abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60166181
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 14:08 schreef Liquidootje het volgende:
Ik vind het wel zo eerlijk als je haar dit allemaal ook laat lezen.
Waarom? Ik heb haar alle vragen gesteld die ik hier ook stelde en heb mijn achterdocht deze keer niet voor me gehouden. Maar goed ik ben tot de conclusie gekomen dat ze de waarheid sprak en daarmee is de zaak al zo goed als afgedaan. Dit is wat zij herinnert:
-Na buiten wat gelul en geknuffel met die kerel gaan ze naar binnen. Hoe ze naar de kamer zijn gegaan weet ze niet meer. Het kan ook zijn dat ie wat later kwam om 'welterusten' te zeggen of ze zijn meteen gegaan.
-Ze herinnert zich een (onplezante) kus-sessie op het bed van maximaal 5 minuten waarbij verder niks gebeurd is.
-Ze weet niet meer hoe het eindigde en hoe hij er vandoor ging. Ze zegt dat misschien haar kamergenote binnenkwam en dat is ze zelfs nog bereid te gaan vragen.
-Ze herinnert zich dat ze de volgende dag met haar kamergenote besprak dat ze die vent gekust heeft maar dat ze het niet leuk vond.
-Ze kan zich niet herinneren dat wij later die avond op de bank hebben gepraat over 'ons'.

Ze zegt 2 keer in haar leven zo dronken te zijn geweest. 1 keer later met mij en toen kon ze ook bepaalde dingen niet herinneren.
Ze heeft gister echt geprobeerd er over na te denken en te herinnerne wat er precies gebeurd is. Ze zegt zelf wel dat ze het door mijn vragensessie het ook niet meer zeker weet maar dat ze wel denkt dat ALS er meer is gebeurd ze dat toch wel zou weten.

Ik geloof het verhaal nu. Ik vind het wel vreemd dat iedereen hier zo maar zegt dat ze geneukt hebben en dat zij er over liegt. En dit is wel degelijk een belangrijke kwestie.
Want zou ik er achter komen dat ze dit allemaal (op geniale wijze) bij elkaar heeft gelogen dan is ze niet te vertrouwen. Als je na zweren nooit meer te liegen nog zo'n verhaal bij elkaar liegt dan ben je gewoon een achterbaks persoon en dan hoef ik haar dus niet.

Ik ga er van uit dat dit de waarheid is.
  donderdag 17 juli 2008 @ 14:36:58 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60166232
Zoenen niet plezierig vinden en het dan toch vijf minuten volhouden?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 17 juli 2008 @ 14:40:49 #128
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60166334
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 14:35 schreef andersgezegd het volgende:

-Ze herinnert zich een (onplezante) kus-sessie op het bed van maximaal 5 minuten waarbij verder niks gebeurd is.
Nou voor de derde keer dit topic dan maar...

Maar goed, het is jou leven. Als jullie gelukkig kunnen worden zo... maar kom niet hier uithuilen als je over een maand of wat toch te horen krijgt dat ze hebben liggen rampetampen.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 17 juli 2008 @ 14:42:07 #129
37217 Trance-Force
.... snurft ....
pi_60166372
quote:
Hoop geblaat... Ik ga er van uit dat dit de waarheid is.
Vertrouw je haar of vertrouw je haar niet....

Nee: afkappen, veel plezier...
Ja: STFU en veel plezier...
Mja... dusch...
pi_60166496
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:57 schreef andersgezegd het volgende:
..
Ik zou het in het ergste geval ook wel kunnen accepteren als ze daar wel geneukt hebben
...
Dikke vette:

Je zou zeggen dat je het zou accpeteren misschien, maar het daarna iedere week bij elke kleine ruzie de rest van jullie leven weer oprakelen. Ja, ik ben psychopatisch begaafd.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_60166552
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 14:40 schreef MrDice het volgende:

[..]

Nou voor de derde keer dit topic dan maar...

Maar goed, het is jou leven. Als jullie gelukkig kunnen worden zo... maar kom niet hier uithuilen als je over een maand of wat toch te horen krijgt dat ze hebben liggen rampetampen.
Wat wil je met deze post nu eigenlijk zeggen?
Het lijkt er op alsof je zegt dat mijn vriendin nu glashard aan het liegen is en dat ze misschien later nog wel zal opbiechten dat het een leugen was?

Als zij vannacht heeft het gelogen dan mag ze van mij een Oscar krijgen.
Ze heeft zich minuten lang proberen te herinneren (de vragen die ik stelde), is bereid het bij haar vriendin na te vragen (vernederend) en houdt het dan wel gruwelijk lang vol met een stalen gezicht.

En het was in een studentencomplex en die kerel zijn kamer was 10 meter verderop dus zo vreemd is het nou ook weer niet dat ze maar 5 minuten kussen (minder misschien who knows) en dat ie em peert om wat voor reden dan ook. Misschien zat hij wel aan haar maar wou ze niet verder, of voelde zich niet goed.
Ik heb met haar hoogstens een half uur ofzo nadat ik hun niet meer zag nog gepraat in de gemeenschapplijke ruimte. Toen ik daar kwam zat ze er al alleen.

Of heb jij al voor jezelf besloten dat ze liegt? Vreemd.
  donderdag 17 juli 2008 @ 14:52:02 #132
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60166585
ts, wat hebben we nou geleerd?

Mannen roven, moorden en verkrachten omdat het nog altijd beter is dan een dergelijk janktopic te openen.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 17 juli 2008 @ 14:57:07 #133
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_60166679
Oke hoe zou ik erop reageren hmmm.

Ik had gezegd: Waarom heb je erover gelogen, we hadden toch niks met elkaar toen, dat kan gebeuren toch, no problem, nog koffie?

Ja je stelt je een beetje aan. Afgezien van het liegen mss. Maar ik snap dan ook wel een beetje waarom ze liegt als je zo reageert.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:03:02 #134
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_60166812
Trouwens in complete eerlijkheid. Waarschijnlijjk heeft zij seks met hem gehad, langdurig die avond. En omdat jij zo gevoelig reageert, en zij dat nu van jou kent als haar vriend zijnde, gaat ze dit nooit toegeven.

Perfect voorbeeld hoe jij het liegen zelf in de hand hebt gewerkt, voor iets waarbij het compleet niet nodig is/was.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
pi_60166853
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 01:20 schreef Karammel het volgende:
Ja, je stelt je aan.

Op het moment dat het gebeurde was er tussen jullie absoluut niets. Jullie waren beide uitwisselingsstudenten. Dat is op een aantal punten toch te vergelijken met een vakantie. Je verlegd je grenzen in de wetenschap dat je de ander toch na een bepaalde tijd niet meer ziet. Het thuisfront kan je ook niet confronteren met je gedrag. Ideaal! Kijk hoe al de mensen zich gedragen in oorden als Salou en Chersonissos.

Ze vond je toen gewoon een leuk speeltje. Meer was het waarschijnlijk ook niet. Uiteindelijk is ze je wel leuk gaan vinden. Om je niet kwijt te raken heeft ze toen maar verteld dat er niets is gebeurt tussen haar en die Australiër. Nu het bij jullie toch was serieuzere vormen aan begint te nemen dacht ze dat ze het je wel kon vertellen. Dat zij toentertijd met hem heeft gezoend kan je haar niet kwalijk nemen. Dat ze daarover heeft gelogen was om jou te behouden. Dat ze er nu eerlijk over is geeft aan dat je al meer voor haar betekend. Ze vertrouwd je. Als je hier nu moeilijk over gaat lopen doen haalt ze het volgende keer wel uit haar hoofd zulke geheimpjes op te biechten.
Dat is ongeveer precies wat ik wilde zeggen.

PLUS misschien was het makkelijker om met iemand (de dronken rus) te zoenen dan met jou op dat moment, omdat ze voor jou teveel ging voelen en hij minder betekende. Gezien ze zei dat ze eigenlijk toen geen relatie wilde beginnen....
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:08:10 #136
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_60166912
Oke dit las ik dus na mijn 2 posts, srry dat ik er een 3e achteraangooi maar dit moet ff.
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 14:50 schreef andersgezegd het volgende:

[..]

Wat wil je met deze post nu eigenlijk zeggen?
Het lijkt er op alsof je zegt dat mijn vriendin nu glashard aan het liegen is en dat ze misschien later nog wel zal opbiechten dat het een leugen was?

Ze heeft zich minuten lang proberen te herinneren (de vragen die ik stelde), is bereid het bij haar vriendin na te vragen (vernederend) en houdt het dan wel gruwelijk lang vol met een stalen gezicht.
Gozer, nee echt. Dit meen je ook niet he. Hoe kan jij met een stalen gezicht haar ondervragen als in een politie-verhoor over een kus 11 maanden geleden toen jullie niks hadden. Is dat niet psycho ergens. Als je het nou er 5 min over hebt, mwoah oke. Maar een heel verhoor. En vrouwen kunnen goed liegen, don't be suprised (Ja mannen ook). Zelfs je vriendinnetje die nooooooit tegen je zou liegen.
quote:
En het was in een studentencomplex en die kerel zijn kamer was 10 meter verderop dus zo vreemd is het nou ook weer niet dat ze maar 5 minuten kussen (minder misschien who knows) en dat ie em peert om wat voor reden dan ook. Misschien zat hij wel aan haar maar wou ze niet verder, of voelde zich niet goed.
Ik heb met haar hoogstens een half uur ofzo nadat ik hun niet meer zag nog gepraat in de gemeenschapplijke ruimte. Toen ik daar kwam zat ze er al alleen.
Dit maalt door je hoofd he, iedere dag, iedere minuut, iedere seconden. Terwijl je opstaat, koffie drinkt, werkt, voor de TV zit, dr neukt, gaat slapen. 24 h per dag. Het is een obsessie, het moet wel.
quote:
Of heb jij al voor jezelf besloten dat ze liegt? Vreemd.
Je loog, mss liegt ze nu weer. Denk het wel. Zou het mij intereseren, neuh. Jij zit er wel mee, en diep ook.
pi_60168266
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 14:50 schreef andersgezegd het volgende:

Inderdaad! Laat ze door de modder kruipen om jouw gemoedsrust! Je zou ook oud-Chinese foltermethodes kunnen gebruiken om de waarheid eruit te slaan
pi_60170472
faffie, ik ga hier niet eens meer op in, wat een goedgelovige droeftoeter ben je dan
graag verwijderen
  donderdag 17 juli 2008 @ 17:59:00 #139
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_60170707
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:57 schreef andersgezegd het volgende:
hahaha gaaf dat iedereen hier zegt dat ze die kerel gewoon geneukt heeft en tegen mij liegt.

bla-bla / boehoe / bla-bla
Mooie vent ben jij Je lacht wel maar je bent niet gelukkig, je maakt jezelf knettergek.

In tegenstelling tot de rest vind ik je geen halve gare, ik heb vrees ik wel een eindeloos medelijden.

Sterkte maat, vooral met jezelf...
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 17 juli 2008 @ 18:07:36 #140
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_60170821
je punt van zorg zou niet moeten zijn wat er die avond gebeurd is en of ze liegt. Je zou je zorgen moeten maken over waarom jij er je zo verschrikkelijk druk om maakt.

Je maakt van jouw probleem haar probleem.
  donderdag 17 juli 2008 @ 18:40:56 #141
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_60171489
TS heeft je vriendin het inmiddels zelf niet met je gehad??
  donderdag 17 juli 2008 @ 19:15:52 #142
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_60172309
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 14:36 schreef Copycat het volgende:
Zoenen niet plezierig vinden en het dan toch vijf minuten volhouden?
Wat ben jij gemeen! Dat arme meisje wordt al aan een verhoor onderworpen door deze mega-onzekere jongen. Eindelijk denkt ze er van af te wezen, wakker jij het nog een beetje aan
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_60172358
Ik ben met zeiken en drukmaken gekapt. Nu voorgoed. Ik ga mijn relatie hier niet mee kapot maken.

Ik geloof haar verhaal dat zij HERINNERT dat er niks is gebeurd verder. Of er nou wel wat gebeurd is of niet is verder niet meer van belang voor me. Zij liegt in ieder geval niet, dat is zeker.
(ze heeft zelfs haar kamergenote van toen gemaild met wat zij denkt dat er gebeurd is dus zoiets vernederends doe je niet als je liegt)

Als ze niet liegt boeit het me niet meer of ze nou wel geneukt hebben of niet. Het stelde sowieso geen reet voor want de dag erna had ze al spijt (van kussen naar haar herinnering dus) en kwam ze terug naar mij en sindsdien zijn we 11 maanden gelukkig.

Dus it's over. Ik ben volwassener geworden in 5 min.
Voor jullie ook geen zeikverhalen meer dus, dat is wel jammer denk ik
  donderdag 17 juli 2008 @ 19:20:26 #144
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_60172420
dat neem je toch niet?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_60172425
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:17 schreef andersgezegd het volgende:
*knip*
Dus it's over. Ik ben volwassener geworden in 5 min.
Voor jullie ook geen zeikverhalen meer dus, dat is wel jammer denk ik
HOU ik je aan!
pi_60173604
TS is niet consequent en lult volgens mij de boel.

80% van zijn topics gaan zogenaamd over zijn vriendin, en in het ene topic zijn ze 10 en het andere topic 12 maanden bij elkaar.
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
  donderdag 17 juli 2008 @ 21:27:18 #147
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_60174937
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:20 schreef Aoristus het volgende:
dat neem je toch niet?
Volgens mij neemt hij haar regelmatig hoor

Alhoewel ik wel ergens iets las over verminderde sexdriften?
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 17 juli 2008 @ 21:56:28 #148
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_60175570
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:17 schreef andersgezegd het volgende:
Ik ben met zeiken en drukmaken gekapt. Nu voorgoed. Ik ga mijn relatie hier niet mee kapot maken.
Zo snel van karakter veranderen
quote:
Ik geloof haar verhaal dat zij HERINNERT dat er niks is gebeurd verder. Of er nou wel wat gebeurd is of niet is verder niet meer van belang voor me. Zij liegt in ieder geval niet, dat is zeker.
Mensen geloven wat ze willen geloven. (Jessica Alba "good Luck Chuck")
quote:
(ze heeft zelfs haar kamergenote van toen gemaild met wat zij denkt dat er gebeurd is dus zoiets vernederends doe je niet als je liegt)
Wel als die kamergenote het 1 en ander misschien opgevangen zou kunnen hebbeb, dan dek je je in.
quote:
Als ze niet liegt boeit het me niet meer of ze nou wel geneukt hebben of niet. Het stelde sowieso geen reet voor want de dag erna had ze al spijt (van kussen naar haar herinnering dus) en kwam ze terug naar mij en sindsdien zijn we 11 maanden gelukkig.

ik merk hoe gelukkig je bent

Zulke types zullen nog veel achter je rug omneuken, succes TS
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_60177840
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 21:56 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Zo snel van karakter veranderen
[..]

Mensen geloven wat ze willen geloven. (Jessica Alba "good Luck Chuck")
[..]

Wel als die kamergenote het 1 en ander misschien opgevangen zou kunnen hebbeb, dan dek je je in.
[..]

ik merk hoe gelukkig je bent

Zulke types zullen nog veel achter je rug omneuken, succes TS

Ik denk dat jij hier wel wat te vroeg conclusies trekt na het lezen van een topic op het internet. Ik ben vandaag tot de conclusie gekomen dat ze niet liegt. Ik ben niet makkelijk te bedriegen wat dat betreft en mijn vriendin is oprecht. Ze kan zich door de alcohol gewoon bepaalde details niet herinneren maar wel dat er niks gebeurd is. Ze probeert oprecht moeite te doen voor mij om er achter te komen wat er tot in detail gebeurd is maar dat doet er verder niet eens toe.

Verder is ze niet vreemdgegaan en wil dat dus niks zeggen over haar trouwheid als ze wel een relatie heeft. Vind dat je mijn vriendin wel erg snel als 'slet' afdoet terwijl daar geen aanleiding voor is. Laat het nou maar aan mij over om haar verhaal te beoordelen. Advies is mooi maar zo'n conclusie slaat nergens op.
pi_60177921
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:34 schreef andersgezegd o.a. het volgende:

[..]

...Ik ben niet makkelijk te bedriegen...
Laat het nou maar aan mij over om haar verhaal te beoordelen.

Dan is dit de laatste post neem ik aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')