Nee, dankzij m'n werkquote:Op maandag 21 juli 2008 17:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Binnenkort? Heb je een paar op marktplaats gevonden?

vroegâh welquote:
daarom, ze is een newbie weetjequote:Op maandag 21 juli 2008 17:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Je kent Ruler en mij dus nog niet Assiej
vertelquote:

Naja, ik moest gisteren dus Ben en Jerry's op pallets pakken en aangezien 4 van die dozen best breed zijn en je er 4 per keer moet pakken, gebruik je iedere keer de borstspierenquote:Op maandag 21 juli 2008 18:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vroegâh wel
[..]
daarom, ze is een newbie weetje
[..]
vertel

Gui krijgt tietenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, ik moest gisteren dus Ben en Jerry's op pallets pakken en aangezien 4 van die dozen best breed zijn en je er 4 per keer moet pakken, gebruik je iedere keer de borstspieren

wat een klerelijersquote:Op maandag 21 juli 2008 19:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vannacht trouwens nog hard gelachen op het werk. We zouden om en om een uurtje de muziek bepalen, dus ik was aan de beurt, en ik had zin in wat Killswitch Engage... Het duurde ongeveer 12 seconden.

Dennenoord?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:37 schreef rulerofdeath het volgende:
ojah, hallo luitjes
ben het weekend op de camping geweest

zweep lenen?quote:

jazekerquote:

Nog nooit van gehoord maar kan me wel een voorstelling maken wat voor klere muziek dit moet voorstellenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vannacht trouwens nog hard gelachen op het werk. We zouden om en om een uurtje de muziek bepalen, dus ik was aan de beurt, en ik had zin in wat Killswitch Engage... Het duurde ongeveer 12 seconden.

quote:Op maandag 21 juli 2008 20:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Killswitch Engage is mannenmuziek, verdomme
Lekker op los gaan en beuken met die hap!

that's the spiritquote:Op maandag 21 juli 2008 20:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Killswitch Engage is mannenmuziek, verdomme
Lekker op los gaan en beuken met die hap!

Toch jammer dat er geen aankomst bergop is. 2 van HC, gaat ze niet in de koude kleren zitten vrees ik.. Morgen wordt pas echt mooiquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:29 schreef ReMcOrE het volgende:
moggel
als ik het goed in de gids zag, kan ik net de laatste 5 min. van de etappe van vandaag zien

Ik ben pas 19.00 uur vrijquote:

quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:22 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, we zijn weer op de helft van de werkdag

k volg t via fok af en toequote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:25 schreef ReMcOrE het volgende:
Radio 1 staat aan, bij gebrek aan TV op het werk

http://tour2008.nos.nl/live/indexquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
k volg t via fok af en toe! Hebben hier geen radio alleen computer met 5000 liedjes

* ReMcOrE kneep vanmorgen, maar Aci reageerde nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:55 schreef Acinonyx het volgende:
Goeiemoggúh, nog wa intressants te zeveren hier ?

fucking hell. wat een gedonder met zo'n auto.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:10 schreef Roycoooooo het volgende:
Net ff gebeld met lease-maatschapij! Kleine ¤ 10.000 aan schade! Krijg m waarschijnlijk volgende week terug (of ik daar zo blij mee ben weet ik niet maar goed....)! Onderzoek nog niks van bekend

wouterquote:
geen geluidskaart in PC, laat staan boxen bij de PC, dus dat wordt hem nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Op die site kan je ook geluid van Radio 1 selecteren.

ik zeg altijd patatquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:43 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik bak mie zo even wat patat!
En ja... PATAT, hier zitten we niet zo te nuilen over Friet of Patat toch?

hmm, nu krijg ik ook zin in patatquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:43 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik bak mie zo even wat patat!
En ja... PATAT, hier zitten we niet zo te nuilen over Friet of Patat toch?

jij nog richting Lichtenvoorde dit weekend?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, nu krijg ik ook zin in patat
en jah, natuurlijk is het patat

jazekerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij nog richting Lichtenvoorde dit weekend?

we hebben alleen elkanderquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:13 schreef Oldenzaal het volgende:
""It's Oh So Quiet"
it's. oh. so quiet
it'a oh. so still
you're all alone
and so peaceful until..."
Inderdaad verdomde rustig hier!!!

Hahaha, ik ga douchen, en dan deze bende in huis verder opruimen..quote:

dat is een gevalletje "goed bezig"quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:37 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hahaha, ik ga douchen, en dan deze bende in huis verder opruimen..
Vanaf 9 uur vanmorgen al bezig!

Dat, of een gevalletje, wat had jij er dan een teringbende van!!quote:

ik ging van het positieve uitquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:46 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat, of een gevalletje, wat had jij er dan een teringbende van!!![]()
Hahaha, het huis is weer helemaal schoon!![]()
Moet ook wel, want vanavond komt de vriendin, blijft een week logeren

Nouja, het is voor haar een beetje lullig als ze binnenkomt, en ze moet hink-stap-spongend richting bank...quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ging van het positieve uit
en ff punten scoren bij de vriendin dus

als jij haar opvangt, is het al stukken minder ergquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:06 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nouja, het is voor haar een beetje lullig als ze binnenkomt, en ze moet hink-stap-spongend richting bank...
Uitkijken dat ze niet valt over een pizzadoos, een pijpje grolsch of iets anders!![]()

Waar was je vanmorgen dan!?quote:

overdag werk jaquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |