Heeft ie van Andy afgekekenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Eventjes aan zijn zaakje krabben, moet ook gebeuren.
Hij lacht omdat hij denkt "Nou, even één wedstrijdje spelen en dan kan ik weer naar huis. Lekker een paar weken rust."quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:15 schreef Tim86 het volgende:
Wie is die kerel met die vlag? Het kan niet Federer zijn want ik zie een glimlach..
Nee hoor, Karlovic heeft zich teruggetrokkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij lacht omdat hij denkt "Nou, even één wedstrijdje spelen en dan kan ik weer naar huis. Lekker een paar weken rust."
Tursunov lijkt me op dit moment bepaald geen walkover voor Federer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee hoor, Karlovic heeft zich teruggetrokken
En Nalby dus ook nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:59 schreef wimderon het volgende:
Was Djoko er trouwens niet? Federer en Nadal kwamen meerdere keren in beeld, later Murray nog, Davenport en de Williamsen ook en zelfs Nieminen
Davenport neemt nog wel deel aan het dubbelspel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En Nalby dus ook niet
ps. Raar van Davenport, die heeft zich afgemeld![]()
Ok ! Overheen gelezen ! thx !quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:08 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Davenport neemt nog wel deel aan het dubbelspel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:30 schreef Tim86 het volgende:
Nadal is hopeloos uit vorm in ieder geval..Ik zie het al. Dat wordt niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
In de papieren Sport1-tv-gids is het eerste tennis dat ik tegenkom op maandagochtend om 10.55 uur (NL tijd dus).quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:40 schreef GieJay het volgende:
Hoe laat begint het morgen? In de gids staat bij sport1 om 16:00 maar ik dacht dat dat de bejing tijd was en niet de nldse tijd
Klik hier!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:40 schreef GieJay het volgende:
Hoe laat begint het morgen? In de gids staat bij sport1 om 16:00 maar ik dacht dat dat de bejing tijd was en niet de nldse tijd
Federer speelt dus morgen om 11.00 uur NL tijd? En wordt dat ergens uitgezonden? Sport1? In de papieren Sport1-gids staat dat ze pas vanaf maandagochtend 11.00 uur tennis uitzenden maar het lijkt me niet logisch als ze die eerste wedstrijden niet uitzenden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:28 schreef TheGeneral het volgende:
Schedule dag 1:
http://www.itftennis.com/olympics/event/scheduleday1.asp
Zal sowieso op NOS stream zijn en denk ook wel op tv..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federer speelt dus morgen om 11.00 uur NL tijd? En wordt dat ergens uitgezonden?
Op tv bij de NOS bedoel je?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal sowieso op NOS stream zijn en denk ook wel op tv..
Oh, ja, ik zie het. Mooi, dan kan ik daarvóór nog even tennissen.quote:Het is niet om 11 uur alleen, maar na LI Na (CHN) v (3) KUZNETSOVA, Svetlana (RUS) die om 11u starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |