Weet je wel wat je nu vraagt aan een FOK!ker?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:16 schreef Vamps het volgende:
Zoek een hobbie?
Ja, een hobbie te zoeken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:18 schreef matige_muis het volgende:
[..]
Weet je wel wat je nu vraagt aan een FOK!ker?
Jah leuk, als je een flamoes tussen je benen hebt... anders niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:50 schreef MLF het volgende:
ga naar het strand
ga shoppen in steeds een andere stad
ga naar een zwembad
of pretpark
Doe dan openttdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:55 schreef reetveter het volgende:
Als je nou even ROLLERCOASTER TYCOON download via een torrent. En dan de goede link na mij stuurt. Verveel je je vast niet meer, dat spel is baas![]()
ik speel het, omdat ik het kan!quote:
Dat denk ik ook altijd, maar dan speel ik het een half uur en dan heb ik het gezienquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:55 schreef reetveter het volgende:
Als je nou even ROLLERCOASTER TYCOON download via een torrent. En dan de goede link na mij stuurt. Verveel je je vast niet meer, dat spel is baas![]()
Je ondertitelquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:18 schreef PusKut het volgende:
[ afbeelding ]
Veel meer lol man, lollercoaster tycoon.. jeweetzelluf.
Verpest het nou niet voor me, ik moet het eerst nog op me computer zien te krijgenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:14 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd, maar dan speel ik het een half uur en dan heb ik het gezien![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |