Mjah, ach, voor het verhaal, acteerprestaties en compositie maakt het eigenlijk geen hol uit natuurlijk, alleen zou ik er in dit geval nooit voor kiezen om de eerste keer deze film te gaan kijken op de meest beroerde kwaliteit, nee meneer! Ik ga dan gewoon naar de bios. Groot, helder beeld, scherp geluid op een volume zonder dat je rekening moet houden met de buren, totale overdondering. DAT wil je met een dergelijke film.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:12 schreef cwk het volgende:
Je bent toch wel echt een drol als je juist van deze film een Cam gaat kijken. Als het nou een kutfilm was kon ik er nog inkomen.
1 woord.. IMAXquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, ach, voor het verhaal, acteerprestaties en compositie maakt het eigenlijk geen hol uit natuurlijk, alleen zou ik er in dit geval nooit voor kiezen om de eerste keer deze film te gaan kijken op de meest beroerde kwaliteit, nee meneer! Ik ga dan gewoon naar de bios. Groot, helder beeld, scherp geluid op een volume zonder dat je rekening moet houden met de buren, totale overdondering. DAT wil je met een dergelijke film.
Ja tof, volgens de filmladder op filmtotaal.nl komt ie daar niet eens in in Pathe Arena. Daarnaast denk ik dat een normaal fatsoenlijke zaal de film al voldoende tot zijn recht laat komen, de meerwaarde van IMAX in die paar scenes is mijn inziens nihil... (al heb ik begins wel op IMAX gezien).quote:
Betere bronnen zoekenquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Ja tof, volgens de filmladder op filmtotaal.nl komt ie daar niet eens in in Pathe Arena.
Vooruit, ik heb net 4 kaartjes gereserveerd voor morgenavond en de files van m'n pc afgegooid.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:12 schreef cwk het volgende:
Je bent toch wel echt een drol als je juist van deze film een Cam gaat kijken. Als het nou een kutfilm was kon ik er nog inkomen.
Waarom zou die zakken als die film werkelijk zo goed isquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:58 schreef Jnk18 het volgende:
Ik moet nog 3 dagen! wachte gvd mja ik hoop dat het waard is , die 9+ rating vind ik wel gaar hoor mja die zal wel zakken na de 250k votes ofsow..
Ja, smerigquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:00 schreef Theebag het volgende:
The Joker, Jack Nicholson is er maar een clown bij. Let vooral op de potloodtruc.
Na 104,906 votes ook nog dezelfde cijfers.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:19 schreef Arcee het volgende:
Nieuwe IMDb-cijfers: User Rating: 9.5/10 (91,097 votes)
Gewogen cijfer nu 9.4 in de Top 250. Nog steeds ruim #1 dus.
Wat was er dan?quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:05 schreef bierjoost het volgende:
Wat een drama bij de IMAX aan het begin... Maar het mocht wat mij betreft de pret niet drukken!
Reserveringsnummerscomputer sloeg op tilt of zo, wat resulteerde in hele lange rijen (4 rijen van de counter t/m de uitgang), veel frustratie en van kassa naar kassa gestuurd worden, waar de nummers wel in zouden staan. Vervolgens gingen 2 medewerkers eerst iedereen tegenhouden de trappen op te gaan, waardoor dus een hele IMAX zaal (+wat andere bezoekers voor andere films) in de lobby stonden. Die 2 medewerkers moesten dus alle kaartjes controleren, wat erg lang duurde, zodat sommigen over ballustrade klommen of door maar gewoon langs de controleurs stormden. Al met al zat iedereen pas om 20.30 in de zaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |