Het is nu al het geval met de bottom top 100, waar vote stuffing kommer en kwel is. Misschien vindt het nu ook plaats bij The Dark Knight. >60.000 stemmen is wel erg veel namelijk.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een beetje bang dat over 10 jaar die hele top 250 niets meer voorstelt..
Dat zie ik de komende jaren niet gebeuren.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:12 schreef Hankster het volgende:
Ik hoop zo dat Titanic nu eindelijk eens een keer verslagen gaat worden he
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:09 schreef Ace1 het volgende:
Wat is er zo speciaal aan IMAX? Een iets groter scherm?
quote:Een standaard IMAX scherm is 22 meter breed en 16 meter hoog, maar kan ook groter zijn.
Lees en leer; De wondere wereld van IMAX!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:09 schreef Ace1 het volgende:
Wat is er zo speciaal aan IMAX? Een iets groter scherm?
Op hun website kan ik zien dat zij ook morgenavond om 19.45 The Dark Knight laten zien.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:12 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Komt hij alleen in IMAX in de Pathé Arena? De nieuwe Pathé Spuimarkt heeft toch ook een IMAX-zaal?
quote:"Ik ben in elk geval nog niet uitgekeken op miljonair Bruce Wayne en zijn alter ego", bekent de acteur. "En het Batman-pak zit me als gegoten. Mocht mijn carrière ooit in het slop raken, kan ik mezelf altijd nog als Batman gaan verhuren voor kinderfeestjes."
Bronquote:Uit Londen komt het bericht dat Christian Bale is gearresteerd. Hij zou zijn moeder en zus zijn aangevallen in het Dorchester hotel, waar hij in Londen verbleef. Hij zit op het moment van schrijven nog steeds vast.
Bale was gisteravond bij de Europese première van The Dark Knight in Londen. Hij zou vanmiddag een interview hebben met radiojournalisten.
Voor de duidelijkheid: Bale is gearresteerd voor "assault". In de VS en Engeland kan dat ook alleen de dreiging met geweld zijn. Als er daadwerkelijk veel geweld is gebruikt heet het al snel "battery".
The Dark Knight, waarin Bale Batman speelt, brak afgelopen weekend alle box-office records.
Ik heb de film nog niet gezien maar het belooft een prachtige film te worden. Maar na een paar maanden staat deze film ergens tussen de 50 en 100 zoals dat altijd gebeurt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:23 schreef Slappy het volgende:
Op imdb scoort ie hoogste ooit,zelfs hoger dan Godfather,Is die film echt zo goed?
Denk dat dat bij deze film niet gaat gebeuren. Na 70.000 stemmen staat de film op een 9.6 . Dan moeten er wel hele slechten cijfers gegeven worden aan deze film om dit gemiddelde te slopen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb de film nog niet gezien maar het belooft een prachtige film te worden. Maar na een paar maanden staat deze film ergens tussen de 50 en 100 zoals dat altijd gebeurt.
Altijd? Dit is toch wel redelijk uniek te noemen lijkt me.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb de film nog niet gezien maar het belooft een prachtige film te worden. Maar na een paar maanden staat deze film ergens tussen de 50 en 100 zoals dat altijd gebeurt.
Idd, zelfs al zou de voting van IMDB verneukt zijn dan nog hebben heel veel mesen hoog gestemd.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:17 schreef Djaser het volgende:
[..]
Altijd? Dit is toch wel redelijk uniek te noemen lijkt me.
Waar heb je in godsnaam gezeten? Birma?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:37 schreef alex4allofyou het volgende:
Grappig, een week terug wist ik niet eens dat deze film eraan zat te komen en dat The Joker gespeeld werd door de gestorven acteur Lecher.
net zitten kijken, belachelkijk dat een obscure prutfilm als Troll 2 nu gewoon pas op plek 40 staat terwijl hij vaak rond de eerste 10 gingquote:Op maandag 21 juli 2008 23:44 schreef Falco het volgende:
[..]
Het is nu al het geval met de bottom top 100, waar vote stuffing kommer en kwel is. Misschien vindt het nu ook plaats bij The Dark Knight. >60.000 stemmen is wel erg veel namelijk.
Dat zat er wel dik in, ja.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:52 schreef linebear het volgende:
helaas is ie in Amsterdam vanavond uitverkocht
Cams zijn crap.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:46 schreef Technoviking het volgende:
The Dark Knight PROPER TS XViD-mVs
2008-07-23 06:59:29
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |