Jij bent ook veel schattiger sinds Logiquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:53 schreef Kreator het volgende:
Eén ding moet ik Heksehiel toch nageven. Q is in tijden niet zo zelf-negatief geweest.
Nee, kwaliteitsusers zet ik niet op ignore.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:55 schreef Kreator het volgende:
Of sta ik nog steeds op ignore?
Groetjes,
Krea.
Waarom krijgen we af en toe van die lege posts er tussen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:55 schreef Kreator het volgende:
Groetjes,
Krea.
You wishquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat wordt met je handjes graven dan...
Welnee. Je brengt wat leven in de brouwerij.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:55 schreef Kreator het volgende:
Groetjes,
Krea.
En jou vergeet ik natuurlijk nooit.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het werd tijd, vroeg me al af of je me vergeten was
Was dit een retorische vraag?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:59 schreef heksehiel het volgende:
Or else?
obviouslyquote:
quote:
Nope, daar doe ik niet aan. Ben oprecht geïnteresseerd. Dat ben ik niet zo vaak, dus sla je slag...quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:01 schreef heksehiel het volgende:
ik vind je juist helemaal niet zelf-negatief! Jaloezie is blijkbaar ook onderschat bij sommigen.
Dat is de goede invloed die jij op mij hebt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ennuh, ik vind je juist helemaal niet zelf-negatief! Jaloezie is blijkbaar ook onderschat bij sommigen.
Nee, ben slechts een visstick. Weinig inhoud alleen wat graatjes waar je je lelijk in kunt verstikkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
obviously![]()
heb jij nog verborgen dieptes?
Wat positiefquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is de goede invloed die jij op mij hebt..
en Q is je kapitein Iglo?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, ben slechts een visstick. Weinig inhoud alleen wat graatjes waar je je lelijk in kunt verstikken
Ik eet die troep niet maar in een visstick zitten toch geen graatjes?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, ben slechts een visstick. Weinig inhoud alleen wat graatjes waar je je lelijk in kunt verstikken
Eet ze ook niet. Maar ik ben een unieke visstick mét graatjes!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik eet die troep niet maar in een visstick zitten toch geen graatjes?
Jij bent veel lekkerder dan welke visstick dan ook.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Eet ze ook niet. Maar ik ben een unieke visstick mét graatjes!
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent veel lekkerder dan welke visstick dan ook..
Zeg gewoon dat je je al weken slap en futloos voelt en niet in slaap kan komen en onrustig slaapt en dat het je begint op te breken en dat je dit met je HA wil bespreken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:14 schreef MNR het volgende:
Jezus... nu wil ik de huisarts bellen, maar ik weet niet eens wat ik tegen die assistente moet zeggen "ja, ik slaap al weken slecht en nu heb ik ook last van een hoge ademhaling. Kun je me iets voorschrijven?". Dat gaat toch helemaal niet werken?
Wie niet waagt wie niet wint hè? Als je niets doet komt het ook niet goed.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:14 schreef MNR het volgende:
Jezus... nu wil ik de huisarts bellen, maar ik weet niet eens wat ik tegen die assistente moet zeggen "ja, ik slaap al weken slecht en nu heb ik ook last van een hoge ademhaling. Kun je me iets voorschrijven?". Dat gaat toch helemaal niet werken?
als je er dusdanige last van hebt dat je de huisarts wil bellen, dan zou ik er toch maar iets mee doen...quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:14 schreef MNR het volgende:
Jij betaalt, jij bepaalt...quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:14 schreef MNR het volgende:
quote:
wow dat klinkt als stress gerelateerde klachten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:14 schreef MNR het volgende:
en nu bellen, jij!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:17 schreef MNR het volgende:
Ow jullie zijn wel lief, al jullie reacties. Thanks
Het is iig niet iets genants. Niemand zal je afrekenen op het feit dat je goed voor jezelf wil zorgenquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:16 schreef MNR het volgende:
Ik vind het gewoon moeilijk om aan te geven waarom ik precies contact opneem met de HA..
Dat is het niet eens zozeer... Het maakt me eerder verdrietig dat ik nu toe moet geven dat het helemaal niet zo goed gaat.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:20 schreef heksehiel het volgende:
Het is iig niet iets genants. Niemand zal je afrekenen op het feit dat je goed voor jezelf wil zorgen
Dat is een perceptieprobleem. Het gaat zodanig goed met je om toe te geven dat je het niet aan kan. Je kan ook blind doorgaan tot je ter aarde stort. Wees er trots op dat je je eigen grenzen herkent en respecteert. Dat doet lang niet iedereen...quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:22 schreef MNR het volgende:
Dat is het niet eens zozeer... Het maakt me eerder verdrietig dat ik nu toe moet geven dat het helemaal niet zo goed gaat.
Herkenbaar! Maar met accepteren ben je al een stap verder dan het maar blijven ontkennen...quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is het niet eens zozeer... Het maakt me eerder verdrietig dat ik nu toe moet geven dat het helemaal niet zo goed gaat.
Lijn is nu bezet, probeer het dadelijk nog een keer. 3x is scheepsrecht.
Er is immers niets belangrijkers dan je eigen gezondheid.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Herkenbaar! Maar met accepteren ben je al een stap verder dan het maar blijven ontkennen...
Wat ben je toch ook een schatjequote:Op woensdag 16 juli 2008 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is een perceptieprobleem. Het gaat zodanig goed met je om toe te geven dat je het niet aan kan. Je kan ook blind doorgaan tot je ter aarde stort. Wees er trots op dat je je eigen grenzen herkent en respecteert. Dat doet lang niet iedereen...
True, true.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Herkenbaar! Maar met accepteren ben je al een stap verder dan het maar blijven ontkennen...
Zo heel af en toe! Meestal wel op de momenten dat jij in de buurt bent...quote:
Heb je toch weer je gentleman momentje gehad Airquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo heel af en toe! Meestal wel op de momenten dat jij in de buurt bent...
Heb je aantekeningen gemaakt?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:31 schreef Belsezar het volgende:
Heb je toch weer je gentleman momentje gehad Air
Nul.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:33 schreef heksehiel het volgende:
Ok, dan gooi ik er ook maar een vraag in.
Gister melde ik dat er een kerel was die zich zomaar op mijn Hyves wilde toevoegen en ik niet kende. Nou blijkt dus nadat ik hem heb toegevoeg ook dat ik hem niet ken. Meneer 'tikte' me met de vraag of ik wilde daten...
Hoe lullig op schaal van 1-10 is het als ik hem uit mijn Hyves knal zonder antwoord te geven?
Niet!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:33 schreef heksehiel het volgende:
Hoe lullig op schaal van 1-10 is het als ik hem uit mijn Hyves knal zonder antwoord te geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |