fruitontbijt!quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik zit ook al aan de fruitontbijt. Veel anders krijg ik 's ochtends toch niet naar binnen.
Die zijn wel heel oude-school!quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nu nog hopen dat ze net zo lekker zitten als ik vermoed. Anders ga ik teleurgesteld zijn.
Dat klinkt bekend.quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik zit ook al aan de fruitontbijt. Veel anders krijg ik 's ochtends toch niet naar binnen.
We love old-school.quote:
het ontbijt schijnt de belangrijkste maaltijd van de dag te zijn...toch jammer dat het niet zo wil als m'n wekker om 6 uur gaatquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ontbijt in het geheel niet
Paar bakken koffie en op naar de lunch.
Het schijntquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:09 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het ontbijt schijnt de belangrijkste maaltijd van de dag te zijn...toch jammer dat het niet zo wil als m'n wekker om 6 uur gaat
Wie?quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:19 schreef CherryLips het volgende:
goedemorgen.
pinback was tof gister.
Ik kan mijn kleren niet eens in de was gooien.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:29 schreef CherryLips het volgende:
ohw.
Maar gister in tivoli, frisse lucht, ik hoefde niet eens m'n kleren allemaal in de was te gooien achteraf en te douchen.
Minder silent mag ik hopen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vage amerikaanse band, maar wel heel tof.
de zanger leek op silent bob.
Hebben die wasmachinemeneeren geeneens 24uurs servicequote:Op woensdag 16 juli 2008 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan mijn kleren niet eens in de was gooien.. Wasmachinemeneer kan volgende week pas langskomen om te fixen. Gelukkig gaat er volgende maand een wasserette dichtbij open.
.
. Beetje laat.
Jawel maar alle wasmachinereparatiemeneren zijn op vakantie.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hebben die wasmachinemeneeren geeneens 24uurs service![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vage amerikaanse band, maar wel heel tof.
de zanger leek op silent bob.
Weer geen sex uit pure lust bedreven?quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:29 schreef CherryLips het volgende:
ohw.
Maar gister in tivoli, frisse lucht, ik hoefde niet eens m'n kleren allemaal in de was te gooien achteraf en te douchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |