quote:Geachte heer/mevrouw,
Hierbij ontvangt u uw E-ticket bevestiging. U kunt hiermee inchecken.
Met een E-ticket wordt reizen nog gemakkelijker. Een E-ticket is het elektronische alternatief voor het papieren ticket: u reist dan zonder een papieren ticket. Het grote voordeel is dat u een E-ticket niet kunt verliezen of vergeten. Het wordt namelijk opgeslagen in de database van de desbetreffende luchtvaartmaatschappij en kan te allen tijde worden opgeroepen. U kunt inchecken door dit E-ticket te tonen en uzelf te legitimeren. Op basis hiervan krijgt u uw instapkaart. U kunt de snelheid waarmee u wordt ingecheckt (nog meer) vergroten door het noemen van uw bestemming en het E-ticketnummer dat onderaan op deze bevestiging staat.
Uw actuele reisschema kunt u nakijken onder het tabblad “mijn profiel” op onze website.
Wij wensen u een goede reis!
Met vriendelijke groet,
CheapTickets.nl
AIR - Vrijdag 18 juli
BMI Vlucht 104
Vertrek: Amsterdam
1205 uur, Vrijdag, 18 juli
Terminal ... Type toestel: AIRBUS INDUSTRIE A319
Status: bevestigd
Aankomst: London-Heathrow
1225 uur
Bevestigingsnummer: H99GM
AIR - Woensdag 20 augustus
BMI Vlucht 113
Vertrek: London-Heathrow
1835 uur, Woensdag, 20 augustus
Terminal 1 Type toestel: AIRBUS INDUSTRIE A319
Status: bevestigd
Aankomst: Amsterdam
2050 uur
Ja geef die site de schuld. Ik boek daar vaak genoeg, maar heb nog nooit een verkeerde datum geboekt.quote:
Dan nog boek je niet zonder het nogmaals te controleren. no way dat je de goede datum geklikt hebt, firefox heeft overigens wel een bugje waardoor de maand niet veranderd als je hem met de hand aanklikt, derhalve moet je de datum handmatig intikken, ik weet niet of je firefox gebruikt maar ik zou dit soort dingen hoe dan ook met de hand intikken in t geval die crap niet goed doorgelinkt staat.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:07 schreef Slappy het volgende:
Jawel weet 100% zeker dat ik op 20/07/2008 heb geklikt voor terug reis.
Heb Opera en waarom heb ik wel goede heen reis geklikt en niet goede terug want die moeten gewoon gelijk zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:08 schreef Vendris het volgende:
[..]
Dan nog boek je niet zonder het nogmaals te controleren. no way dat je de goede datum geklikt hebt, firefox heeft overigens wel een bugje waardoor de maand niet veranderd als je hem met de hand aanklikt, derhalve moet je de datum handmatig intikken.
Ik heb net geprobeerd een reis te boeken, hij sprong standaard naar de opvolgende maand, augustus dus (de terug reis that is.), waarschijnlijk heb je toch ECHT niet op zitten lettenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:10 schreef Slappy het volgende:
[..]
Heb Opera en waarom heb ik wel goede heen reis geklikt en niet goede terug want die moeten gewoon gelijk zijn.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:10 schreef Vendris het volgende:
[..]
edit foutje van mijn kant, maar mocht je het echt zo zeker weten, neem dan contact op met cheaptickets nu het nog kan?
Als je het E-ticket moet tonen moet je hem toch uitprinten lijkt me?quote:Het grote voordeel is dat u een E-ticket niet kunt verliezen of vergeten. Het wordt namelijk opgeslagen in de database van de desbetreffende luchtvaartmaatschappij en kan te allen tijde worden opgeroepen. U kunt inchecken door dit E-ticket te tonen en uzelf te legitimeren.
zou je beter niet bellen....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:13 schreef Slappy het volgende:
[..]
mail gestuurd.
Geachte heer, mevrouw,
Uw email is in goede orde bij ons binnengekomen en heeft het volgende referentienummer: 166264.
Dit nummer kunt u gebruiken in uw correspondentie.
U ontvangt van ons zo spoedig mogelijk een antwoord op uw email. Vanwege grote drukte kan het wat langer duren dan normaal, onze excuses voor het ongemak.
Tevens willen wij u er op attenderen dat u de antwoorden op de meest gestelde
vragen terug kunt vinden op onze website, onder het tabblad 'Klantenservice'.
Met vriendelijke groet,
CheapTickets.nl
True, zoals ik hierboven in me edit al zei, ik probeerde even een reis te boeken van ehv airport naar faro portugal, voor 21 juli, terug reis stond automatisch op ergens in augustus, dus ik denk gewoon dat de TS niet op heeft zitten lettenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:17 schreef weasel85 het volgende:
[..]
zou je beter niet bellen....![]()
en daarnaast, geloof 't niet dat het de fout is van cheaptickets...
nouja... toen ik boekte voor 1 augustus (bevestigd) en ik bij het betalingsgedeelte kwam stond het opeens op 29 september![]()
![]()
maar 30 dagen later verkeerd boeken....
Misschien heeft dat boekingssysteem van cheaptickets een lelijke bug in het datum gedeelt zitten?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:17 schreef weasel85 het volgende:
[..]
zou je beter niet bellen....![]()
en daarnaast, geloof 't niet dat het de fout is van cheaptickets...
nouja... toen ik boekte voor 1 augustus (bevestigd) en ik bij het betalingsgedeelte kwam stond het opeens op 29 september![]()
![]()
maar 30 dagen later verkeerd boeken....
Helaas:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:16 schreef Koewam het volgende:
Kopen op afstand toch? Dan heb je een week bedenktijd! Of geldt dat hier ook niet?
quote:Voor het boeken van reizen, tickets en kaartjes van voorstellingen geldt ook geen bedenktijd, maar daar geldt ook een beperkte informatieplicht. Tot slot kennen ook eenmalige diensten zoals het telefonische weerbericht geen bedenktijd.
http://www.consuwijzer.nl/Uitgelicht/Winkelen_op_het_web
Op dezelfde dag heen en terug? Dan heb je meer dan 1 keer fout gekliktquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:10 schreef Slappy het volgende:
[..]
Heb Opera en waarom heb ik wel goede heen reis geklikt en niet goede terug want die moeten gewoon gelijk zijn.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:19 schreef rene90 het volgende:
kost 50 euro om te wijzigen
Beetje zelf klantenservice lezen hoor
Schijntje. Moet je maar recht klikkenquote:
quote:
zo moet datquote:Vertrektijd Vluchtnummer Vertrekplaats Aankomstplaats Aankomsttijd
18/07 10:20 KL 1009 Amsterdam Londen,Heathrow 10:45
20/07 18:35 KL 1024 Londen,Heathrow Amsterdam 20:55
68,00 EUR + 156,54 EUR tax = 224,54 EUR
Prutser... jij gaat zeker altijd naar de camping ofzoquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:17 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Als je het E-ticket moet tonen moet je hem toch uitprinten lijkt me?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:28 schreef Slappy het volgende:
Ok effe kijken voor nummer.
T: +31(0)162-485070 welke moet ik dan intypen?
0310 weg laten?
nee alleen +31... dus nummer wordt 0162-485070quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:28 schreef Slappy het volgende:
Ok effe kijken voor nummer.
T: +31(0)162-485070 welke moet ik dan intypen?
0310 weg laten?
Is wel lastig hoor om "-" in te tikken op je telefoonquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:36 schreef Ravage het volgende:
[..]
nee alleen +31... dus nummer wordt 0162-485070
Als je dít nog niet weet... Ik snap nu ook hoe TS die fout kon makenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:36 schreef Ravage het volgende:
[..]
nee alleen +31... dus nummer wordt 0162-485070
nog steeds salsa?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:44 schreef Slappy het volgende:
bel nu klote helpdesk met hun klote salsa muziek
TS had gewoon goed moeten kijken en sowieso blij wezen dat het nog aangepast kan worden in plaats van een nieuw ticket te kopen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:40 schreef reem het volgende:
Asociaal hoog tarief trouwens voor het aanpassen van een datum. Met 2 klikjes 50 euro verdienen.
Als je over een paspoort beschikt welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:45 schreef Carda het volgende:
Met de e-tickets van vandaag heb je eigenlijk alleen je paspoort nodig
Paspoort inscannen bij het inchecken, paar dingetjes aangeven en klaar is kees.
OK, de TS heeft een fout gemaakt. Dat er kosten tegenover de wijziging staan dat lijkt me terecht. Maar dit is gewoon uitzuigerij. "Blij wezen dat het aangepast kan worden", tja, dat is toch juist het makkelijke van dat computersysteem. Dat hoort een voordeel te zijn. Die 50 euro laten het lijken alsof het een zeer arbeidsintensieve handeling zou zijn, terwijl er iemand bij cheaptickets 2 getalletjes verandert. En daar durven ze dan 50 euro voor te vragen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:47 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
TS had gewoon goed moeten kijken en sowieso blij wezen dat het nog aangepast kan worden in plaats van een nieuw ticket te kopen.
1 maandquote:
Als TS niet met een PC om kan gaan, dan moet 'ie maar naar een reisbureau gaan en daar een ticket kopen. Je bent niet verplicht om het zelf via internet te doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:59 schreef reem het volgende:
[..]
OK, de TS heeft een fout gemaakt. Dat er kosten tegenover de wijziging staan dat lijkt me terecht. Maar dit is gewoon uitzuigerij. "Blij wezen dat het aangepast kan worden", tja, dat is toch juist het makkelijke van dat computersysteem. Dat hoort een voordeel te zijn. Die 50 euro laten het lijken alsof het een zeer arbeidsintensieve handeling zou zijn, terwijl er iemand bij cheaptickets 2 getalletjes verandert. En daar durven ze dan 50 euro voor te vragen.
oepsquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:04 schreef Slappy het volgende:
[..]
klote cheaptickets ik moet 20 juli terug niet 20 augstus
![]()
Door die klote site heb ik verkeerde terug reis geboekt
Nee niks site deed het niet vorige keer ging het wel goedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:07 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Als TS niet met een PC om kan gaan, dan moet 'ie maar naar een reisbureau gaan en daar een ticket kopen. Je bent niet verplicht om het zelf via internet te doen.
Als de site het niet doet...dan kun je toch helemaal niet boekenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:16 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nee niks site deed het niet vorige keer ging het wel goed
Ja weet ik maar moet ook nog werken en schoolquote:
Als een site half werkt met Opera, gebruik je toch voor die ene keer IE?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:28 schreef Slappy het volgende:
kijk die site werkt half,ik gebruik Opera.
Ja hun moeten betere site en vooral duidelijker makenquote:
Tja, na deze zin twijfel ik helemaal niet meer aan welke partij de fout heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:27 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ja hun moeten betere site en vooral duidelijker maken
Even mailen naar Kassaquote:Op woensdag 16 juli 2008 07:06 schreef rene90 het volgende:
Je krijgt toch vast wel een eindscherm waar je alles nog even goed moet doorlezen en het daarna te bevestigen? Dan heb je gewoon niet goed gekeken, anders vast ook niet aangezien het anders vast wel in radar / kassa is gekomen want dan was je niet de enige.
Een site voor minder-validen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:27 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ja hun moeten betere site en vooral duidelijker maken
En site die niet half werktquote:
Voortaan ga ik bij die vliegmaatschapij zelf boeken ipv bij die paupers.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:07 schreef leolinedance het volgende:
Je moet ook nooit cheaptickets gebruiken. Weet je wat die aan servicekosten rekenen? 40 euro ofzo.
Vliegtarieven.nl is veel beter15 euro meen ik en goede service
Wat ben jij een mongool zeg, ongelooflijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:28 schreef Slappy het volgende:
Ok effe kijken voor nummer.
T: +31(0)162-485070 welke moet ik dan intypen?
0310 weg laten?
Ik hoop dat jij word gestoken door bijen en dat je bruine bonen eet en aan de diaree van die bruine bonnen krijgtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:16 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Wat ben jij een mongool zeg, ongelooflijk.
Wat aardig zeg.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:16 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Wat ben jij een mongool zeg, ongelooflijk.
Probeer die site maar eens die ik je net gegeven heb. Werkt prima voor weinig geld.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:14 schreef Slappy het volgende:
[..]
Voortaan ga ik bij die vliegmaatschapij zelf boeken ipv bij die paupers.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Probeer die site maar eens die ik je net gegeven heb. Werkt prima voor weinig geld.
Of je bestelt rechtstreeks bij de airlinerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:07 schreef leolinedance het volgende:
Je moet ook nooit cheaptickets gebruiken. Weet je wat die aan servicekosten rekenen? 40 euro ofzo.
Vliegtarieven.nl is veel beter15 euro meen ik en goede service
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |