hoezo vieze links, het is maar iets wat die persoon zelf op fok zet hoor...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:44 schreef Tangarine het volgende:
Bah bah bah teigan stuurt me vieze links via msn!!!
Link?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:47 schreef teigan het volgende:
[..]
hoezo vieze links, het is maar iets wat die persoon zelf op fok zet hoor...
Dat het iets is wat ik er nooit op zou zetten omdat het bij mij oook een iieeeeeeeuuuuuuwwww reactie oproept is wat anders....
Piercings #28quote:
Ik vond je piercing tof! Hoelang duurt het nu voor hij genezen is en vast zit? (en hoe krijg je hem er weer uit mocht je dat willen?quote:
Dankje.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vond je piercing tof! Hoelang duurt het nu voor hij genezen is en vast zit? (en hoe krijg je hem er weer uit mocht je dat willen?)
quote:
De kamerprijs ligt lager dan bijvoorbeeld in Amsterdam, maar alsnog is het natuurlijk niet goedkoop... Ik denk dat je voor 16m2, uiteraard afhankelijk van de locatie, toch wel op 250-275 moet rekenen als je particulier huurt. Via In is het wel goedkoper. Op zich is het op dit moment lastig om een leuke kamer te vinden, omdat iedereen op zoek is. Het slimste was geweest om al eerder in te schrijven bij In, dan had hij zo een kamer gehad... nu is het dus wat lastiger, kamernet is een optie, en veel rondvragen... Maar goed, het wordt in oktober/februari altijd makkelijkerquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:13 schreef hetzusjevan het volgende:
Anyhow, ik ben 'm nu een beetje aan het helpen met informatie zoeken. Wat ik me dus afvroeg: wat is de gemiddelde huurprijs in Groningen? Wat betaal je voor, zeg, 16 m2? Hoe is het kameraanbod? Is het moeilijk om een fatsoenlijke kamer te krijgen? Of kan ie beter maar pakken wat ie pakken kan at first, en in - pakembeet - oktober ofzo echt goed gaan zoeken naar een kamer?
Alle info is welkom.
Alvast bedankt!
Waarom vind je dat zo irritant dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Echt, wat is op met al die posts in sub en cursief de laatste tijd? Verdomd irritant vind ik het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |