Waar?quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:40 schreef Dickies het volgende:
Tetten!
that would be mequote:Op woensdag 16 juli 2008 00:19 schreef heksehiel het volgende:
Voor de vroege vogels onder ons... Een goedemorgen! Ik ga naar bed
Ik zou een voorbeeld moeten nemen aan jou. Niet alleen ik overigens!quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben weer eens even wezen joggen.
Had het ook al een poos niet meer gedaan hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou een voorbeeld moeten nemen aan jou. Niet alleen ik overigens!
Ik ook niet, vandaar dat ik er een voorbeeld aan zou moeten nemen...quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Had het ook al een poos niet meer gedaan hoor.
Pas daar inderdaad mee op. Goede (op jou afgestemde) sportschoenen zijn echt een noodzaak. Je zal niet de eerste zijn die zijn knieën kapot loopt. Je volgende verjaardagscadeau?quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:04 schreef TwistedDarling het volgende:
En ik blijf ivm met knieen toch maar bij de 1e 2 lessen hangen.Dus om de rest van de beweging te krijgen elke dag een stuk fietsen.
Ik heb nu wel fijne schoenen hoor(het kan ongetwijfeld beter natuurlijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook niet, vandaar dat ik er een voorbeeld aan zou moeten nemen...
[..]
Pas daar inderdaad mee op. Goede (op jou afgestemde) sportschoenen zijn echt een noodzaak. Je zal niet de eerste zijn die zijn knieën kapot loopt. Je volgende verjaardagscadeau?
Hier nog eentje, marathon op komst en ik zit hier lui te wezen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou een voorbeeld moeten nemen aan jou. Niet alleen ik overigens!
quote:
Hier hetzelfde 'probleem', en aangezien ik gelijk een uur of 5 aan de bak moet (postbezorging) is het toch wel zo handig om dat niet op een lege maag te gaan doen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik zit ook al aan de fruitontbijt. Veel anders krijg ik 's ochtends toch niet naar binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |