fucking hell. wat een gedonder met zo'n auto.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:10 schreef Roycoooooo het volgende:
Net ff gebeld met lease-maatschapij! Kleine ¤ 10.000 aan schade! Krijg m waarschijnlijk volgende week terug (of ik daar zo blij mee ben weet ik niet maar goed....)! Onderzoek nog niks van bekend
wouterquote:
geen geluidskaart in PC, laat staan boxen bij de PC, dus dat wordt hem nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Op die site kan je ook geluid van Radio 1 selecteren.
ik zeg altijd patatquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:43 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik bak mie zo even wat patat!
En ja... PATAT, hier zitten we niet zo te nuilen over Friet of Patat toch?
hmm, nu krijg ik ook zin in patatquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:43 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik bak mie zo even wat patat!
En ja... PATAT, hier zitten we niet zo te nuilen over Friet of Patat toch?
jij nog richting Lichtenvoorde dit weekend?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, nu krijg ik ook zin in patat
en jah, natuurlijk is het patat
jazekerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij nog richting Lichtenvoorde dit weekend?
we hebben alleen elkanderquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:13 schreef Oldenzaal het volgende:
""It's Oh So Quiet"
it's. oh. so quiet
it'a oh. so still
you're all alone
and so peaceful until..."
Inderdaad verdomde rustig hier!!!
Hahaha, ik ga douchen, en dan deze bende in huis verder opruimen..quote:
dat is een gevalletje "goed bezig"quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:37 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hahaha, ik ga douchen, en dan deze bende in huis verder opruimen..
Vanaf 9 uur vanmorgen al bezig!
Dat, of een gevalletje, wat had jij er dan een teringbende van!!quote:
ik ging van het positieve uitquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:46 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat, of een gevalletje, wat had jij er dan een teringbende van!!![]()
Hahaha, het huis is weer helemaal schoon!![]()
Moet ook wel, want vanavond komt de vriendin, blijft een week logeren
Nouja, het is voor haar een beetje lullig als ze binnenkomt, en ze moet hink-stap-spongend richting bank...quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ging van het positieve uit
en ff punten scoren bij de vriendin dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |