Litpho heeft muzieksmaak!quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:54 schreef MLI het volgende:
Verder wil ik graag vernemen waarom Litpho zich nog niet aangemeld heeft.

En wat schiet hij daar mee op?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:59 schreef MLI het volgende:
Ja, weet ik. Maar daarom kan hij zich wel opofferen!

Klinkt mij goed in de oren. Eventueel handig om ff nummers te pm-en?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:54 schreef MLI het volgende:
14.00 is een goed plan. Laten we dan afspreken bij de AH to go. Zit aan het perron.
Verder wil ik graag vernemen waarom Litpho zich nog niet aangemeld heeft.

Gezien zijn midlifecrisis kan ik mij voorstellen dat hij dat wel ziet zitten...quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:02 schreef MLI het volgende:
Nou, daar wilde ik hem inwijden als mijn officiele bijzit.

Ja, ik dacht hem er ook een plezier mee te doen. Moet 'ie wel komen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien zijn midlifecrisis kan ik mij voorstellen dat hij dat wel ziet zitten...

De wegen van iemand met een midlifecrisis zijn ondoorgrondelijk...quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:07 schreef MLI het volgende:
Ja, ik dacht hem er ook een plezier mee te doen. Moet 'ie wel komen.

Klinkt goed. Zijn er trouwens bagage-kluisjes op het station? Kom vanaf Enschede, avondje stappen, en moet mn troep ergens dumpen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:06 schreef Kluts het volgende:
De dancetour zelf is van 14.00 tot 22.00 uur. 14.00 lijkt me wel een geschikte tijd om op het station af te spreken ofzo, weet niet hoe jullie daarover denken?

Jammer, je hoort niet bij de kliek.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:46 schreef blessed19 het volgende:
en ik woon potverdikkeme nog wel in apeldoorn!

ik ben een oldbie bij de r&p kliek!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:46 schreef Dickies het volgende:
[..]
Jammer, je hoort niet bij de kliek.

Je denkt dat dit een R&P meet is?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik ben een oldbie bij de r&p kliek!
alleen zal niemand mij meer kennen/herkennen.

quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:44 schreef Q. het volgende:
Ik kom natuurlijk ook, mits er alleen mensen uit het R&P SC topic komen en geen ongewenste vreemdelingen. Oh. En als HH wel komt natuurlijk..
 stomme Q!
 stomme Q!

En bier.quote:Op zondag 10 augustus 2008 10:25 schreef MLI het volgende:
Yay, vandaag is het zover! Allemaal paraplu's meenemen?

Heb ik ff gemist, was mss ff naar het toiletquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:42 schreef Q. het volgende:
Ik hebHH
weer een knuffel kunnen geven dus ik vond het een geslaagde meet.

Schatje ben je toch ook! Vanaf donderdag kunnen we héél veel knuffelenquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:42 schreef Q. het volgende:
Ik hebHH
weer een knuffel kunnen geven dus ik vond het een geslaagde meet.

en de update: komt later wel haha
 en de update: komt later wel haha

Niet komen opdagen - geen foto'squote:
 .
.

Mooiquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:45 schreef MLI het volgende:
Volgende keer ben ik zeker weer van de partij!
 .
.

Ja was erg tof!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:45 schreef MLI het volgende:
Hoi! Ik vond het supergezellig gisteren. Volgende keer ben ik zeker weer van de partij!

Ja, maar kom op, het zag er níet uit!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja was erg tof!
Jij een beetje foute figuren balonnen van hun oren bijten

Hij was er anders best blij meequote:Op maandag 11 augustus 2008 11:58 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, maar kom op, het zag er níet uit!

Hij zag er ook niet uitquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:58 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, maar kom op, het zag er níet uit!

Dat inderdaad, maar kom op MLI je was er later ook niet zo blij toen hij zoekend langs liep elke keerquote:

Idd ja! die stond ook op de lijst!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:34 schreef MLI het volgende:
Waar was Adolecens?

Odol weer verstek laten gaan, ja? Grof schandaalquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:34 schreef MLI het volgende:
Waar was Adolecens?
 .
.
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |