Jij bent ook veel schattiger sinds Logiquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:53 schreef Kreator het volgende:
Eén ding moet ik Heksehiel toch nageven. Q is in tijden niet zo zelf-negatief geweest.
Nee, kwaliteitsusers zet ik niet op ignore.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:55 schreef Kreator het volgende:
Of sta ik nog steeds op ignore?
Groetjes,
Krea.
Waarom krijgen we af en toe van die lege posts er tussen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:55 schreef Kreator het volgende:
Groetjes,
Krea.
You wishquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat wordt met je handjes graven dan...
Welnee. Je brengt wat leven in de brouwerij.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:55 schreef Kreator het volgende:
Groetjes,
Krea.
En jou vergeet ik natuurlijk nooit.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het werd tijd, vroeg me al af of je me vergeten was
Was dit een retorische vraag?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:59 schreef heksehiel het volgende:
Or else?
obviouslyquote:
quote:
Nope, daar doe ik niet aan. Ben oprecht geïnteresseerd. Dat ben ik niet zo vaak, dus sla je slag...quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:01 schreef heksehiel het volgende:
ik vind je juist helemaal niet zelf-negatief! Jaloezie is blijkbaar ook onderschat bij sommigen.
Dat is de goede invloed die jij op mij hebt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ennuh, ik vind je juist helemaal niet zelf-negatief! Jaloezie is blijkbaar ook onderschat bij sommigen.
Nee, ben slechts een visstick. Weinig inhoud alleen wat graatjes waar je je lelijk in kunt verstikkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
obviously![]()
heb jij nog verborgen dieptes?
Wat positiefquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is de goede invloed die jij op mij hebt..
en Q is je kapitein Iglo?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, ben slechts een visstick. Weinig inhoud alleen wat graatjes waar je je lelijk in kunt verstikken
Ik eet die troep niet maar in een visstick zitten toch geen graatjes?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, ben slechts een visstick. Weinig inhoud alleen wat graatjes waar je je lelijk in kunt verstikken
Eet ze ook niet. Maar ik ben een unieke visstick mét graatjes!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik eet die troep niet maar in een visstick zitten toch geen graatjes?
Jij bent veel lekkerder dan welke visstick dan ook.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Eet ze ook niet. Maar ik ben een unieke visstick mét graatjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |