Leesbare versie van de post volgt:
--------------------
Godverdomme!
Bah, bah, bah...
Ik ging vandaag naar mijn bijbaantje toe... Huissleutels vergeten... Mijn huisgenoot zou dan over een uurtje klaar zijn... Dus wat doe ik? Ik ga naar de AH toe, koop een smoothie-fles, en ach, ik kocht ook maar een StraatMagazine om wat leesvoer te hebben.
Goed, voor mijn huis staat een bankje (zit een sloot tussen het huis en bankje)... Ik neem daar plaats, en begin te lezen. Een oude Marokkaanse man (+ 60) komt langs met zijn fiets, en vraagt of ik koffie wil drinken. Eerst zeg ik nee, omdat ik op mijn huisgenoot wilde wachten. Maar goed, hij vraagt het nog een keer, dus ik zeg ''Ja''. Waarom? Omdat ik het interessant vind om met onbekende mensen te praten, en binnenkort ga ik naar Marokko (leuk over zijn vaderland praten).
Goed, ik loop met hem mee, en wij komen bij zijn huis (kamer met keukenblokje) aan. Hij geeft mij wat fris, en ik ondervraag hem naar zijn verleden, achtergrond, enzovoort. Hij geeft vaag antwoord (gebrekkig Nederlands), maar dat deert mij niet.
En verdomme! Ineens komt hij naar mij toe met zij handen, en zegt hij zo van: ''Kom, kusje.''... (vandaar dat hij naast mij ging zitten) Ik sla zijn handen weg, en zeg: ''Wat doe je?''. en ''Ik dacht dat je gastvrij was''. Goed, zegt hij zo van: ''I love you''. Ik:

Rot op, ik ga weg''. Dan probeert hij mij tegen te houden, door mijn handen vast te pakken... En ik zei: ''Verdomme, ik wil weg. Wat denk je wel?''
Goed, dus ik pakte mijn spullen, en jas... Hij ratelt nog wat, en zegt: ''Ga weg!''
Ik:
En toen was ik buiten...
Ik had niet verwacht dat een Marokkaanse man mij zo zou behandelen. Ik ben immers zelf allochtoon (niet blond en blanke huidskleur). Ik dacht dat die man gewoon gastvrij was om 3 uur 's middags.
Bah, naar hoor.
Samenvatting: Een oude ranzige knar wilde mij zoenen/betasten.
P.S.
Tweede klacht: Ik moet 3 uur reizen om fucking Groningen te bereiken.
Toedeloe

----------------------
Geen dank.