gelunched en bij La Bamba gedineerd! Echt zo goor is het eten in sunnybeach!
pi_61124352
Ik ben in 2005 en 2007 in SB geweest, maar van de glade viking heb ik nooit gehoord, nieuwe tent misschien ?
Vreemd dat niemand de Fenix Bar hier noemt, is een bar niet ver van de Lazur , met wellicht de goedkoopste drank van SB én een vette sfeer !

btw, mensen die Heineken zuipen terwijl dat Bulgaars bier véél beter is (of je er ook Stella kan kopen)
pi_61136603
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 22:23 schreef BramKVO het volgende:
Ik ben in 2005 en 2007 in SB geweest, maar van de glade viking heb ik nooit gehoord, nieuwe tent misschien ?
Vreemd dat niemand de Fenix Bar hier noemt, is een bar niet ver van de Lazur , met wellicht de goedkoopste drank van SB én een vette sfeer !

btw, mensen die Heineken zuipen terwijl dat Bulgaars bier véél beter is (of je er ook Stella kan kopen)
Kamenitza was in de meeste tenten alleen maar in halve liters te krijgen en die pullen liggen niet lekker in de hand als je niet aan de bar staat...
pi_61136815
Kamenitza was iig wel prima bier, dat Zuborg bier ofzo was niet te zuipen !

Maar ik heb daar toch bijna alleen maar cocktails gehaald. En die waren ongeveer 3,5 / 4, (7/8 lev), sommige 6, en dan krijg je er altijd 2.

Je moet je gewoon bij alle tentjes naar binnen laten lullen en beetje onderhandelen met die propper, krijg je veel gratis tequilla, en in ons geval 4 tequlla voor 2 leva !
Fingerspitzgefühl
pi_61140231
kamenitza was prima te zuipen! ik heb nog een flesje van 2 liter in de koelkast staan, die ga ik vant weekend maar eens nuttigen
pi_61140481
kamenitza was opzich wel lekker jah . maar dan wel in een fles en niet uit de tap. die lauwe zooi die daar getapt werd was niet te drinken.
pi_61140915
Klopt, er staat daar ook helemaal geen druk op die taps
Fingerspitzgefühl
pi_61143084
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:12 schreef ForumGek het volgende:
Kamenitza was iig wel prima bier, dat Zuborg bier ofzo was niet te zuipen !

Maar ik heb daar toch bijna alleen maar cocktails gehaald. En die waren ongeveer 3,5 / 4, (7/8 lev), sommige 6, en dan krijg je er altijd 2.

zoals je zegt, cocktails zuipen is er het beste. in de fenix bar was het 7 lev (3,5 euro) voor een cocktal en je krijgt er de hele nacht twee (dus eigenlijk 3,5 lev voor één cocktail !) , kan het nog goedkoper ...

ps : ik zie dat de glade viking idd nog maar open is van 2008 ... En dat Basshunter er zowaar opgetreden heeft hmm, missch volgende zomer voor een derde keer SB

[ Bericht 9% gewijzigd door BramKVO op 27-08-2008 15:47:06 ]
  donderdag 28 augustus 2008 @ 16:18:34 #115
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_61195646
Mensen die een heel land beoordelen op de kunstmatige plezierholen als GS en SB
kansloos forever
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_61211616
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 16:18 schreef misteriks het volgende:
Mensen die een heel land beoordelen op de kunstmatige plezierholen als GS en SB
kansloos forever
Wie zegt dat dan?
Dit gaat puur over SB nerd.
pi_61214524
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:47 schreef ericajax het volgende:

[..]

lol wtf?

kheb een prima vakantie gehad, alleen het eten en de mensen zijn dramatisch waardoor ik er nie nog een keer heen hoef

waar liep k dan vooraf te zeike?
Ik ben gister terug gekomen en ben het compleet met je eens.
Wij 2 zitten nu allebei nog keihard aan de schijt. Elke dag was het weer een missie om een tent te zoeken waarbij je niet kansloos voedsel trof. Dat het minder is als hier ben ik wel op ingesteld maar dit was gewoon waardeloos.
De mensen daarnaast vond ik ook dramatisch, elke dag kwamem we bij dezelfde supermarkt, elke dag netjes "thanks" en "bye" maar maakte bijna nooit mee dat ze uberhaupt glimlachte of iets terug zeiden. Dit soort relatief kleine dingen zijn toch voor mij wel redenen om deze bestemming niet nogmaals te bezoeken.
Mijn vakantie was helemaal top maar toch hebben dit soort dingen wel invloed.
pi_61214538

[ Bericht 100% gewijzigd door lighted op 29-08-2008 10:44:47 ]
pi_61215162
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 10:44 schreef lighted het volgende:

aha, zit dat zo? nuttige toevoeging
pi_61215664
quote:

[..]

Wij 2 zitten nu allebei nog keihard aan de schijt. Elke dag was het weer een missie om een tent te zoeken waarbij je niet kansloos voedsel trof. Dat het minder is als hier ben ik wel op ingesteld maar dit was gewoon waardeloos.
De mensen daarnaast vond ik ook dramatisch, elke dag kwamem we bij dezelfde supermarkt, elke dag netjes "thanks" en "bye" maar maakte bijna nooit mee dat ze uberhaupt glimlachte of iets terug zeiden. Dit soort relatief kleine dingen zijn toch voor mij wel redenen om deze bestemming niet nogmaals te bezoeken.
Mijn vakantie was helemaal top maar toch hebben dit soort dingen wel invloed.
Nou sorry maar dat ligt dan ook voor een groot gedeelte aan jezelf.
Wij kwamen ook vaak in dezelfde supermarkt en daar werd op een gegeven moment echt wel vrolijk gedaan. (vooral na 1 nacht toen we dronken boodschappen gingen doen, dat waren ze niet vergeten)
pi_61216124
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:22 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Nou sorry maar dat ligt dan ook voor een groot gedeelte aan jezelf.
Wij kwamen ook vaak in dezelfde supermarkt en daar werd op een gegeven moment echt wel vrolijk gedaan. (vooral na 1 nacht toen we dronken boodschappen gingen doen, dat waren ze niet vergeten)
Aan mezelf? Dus als ik elke dag vriendelijk doe, is het eigenlijk mijn schuld dat ze niet vriendelijk terug doen? Goed punt . Het was in elke winkel hetzelfde, met enkele uitzonderingen. Maar ik ben natuurlijk zo'n botte lul en m'n vriendin ook dat het eigenlijk door ons zelf komt .
pi_61216422
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:38 schreef lighted het volgende:

[..]
Maar ik ben natuurlijk zo'n botte lul en m'n vriendin ook dat het eigenlijk door ons zelf komt .
ben blij dat je het zelf ook inziet maar ik vond het in de supermarkt nog wel meevallen, op de boulavard bij al die kraampjes vond ik het veel erger. opzich wel irritant maar soms ook wel weer grappig.
pi_61216482
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:49 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

ben blij dat je het zelf ook inziet maar ik vond het in de supermarkt nog wel meevallen, op de boulavard bij al die kraampjes vond ik het veel erger. opzich wel irritant maar soms ook wel weer grappig.

Ja het kon weleens meevallen maar toch wel beetje de algemene indruk die ik heb gehad van Bulgaren is dat ze niet de gezelligste mensen zijn .
pi_61216571
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:51 schreef lighted het volgende:

[..]

Ja het kon weleens meevallen maar toch wel beetje de algemene indruk die ik heb gehad van Bulgaren is dat ze niet de gezelligste mensen zijn .
zolang er geld te verdienen is nog wel maar als ze in de gaten krijgen dat je toch niks koopt of probeert af te dingen is de lol er vaak wel af en worden ze inderdaad vrij ongezellig
pi_61216740
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:55 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

zolang er geld te verdienen is nog wel maar als ze in de gaten krijgen dat je toch niks koopt of probeert af te dingen is de lol er vaak wel af en worden ze inderdaad vrij ongezellig
Naja ze hebben genoeg geld aan me verdiend denk ik .. Heb ook geen 1 x geprobeerd af te dingen, in Turkije deed ik dat wel aangezien het daar zowat een sport is. Maar in Bulgarije vond ik alles ook zo goedkoop dat het niet eens de moeite was om af te dingen .
Iemand nog geparasailed toevallig? Ik wel, was erg tof
pi_61217023
quote:

[..]

ik vind dit toch vreemd, wij waren met een groep van negen mensen vorig jaar en niemand had daar last van ... Het is er sowieso al goedkoop, dan moet je ook niet nog es de goedkoopste tenten uitkiezen hé ...(niet dat ik zeg dat je dat deed )
Er waren zeker restaurants waar je goed kon eten. We hebben ook in restaurants geweest waar het minder was, dat wel natuurlijk.
pi_61217385
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:12 schreef BramKVO het volgende:

[..]

ik vind dit toch vreemd, wij waren met een groep van negen mensen vorig jaar en niemand had daar last van ... Het is er sowieso al goedkoop, dan moet je ook niet nog es de goedkoopste tenten uitkiezen hé ...(niet dat ik zeg dat je dat deed )
Er waren zeker restaurants waar je goed kon eten. We hebben ook in restaurants geweest waar het minder was, dat wel natuurlijk.
Tsja, ik kom het in dit topic toch ook al weer een paar keer tegen..
Ik ben 1 restaurant tegen gekomen waar het oke was, heb zeker niet geprobeerd bij de goedkopere restaurants te eten. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je goed vindt, dat is nogal subjectief. Als je van vette zooi houdt is Sunny Beach perfect.
pi_61217872
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:12 schreef BramKVO het volgende:

[..]

ik sprak mensen in het hotel die vorig ook waren geweest, die zeiden dat het eten vorig jaar erg goed was! dat was ook de reden dat ze dit jaar weer zijn gegaan! maar dit jaar was het om te huilen zeiden ze! ik ben ook 2 dagen ziek geweest van het eten, het was gewoon echt niet lekker! als je voor safe wil gaan, moest je naar de mc donalds
pi_61239608
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:24 schreef lighted het volgende:

[..]

. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je goed vindt, dat is nogal subjectief. Als je van vette zooi houdt is Sunny Beach perfect.
je hebt het hier tegen een Belg, wij zijn de Bourgondiers bij uitstek Nee, ik weet wat je bedoelt, de eerste keer dat ik er ben geweest (2005) zijn we ook in restaurants geweest waar het vet van het vlees afliep en waar het echt niet te vreten was. Maar als je naar een iets hogere prijsklasse (wat naar onze normen nog steeds spotgoedkoop is) ging, dan was het echt wel aangenaam eten.
pi_61240764
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 06:14 schreef BramKVO het volgende:

[..]

je hebt het hier tegen een Belg, wij zijn de Bourgondiers bij uitstek Nee, ik weet wat je bedoelt, de eerste keer dat ik er ben geweest (2005) zijn we ook in restaurants geweest waar het vet van het vlees afliep en waar het echt niet te vreten was. Maar als je naar een iets hogere prijsklasse (wat naar onze normen nog steeds spotgoedkoop is) ging, dan was het echt wel aangenaam eten.
Naja ik was kok van beroep en nog steeds hobbykok ..maar wij hebben wel vooral in het centrum en op de boulevard gekeken, aangezien dit best groot is, maar toch eigenlijk niets gezien. Misschien heb ik mijn oordeel te snel geveld, maar toko's waar de flessen mayo al op tafel stonden vielen al snel af. Dan blijft er natuurlijk niet veel over maar ik vraag me af wat jij bedoeld met aangenaam eten .. maar goed, ik ben al thuis !
pi_61241023
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:35 schreef lighted het volgende:

[..]

Naja ik was kok van beroep en nog steeds hobbykok ..maar wij hebben wel vooral in het centrum en op de boulevard gekeken, aangezien dit best groot is, maar toch eigenlijk niets gezien. Misschien heb ik mijn oordeel te snel geveld, maar toko's waar de flessen mayo al op tafel stonden vielen al snel af. Dan blijft er natuurlijk niet veel over maar ik vraag me af wat jij bedoeld met aangenaam eten .. maar goed, ik ben al thuis !
toko's waar de flessen mayo al op tafel stonden hadden zeker een voordeel want dan hoefde je er niet meer naar te vragen ma ik vond vooral de schnitzels die ik daar heb gehad toch goed te eten. en de pizza in het algemeen ook wel. maar natuurlijk heb ik ook liever het eten wat in nederland geserveerd word.
pi_61242943
Wij aten bijna altijd bij Deutsche Ecke, prima eten hoor.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_61243190
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:53 schreef HPayne het volgende:
Dat meen je niet hahah.
Dan zie ik meteen het verschil tussen jou culinaire achtergrond en die van mij. Maakt niet uit, ieder z'n ding, maar dat is wat ik bedoel waarom sommige mensen het "eten" daar wel goed vinden.
pi_61243433
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 13:06 schreef lighted het volgende:

[..]

Dat meen je niet hahah.
Dan zie ik meteen het verschil tussen jou culinaire achtergrond en die van mij. Maakt niet uit, ieder z'n ding, maar dat is wat ik bedoel waarom sommige mensen het "eten" daar wel goed vinden.
de deutsche ecke vond ik ook niet zo geweldig. maar wat verwacht je in bulgarije dan? dat de kwaliteit en de smaak van het eten anders is dan in nederland is toch te verwachten. zolang als het gewoon normaal smaakt en er liggen geen dode vliegen ofzo op dan kan ik er wel mee leven.
pi_61243454
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:53 schreef HPayne het volgende:
Dat vond ik dus echt de meest ranzige tent
pi_61259586
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:35 schreef lighted het volgende:

[..]

ons hotel was 300 m van lazur en daar id buurt had je wel enkele goede oplekjes. The steakhouse bvb, waar de biefstukken echt lekker waren !
pi_61259611
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 13:06 schreef lighted het volgende:

[..]

Dat meen je niet hahah.
Nou ok, we hebben ook bij dat Italiaanse restaurant gegeten aan de boulevard, ook prima. Snap wel dat het zeker culinair gezien niet erg hoogstaand is, maar voor een Peppersteak met frites (mijn favoriet) kun je er prima terecht. Wil alleen aangeven dat het eten wat wij in het hotel kregen, gewoon te smakeloos was om er elke avond te dineren.
Zoals meerdere mensen ook zeggen, je moet niet verwachten dat je net zo goed kunt eten als bv in Nederland, het is maar hoe hoge eisen je stelt en wat je verwachtingspatroon is. Ik ben niet zo heel moeilijk.
pi_66144824
sunny beach 2009?
pi_66148975
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 00:01 schreef mic_forever het volgende:
sunny beach 2009?
ik dit jaar niet maar het zal best weer een dolle bedoeling worden daar
pi_66168498
Wat waren jullie zo ongeveer kwijt voor een reisje naar Sunny Beach (inclusief stappen enzo). En hoe lang zijn jullie geweest?
pi_66168829
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat waren jullie zo ongeveer kwijt voor een reisje naar Sunny Beach (inclusief stappen enzo). En hoe lang zijn jullie geweest?
uhm ik denk 700 voor de reis en het appartement enzo en dan nog eens 800 voor het uitgaan en eten en dingen die we overdag gedaan hebben.
Ik ben twee weken geweest
pi_66175629
Ik was vorig jaar zo'n 700 euro kwijt voor de reis, en 400 voor het eten + uitgaan.. Viel mij reuze mee.. Erg leuk om eens te doen, maar niet voor een 2de keer..
pi_66186736
Zet er ook even bij in welke periode je bent gegaan dan want dat scheelt natuurlijk heel erg veel.

Wij waren rond de 1500 euro kwijt, laatste week van juli en de eerste week van augustus.
pi_66187145
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 08:24 schreef SimtekF1 het volgende:
Zet er ook even bij in welke periode je bent gegaan dan want dat scheelt natuurlijk heel erg veel.

Wij waren rond de 1500 euro kwijt, laatste week van juli en de eerste week van augustus.
hehe ik ben in precies dezelfde periode gegaan en 700+800 = 1500
Maar ik moet zeggen dat ik met uitgaan en eten wel minder geld uit had kunnen geven maar ik heb geen zin om op vakantie zuinig te gaan doen.
quote:
uhm ik denk 700 voor de reis en het appartement enzo en dan nog eens 800 voor het uitgaan en eten en dingen die we overdag gedaan hebben.
Ik ben twee weken geweest
pi_66189068
Ik zou er niet meer heengaan, simpelweg omdat ik in een week het wel gezien heb daar. Maar mensen die alleen maar van uitgaan en bakken houden is het prima denk ik.
pi_66204798
wij hadden van de 8 dagen anders nog 2 dagen bewolking + regen.. Geloof eind juli..
pi_66204857
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:09 schreef St4ck3r het volgende:
wij hadden van de 8 dagen anders nog 2 dagen bewolking + regen.. Geloof eind juli..
Klopt ja wij zaten ook eind juli (2008). Een van die dagen hebben we een jeepsafari gedaan. Ook wel aardig maar niet zo spectaculair als bijvoorbeeld in Turkije.
pi_66204897
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:09 schreef St4ck3r het volgende:
wij hebben ook 2 dagen ofzo iets minder weer gehad maar over het algemeen is het klimaat daar wel warm in de zomer hoor. Regenen kan het overal Maar inderdaad naast uitgaan en op het strand liggen is er niet veel spectaculairs te doen aan uitstapjes. Wij zijn 1 dag naar een waterpark geweest wat wel gaaf was en hebben een dag scooters gehuurd en dat was ook zeer tof maar verder weinig leuks kunnen vinden.
pi_66726328
Hallo,

ik ga dit jaar naar Sunnybeach met een aantalvrienden.
ik heb enkele vragen:

Wat kost gemiddeld een mix drankje in een discotheek ( Malibu/whiskey/baco etc )
Wat voor activiteiten zijn er? ( kan je scooters, crossers huren )
Kan je in een discotheek een fles alcohol halen en wat is de prijs ongeveer?
Is er drugs te koop. Xtc, wiet?

Mvg
pi_66726505
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:38 schreef spacerabbit het volgende:
Hallo,

ik heb enkele vragen:

Wat kost gemiddeld een mix drankje in een discotheek ( Malibu/whiskey/baco etc )

Mvg
de prijs van mixdrankjes durf ik niet meer te zeggen. Je kunt er inderdaad scooters/brommers/golfkarretjers en nog wat meer van die dingen huren. Wij hebben zelf alleen scooters gehuurd maar dat was echt geweldig. Enige nadeel was dat de ene veel harder kon als de ander waardoor we niet echt ver kwamen. Ook zijn er volgens mij 2 aquaparken wat ook wel leuk is. Niet al teveel van voorstellen maar het is een keer wat anders als op het strand liggen.
Je andere twee vragen kan ik ook geen antwoord op geven alhoewel ik het gebruik van drugs daar niet verstandig vind.
pi_66727816
quote:
Hallo,

ik heb enkele vragen:

Mvg
Als ik jou was zou ik de drugs gewoon links laten liggen daar.
Gewoon lekker zuipen en meer niet.

Een Bulgaar vertelde ons dat als je daar word gesnaaid met 1 joint, je zo 2 jaar de bak in word gegooid.
Dus dat is een flink risico.
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:30:50 #152
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_66727846
quote:
Hallo,

ik heb enkele vragen:

Mvg
Mixdrankjes worden daar ook elk jaar duurder, maar zitten sowieso onder de NL prijs.
Scooters/Crossers/Golfkarretjes volop aanwezig.
Ligt eraan welke tent, verschilt nogal maar is zeker mogelijk.
Wij kregen wiet aangeboden, maar hadden er geen behoefte aan. XTC niet tegengekomen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_66737835
Ok, Ik heb nu nog geen idee wat een mixdrankje kost!
Ik ben gewoon gewend om een joint te roken nadat ik ben uitgegaan. Ik dacht dat in zulke landen XTC juist populair was. Ik wil gewoon lekker is een keer op vakantie een pilletje nemen of een jointje roken.
Zijn er nog restaurants waar ik volgens jullie echt naar toe moet gaan! Kan je scooter rijden zonder enige rijbewijs/certificaat? Hoe zit het met winkels ( kleding, allemaal faker dan fake spul? )
Welke talen worden daar gesproken?
Welke valuta heb je! Wat zijn de waarde van de briefjes, niet dat ik 1000 euro wissel en gelijk in een clip van lil wayne kan spelen omdat ik zoveel briefjes heb!
Zijn de aqua parken wat?
Zijn er nog andere activiteiten te doen!
wat voor vrouwen zijn er?
Zijn er veel mokkels uit NL!
Wat kosten die hoeren, ik zou er best wel 10 meenemen en gewoon naakt door het appartement laten huppelen!
Bedankt dat de vorige members hebben gereageerd
pi_66738013
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:08 schreef spacerabbit het volgende:
Ik ben gewoon gewend om een joint te roken nadat ik ben uitgegaan. Ik dacht dat in zulke landen XTC juist populair was. Ik wil gewoon lekker is een keer op vakantie een pilletje nemen of een jointje roken.
Zijn er nog restaurants waar ik volgens jullie echt naar toe moet gaan! Kan je scooter rijden zonder enige rijbewijs/certificaat? Hoe zit het met winkels ( kleding, allemaal faker dan fake spul? )
Welke valuta heb je! Wat zijn de waarde van de briefjes, niet dat ik 1000 euro wissel en gelijk in een clip van lil wayne kan spelen omdat ik zoveel briefjes heb!
Zijn de aqua parken wat?
Wat kosten die hoeren, ik zou er best wel 10 meenemen en gewoon naakt door het appartement laten huppelen!
lil wayne

ik raad je die drugs echt af want de politie is niet vriendelijk daar en het is behoorlijk corrupt.
rijbewijs enzo heb je niet nodig voor die scooters, wij hoefden geen eens een helm op.
de scandinavische chicks zijn echt hot maar, vooral de zweden, arrogant. weinig nederlandse meiden gezien daar. Ohja en voor die hoeren zou ik gewoon naar de hoerentent gaan, die zitten er genoeg. Maar ook daar moet je oppassen!
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:14:45 #155
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_66738079
quote:
Zijn de aqua parken wat?
Even kijken wa tik voor je kan beantwoorden:
- Mixdrankjes denk aan rond de 3 euro voor baco
- Wiet is wel te regelen, ik weet alleen niet of je bij zo'n deal beroofd of verkracht wordt
- Restaurant aanrader: The Fat Cat
- Kleding is faker dan fake
- Er wordt zeer gebrekkig Engels gesproken
- Bulgaarse Lev is de valuta en 2 lev is ongeveer 1 euro
- Vrouwen zijn voornamelijk Scandinavisch, Nederlands en Engels
- Scandi's zijn mooier dan NL'ers maar veel lastiger te regelen
- Voor 10 lev heb je een lapdance in de Playboy, 100 lev mag je haar neuken
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_66742894
quote:
pi_66861119
Ben hier afgelopen jaar geweest en godver wat baal ik dat niemand er nog een keer heen wilde.
Het walhalla voor stappen, goedkoop drinken en de perfecte stranden. Alleen jammer dat de bulgaren zo corrupt zijn.

Ga dit jaar naar Salou maar baal ervan dat ik niet weer naar SB kan gaan. Iedereen die gaat kan echt op een topvakantie rekenen. Het is gewoon 1 groot gebied met restaurants, barretjes, hotels en discotheken. Beter kun je het niet treffen en er hangt gewoon 1 grote vakantiesfeer daar!!!
pi_67330184
11augustus daarheen!!

eerst lloret gehad, toen salou en vorige zomer Chersonissos. dan kan sunny beach niet missen
pi_67331529
Toen ik er was waren de cocktails en mixdrankjes vet goedkoop

4 cocktails voor 9 of 10 euro
halve liter bier 50 cent in sommige barren.

het eten was alleen overal hetzelfde daar, dat viel wel tegen.
vooral aan de boulevard was het eten slecht en nog duur ook.
Nothing to see here, carry on
pi_67446439
Sunnybeach is de shit. In 2007 geweest, relaxte vakantie gehad. De hele dag in het zwembad liggen en mojito's bestellen (die ze dan naar je toe komen brengen terwijl je op je ligbedje ligt ) en de hele nacht feesten of met Duitsers knokken. Toll.
pi_67451475
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 22:20 schreef Bananenman het volgende:
Sunnybeach is de shit. In 2007 geweest, relaxte vakantie gehad. De hele dag in het zwembad liggen en mojito's bestellen (die ze dan naar je toe komen brengen terwijl je op je ligbedje ligt ) en de hele nacht feesten of met Duitsers knokken. Toll.
Die zwembaden waar een bar inzit Dat je gewoon in het water zit en toch kunt zuipen
pi_67476053
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 01:43 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Die zwembaden waar een bar inzit Dat je gewoon in het water zit en toch kunt zuipen
Daar zat ik vorig jaar.
Hotel Victoria.
Alleen jammer dat dat barpersoneel zo traag was als dikke stront...
pi_67596369
wat ik kut vond van sunny beach waren al die gare oost blokkers. dat volk staat mij dus echt niet aan, ze zijn lelijk en ze kijken allemaal zo sneaky en agressief uit de ogen en ze proberen je van alle kanten te rippen.
een vriend van mij werd gewoon geript door de politie, hij moest 500 lev betalen voor wildplassen of anders een paar dagen in de jilla. uiteindelijk heeft hij 300 lev betaalt en vonden ze het wel goed, maar toch..
je kan daar gewoon niemand vertrouwen.
if you ain't cheating you ain't trying
pi_69452068
28 juli met z'n 13en naar Sunny Beach

Appartementen Sun Village
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_69454050
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:04 schreef Arnhemunited het volgende:

Hoelang ga je?
  woensdag 3 juni 2009 @ 13:54:55 #166
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_69664054
Gister geboekt, 8 dagen vanaf 11 augustus, met 4 vrienden

Moet wel een topvakantie worden als ik alle verhalen lees!

Ben alleen benieuwd of er nog goede feesten plaatsvinden daar deze zomer.. Vorig jaar in Alanya met de neus in de boter gevallen met een Nope is Dope feestje, op m'n verjaardag notabene Zoiets is zeker voor herhaling vatbaar!
pi_69770392
Vanaf 6 juli in appartementen Dawn Park.. iemand hier ervaringen mee?

Meer mensen die tussen 6-16 juli daar zitten?
Brett Holman
pi_69773451
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:54 schreef tummeke het volgende:
Gister geboekt, 8 dagen vanaf 11 augustus, met 4 vrienden

Moet wel een topvakantie worden als ik alle verhalen lees!

Ben alleen benieuwd of er nog goede feesten plaatsvinden daar deze zomer..
SB is één groot feest
  maandag 8 juni 2009 @ 14:36:33 #169
171594 Hri
Askakó
pi_69825882
4 Augustus met 4 vrienden naar Rainbow.

Dicht bij Cacao Beach! ben benieuwd.

wat doen mensen daar meer? naar het strand of het zwembad van je app?
pi_69830523
Hmm qua zwemmen zal ik vooral in het zwembad te vinden zijn.. maar overdag gewoon lekker op het strand zonnen. Een zee heb ik me, behoudens curacaou, nog nooit in gewaagd
Brett Holman
  maandag 8 juni 2009 @ 18:51:03 #171
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_69834203
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:04 schreef Arnhemunited het volgende:

Dat zijn hele relaxe appartementen. Ik zou wel ff kijken of alles nog heel is want wij mochten na een luidruchtig avondje 400 lev pinnen bij de eigenaar en ze vriendjes. De deur liep stroef
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_70064446
Vanaf 18 augustus 8 dagen naar Hotel Tia Maria... Ervaringen?
Heb er zin in!
Kwaliteit kende geen recessie
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:44:57 #173
182939 BBoelie
Kampioen Dubbelpost
pi_70066822
Iemand vervelende ervaringen met schoonmaaksters op het hotel & waardevolle spullen? Herinner mij bijv. van Parijs zelfs dat in veel hotels je spullen niet veilig zijn. Kun je in het gemiddelde hotel in SB wel gewoon geld enzo achterlaten met een gerust hart? Dat is volgens mij namelijk chiller dan alles bij je te hebben
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:46:22 #174
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_70066871
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:44 schreef BBoelie het volgende:
Iemand vervelende ervaringen met schoonmaaksters op het hotel & waardevolle spullen? Herinner mij bijv. van Parijs zelfs dat in veel hotels je spullen niet veilig zijn. Kun je in het gemiddelde hotel in SB wel gewoon geld enzo achterlaten met een gerust hart? Dat is volgens mij namelijk chiller dan alles bij je te hebben
Als je elke ochtend gewoon een aantal lev op een schoteltje legt voor de schoonmaaksters, doen ze zelfs de afwas en wassen ze de ramen .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_70067908
Nog 3 weken
Brett Holman
pi_70068588
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:44 schreef BBoelie het volgende:
Ik zou het niet al te veel vertrouwen maar je kunt vast wel een verstop plek vinden in het appartement En inderdaad de schoonmakers een beetje fooi geven. Nog een tip is genoeg geld pinnen het komt daar nog al eens voor dat de pin automaten leeg zijn en dan kan het even duren voordat je een gevulde gevonden hebt. Dat moet je natuurlijk niet hebben als je lekker aan het uitgaan bent.
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:24:09 #177
171594 Hri
Askakó
pi_70093678
Kan iemand een tijd geven dat Transavia daarheen vliegt? of is dit echt willekeurig per dag..

ik heb nu namelijk geen idee hoe laat we begin augustus vliegen & als het erg vroeg is morgens dan kunnen wij niet met de trein en moet er iets geregeld worden.
pi_70094466
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:24 schreef Hri het volgende:
Kan iemand een tijd geven dat Transavia daarheen vliegt? of is dit echt willekeurig per dag..

ik heb nu namelijk geen idee hoe laat we begin augustus vliegen & als het erg vroeg is morgens dan kunnen wij niet met de trein en moet er iets geregeld worden.
Dat krijg je volgens mij vaak een week van te voren te horen en dat is per vlucht weer verschillend
pi_70097471
Ik vlieg in ieder geval 10 uur 's avonds heen.. terug moet nog bekend worden, Transavia heen en Hamburg Air terug..
Brett Holman
  woensdag 17 juni 2009 @ 23:07:25 #180
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_70115590
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 18:46 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Ik zou het niet al te veel vertrouwen maar je kunt vast wel een verstop plek vinden in het appartement En inderdaad de schoonmakers een beetje fooi geven. Nog een tip is genoeg geld pinnen het komt daar nog al eens voor dat de pin automaten leeg zijn en dan kan het even duren voordat je een gevulde gevonden hebt. Dat moet je natuurlijk niet hebben als je lekker aan het uitgaan bent.
Het stikt daar van de pinautomaten man, ik pinde gewoon om de 2 dagen
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_70115979
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:07 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Het stikt daar van de pinautomaten man, ik pinde gewoon om de 2 dagen
Niet mijn ervaring en ik heb zoals eerder verteld regelmatig voor een leeg pinautomaat gestaan.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 juni 2009 @ 15:04:08 #182
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_70222081
Kickje
Over 2 weken naar Sunny beach
Ben wel een btje bang geworden door wat horrorverhalen over geweld en corruptie op vakantie reiswijzer
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 21 juni 2009 @ 15:34:21 #183
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_70223025
quote:
Op zondag 21 juni 2009 15:04 schreef Paul het volgende:
Kickje
Over 2 weken naar Sunny beach
Ben wel een btje bang geworden door wat horrorverhalen over geweld en corruptie op vakantie reiswijzer
Laat ik het zo zeggen, ik heb in Cherssonissos ergere dingen meegemaakt.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 juni 2009 @ 15:44:26 #184
80791 crew  Paul
pi_70223332
quote:
Op zondag 21 juni 2009 15:34 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, ik heb in Cherssonissos ergere dingen meegemaakt.
oh
Daar ben ik 2 keer geweest en daar heb ik echt niets gezien qua geweld oid
Of ik was te lam misschien
  zondag 21 juni 2009 @ 16:23:04 #185
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_70224385
quote:
Op zondag 21 juni 2009 15:44 schreef Paul het volgende:

[..]

oh
Daar ben ik 2 keer geweest en daar heb ik echt niets gezien qua geweld oid
Of ik was te lam misschien
Daarom, maak je niet te druk om die verhalen. Overal gebeurt wel wat.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_70238809
Sunny Beach is enorm kut, je kunt je er prima vermaken, daar niet van. Maar het is een keer en nooit weer. Enorm veel tuig op straat. Werkt allemaal onder de 'mafia', althans noem het mafia of niet het is georganiseerd, mannen met een uitzichtloze toekomst die graag cowboytje spelen om wat centen bij elkaar te schrapen.

Uitgaan is matig verder. Als je verder niet stoer zal er niets gebeuren, maar ga niet alleen ronddwalen en draag geen opzichtige kleding/sieraden.

Voor de mensen die er heen moeten, het is dus allemaal wel prima.

En kijk uit met de taxi-chauffers, stap tegelijkertijd uit, deuren open en allemaal er uit, dan pas betalen. Van te voren goed afspreken waar je heen gaat en wat het gaat kosten. Wordt er een laserlampje op je geschenen, rennen. Is een systeem om vervelende toeristjes aan te wijzen. En mocht je in de problemen komen, gasten doen alles voor geld dus betaal en ga weg. Politie is corrupt dus heb je niets aan. Beveiliging van hotel/appartement wil nog wel eens helpen. Schoonmaaksters zijn top trouwens.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 23 juni 2009 @ 23:47:01 #187
80791 crew  Paul
pi_70309297
Klinkt lekker XiChico
Ik kom dus niet levend thuis
Fok ook weer blij
pi_70322609
Ach het zal allemaal wel meevallen.. je niet als de stoere jongen gedragen en bij je kameraden blijven..
Brett Holman
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 24 juni 2009 @ 18:41:48 #189
80791 crew  Paul
pi_70332881
Wat bedoelen jullie allemaal met je stoer gedragen
Ze pakken je toch gewoon als je alleen loopt of als je juist niet stoer bent en makkelijke prooi
pi_70333487
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:41 schreef Paul het volgende:
Wat bedoelen jullie allemaal met je stoer gedragen
Ze pakken je toch gewoon als je alleen loopt of als je juist niet stoer bent en makkelijke prooi
Als je daar haantjesgedrag gaat vertonen tegen bepaalde personen van de inheemse bevolking, kan dat je wel eens flink opbreken. Dat quasi-stoer doen is niet verstandig, je kunt beter inbinden en de confrontatie uit de weg gaan...

Loop gewoon 'snachts niet alleen over straat en ga mensen niet uitlokken, dan hoef je eigenlijk nergens bang voor te zijn en kun je gewoon een toffe vakantie hebben.
pi_70334523
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 19:04 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Als je daar haantjesgedrag gaat vertonen tegen bepaalde personen van de inheemse bevolking, kan dat je wel eens flink opbreken. Dat quasi-stoer doen is niet verstandig, je kunt beter inbinden en de confrontatie uit de weg gaan...

Loop gewoon 'snachts niet alleen over straat en ga mensen niet uitlokken, dan hoef je eigenlijk nergens bang voor te zijn en kun je gewoon een toffe vakantie hebben.
Jah inderdaad Maar op de boulevard is het altijd wel druk dus daar kun je gewoon lopen, alleen je moet beetje oppassen met terug lopen naar je hotel na het uitgaan. Taxi heb ik absoluut geen problemen mee gehad (behalve dat ze soms lomp reden) en dat is niet duur. Maar ook daar zou ik niet alleen ingaan 's nachts.
Je moet je er niet te druk over maken want het valt allemaal wel mee als je gewoon een beetje oppast (en 's nachts van het strand blijft )
pi_70334761
Over 2 weekjes zit ik op het Goudstrand, beetje jammer dat ik geen verhalen kan lezen daarover! Al denk ik niet dat het heel veel verschilt. Toch stiekem in jullie topic de vraag of er mensen zijn met ervaringen op het Goudstrand?!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 24 juni 2009 @ 20:04:35 #193
80791 crew  Paul
pi_70335481
Ok genoeg over het geweld dan
Hoe is het uitgaan? wat zijn leuke tenten?
pi_70335741
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:04 schreef Paul het volgende:
Ok genoeg over het geweld dan
Hoe is het uitgaan? wat zijn leuke tenten?

Orange en Den Glade Viking Orange was voor ons toen lekker makkelijk te bereiken en was altijd wel goed druk. Qua vrouwen was het daar niet geweldig maar wel gezellig met die russen.
Bij Den Glade Viking komt veel scandinavisch volk en die vrouwen zijn gewoon prachtig. Je mag er trouwens alleen naar kijken en dus niet mee praten of dansen. Die gasten zijn trouwens allemaal fucking gay met hun legerstrepen op het gezicht Maar in die tent werd ook wel lekkere muziek gedraaid.
En nog dat nederlandse tentje waar ik de naam niet meer van weet. Leuk om heen te gaan voordat je naar een grotere discotheek gaat maar meer ook niet. Wel gezellig om met wat andere Nederlanders te praten.

Over het algemeen is het uitgaan echt geweldig. Enigste nadeel dat er heel veel kerels rondlopen.
pi_70338976
Vraagje over het geld trouwens, ze hebben daar nog geen euro. Kan ik dan gewoon met m'n normale pinpasje (Rabobank) pinnen?? Of moet ik speciaal voor die tijd hier in Nl bij de bank leva halen?
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 24 juni 2009 @ 21:35:30 #196
80791 crew  Paul
pi_70339030
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:34 schreef Reflectionne het volgende:
Vraagje over het geld trouwens, ze hebben daar nog geen euro. Kan ik dan gewoon met m'n normale pinpasje (Rabobank) pinnen?? Of moet ik speciaal voor die tijd hier in Nl bij de bank leva halen?
Lijkt me dat ik daar wel met mijn pasje kan pinnen
Anders heb ik een probleem
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:42:42 #197
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_70339324
Natuurlijk kan je daar gewoon pinnen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_70348003
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Natuurlijk kan je daar gewoon pinnen.
Dankje..
pi_70358882
Eind juli met 4 maten naar SB. We zitten in een appartement in Palazzo. Is er iemand die iets over deze appartementen te vertellen heeft??

Verder is het al een aantal keer gevraagd, maar ik zou toch nog graag een aantal restaurants willen weten waar wel echt goed te eten is.
  zondag 28 juni 2009 @ 16:09:40 #200
182939 BBoelie
Kampioen Dubbelpost
pi_70449114
Hier lees je welgeteld één mening. Die site is over het algemeen wel relaxed om na te lezen of je appartement wat is: http://www.vakantiereiswi(...)eling/73116/palazzo/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')