je bent gedekt tot ¤20.000 dus ik zit wel veiligquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:50 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik tegen mijn vader zal zeggen dat ie ook maar beter wat geld van de bank af kan halen voor de zekerheid. Hij zit bij ING, maar alles is mogelijk blijkt de afgelopen tijd. Doen? Of zit ik dan alleen maar angst in te jagen...
Jimboquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:57 schreef DustPuppy het volgende:
This is the end, beautiful friend, the end.
Of all elaborate plans, the end.
Of everything that stands, the end...
Denk dat Xenwolfie doelt op het niet meer kunnen PINnen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je bent gedekt tot ¤20.000 dus ik zit wel veilig
idd ik was het topic al kwijtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:14 schreef ItaloDancer het volgende:
sp3c wtf, niet modden met een zatte kop
Mjah.... de [NWS]-mods blijven vaag.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:14 schreef ItaloDancer het volgende:
sp3c wtf, niet modden met een zatte kop
Mijn pa heeft een eigen bedrijf, en hij stopt af en toe best grote bedragen erin. Ik denk zelf dat ie maar beter een gedeelte eruit kan houden voor de zekerheid nu.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:02 schreef Aether het volgende:
[..]
Denk dat Xenwolfie doelt op het niet meer kunnen PINnen?
Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:31 schreef ItaloDancer het volgende:
VS detailhandelsverkopen juni +0,1%, verwachting was +0,5%
VS detailhandelsverkopen juni ex-auto's +0,8%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |