Hmm niet denk ik. Je kent hem niet, wilt hem niet kennen en wou om te beginnen al geen contact met hem. Kijk het kan lullig overkomen omdat je op een onbeleefde manier reageerd als je hem eruit knikkerd. Maar goed ik zou er denk ik niet al teveel moeite mee hebben om te doen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:33 schreef heksehiel het volgende:
Ok, dan gooi ik er ook maar een vraag in.
Gister melde ik dat er een kerel was die zich zomaar op mijn Hyves wilde toevoegen en ik niet kende. Nou blijkt dus nadat ik hem heb toegevoeg ook dat ik hem niet ken. Meneer 'tikte' me met de vraag of ik wilde daten...
Hoe lullig op schaal van 1-10 is het als ik hem uit mijn Hyves knal zonder antwoord te geven?
Dat is iedereen die echt naar ons luistert!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:40 schreef Q. het volgende:
Goed bezig.
Ik luister wel maar ik doe er niks mee.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is iedereen die echt naar ons luistert!
Hij ziet er uit als een retardquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe lullig het aan kan komen indien een zwaar labiel persoon: 7
Ach hij zal wel omhoog zitten om een plekje te vinden, cuckoo's nest ging toch dicht?quote:
Jij bent dan ook weer ons grote voorbeeld. Hoe is het met je PS3?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
Ik luister wel maar ik doe er niks mee.
Ik ben in staat om weer gewoon aan het werk te gaan...quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:01 schreef CherryLips het volgende:
jeutje wat is het lang stil...
Can I get an Amen!?!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is een perceptieprobleem. Het gaat zodanig goed met je om toe te geven dat je het niet aan kan. Je kan ook blind doorgaan tot je ter aarde stort. Wees er trots op dat je je eigen grenzen herkent en respecteert. Dat doet lang niet iedereen...
Sneaker pimp!quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Can I get an Amen!?!
Huuuu, the horror! Ik moet even wat mensen bezig houden hier, immer tof.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben in staat om weer gewoon aan het werk te gaan...
Dat wist ik al langer, maar misschien laat ik het nu iets vaker in het openbaar merken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij kijken best wel hetzelfde naar de wereld, merk ik de laatste tijd!
Ik heb eindelijk een beetje tijd om mijn verslagen enzo uit te werken. Vanmiddag nog twee korte overlegjes en verder wordt het veel data kloppen. Had ik nu maar een personal assistant gehad...quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:08 schreef Q. het volgende:
Huuuu, the horror! Ik moet even wat mensen bezig houden hier, immer tof.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:08 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat wist ik al langer, maar misschien laat ik het nu iets vaker in het openbaar merken.![]()
En ik heb hier en daar de afgelopen jaren natuurlijk ook wel eens wat van jouw goede adviezen opgepikt.
Had Thisbe geen tijd over?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ik nu maar een personal assistant gehad...
Wat schuift dat?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk een beetje tijd om mijn verslagen enzo uit te werken. Vanmiddag nog twee korte overlegjes en verder wordt het veel data kloppen. Had ik nu maar een personal assistant gehad...
Vast wel, het hele notariswerk is gebaseerd op copy-pasten van standaard teksten dus dat kan nooit veel werk zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:09 schreef Q. het volgende:
Had Thisbe geen tijd over?
Voor jou? Jij krijgt meer dan marktconform uitbetaald natuurlijk!quote:
Betaling in natura is immer boven modaal.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor jou? Jij krijgt meer dan marktconform uitbetaald natuurlijk!
Op uiterlijk gebaseerde selectierondenquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk een beetje tijd om mijn verslagen enzo uit te werken. Vanmiddag nog twee korte overlegjes en verder wordt het veel data kloppen. Had ik nu maar een personal assistant gehad...
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor jou? Jij krijgt meer dan marktconform uitbetaald natuurlijk!
Nog steeds aan het wachtenquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent dan ook weer ons grote voorbeeld. Hoe is het met je PS3?
Ik verwacht representativiteit en professionaliteit. Het één beoordeel je met een foto, het ander met een cv.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:17 schreef heksehiel het volgende:
Op uiterlijk gebaseerde selectieronden
Wat ontzettend slecht!quote:
Ik mag toch wel gewoon met m'n piercing en sneakers door he?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwacht representativiteit en professionaliteit. Het één beoordeel je met een foto, het ander met een cv.
Nee, ik verwacht wel een mooi mantelpakje o.i.d. Maar goed, daar krijg je ook representatievergoeding voor. Piercings mag wel van mij!quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:19 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik mag toch wel gewoon met m'n piercing en sneakers door he?
Kortzichtig.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwacht representativiteit en professionaliteit. Het één beoordeel je met een foto, het ander met een cv.
Doe mij eens een goed alternatief in plaats van in de veroordeling te blijven hangen...quote:
Nodig iemand uit voor een gesprek. Kun je vragen wat er juist niet op de CV staat en tevens de representativiteit van de dame in kwestie beoordelen zonder gefotoshopte fotoquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe mij eens een goed alternatief in plaats van in de veroordeling te blijven hangen...
Dus eerst iedereen uitnodigen voor een gesprek?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nodig iemand uit voor een gesprek. Kun je vragen wat er juist niet op de CV staat en tevens de representativiteit van de dame in kwestie beoordelen zonder gefotoshopte foto
Misschien moet je niet bij voorbaat aannemen dat AirwiN een gesprek zal overslaan in een dergelijk proces.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nodig iemand uit voor een gesprek. Kun je vragen wat er juist niet op de CV staat en tevens de representativiteit van de dame in kwestie beoordelen zonder gefotoshopte foto
Dat is stap twee in de selectie. Het matchen van het aangeleverde materiaal met de werkelijkheid. Of dacht jij dat iemand er zou zijn met een leuke foto en een knallend cv?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:27 schreef heksehiel het volgende:
Je zit al helemaal in je rol!quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Misschien moet je niet bij voorbaat aannemen dat AirwiN een gesprek zal overslaan in een dergelijk proces.
Hey meis, hoe gaat het zo zonder BF ?quote:
TwistedSidekick at your service.quote:
Ikquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is stap twee in de selectie. Het matchen van het aangeleverde materiaal met de werkelijkheid. Of dacht jij dat iemand er zou zijn met een leuke foto en een knallend cv?
Stuur maar eens op dan. Wij zijn nog op zoek naar een kattenoppas. Het peilen in de wandelgangen liep al een tijdje. Misschien is dit een mooi moment om je interesse officieel kenbaar te maken! cv +foto mag naar e-mailadres in mijn profiel!quote:
http://fotoboek.fok.nl/CherryLipsquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur maar eens op dan. Wij zijn nog op zoek naar een kattenoppas. Het peilen in de wandelgangen liep al een tijdje. Misschien is dit een mooi moment om je interesse officieel kenbaar te maken! cv +foto mag naar e-mailadres in mijn profiel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |