Kijkend naar verrassingen voor de bookies:quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, ik heb ook niet alles gezien. Maar vooral die tweede set ziet er goed uit. Erg strak gespeeld allemaal door Federer.
Ik vind het trouwens verrassend dat er nauwelijks verrassingen zijn, met die warmte en die slechte luchtkwaliteit.
Als er highlights komen dan lijkt het me logisch dat het niet live isquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:50 schreef kevin_ het volgende:
Geen live beelden volgens mij, maar een herhaling..
Ik bedoelde bij de toppers: Federer, Nadal, etc.[/quote]quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijkend naar verrassingen voor de bookies:
Hanescu verslaat Bolelli
Johansson verslaat Nieminen
Rochus verslaat Minar
Simon verslaat Soderling
Seppi verslaat Robredo
Ik begin die grappen over Mirka nu wel een beetje zat te worden.quote:Ben benieuwd hoe de wat minder fitte dames het gaan hebben..
Stadion zit inderdaad tot de nok toe gevuld.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:06 schreef NFSU2 het volgende:
Super druk daar bij de wedstrijd van Venus Williams
Waar kun je de livescores volgen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:02 schreef Tim86 het volgende:
Korte rain delay
Arevolo wint gewoon een set van Lee
Heeft Arevalo van Lee gewonnen dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:21 schreef TheArt het volgende:
ArevaloDe held uit El Salvador. Hij verloor dit jaar overigens al van Igor Sijsling, Bart Beks en King Martin.
De eerste set in ieder geval.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heeft Arevalo van Lee gewonnen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |