Ik wilde m alleen scherp zetten op de Invoeren-knop, maar het automatische van "tab-tab-enter" wonquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:50 schreef eer-ik het volgende:
Piles, spambot
Wie wat waarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben even bellen en het is weer druk hoor
Maar mash ga je ook mee naar londen?
Pics!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik moet er vandoor.. naar de christine le duc
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik moet er vandoor.. naar de christine le duc
Half augustus, paar dagen meet in Londenquote:
Als ze Friends-fan is en humor heeft zit je iig goedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:57 schreef Deansensitized het volgende:
Ik wil dat ook nog eens proberen, gewoon op een meid afstappen en dan op zijn Joey's : How you doin'?
Kijken wat er dan gebeurd
Just fuckin' do it thenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:57 schreef Deansensitized het volgende:
Sorry
Ik wil dat ook nog eens proberen, gewoon op een meid afstappen en dan op zijn Joey's : How you doin'?
Kijken wat er dan gebeurd
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
[..]
Half augustus, paar dagen meet in Londen
Hehe ja, dat zijn van die leuke dingenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Just fuckin' do it then
Ik wil ook nog wel eens de mogelijkheid krijgen om 'who ever you want me to be' antwoorden op de vraag: who are you?
wij eten altijd @1800quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:46 schreef Deansensitized het volgende:
Iedereen zal wel zitten te eten, denk je niet?
Van die inhoudelijke posts als "quote:
Hier ook meestal, behalve als ik moet werken, dan half uurtje laterquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:48 schreef Wouser het volgende:
wij eten altijd @1800
Genaaidquote:
Ik heb net ef de A Team zitten kijkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:46 schreef Deansensitized het volgende:
Iedereen zal wel zitten te eten, denk je niet?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb net ef de A Team zitten kijken.
Schommelt hier altijd wat tussen de kwart voor zes en half zeven.quote:
Zit nu Friends te kijkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb net ef de A Team zitten kijken.
Die heb ik compleet. Ik kan er uren naar kijkenquote:
Ik ook, en dat doe ik ookquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:56 schreef Houniet het volgende:
Die heb ik compleet. Ik kan er uren naar kijken!
Gerucht is al ontkrachtquote:Er komt ook een Friends Film!
Seizoen 7, aflevering 8. En dan idd weer opnieuwquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:00 schreef Deansensitized het volgende:
En ik doe het ook
Nu bij de eerste van seizoen tien... The one after Joey And Rachel kiss.
En daarna begin ik weer bij het begin
Ik weet het niet, kan alleen maar tegenvallen eigenlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:01 schreef Houniet het volgende:
Hm hoorde het vd op de radio over de film. Vage bende. Hoop het wel
!
Het is wel leukquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:08 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ] Joey de serie is ook leuk.
Nogalquote:
Blehquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:21 schreef Wouser het volgende:
[..]
Nogalme prullebak is zowat al helemaal vol met van die papiere zakdoekjes want als ik gewone zakdoek ga gebruike heeft al helemaal geen zin meer want dan zit ik mezelf gewoon weer ziek te make
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:16 schreef Californium het volgende:
Een of ander nasi geval met garnalen en ananas
Zelf gemaakt met zo'n zakje kruiden van de Tokoquote:
Zelf maken ben ik te lui voor.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Zelf gemaakt met zo'n zakje kruiden van de Toko
Luctortquote:
Duurde 10 minuten....Maar was voor 4 personen dus we kunnen er nog een dag van etenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zelf maken ben ik te lui voor.
wel als ik alleen voor mezelf moet koken.
Als ik voor anderen kook kan ik prima lange tijd in de keuken staan
10 is niet lang.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Duurde 10 minuten....Maar was voor 4 personen dus we kunnen er nog een dag van eten![]()
Pilesquote:
lijkt me leukquote:Ga je ook mee naar Londen Luctor?![]()
Erikquote:
Houquote:
Nee, mag niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:33 schreef Jipje het volgende:
En mag ik in plaats van LONDON BABY!!!!, SYDNEY BABY!!!! roepen?
Half augustus geloof ik, nog niet precies bekendquote:
Neequote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:33 schreef Jipje het volgende:
En mag ik in plaats van LONDON BABY!!!!, SYDNEY BABY!!!! roepen?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Half augustus geloof ik, nog niet precies bekend
[..]
Nee![]()
Pas als wij ook komen
Dan roep je toch gewoon met me mee?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, mag niet.
Dan wil ik ook namelijk.
Ligt er een beetje aan wanneer. Maar kan iig geen vrij nemen daarvoor, want na de vakantie is er nog genoeg te doen in een te korte tijdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Half augustus geloof ik, nog niet precies bekend
Had ik al verwachtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ligt er een beetje aan wanneer. Maar kan iig geen vrij nemen daarvoor, want na de vakantie is er nog genoeg te doen in een te korte tijd
Winehouse?quote:
Lekker nummer.quote:
Dealquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:36 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Augustus 2009, StageSC meets Sydney BABY!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik al verwacht
[..]
Winehouse?
En nu ben je jaloers?
Rijst, uitje, 100 gram groenten, 250 gram garnalen en 450 gram ananas.... En zon zakje kruiden mix...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
10 is niet lang.
Dat is nog wel te overzien.
Die zooi haal je bij toko?
alleen het water laten koken duurt al zo'n 10 minutenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Rijst, uitje, 100 gram groenten, 250 gram garnalen en 450 gram ananas.... En zon zakje kruiden mix...
Wij hadden 600 gram rijst, 200 gram groenten, 2 uitjes en 1,5 paprika en 300 gram Garnalen en 500 gram ananasRijst koken is het langst...Niet bij die 10 min meegerekend....
Amy Winehouse is al lang getrouwd.... Als die iets gaat doen gaat ze scheidenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik al verwacht
[..]
Winehouse?
En nu ben je jaloers?
Me huisgenoot heeft een rijstkokerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
alleen het water laten koken duurt al zo'n 10 minuten
Ik denk dat ze eerder doodgaatquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:45 schreef Jipje het volgende:
Amy Winehouse is al lang getrouwd.... Als die iets gaat doen gaat ze scheiden
Kan die niet gewoon dood?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:45 schreef Jipje het volgende:
[..]
Amy Winehouse is al lang getrouwd.... Als die iets gaat doen gaat ze scheiden
Dat is waarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jij hebt gewoon een andere smaak
Als je de kooktijd van alles er niet bij rekent, ben je toch in een paar seconden klaarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Me huisgenoot heeft een rijstkokerEn ik zei dat de kooktijed niet erbij in zat
Goed te doenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Rijst, uitje, 100 gram groenten, 250 gram garnalen en 450 gram ananas.... En zon zakje kruiden mix...
Wij hadden 600 gram rijst, 200 gram groenten, 2 uitjes en 1,5 paprika en 300 gram Garnalen en 500 gram ananasRijst koken is het langst...Niet bij die 10 min meegerekend....
Nee want je moet alleen de rijst koken en de rest moet je roerbakken voor een paar minutenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je de kooktijd van alles er niet bij rekent, ben je toch in een paar seconden klaar
Dat mag. Ik vind haar er wel leuk cq knap uitzien.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is waar
Niks mis mee ook, maar gewoon niet mijn type
Alstu....Staat ook op het zakje met de kruidenmixquote:
Rachel?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat mag. Ik vind haar er wel leuk cq knap uitzien.![]()
En jij houdt weer van andere types, die ik misschien weer "totaal" niets vind.
Ik weet niet wat welleens zijn, maar ik heb een moeder die kookt, nu ff niet, omdat ze op vakantie is, maar nu heb ik een broer die dat doetquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee want je moet alleen de rijst koken en de rest moet je roerbakken voor een paar minutenKook jij welleens
Jammer van die brilquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:49 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
WTF!!!!!!!!! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ].
Dat noemt men een kerel van in de 20 die geen ei kan bakkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat welleens zijn, maar ik heb een moeder die kookt, nu ff niet, omdat ze op vakantie is, maar nu heb ik een broer die dat doet![]()
En dat noemt men taken delegerenDaar ben ik wel goed in, als zeg ik het zelf
![]()
die bril is inderdaad een "beetje" oversizedquote:
wie zegt dat ik geen ei kan bakken?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat noemt men een kerel van in de 20 die geen ei kan bakkenwoon al 2 jaar op mezelf
en ik ben 19
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wie zegt dat ik geen ei kan bakken?Kan zelfs een ei koken.
En een pizza lukt ook prima
not found on serverquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:53 schreef eer-ik het volgende:
http://lh5.ggpht.com/_aW3(...)xRMV51H0U/theoc1.jpg
GMTAquote:
quote:
Mwhaaaooooquote:
Topics vol ookquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:57 schreef Jipje het volgende:
Maar dat is dan afgesproken, augustus 2009 StageSC meets SydneyWe kunnen er bijna boeken over gaan schrijven, titels hebben we al
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan genoeg koken
En ga een keer romantisch koken pizza bakken voor Milou![]()
![]()
Lukt niet erg vandaag hèquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:00 schreef eer-ik het volgende:
Ohja, om sophia niet te benadelen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:00 schreef Jipje het volgende:
Die lijkt op Georgina verbaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft er ene klein beetje iets van weg, maar niet heel erg...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:00 schreef Jipje het volgende:
Die lijkt op Georgina verbaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Owja, en die gingen we inbinden toch?quote:
Wellus:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heeft er ene klein beetje iets van weg, maar niet heel erg...
? Dat was georgina, en die vind ik toch verdomd veel op die willa lijken (of is het 1 persoon?quote:
En die verschillen, dat komt door de foto, willa heeft veel meer licht in de gezicht staan dan georgina, daarom glimt willa ook veel meer. En daardoor heeft zij wel 'lichtjes' in d'r ogen...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:05 schreef eer-ik het volgende:
Mevrouw Holland heeft veel meer sprekende ogen en een smaller hoofd dan georgina.
Het zijn allebei vrouwen, dat klopt
Jij bent niet liefquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:09 schreef Jipje het volgende:
Ze zijn op hun teentjes getrapt, heb ik willa beledigt?![]()
ZE LIJKEN VERDOMD VEEL OP ELKAAR!!
Als ik ze op straat tegen zou komen zou ik ze niet uit elkaar kunnen houden.
Mag alleen Hou dat, en de rest van ons niet?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:14 schreef Californium het volgende:
Houals je vanavond een meisje met een rozig shirt ziet een spijkerbroek, zwarte schoenen, Los donker haar, en een grijs vest om haar middel... en een riem....Dan moet je me even aanspreken
Dus ik ga jou zien vanavond?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Mag alleen Hou dat, en de rest van ons niet?
Vanmiddag kreeg ik nog iets anders te horen van Cuequote:
van welk geldquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat niet![]()
Wil jij ook mee naar Londen trouwens?
Werken jijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:21 schreef Californium het volgende:
van welk geldMoet ook naar Edinburgh
Veel plezierquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
morgen weer half 8 in de bus en dan probeer ik half 5 weer naar huis te kunnen en dan vakantie
Willa Hollandquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:49 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
WTF!!!!!!!!! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ].
Dat zal komen omdat je ze beiden niet kent.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:09 schreef Jipje het volgende:
Ze zijn op hun teentjes getrapt, heb ik willa beledigt?![]()
ZE LIJKEN VERDOMD VEEL OP ELKAAR!!
Als ik ze op straat tegen zou komen zou ik ze niet uit elkaar kunnen houden.
Wat schattig, op wiequote:
Een portugees Nederlandse dame die ik een jaar of 8 niet gezien had, maar een fantastische avond net mee heb gehadquote:
Fátima Moreira de Meloquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Een portugees Nederlandse dame die ik een jaar of 8 niet gezien had, maar een fantastische avond net mee heb gehad
Beter, veel beter.quote:
mazzelaarquote:
Ja, avond was gewoon perfect. Het is dat we beide zakentrips hebben komende tijdquote:
Wie werkt er nou rond deze tijdenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:41 schreef The_Dean het volgende:
Hoeft er niet gewerkt te worden?
Of ben ik weer de enige?
Of beveiliger bentquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:42 schreef jna het volgende:
[..]
Wie werkt er nou rond deze tijden![]()
Behalve als je op een podium staat natuurlijk
Om geld te verdienen om daar te kunnen staan en de artiest uit te kunnen hangen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:42 schreef jna het volgende:
[..]
Wie werkt er nou rond deze tijden![]()
Behalve als je op een podium staat natuurlijk
Of werkt aan de weg. Of een hoer bent. Of mij.quote:
Hoerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of werkt aan de weg. Of een hoer bent. Of mij.
Staat wel netter..quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:00 schreef The_Dean het volgende:
Dus jij noemt een pompbediende ook een Medewerker in de petrochemische industrie?
Dat is waar..quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Staat wel netter..
Een vriend van mij was vakkenvuller bij de Albert Heyn, had ie voor een opdracht (we moesten een cv opstellen) als geintje.. Medewerker bij Ahold N.V. geschreven.
Boete gekregen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:53 schreef Bravebart het volgende:
Woeps, vergeten treinkaartje te kopen
Kut vakantieregeling ook
Neejohquote:
Op de Hoekse lijn wel altijd.. maar ja, daar rijdt bijna iedereen zwart..quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neejoh's Morgens controleren ze toch nooit
Haha, naja op de trajecten waar ik zit is het gewoon te druk om te controleren in de spitsquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op de Hoekse lijn wel altijd.. maar ja, daar rijdt bijna iedereen zwart..
Ja en dan buiten de spits wordt je 3 keer op de heenreis gecontroleerd...quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, naja op de trajecten waar ik zit is het gewoon te druk om te controleren in de spits
Ja kloptquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja en dan buiten de spits wordt je 3 keer op de heenreis gecontroleerd...
De laatste keer dat ik in de trein zat, ging de spoorwegpolitie... hun drugsspeurhonden trainen. Ze hadden wat pakketjes verstopt in de trein..quote:
Haha volgens mij ga je dan echt flippenquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in de trein zat, ging de spoorwegpolitie... hun drugsspeurhonden trainen. Ze hadden wat pakketjes verstopt in de trein..
Knap lullig als je net tig bolletjes heb ingeslikt en zo'n oefening vind plaats
Ik stapte de trein uit.. zat dat beest gewoon aan mijn reet te ruiken en vond mijn tas ook wel interessant. Begon ik pardoes.. Bolletjes in mijn hol te neuriën.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha volgens mij ga je dan echt flippenHoewel die honden nog niet op en top getraind zijn natuurlijk, dus misschien hebben ze het niet door
Hahaquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik stapte de trein uit.. zat dat beest gewoon aan mijn reet te ruiken en vond mijn tas ook wel interessant. Begon ik pardoes.. Bolletjes in mijn hol te neuriën.
Goedemorgenquote:
Had laatst daarover iets gezien op journaalquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Die drugshonden in de trein heb je zelfs op het traject Groningen - Nieuweschans/Leer
Bleek dat er veel drugs naar Duitsland ging dmv mensen die het per trein vervoeren
Bij jou ook al?quote:Op woensdag 16 juli 2008 03:37 schreef mash_ het volgende:
ok die cue girl smst echt veel! maarja ik ben slapen
Woh ik ging niet gisterenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:14 schreef Californium het volgende:
Houals je vanavond een meisje met een rozig shirt ziet een spijkerbroek, zwarte schoenen, Los donker haar, en een grijs vest om haar middel... en een riem....Dan moet je me even aanspreken
Word jij ook al gesmst door haar..quote:
quote:
Jaquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Word jij ook al gesmst door haar..
Mag ik dit met een welverdiende "Whehequote:Op woensdag 16 juli 2008 11:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Word jij ook al gesmst door haar..
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ouderwets en niet grappig [ afbeelding ].
Lekker is datquote:
Ja hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mag ik dit met een welverdiende "Whehe[ afbeelding ]" afdoen?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Woh ik ging niet gisteren.
Donderdag is nu de planning.
Was het leuk gister?quote:
quote:
Silent disco? Is dat wat de naam zegt dat het is?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:56 schreef Californium het volgende:
[..]
vuurwerk was
En daarna naar de silent disco geweest
Zo tof alleen jammer dat we naar binnen moesten
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:58 schreef Jipje het volgende:
[..]
Silent disco? Is dat wat de naam zegt dat het is?
Wrom niet danquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Je krijgt een kopteelefoon op die met m uziek met 2 kanalen...
en dan is het gewoon een disco eigenlijk ...alleen horen omstaanders dus geen muziek en horen ons alleen meezingen... tis heel grappig en je kunt met die dingen dus gewoon een beetje rondlopen enzo...
Ook leuk als jij aan het meerocken bent op het ene kanaal en een vriend meezingt met guus Meeuwis op het andere kanaal
Grappigquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Je krijgt een kopteelefoon op die met m uziek met 2 kanalen...
en dan is het gewoon een disco eigenlijk ...alleen horen omstaanders dus geen muziek en horen ons alleen meezingen... tis heel grappig en je kunt met die dingen dus gewoon een beetje rondlopen enzo...
Ook leuk als jij aan het meerocken bent op het ene kanaal en een vriend meezingt met guus Meeuwis op het andere kanaal
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dus als je met iemand wil praten kun je gewoon je koptelefoon afzetten, das wel ideaal
Jup, echt heel leuk concept, en omdat het in een grote partytent midden op de Waalkade in Nijmegen is, komt er constant van dat volk voorbijlopen met een vragende blik in hun ogen...quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dus als je met iemand wil praten kun je gewoon je koptelefoon afzetten, das wel ideaal
Blijkbaar niet... Heb het 2 jaar geleden op de zomerfeesten voor het eerst gedaanquote:
Dacht ook dat het wel een redelijk bekend fenomeen wasquote:
briljant!! is het niet.... toen ze de spice girls gingen draaien en wij keihard meezingenquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, echt heel leuk concept, en omdat het in een grote partytent midden op de Waalkade in Nijmegen is, komt er constant van dat volk voorbijlopen met een vragende blik in hun ogen...![]()
En dat was nog leuker dan gisteren.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Blijkbaar niet... Heb het 2 jaar geleden op de zomerfeesten voor het eerst gedaan
Die vrouw van de radio met die geile stem? was zij dat? Dat was wel briljant jahquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat was nog leuker dan gisteren.
Ook die ene dude helemaal verbaasd aan ons vragen wat er aan de hand was, en toen jij die koptelefoon op zijn hoofd plempte keek die nog verbaasderquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:09 schreef Californium het volgende:
[..]
briljant!! is het niet.... toen ze de spice girls gingen draaien en wij keihard meezingen
Ken het concept wel, alleen in een andere vorm.. Dat was een soort van dovendisco.. Waar de grond meetrilde, zodat de doven en slechthorende ook een soort van gevoel dat ze iets konden 'horen'.quote:
Jah.. Maar het zijn de zomerfeesten dus het kan allemaalquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook die ene dude helemaal verbaasd aan ons vragen wat er aan de hand was, en toen jij die koptelefoon op zijn hoofd plempte keek die nog verbaasder
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook die ene dude helemaal verbaasd aan ons vragen wat er aan de hand was, en toen jij die koptelefoon op zijn hoofd plempte keek die nog verbaasder
Neequote:
Dat ken ik dus weer nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ken het concept wel, alleen in een andere vorm.. Dat was een soort van dovendisco.. Waar de grond meetrilde, zodat de doven en slechthorende ook een soort van gevoel dat ze iets konden 'horen'.
Was het ookquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee![]()
Lijkt me idd wel ontzettend gaaf, zeker als je er lekker mee naar buiten kunt!
Ik vond het wel grappig om te horen, was er zelf niet bij, maar een stel vrienden wel.. en die vonden het nogal een vreemde gebeurtenis. Probleem was dat een vriend een dove chick wou versieren, alleen had hij niet in de gaten dat ze echt doof was en hij dacht dat zij hem aan het negeren was.quote:
Is dat vrijdag ook nog?quote:
elke dag van de week... Maar tis vrijdag wel veel drukker natuurlijk...quote:
Onbetaalbaarquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:18 schreef PieterBas het volgende:
Probleem was dat een vriend een dove chick wou versieren, alleen had hij niet in de gaten dat ze echt doof was en hij dacht dat zij hem aan het negeren was.
Lijkt me wel leuk om te gaan, maarja, zoals het merendeel van nederland heb ik alleen vrijdag tijdquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:21 schreef Californium het volgende:
[..]
elke dag van de week... Maar tis vrijdag wel veel drukker natuurlijk...
Vrijdag is wel echt het drukst.... mensen die andere dagn niet kunnen... de standaard mensen, en de lopers en familieleden die een feestje willen vierenquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om te gaan, maarja, zoals het merendeel van nederland heb ik alleen vrijdag tijd
Hmm... Maar eens kijken of we vrijdagavond nog tijd, energie en zin over hebbenquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Vrijdag is wel echt het drukst.... mensen die andere dagn niet kunnen... de standaard mensen, en de lopers en familieleden die een feestje willen vierenWel gezellig hoor.... Maar echt heel druk
![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:24 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hmm... Maar eens kijken of we vrijdagavond nog tijd, energie en zin over hebbenGa jij vrijdag?
Hij wordt er nog vaak aan herinnerd.quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij wordt er nog vaak aan herinnerd.
Ooit eens ook zo'n kapitale fout gemaakt bij een blinde/slechtziende man. De man had ook een soort van button met slechtziende op zijn jas gehangen.
Die vroeg waar de bus naar Den Haag stond. Ik zei, die staat daar, wijzend naar de bus. Totdat na 0,5 seconden het lichtje ging brandden.. Toen zei ik maar, Ik loop u er wel naar toe
Ach ja, dat zijn die oops-momentje waar je eigenlijk altijd wel om kan lachen...quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:28 schreef Houniet het volgende:
Ja dat verwacht je ook niet, daar kan jij niets aan doenPieter.
Preciesquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja, dat zijn die oops-momentje waar je eigenlijk altijd wel om kan lachen...
Zo jij bent blijquote:
Zo bijzonder is het ook wel niet dat ik schoon benquote:
Ik ookquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |