Dat klopt.. maar.. ik moest dus even iets uittestenquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
Ow ja, ik had die nieuwe natuurlijk open moeten maken
Hebben jullie nu een date?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb even uitgetest hoe makkelijk het is om aan iemand z'n msn te vragen en vervolgens een date te regelen (kort het gespreksonderwerp hier in de sc)
Jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
Ow ja, ik had die nieuwe natuurlijk open moeten maken
Ik voel me net een proefkonijnquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat klopt.. maar.. ik moest dus even iets uittesten
In the makingquote:
Die af en toe lief geaait wordtquote:
Flappiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:38 schreef Piles het volgende:
[..]
We weten allemaal hoe het met Flappie afgelopen is
Aah kijk.. je leeft je al helemaal inquote:
Dan mag andre rieu van mij komen spelen op het kampioensfeestquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:37 schreef nicomart het volgende:
als ajax maar wel de titel pakt dit seizoen
Ja, zulke beloftes kun je makkelijk makenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:39 schreef jna het volgende:
[..]
Dan mag andre rieu van mij komen spelen op het kampioensfeest
Dan hoef ik iig niet mee naar het kampioensfeestquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:37 schreef nicomart het volgende:
als ajax maar wel de titel pakt dit seizoen
Wanneer staar jij uit het raam danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:39 schreef Yesse het volgende:
Echt he, ben ik het raam uit aan het staren zijn jullie er allemaal niet. En nu heb ik het druk, is het ook opeens druk in de SC....
Leef jij je dan ook in?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah kijk.. je leeft je al helemaal in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Omelet is ook lekkerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:38 schreef Californium het volgende:
ik had een fipo....Terug van boodschappenen eitje koken
je mag wel met mij mee dan!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:40 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dan hoef ik iig niet mee naar het kampioensfeest
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:42 schreef jna het volgende:
[..]
Leef jij je dan ook in?
Als jij dat graag wilt, doe ik dat voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
[..]
Leef jij je dan ook in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
[..]
Leef jij je dan ook in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Leef jij je dan ook in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De keuring is aangepastquote:
Nee, naaktportret.quote:
Nou de date zelf zou ik niet via msn doenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe werkt dat dan een date via msn? allebei ff de cam aan om te kijken of er wel een beetje een klik is?
De grootste verandering is dat ik nu zelf keurquote:
lagere eisen lijkt me...quote:
ik las 'langere eisen lijkt me'quote:
Joh, je weet wat ik bedoel, voordat je gaat daten is het wel prettig om te weten met wat voor iemand je uit gaat ook fysiek.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou de date zelf zou ik niet via msn doen
Speldenknopquote:
Ah..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De grootste verandering is dat ik nu zelf keur
Wat lief dat jij JNA lager inschat dan mijquote:
dat kun je doormiddel van foto's of idd cam doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:50 schreef HostiMeister het volgende:
Joh, je weet wat ik bedoel, voordat je gaat daten is het wel prettig om te weten met wat voor iemand je uit gaat ook fysiek.
Maar wanneer gaan we daten?quote:
En dan maar hopen dat diegene waar je mee op 'date' gaat diezelfde instelling heeft, dan kan het eigenlijk al niet meer misgaanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat kun je doormiddel van foto's of idd cam doen.
Maar ik vind 'date' dan ook vaak niet het juiste woord..Het is gewoon leuk om nieuwe mensen te leren kennen, ongeacht hoe ze eruit zien en dan zie je wel of het wat is (uiterlijk) en of het verder klikt (innerlijk). Zo niet jammer, zo wel, harstikke leuk
![]()
Niks geen verwachtingen, dat maakt het allemaal net wat leuker
Gewoon het woordje 'date' niet in de mond nemenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:56 schreef HostiMeister het volgende:
En dan maar hopen dat diegene waar je mee op 'date' gaat diezelfde instelling heeft, dan kan het eigenlijk al niet meer misgaan
En als ik even plat mag zijn hoe vaak eindigt zoiets in dat de gast meer wil dan de dame? Zeg maar dat de dude alleen uit is op de horizontale mambo?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon het woordje 'date' niet in de mond nemen
Gewoon gezellig meeten en we zien welwerkt meestal wel
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Een halve surinaamse lul is kleiner dan een hele blanke
Dat zeg je mooiquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
En als ik even plat mag zijn hoe vaak eindigt zoiets in dat de gast meer wil dan de dame? Zeg maar dat de dude alleen uit is op de horizontale mambo?
whehehequote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Een halve surinaamse lul is kleiner dan een hele blanke
En hoe vaak eindigen jouw meets dan in de horizontale mambo? Of is het wel zo dat er toch vaker een wederzijds 'respect' is waardoor het toch echt puur om gezelligheid gaat?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zeg je mooi
Maar dan heeft ie lekker pechof het moet wederzijds zijn
![]()
He bij een horizontale mambo is ook respectquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
En hoe vaak eindigen jouw meets dan in de horizontale mambo? Of is het wel zo dat er toch vaker een wederzijds 'respect' is waardoor het toch echt puur om gezelligheid gaat?
Zeg ik ook niet dat het niet is maar ik bedoelde meer respect vanuit de man naar de vrouw toe dat ie niet meteen in d'r broekje wil gaan rommelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
He bij een horizontale mambo is ook respect
Het is afhankelijk van wat de insteek is.. maar ik ga tegenwoordig altijd voor het laatste
als ie dat wil en ik niet, dan heeft ie lekker pechquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet dat het niet is maar ik bedoelde meer respect vanuit de man naar de vrouw toe dat ie niet meteen in d'r broekje wil gaan rommelen.
Jullie mogen het overal over hebben hoor, maar als het mijn onderwerp niet is hou ik mn mond gewoon evenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Jongens.. moeten we soms over auto's gaan praten ofzo?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:14 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik ook weer.
Hard aan het werkquote:
jij bent gewoon liefquote:
Neh, dat is irritant. Omdat ik (of iemand anders) het niet leuk vind moet het maar ergens anders over gaanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar je mag ook wel een tweede onderwerp inbrengen hoor
het hoeft niet altijd maar over 1 ding te gaan
hoezo irritant..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, dat is irritant. Omdat ik (of iemand anders) het niet leuk vind moet het maar ergens anders over gaan![]()
Oh noes, ik moet ook wel eens etenquote:
quote:
Jawel, maar midden in een onderwerp over iets compleet anders beginnen is irritantquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hoezo irritant..
vind het juist relaxed met allerlei mensen over verschillende dingen praten, houdt de vaart er een beetje in
Nee man.. gewoon doen!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Jawel, maar midden in een onderwerp over iets compleet anders beginnen is irritant
Ik ga wel mee hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:21 schreef jna het volgende:
Nieuw onderwerp. 1 euro is 1,60 dollar
Wie gaat er mee naar new york?
Stage sc meet goes NY?
Jammer dat een ticket nog wel in Euro's is.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:21 schreef jna het volgende:
Stage sc meet goes NY?
Ik denk dat de meet al begint op Schiphol Airport.quote:
1 euro is 1,65 AUDquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:21 schreef jna het volgende:
Stage sc meet goes NY?
Dat wel natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat de meet al begint op Schiphol Airport.
we reizen er allemaal apart heen natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat de meet al begint op Schiphol Airport.
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:25 schreef PieterBas het volgende:
Anyway, de fictieve documentaire, de dag dat de dollar viel, begint steeds meer waarheid te worden..
Eenschquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja dat is natuurlijk wel zo leuk.. al die uren vliegen in je eentje is ook niks aan
Je kunt nog wel een beetje dromen dusquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja dat is natuurlijk wel zo leuk.. al die uren vliegen in je eentje is ook niks aan
Wordt het eerder Schotland denk ikquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:28 schreef jna het volgende:
We kunnen overigens ook gewoon naar Londen gaan. De pond is ook een stuk minder waard geworden
Ja, die is ook gelinkt aan de Dollarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:28 schreef jna het volgende:
We kunnen overigens ook gewoon naar Londen gaan. De pond is ook een stuk minder waard geworden
Nee hoor.. dat heet nadenkenquote:
Je moet niet dromen, je moet doenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Je droomt iig dat we naar New York gaan toch![]()
nee hoor.. want hoe groot is de kans dat jullie het daadwerkelijk menen.. eigenlijk gelijk aan 0.0.. dus ik denk er verder ook niet over na..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Je droomt iig dat we naar New York gaan toch![]()
quote:De winnaars van de kaarten voor festival deBeschaving zijn:
nicomart
Niekos
stooge
Ik zou mss best meegaanquote:
Gefeliciteerdquote:
nee hoor, want niet iedereen zal wss meegaan, ivm geld en tijd.. dus dan pakken we gewoon een datum waaro pde meesten kunnen en anders moeten ze maar tijd vrij maken.. niet al te moeilijk doen keesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou mss best meegaan
Maar aangezien het bijna onmogelijk is om 1 dag te plannen, is het totaal onmogelijk om meerdere dagen te plannen
Kunnen we beter londen of schotland kiezen. Daar kan je gewoon 3 dagen naartoe (of 1 dag naar londen zelfs). Dat is bij NY beetje zonde van je geldquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou mss best meegaan
Maar aangezien het bijna onmogelijk is om 1 dag te plannen, is het totaal onmogelijk om meerdere dagen te plannen
Jaja, weet ik. Maar ik wil weer zoveel mogelijk mensen meehebbenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:38 schreef Cuegirllie het volgende:
nee hoor, want niet iedereen zal wss meegaan, ivm geld en tijd.. dus dan pakken we gewoon een datum waaro pde meesten kunnen en anders moeten ze maar tijd vrij maken.. niet al te moeilijk doen kees
Dagje NY lijkt me geen goed plan inderdaadquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:39 schreef jna het volgende:
Kunnen we beter londen of schotland kiezen. Daar kan je gewoon 3 dagen naartoe (of 1 dag naar londen zelfs). Dat is bij NY beetje zonde van je geld
dat is waar.. vind ik ook wel een erg strak plan eigenlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:39 schreef jna het volgende:
[..]
Kunnen we beter londen of schotland kiezen. Daar kan je gewoon 3 dagen naartoe (of 1 dag naar londen zelfs). Dat is bij NY beetje zonde van je geld
Eensquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou mss best meegaan
Kan ik wel goedkoop een MacBook kopenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:39 schreef jna het volgende:
[..]
en een iphonequote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kan ik wel goedkoop een MacBook kopen
yup en ik ben nog serieus ookquote:
Als je meewil: http://piles.nl/fok/meet/quote:
Relaxtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie toevallig ook net niet dat Ryanair weer 'gratis' tickets heeft in september
Augustus en September zitten al redelijk volquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:49 schreef Cuegirllie het volgende:Keessie gaat mee!
maar in september kan ik niet echtgrrr.. hahaha strax ben ik degene die niet mee kan..
nou dan ga ik wel alleen met jna
Ik kan in juli en augustus
Betaal je alleen belasting, zit je nog op een euro of 60 geloof ikquote:
Joh, maar ik heb toch niks te doenquote:
ik vind die goedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je meewil: http://piles.nl/fok/meet/
Doe ook maar eens invullen
Eind augustus wordt misschien wat moeilijk ivm werk, maar paar dagen is mss wel te regelen
De week van 11 - 17 augustus is te vroeg zeker?
Dan betaal ik liever 160 pp (incl) voor een retour schiphol -> heatrow. Veel makkelijker dan Eindhoven -> stanstedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Betaal je alleen belasting, zit je nog op een euro of 60 geloof ik
Augustus kom je op 120 euro pp
met zo'instelling gaat het ook niet gebeurenquote:
Sorry hoor, maar als je niet serieus bent moet je ook niet enthousiast meedoenquote:
Das niet duur!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:00 schreef Piles het volgende:
Ah, Eindhoven - Londen Stansted is ook in de aanbieding: 13 - 16 augustus voor €65,-
Oh, maar ik ben wel serieus hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je niet serieus bent moet je ook niet enthousiast meedoen![]()
Ja ik ook.. en ik weet dat het moeilijk is.. maar als je al met zo'n instelling begint..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:07 schreef Piles het volgende:
Oh, maar ik ben wel serieus hoor
Maar ook realistisch
Ik spreek mezelf nu wel tegen hè, na wat ik vorige nacht verteldequote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja ik ook.. en ik weet dat het moeilijk is.. maar als je al met zo'n instelling begint..
Een vriend van mij heeft ooit in Londen een heel nachtje doorgetrokkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:06 schreef Jipje het volgende:
[..]
Das niet duur!
Jammer alleen dat je ook nog moet eten en ergens slapen...
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:09 schreef jna het volgende:
Positief blijven! TJAKKA!!!
Mag ik daarna ook wel een maand vakantie nemenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:10 schreef PieterBas het volgende:
Een vriend van mij heeft ooit in Londen een heel nachtje doorgetrokken
Ik hopelijk nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:10 schreef Cuegirllie het volgende:
en er genoeg leuke mensen mee gaan..
welke sc-ers vallen daar niet onder?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:05 schreef jna het volgende:
[..]
Hou!
Ga je mee naar londen? Emirates stadium rondleiding
En in Londen hebben ze ook gewoon fast food tentenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
als je 3 dagen blijft wordt het wat veel...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar bespaard je wel een nachtje geldquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:12 schreef Jipje het volgende:
als je 3 dagen blijft wordt het wat veel...
Stage SC; Sleepless in London![]()
Wie: Nog geen ideequote:
Meeting point... Een van de vele vliegvelden...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:15 schreef jna het volgende:
[..]
Wie: Nog geen ideeIn ieder geval mensen van de sc.
Wat: LONDENNNNNN
Waar: uhm LONDENNNNNN
Midden op Piccadilly circusquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Meeting point... Een van de vele vliegvelden...
Blik van Chandler.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:18 schreef jna het volgende:
Joey: It's all London, baby! Here we go.
Chandler: You got your passport?
Joey: Yeah, in my third drawer in my dresser. You don't want to lose that.
Wie er het eerst is!quote:
Ik voel een Top Gear challenge aankomenquote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik voel een Top Gear challenge aankomen
Nee, door het centrum van Londen...quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:34 schreef Fastmatti het volgende:
Weer klaar voor vandaag. Wel een klein stressmomentje zo rond 16:00. Staan er twee vrachtauto's om de balken erop te lossen komen er ineens vier vrachtwagen met damwanden aanrijden. Dit terwijl het allemaal voor 19:00 gelost moet zijn omdat de vrachtauto's niet in het donker mogen rijden op onze site.
Door een samenloop van omstandigheden stond ik dus in mijn eentje buiten en was er zowel geen uitvoerder als voorman van de arbeiders aanwezig. Dan staan er 20 van die Indiers mij dus aan te kijken omdat ze niet weten wat ze moeten doen. Dus sta ik daar met mijn drie weken werkervaring te vertellen hoe ze moeten lossen, waar de balken naartoe moeten, waar ze de kranen neer moeten zetten, waar de opleggers naartoe moeten, alle delivery orders tekenen, etc. Helaas was één oplegger zo kut geladen dat ze er 2,5 uur over gedaan hebben deze te lossen. Dus uiteindelijk twee opleggers laten staan voor morgenochtend, maar ik ben eigenlijk best trots op mezelf.
Iedereen zoekt een hotelquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:41 schreef Piles het volgende:
Ik dacht al dat iedereen zn koffer aan het pakken was
21:40quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:39 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hoe laat is het nu bij jou? Want hier is het 15:40
Desnoods eet je hem opquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Zal ik eens gaan ontbijten met een stukkie komkomer
Oke, dan snap ik het weerquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Desnoods eet je hem op [ afbeelding ] !![]()
.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:43 schreef Houniet het volgende:
.
Die tijd ligt achter mij.. tegenwoordig hebben we daar 'normale' hulpstukken voorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
.
Je usericon klopt niet meerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:45 schreef leolinedance het volgende:
Hoi!
Zit Oprah te kijken.. met de hoogtepunten van American Funniest Home video'squote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:58 schreef Cuegirllie het volgende:
we zijn echt allemaal in slaap gevallen lijkt het wel
er is reclamequote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zit Oprah te kijken.. met de hoogtepunten van American Funniest Home video's
En daarna het RTL Nieuws.. en daarna weer Oprahquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:56 schreef jna het volgende:
http://www.piccadillyhote(...)on-hostels-main.html
dus genoeg tijd om te postenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En daarna het RTL Nieuws.. en daarna weer Oprah
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Oeeh en trouwens.. met meerdere op 1 kamer slapen
ik ga bij jou!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Oeeh en trouwens.. met meerdere op 1 kamer slapen
eerst een zien wie er nog meer meegaanquote:
Ja klopt, er mogen best meer vrouwen bijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
eerst een zien wie er nog meer meegaan
Caliquote:
Ik regel de komkommers !quote:
ik neem wel gewoon m'n vibro's meequote:
Misschien ga ik toch maar op een andere kamer...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik neem wel gewoon m'n vibro's meeiets nuttiger
wat jij wilquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:11 schreef jna het volgende:
Misschien ga ik toch maar op een andere kamer...
vibro's kunnen ook voor mannen heel interessant zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:11 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien ga ik toch maar op een andere kamer...
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
vibro's kunnen ook voor mannen heel interessant zijn
Ik zal het stefan postma eens vragenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:20 schreef Jipje het volgende:
[..]
vibro's kunnen ook voor mannen heel interessant zijn
we slaan jou niet over hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:21 schreef Piles het volgende:
Zeg, willen jullie nog dat ik mee ga of wat
heb je wel de vakantie van je levenquote:
Je zal hem niet snel vergeten inderdaadquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heb je wel de vakantie van je leven
Of colaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:23 schreef leolinedance het volgende:
Weet je wat pas lekker is? Cool Best tropical vitanogwat!
quote:
Ligt eraan, waar je tegen kuntquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:21 schreef Piles het volgende:
Zeg, willen jullie nog dat ik mee ga of wat
Misschien ontdekt hij dingen die hij nooit van zichzelf gedacht hadquote:
en je beleeft nog eens watquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien ontdekt hij dingen die hij nooit van zichzelf gedacht had
Even weg uit die vertrouwde wereldquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je bent best een lekker wijf overigens
Oh, maar dat vind ik ook helemaal niet erg. Kan ik eindelijk eens weg hierquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Even weg uit die vertrouwde wereld
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk iedere keer dat jij een vrouw bent!![]()
Mijn Afrikaanse 'vakantie'vriendin heette zo![]()
Welja, waarom ook nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:33 schreef Jipje het volgende:
Nou piles, nu ben je al homo en vrouw geweest...![]()
Ik weet ouwequote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Welja, waarom ook niet
Ben alleen nog niet zwanger geweest
quote:
Dus.. wie moeten er mee zodat jij meegaat?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:47 schreef Piles het volgende:
Hangt er natuurlijk vanaf wie er meegaan en wanneer enzo. Maar ik wil wel
Zijn we niet gezellig genoeg soms?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:47 schreef Piles het volgende:
Hangt er natuurlijk vanaf wie er meegaan en wanneer enzo. Maar ik wil wel
Daar doe ik geen uitspraken over natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus.. wie moeten er mee zodat jij meegaat?anders weten we het nooit zeker ...
Dat is het planquote:
Count me in, maaruh moet wel de tijd hebbenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:46 schreef jna het volgende:
maar even serieus:
Wie van jullie zou mee willen naar Londen?
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:52 schreef Yesse het volgende:
Wordt er nu een meet georganiseerd in Londen![]()
yupquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:52 schreef Yesse het volgende:
Ja, ben even weg, en meteen gaat het hier ruigquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:52 schreef Yesse het volgende:
Hangt er vanaf hoe en watquote:
Jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:52 schreef Yesse het volgende:
Dat blijktquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:52 schreef Yesse het volgende:
De dollar staat laag, dus New York.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:54 schreef Deansensitized het volgende:
Hoe komen jullie hier in hemelsnaam op trouwens?
Ja zoiets dacht ik ook. Ik ben er een paar uur niet en de hele SC staat op zn kop. Dat soort dingen gebeuren nooit als ik er ben.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, ben even weg, en meteen gaat het hier ruig
Stage SC goes international
Mits tijd sure, nog nooit Londen gezien.quote:
Hehe, zo kan je het ook bezien...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:55 schreef Piles het volgende:
[..]
De dollar staat laag, dus New York.
Was te ver, pond ook laag, dus Londen
Waarschijnlijk in augustus ergens, maar verder nog niet veel bekendquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:56 schreef Deansensitized het volgende:
Maar weet niet of ik het wel kan maken.... ngo geen info bekend zeker? Weekend? Dag? Hoe? Wat? Vertel!
misschien ook wel gezellig.. is dat duurder of goedkoper?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:01 schreef Yesse het volgende:
Je kan ook met de boot. vanaf Hoek van Holland.
Ssssstttquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:01 schreef Yesse het volgende:
Je kan ook met de boot. vanaf Hoek van Holland.
Ben je wel een hele nacht onderweg volgens mijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:02 schreef Cuegirllie het volgende:
misschien ook wel gezellig.. is dat duurder of goedkoper?
Ik haat vliegenquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben je wel een hele nacht onderweg volgens mij
Echtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:05 schreef Yesse het volgende:
Ik haat vliegen
De hele nacht, dat zeg ikquote:22:00 tot 6:30
Dus een hele nachtquote:
Ik gok duurder. Waarom weet ik nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
misschien ook wel gezellig.. is dat duurder of goedkoper?
En dan 3 dagen compleet brak door Londen slenterenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:06 schreef Deansensitized het volgende:
Nou en, die nacht krijgen we ook wel om
ach man.. dat komt wel goedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:08 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan 3 dagen compleet brak door Londen slenteren![]()
Met geld strooienquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Sowiesoquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:08 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:
Juist ja! Zodat we daar met geld kunnen strooien.. beetje nadenken jipjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:11 schreef Jipje het volgende:
[..]
Zitten ze zo keihard hun best te doen om het zo goedkoop mogelijk te houden qua vervoer en verblijf...
Vliegen.. brrr. Dat opstijgen alleen al. Ik ben altijd bang dat een motor uitvalt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Echt
Waarom dan?
[..]
De hele nacht, dat zeg ik
3 dagenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Op 1 motor vliegen gaat primaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:12 schreef Yesse het volgende:
Vliegen.. brrr. Dat opstijgen alleen al. Ik ben altijd bang dat een motor uitvalt.
Ik zeg ook maar watquote:3 dagen
Amsterdam - Londen is de perfecte vlucht als je vliegangst hebtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vliegen.. brrr. Dat opstijgen alleen al. Ik ben altijd bang dat een motor uitvalt.
[..]
3 dagen
Het hoeft niet goedkoopquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:11 schreef Jipje het volgende:
[..]
Zitten ze zo keihard hun best te doen om het zo goedkoop mogelijk te houden qua vervoer en verblijf...
Tja. Met geld strooien zit er voor mij de komende 2 jaar nog niet inquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Juist ja! Zodat we daar met geld kunnen strooien.. beetje nadenken jipje
Ik ga binnenkort toch naar londen. Vriend van me zit daar voor 5 maanden stage vanaf augustusquote:
quote:
dan kun je dan ook wel naar arsenalquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:16 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort toch naar londen. Vriend van me zit daar voor 5 maanden stage vanaf augustus
Ja dats waar...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan kun je dan ook wel naar arsenal
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:18 schreef jna het volgende:
Ja dats waar...
Dan ga ik naar wembley en chelsea als jullie erbij zijn
Dat vroeg ik me ook al afquote:
quote:
Owjee.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee
[..]
Geen idee. Onderbuikgevoel dat er iets mis gaat..
Wel zorgen dat je net voor het mis gaat op de pot zit héquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:24 schreef Yesse het volgende:
Geen idee. Onderbuikgevoel dat er iets mis gaat..
Bah Deanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wel zorgen dat je net voor het mis gaat op de pot zit hé
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wel zorgen dat je net voor het mis gaat op de pot zit hé
Logisch, dat oog is nu verdrietig omdat die geen lens mag, en het andere oog welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:41 schreef Cuegirllie het volgende:
heb last van m'n oog/lens.. dus die eruit gehaald, de lens dan.. en nu traan ik
Ik ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |