OK, de TS heeft een fout gemaakt. Dat er kosten tegenover de wijziging staan dat lijkt me terecht. Maar dit is gewoon uitzuigerij. "Blij wezen dat het aangepast kan worden", tja, dat is toch juist het makkelijke van dat computersysteem. Dat hoort een voordeel te zijn. Die 50 euro laten het lijken alsof het een zeer arbeidsintensieve handeling zou zijn, terwijl er iemand bij cheaptickets 2 getalletjes verandert. En daar durven ze dan 50 euro voor te vragen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:47 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
TS had gewoon goed moeten kijken en sowieso blij wezen dat het nog aangepast kan worden in plaats van een nieuw ticket te kopen.
1 maandquote:
Als TS niet met een PC om kan gaan, dan moet 'ie maar naar een reisbureau gaan en daar een ticket kopen. Je bent niet verplicht om het zelf via internet te doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:59 schreef reem het volgende:
[..]
OK, de TS heeft een fout gemaakt. Dat er kosten tegenover de wijziging staan dat lijkt me terecht. Maar dit is gewoon uitzuigerij. "Blij wezen dat het aangepast kan worden", tja, dat is toch juist het makkelijke van dat computersysteem. Dat hoort een voordeel te zijn. Die 50 euro laten het lijken alsof het een zeer arbeidsintensieve handeling zou zijn, terwijl er iemand bij cheaptickets 2 getalletjes verandert. En daar durven ze dan 50 euro voor te vragen.
oepsquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:04 schreef Slappy het volgende:
[..]
klote cheaptickets ik moet 20 juli terug niet 20 augstus
![]()
Door die klote site heb ik verkeerde terug reis geboekt
Nee niks site deed het niet vorige keer ging het wel goedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:07 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Als TS niet met een PC om kan gaan, dan moet 'ie maar naar een reisbureau gaan en daar een ticket kopen. Je bent niet verplicht om het zelf via internet te doen.
Als de site het niet doet...dan kun je toch helemaal niet boekenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:16 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nee niks site deed het niet vorige keer ging het wel goed
Ja weet ik maar moet ook nog werken en schoolquote:
Als een site half werkt met Opera, gebruik je toch voor die ene keer IE?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:28 schreef Slappy het volgende:
kijk die site werkt half,ik gebruik Opera.
Ja hun moeten betere site en vooral duidelijker makenquote:
Tja, na deze zin twijfel ik helemaal niet meer aan welke partij de fout heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:27 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ja hun moeten betere site en vooral duidelijker maken
Even mailen naar Kassaquote:Op woensdag 16 juli 2008 07:06 schreef rene90 het volgende:
Je krijgt toch vast wel een eindscherm waar je alles nog even goed moet doorlezen en het daarna te bevestigen? Dan heb je gewoon niet goed gekeken, anders vast ook niet aangezien het anders vast wel in radar / kassa is gekomen want dan was je niet de enige.
Een site voor minder-validen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:27 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ja hun moeten betere site en vooral duidelijker maken
En site die niet half werktquote:
Voortaan ga ik bij die vliegmaatschapij zelf boeken ipv bij die paupers.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:07 schreef leolinedance het volgende:
Je moet ook nooit cheaptickets gebruiken. Weet je wat die aan servicekosten rekenen? 40 euro ofzo.
Vliegtarieven.nl is veel beter15 euro meen ik en goede service
Wat ben jij een mongool zeg, ongelooflijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:28 schreef Slappy het volgende:
Ok effe kijken voor nummer.
T: +31(0)162-485070 welke moet ik dan intypen?
0310 weg laten?
Ik hoop dat jij word gestoken door bijen en dat je bruine bonen eet en aan de diaree van die bruine bonnen krijgtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:16 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Wat ben jij een mongool zeg, ongelooflijk.
Wat aardig zeg.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:16 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Wat ben jij een mongool zeg, ongelooflijk.
Probeer die site maar eens die ik je net gegeven heb. Werkt prima voor weinig geld.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:14 schreef Slappy het volgende:
[..]
Voortaan ga ik bij die vliegmaatschapij zelf boeken ipv bij die paupers.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Probeer die site maar eens die ik je net gegeven heb. Werkt prima voor weinig geld.
Of je bestelt rechtstreeks bij de airlinerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:07 schreef leolinedance het volgende:
Je moet ook nooit cheaptickets gebruiken. Weet je wat die aan servicekosten rekenen? 40 euro ofzo.
Vliegtarieven.nl is veel beter15 euro meen ik en goede service
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |