Robin zal er gelukkig nooit in voorkomen. In ieder geval niet in de films van Nolan. Bale heeft sowieso al gezegd dat zodra Robin er komt hij uit de rol zal stappen en iemand anders het maar moet opknappen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nou weet ik niets over de comics enzo, dus don't shoot me, maar kan dat ventje een toekomstige Robin zijn?
Het kwam op mij allemaal een beetje té toevallig over.
Wat is er mis met "Robin" dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:35 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Robin zal er gelukkig nooit in voorkomen. In ieder geval niet in de films van Nolan. Bale heeft sowieso al gezegd dat zodra Robin er komt hij uit de rol zal stappen en iemand anders het maar moet opknappen.
Ik zie wel ruimte voor boy wonder maar dan moeten ze wel aansturen op zijn verleden.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:43 schreef Heathen. het volgende:
Hij past niet in de huidige batman universum.
*maag keert nog eens om bij het herinneren van de film 'batman & robin'*
Is het weekend daar al om dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 05:46 schreef popolon het volgende:
Hij valt tegen. Maar goed, wel de best scorende film in een weekend ooit.
Nolan is slim genoeg om zijn reeks niet te gaan verpestenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:54 schreef steeg het volgende:
ik zie het al voor me dat ze de riddler in reboot deel 3 weer gaan gebruiken en dan wordt dat euuhm sam rockwell compleet dement gestoord over de top bizar personage omdat alles donkerder moet in het nieuwe batmanuniversum. Jim Carrey krijgt dan ook te horen dat ie het de eerste keer verpest had... En dan nog Robin dat wordt sowieso een emo... christian Bale kan hem wel spelen, helaas is hij al batman. Maar we moeten niet vergeten dat in de film batman forever Christian Bale auditie heeft gedaan voor RobinDan was het met hem vast zo afgelopen als met Chris O'Donnel
Bijzonder goed gedaanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:47 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Hoogste opbrengst op 1 dag ooit.
Een openingsdagrecord wordt wel vaker op de eerste dag gebroken.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:00 schreef Shogo het volgende:
Wauw dat die film nu al records verbreekt.
Weheh.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een openingsdagrecord wordt wel vaker op de eerste dag gebroken.
Daar heb je een punt maar begint lekker zo.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Een openingsdagrecord wordt wel vaker op de eerste dag gebroken.
Hilarisch.quote:Op zondag 20 juli 2008 01:06 schreef magnifor het volgende:
Ja mensen, hij staat op nummer 1 nu:
http://www.imdb.com/chart/top?tt0468569
quote:Op zondag 20 juli 2008 02:24 schreef Bellatrix het volgende:
Sommige mensen op IMDB
THIS MOVIE IS SO SPECTACULAR OH MY GOD ITS PERFECT THE BEST IT WILL ALWAYS BE THE BESTMOVIEW EVER MADE IN THE HISTORY OF THE USA AND THE WORLD AND THE IRAQ ITS JUST SO GREAT AND I KNOW IT WILL ALWAYUS BE #1 IN THE IDMB TOP 260
AND I REALY KNOW THIS MOVIE IS THE BEST BECAUSE I HAVE A VERY GOOD TASTE IN MOVIES - I LIKE MASTERPIECES AS STARWARS AND INDIANA JONES I ALSO ENJOY SOME INDY MOVIES AS CLOVERFIELD AND SOME OLD MOVIES LIKE INDEPENDENCE DAY THE GODFATHER IS JUST TOO OLD AND BORING IT WILL BE OUT OF IDMB 260 SOON YOU WILL SEE I WAS WRIGHT OMG THE DARK KNIGHT WILL BREAK THE RECORD OF TITANIC AND GET 1 TRILLION OF DOLLARS AND IT WILL HELP OUR COUNTRY BECAUSE OTHER COUNTRIES WILL RESPECT US THAT WE MADE THIS MOVIE AND THIS MEANS WE ARE SMART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring, The (2001) 9.1/10 (23889 votes)quote:Op zondag 20 juli 2008 14:35 schreef Hare het volgende:
Ff vraagje he, weet iemand hier of een van de LoTR films ooit op 1 is gekomen?
Anders is dit voor mij de eerste keer dat ik een andere film op 1 heb zien staan als the Godfather.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=imax&meta=quote:Op zondag 20 juli 2008 19:37 schreef juva het volgende:
kan iemand me aub vertellen wat een IMAX is??
Morgen al?quote:Op zondag 20 juli 2008 17:53 schreef Woodpecker het volgende:
Morgen maar es gaan kijken of al die ophef ook op iets gegrond is...
Blindstaren op de cijfers is natuurlijk niet goed, maar ze geven wel een aardige indicatie van de impact van deze film. Zeker met de cijfers die er imdb verschijnen. Nu nog veel te hoog maar zeker geen ruk film als spiderman 3 bijvoorbeeld. En over die dombo, dat vind ik een beetje kort door de bocht. De hype was er al voor zijn dood. Misschien is hij iets versterkt maar echt niet alleen daardoor.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:40 schreef Tokus het volgende:
Wat zitten jullie hier toch op die records te geilen? Als die dombo niet dood zou gegaan zijn zou de film niet zo hoog komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |