Verliezen? Lekker off topicquote:Op woensdag 6 augustus 2008 01:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan nog maar een keer. Ik reageer dus op het doorspelen met een sluimerende blessure. Dat verwijt je Haase.
Wat deed Krajicek het hele voorjaar?
Ik weet het, ben geweldigquote:
quote:OS: vlaggendrager Federer slaapt niet in olympisch dorp
Roger Federer prefereert een hotel boven het olympisch dorp als slaapplaats tijdens de Spelen. ‘Hij heeft zijn eigen gewoontes,’ verklaart de Zwitserse delegatieleider Werner Augsburger. ‘Hij zal zeker wel eens zijn gezicht laten zien en een praatje komen maken in het dorp.’ Federer draagt vrijdag tijdens de openingsceremonie de Zwitserse vlag.
De Spelen zijn voorlopig het laatste toernooi waarop Federer als eerste is geplaatst. Na Beijing lost Rafael Nadal de Zwitser af als primus. Nadal overnacht wel in het olympische dorp. ‘Ik heb nooit overwogen om dat niet te doen,’ zei de viervoudige Grand Slam-winnaar maandag.
Inderdaad, daarom ging ik ook kijken of ie wel meedeed, daar ging ik namelijk van uit, niet dusquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:07 schreef okee6 het volgende:
Hij speelt in LA, inderdaad maar drie deelnemers. Wie is Safin?
Hij lacht (op de op een na onderste foto).quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:13 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:13 schreef TheGeneral het volgende:
"Gelukkig hebben we de foto's nog al "
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:12 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zat vanochtend om 08.08 uur te wachten op de opening van de Olympische Spelen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:12 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zat vanochtend om 08.08 uur voor de tv te wachten op de opening van de Olympische Spelen.
Dan was je er vroeg bij.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:12 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zat vanochtend om 08.08 uur voor de tv te wachten op de opening van de Olympische Spelen.
Misschien is er wel ergens een stream zonder dowloadquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:45 schreef suus21 het volgende:
wat een leuk speelschema, leuke match ups...alleen weer zo KUT dat ik er waarschijnlijk nog geen seconde live van ga zien met die KUT NOS etc...
[Tennis] Zonder Haasequote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:52 schreef suus21 het volgende:
wordt er in de finale om 3 gewonnen sets gespeeld? En hoeveel spelers per land mogen er mee doen? Volgens mij heeft Spanje de meeste spelers?
Die doet het niet bij mij, en op teletekst staat ie ook nog niet, iemand een andere site voor mij?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:23 schreef Federer-fan het volgende:
De draw is uit: http://www.itftennis.com/(...)_35058_original.PDF.![]()
Mens Singlesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:17 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Die doet het niet bij mij, en op teletekst staat ie ook nog niet, iemand een andere site voor mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |