Ik wilde m alleen scherp zetten op de Invoeren-knop, maar het automatische van "tab-tab-enter" wonquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:50 schreef eer-ik het volgende:
Piles, spambot
Wie wat waarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben even bellen en het is weer druk hoor
Maar mash ga je ook mee naar londen?
Pics!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik moet er vandoor.. naar de christine le duc
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik moet er vandoor.. naar de christine le duc
Half augustus, paar dagen meet in Londenquote:
Als ze Friends-fan is en humor heeft zit je iig goedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:57 schreef Deansensitized het volgende:
Ik wil dat ook nog eens proberen, gewoon op een meid afstappen en dan op zijn Joey's : How you doin'?
Kijken wat er dan gebeurd
Just fuckin' do it thenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:57 schreef Deansensitized het volgende:
Sorry
Ik wil dat ook nog eens proberen, gewoon op een meid afstappen en dan op zijn Joey's : How you doin'?
Kijken wat er dan gebeurd
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
[..]
Half augustus, paar dagen meet in Londen
Hehe ja, dat zijn van die leuke dingenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Just fuckin' do it then
Ik wil ook nog wel eens de mogelijkheid krijgen om 'who ever you want me to be' antwoorden op de vraag: who are you?
wij eten altijd @1800quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:46 schreef Deansensitized het volgende:
Iedereen zal wel zitten te eten, denk je niet?
Van die inhoudelijke posts als "quote:
Hier ook meestal, behalve als ik moet werken, dan half uurtje laterquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:48 schreef Wouser het volgende:
wij eten altijd @1800
Genaaidquote:
Ik heb net ef de A Team zitten kijkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:46 schreef Deansensitized het volgende:
Iedereen zal wel zitten te eten, denk je niet?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb net ef de A Team zitten kijken.
Schommelt hier altijd wat tussen de kwart voor zes en half zeven.quote:
Zit nu Friends te kijkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb net ef de A Team zitten kijken.
Die heb ik compleet. Ik kan er uren naar kijkenquote:
Ik ook, en dat doe ik ookquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:56 schreef Houniet het volgende:
Die heb ik compleet. Ik kan er uren naar kijken!
Gerucht is al ontkrachtquote:Er komt ook een Friends Film!
Seizoen 7, aflevering 8. En dan idd weer opnieuwquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:00 schreef Deansensitized het volgende:
En ik doe het ook
Nu bij de eerste van seizoen tien... The one after Joey And Rachel kiss.
En daarna begin ik weer bij het begin
Ik weet het niet, kan alleen maar tegenvallen eigenlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:01 schreef Houniet het volgende:
Hm hoorde het vd op de radio over de film. Vage bende. Hoop het wel
!
Het is wel leukquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:08 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ] Joey de serie is ook leuk.
Nogalquote:
Blehquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:21 schreef Wouser het volgende:
[..]
Nogalme prullebak is zowat al helemaal vol met van die papiere zakdoekjes want als ik gewone zakdoek ga gebruike heeft al helemaal geen zin meer want dan zit ik mezelf gewoon weer ziek te make
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:16 schreef Californium het volgende:
Een of ander nasi geval met garnalen en ananas
Zelf gemaakt met zo'n zakje kruiden van de Tokoquote:
Zelf maken ben ik te lui voor.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Zelf gemaakt met zo'n zakje kruiden van de Toko
Luctortquote:
Duurde 10 minuten....Maar was voor 4 personen dus we kunnen er nog een dag van etenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zelf maken ben ik te lui voor.
wel als ik alleen voor mezelf moet koken.
Als ik voor anderen kook kan ik prima lange tijd in de keuken staan
10 is niet lang.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Duurde 10 minuten....Maar was voor 4 personen dus we kunnen er nog een dag van eten![]()
Pilesquote:
lijkt me leukquote:Ga je ook mee naar Londen Luctor?![]()
Erikquote:
Houquote:
Nee, mag niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:33 schreef Jipje het volgende:
En mag ik in plaats van LONDON BABY!!!!, SYDNEY BABY!!!! roepen?
Half augustus geloof ik, nog niet precies bekendquote:
Neequote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:33 schreef Jipje het volgende:
En mag ik in plaats van LONDON BABY!!!!, SYDNEY BABY!!!! roepen?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Half augustus geloof ik, nog niet precies bekend
[..]
Nee![]()
Pas als wij ook komen
Dan roep je toch gewoon met me mee?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, mag niet.
Dan wil ik ook namelijk.
Ligt er een beetje aan wanneer. Maar kan iig geen vrij nemen daarvoor, want na de vakantie is er nog genoeg te doen in een te korte tijdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Half augustus geloof ik, nog niet precies bekend
Had ik al verwachtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ligt er een beetje aan wanneer. Maar kan iig geen vrij nemen daarvoor, want na de vakantie is er nog genoeg te doen in een te korte tijd
Winehouse?quote:
Lekker nummer.quote:
Dealquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:36 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Augustus 2009, StageSC meets Sydney BABY!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik al verwacht
[..]
Winehouse?
En nu ben je jaloers?
Rijst, uitje, 100 gram groenten, 250 gram garnalen en 450 gram ananas.... En zon zakje kruiden mix...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
10 is niet lang.
Dat is nog wel te overzien.
Die zooi haal je bij toko?
alleen het water laten koken duurt al zo'n 10 minutenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Rijst, uitje, 100 gram groenten, 250 gram garnalen en 450 gram ananas.... En zon zakje kruiden mix...
Wij hadden 600 gram rijst, 200 gram groenten, 2 uitjes en 1,5 paprika en 300 gram Garnalen en 500 gram ananasRijst koken is het langst...Niet bij die 10 min meegerekend....
Amy Winehouse is al lang getrouwd.... Als die iets gaat doen gaat ze scheidenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik al verwacht
[..]
Winehouse?
En nu ben je jaloers?
Me huisgenoot heeft een rijstkokerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
alleen het water laten koken duurt al zo'n 10 minuten
Ik denk dat ze eerder doodgaatquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:45 schreef Jipje het volgende:
Amy Winehouse is al lang getrouwd.... Als die iets gaat doen gaat ze scheiden
Kan die niet gewoon dood?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:45 schreef Jipje het volgende:
[..]
Amy Winehouse is al lang getrouwd.... Als die iets gaat doen gaat ze scheiden
Dat is waarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jij hebt gewoon een andere smaak
Als je de kooktijd van alles er niet bij rekent, ben je toch in een paar seconden klaarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Me huisgenoot heeft een rijstkokerEn ik zei dat de kooktijed niet erbij in zat
Goed te doenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Rijst, uitje, 100 gram groenten, 250 gram garnalen en 450 gram ananas.... En zon zakje kruiden mix...
Wij hadden 600 gram rijst, 200 gram groenten, 2 uitjes en 1,5 paprika en 300 gram Garnalen en 500 gram ananasRijst koken is het langst...Niet bij die 10 min meegerekend....
Nee want je moet alleen de rijst koken en de rest moet je roerbakken voor een paar minutenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je de kooktijd van alles er niet bij rekent, ben je toch in een paar seconden klaar
Dat mag. Ik vind haar er wel leuk cq knap uitzien.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is waar
Niks mis mee ook, maar gewoon niet mijn type
Alstu....Staat ook op het zakje met de kruidenmixquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |