Volgens mij regent het toch weer. Ik las dat de wedstrijden weer bezig waren, maar dat was van 1,5 uur geleden. Dus ik weet niet of ze nu toch bezig zijn..quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:24 schreef Tim86 het volgende:
zijn er ergens goede livescores?
Bronquote:Top-seeded Ivanovic withdraws from Olympics
BEIJING - Top-seeded Ana Ivanovic withdrew from Olympic tennis Sunday because of inflammation in her right hand that has bothered her for several weeks.
Ivanovic said she hasn't been able to practice because of the injury, which began to bother her last month. She was expected to play her first-round match for Serbia on Monday, but after consulting with a doctor, she said she needs more rest.
`It's one of the hardest moments in my career,' Ivanovic said. `I'm very, very disappointed.'
Ivanovic said the injury may take two weeks to heal, and she still hopes to play in the U.S. Open, which begins Aug. 25.
She was already assured of losing the top spot in the women's rankings Monday to No. 2 Jelena Jankovic. Ivanovic has led the rankings since June 9, the day after winning the French Open.
Bedankt!quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:52 schreef TheGeneral het volgende:
Schedule day 2!
http://www.itftennis.com/olympics/event/scheduleday2.asp
edit:quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt!
Het ziet ernaar uit dat Federer op een redelijk christelijk tijdstip speelt. 08.00 uur NL tijd ofzo.
Correctemundo. Fed derde wedstrijd op die baan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:14 schreef GieJay het volgende:
[..]
edit:
Verkeerd gelezen... Nadal begint dus om half 5 snachts/smorgens..
Ja, en ik vermoed dat dat rond 08.00 uur is.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Correctemundo. Fed derde wedstrijd op die baan.
Lekker is dat.quote:
Giga kans op regen weer morgen
Zijn 3 tv banen volgens mij..weet het ook niet precies..lag te pitten toen er werd gespeeldquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:19 schreef Nalbandian het volgende:
Damn, Nalby moet morgenvroeg ook om 04:30.
Laten ze trouwens alleen het Centre Court zien ?
Dan geef ik hem een goeie kans, want de Mac is dan nog niet open.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:19 schreef Nalbandian het volgende:
Damn, Nalby moet morgenvroeg ook om 04:30.
Hij moet trouwens wel tegen een Chinees, dus misschien laten ze het dan wel zienquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn 3 tv banen volgens mij..weet het ook niet precies..lag te pitten toen er werd gespeeld
Ik ben morgenvroeg voor Tursunovquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan geef ik hem een goeie kans, want de Mac is dan nog niet open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Touché.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:24 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik ben morgenvroeg voor Tursunov![]()
quote:Ik ook. Als hij goud wint, ziet het jaar er opeens heel anders voor hem uit. Weet niet of hij een gouden medaille even hoog waardeert als een GS maar dat zou best kunnen. Wel raar trouwens dat je er maar 400 punten kunt winnen. Dat is nog minder dan voor een Masterstoernooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |