Mits de ballotage-commissie het eens is met de aanmelding van <desbetreffende user>.quote:
ikquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Mits de ballotage-commissie het eens is met de aanmelding van <desbetreffende user>.
Nou en? Als we afspreken zullen we toch 06 uit moeten wisselen of via de PM een centraal punt en tijd af spreken en die weten zij weer nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Klutsje Klutsje toch. Nu komen er allemaal reaguurders die niet bij onze mooie kliek horen!
Precies. Dus ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou en? Als we afspreken zullen we toch 06 uit moeten wisselen of via de PM een centraal punt en tijd af spreken en die weten zij weer niet
Dat de topictitel gewijzigd wordt zodat het niet meer op een sc topic lijkt.quote:
Tnx!quote:
Dat kan. Als jij er last van hebt dat we dat niet doen, kun je ook uit dit topic wegblijven. zucht..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:35 schreef Dickies het volgende:
Kunnen jullie elkaar niet gewoon bellen en er naar toe gaan?
Je ziet het toch zelf?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kan. Als jij er last van hebt dat we dat niet doen, kun je ook uit dit topic wegblijven. zucht..
Anyway, de teller staat nu op 3:
Kluts, Belsezar en Cuegirlie.
Veel te weinig nog natuurlijk!
Wij hebben ons nog niet aangemeld, dus nee...quote:
Haal jij HH over, dan zorg ik ervoor dat de ongewenste vreemdelingen wegblijven.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:44 schreef Q. het volgende:
Ik kom natuurlijk ook, mits er alleen mensen uit het R&P SC topic komen en geen ongewenste vreemdelingen. Oh. En als HH wel komt natuurlijk..
Precies, dit is gewoon een singlesmeet, de rest mag niet komen. Weinig R&P meet aanquote:
Que ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tnx!
Die andere meet gaat niet door namelijk
Will do.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Haal jij HH over, dan zorg ik ervoor dat de ongewenste vreemdelingen wegblijven.
Is toch netjes in overleg met Tegan gebeurd?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Que ?
Wat is dit voor een achterbakse manier om tegans meet te dwarsbomen?
quote:
Bij deze meld ik Airwin aanquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben ons nog niet aangemeld, dus nee...
Dan meld ik Joey aan!quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:28 schreef Kluts het volgende:
Jammer man, Tegan, dat je niet kunt!
En nee, dit is geen singlesmeet maar gewoon een sc meet toch?
Naar mijn idee wel tenminste!
Loopt wel storm inderdaad.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:28 schreef Kluts het volgende:
Jammer man, Tegan, dat je niet kunt!
En nee, dit is geen singlesmeet maar gewoon een sc meet toch?
Naar mijn idee wel tenminste!
Mooi, die komt dus niet.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:15 schreef Friek_ het volgende:
Wtf, in Apeldoorn op één of ander kutevent?Wiens idee was dit in hemelsnaam?
Dan meld ik wel mijn kloon af! Ik ben leukerquote:
Klutsie, wie zijn de ongewenste vreemdelingen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Haal jij HH over, dan zorg ik ervoor dat de ongewenste vreemdelingen wegblijven.
Ik stel één slaapplaats beschikbaar, niet in Apeldoorn...quote:Op zondag 20 juli 2008 11:30 schreef Den_Haag het volgende:
Zijn er ook slaapadressen beschikbaar in Apeldoorn?
Tour is afgelopen om 23 uur. Pak om 22 uur de trein en je bent nog op tijd.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:30 schreef Den_Haag het volgende:
Zijn er ook slaapadressen beschikbaar in Apeldoorn?
quote:tussen Amersfoort en het tijdelijke station Stroe rijden NS-bussen in plaats van treinen reis tussen Amersfoort en Apeldoorn/Deventer gedeeltelijk met de NS-bus en stap in Stroe over op de trein reis tussen Amersfoort en Almelo/Hengelo/Enschede via Zwolle reis tussen Utrecht en Deventer via Arnhem
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:15 schreef Q. het volgende:
Voor de treinreizigers vanuit het westen:
Amersfoort-Deventer zaterdag 9 tot en met vrijdag 15 augustus
Omdat je niet goed kijkt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:34 schreef MLI het volgende:
En waarom sta ik bij zeker én misschien?
Wie ga je deze meet neuken?quote:
Mooie edit.quote:
Ik maak grapjes over adolecens. Maar ik ben van plan om niemand van Fok te neuken.quote:
Wat een mooi voornemen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:51 schreef MLI het volgende:
Ik maak grapjes over adolecens. Maar ik ben van plan om niemand van Fok te neuken.
Makkelijk hè?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:57 schreef Dickies het volgende:
[..]
Wat een mooi voornemen.
De familiezakken condooms zijn in de aanbieding bij de DA btw.
Te makkelijk, eigenlijk.quote:
Litpho heeft muzieksmaak!quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:54 schreef MLI het volgende:
Verder wil ik graag vernemen waarom Litpho zich nog niet aangemeld heeft.
En wat schiet hij daar mee op?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:59 schreef MLI het volgende:
Ja, weet ik. Maar daarom kan hij zich wel opofferen!
Klinkt mij goed in de oren. Eventueel handig om ff nummers te pm-en?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:54 schreef MLI het volgende:
14.00 is een goed plan. Laten we dan afspreken bij de AH to go. Zit aan het perron.
Verder wil ik graag vernemen waarom Litpho zich nog niet aangemeld heeft.
Gezien zijn midlifecrisis kan ik mij voorstellen dat hij dat wel ziet zitten...quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:02 schreef MLI het volgende:
Nou, daar wilde ik hem inwijden als mijn officiele bijzit.
Ja, ik dacht hem er ook een plezier mee te doen. Moet 'ie wel komen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien zijn midlifecrisis kan ik mij voorstellen dat hij dat wel ziet zitten...
De wegen van iemand met een midlifecrisis zijn ondoorgrondelijk...quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:07 schreef MLI het volgende:
Ja, ik dacht hem er ook een plezier mee te doen. Moet 'ie wel komen.
Klinkt goed. Zijn er trouwens bagage-kluisjes op het station? Kom vanaf Enschede, avondje stappen, en moet mn troep ergens dumpen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:06 schreef Kluts het volgende:
De dancetour zelf is van 14.00 tot 22.00 uur. 14.00 lijkt me wel een geschikte tijd om op het station af te spreken ofzo, weet niet hoe jullie daarover denken?
Jammer, je hoort niet bij de kliek.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:46 schreef blessed19 het volgende:
en ik woon potverdikkeme nog wel in apeldoorn!
ik ben een oldbie bij de r&p kliek!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:46 schreef Dickies het volgende:
[..]
Jammer, je hoort niet bij de kliek.
Je denkt dat dit een R&P meet is?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik ben een oldbie bij de r&p kliek!
alleen zal niemand mij meer kennen/herkennen.
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:44 schreef Q. het volgende:
Ik kom natuurlijk ook, mits er alleen mensen uit het R&P SC topic komen en geen ongewenste vreemdelingen. Oh. En als HH wel komt natuurlijk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |