Is wel lastig hoor om "-" in te tikken op je telefoonquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:36 schreef Ravage het volgende:
[..]
nee alleen +31... dus nummer wordt 0162-485070
Als je dít nog niet weet... Ik snap nu ook hoe TS die fout kon makenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:36 schreef Ravage het volgende:
[..]
nee alleen +31... dus nummer wordt 0162-485070
nog steeds salsa?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:44 schreef Slappy het volgende:
bel nu klote helpdesk met hun klote salsa muziek
TS had gewoon goed moeten kijken en sowieso blij wezen dat het nog aangepast kan worden in plaats van een nieuw ticket te kopen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:40 schreef reem het volgende:
Asociaal hoog tarief trouwens voor het aanpassen van een datum. Met 2 klikjes 50 euro verdienen.
Als je over een paspoort beschikt welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:45 schreef Carda het volgende:
Met de e-tickets van vandaag heb je eigenlijk alleen je paspoort nodig
Paspoort inscannen bij het inchecken, paar dingetjes aangeven en klaar is kees.
OK, de TS heeft een fout gemaakt. Dat er kosten tegenover de wijziging staan dat lijkt me terecht. Maar dit is gewoon uitzuigerij. "Blij wezen dat het aangepast kan worden", tja, dat is toch juist het makkelijke van dat computersysteem. Dat hoort een voordeel te zijn. Die 50 euro laten het lijken alsof het een zeer arbeidsintensieve handeling zou zijn, terwijl er iemand bij cheaptickets 2 getalletjes verandert. En daar durven ze dan 50 euro voor te vragen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:47 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
TS had gewoon goed moeten kijken en sowieso blij wezen dat het nog aangepast kan worden in plaats van een nieuw ticket te kopen.
1 maandquote:
Als TS niet met een PC om kan gaan, dan moet 'ie maar naar een reisbureau gaan en daar een ticket kopen. Je bent niet verplicht om het zelf via internet te doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:59 schreef reem het volgende:
[..]
OK, de TS heeft een fout gemaakt. Dat er kosten tegenover de wijziging staan dat lijkt me terecht. Maar dit is gewoon uitzuigerij. "Blij wezen dat het aangepast kan worden", tja, dat is toch juist het makkelijke van dat computersysteem. Dat hoort een voordeel te zijn. Die 50 euro laten het lijken alsof het een zeer arbeidsintensieve handeling zou zijn, terwijl er iemand bij cheaptickets 2 getalletjes verandert. En daar durven ze dan 50 euro voor te vragen.
oepsquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:04 schreef Slappy het volgende:
[..]
klote cheaptickets ik moet 20 juli terug niet 20 augstus
![]()
Door die klote site heb ik verkeerde terug reis geboekt
Nee niks site deed het niet vorige keer ging het wel goedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:07 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Als TS niet met een PC om kan gaan, dan moet 'ie maar naar een reisbureau gaan en daar een ticket kopen. Je bent niet verplicht om het zelf via internet te doen.
Als de site het niet doet...dan kun je toch helemaal niet boekenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:16 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nee niks site deed het niet vorige keer ging het wel goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |