addertje? een Boa Constrictorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:56 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Mmm, misschien zit er toch een addertje onder het gras?
ligt eraan, call of put, gekocht of verkocht (geschreven)?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:26 schreef simmu het volgende:
een maat van me heeft opties op fortis, weet iemand hoe dat werkt? ik ben niet zo thuis in opties.......
een daling van 50% Mike!!!! It's Amazing!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Howly cow wat the meuk is er vandaag aan de hand.
da's ineens niet belangrijk meerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:02 schreef ItaloDancer het volgende:
We krijgen dit topic in een dag vol als het zo door gaat![]()
Crude werkt ook weer goed mee op 146,5
Dat zal toch wel, het is een groot addergebroed. Ieder voor zich is het credo.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:56 schreef Netstorm het volgende:
Mmm, misschien zit er toch een addertje onder het gras?
Bron : DFTquote:Spaans vastgoedbedrijf ten onder aan huizencrisis
MADRID -
Het Spaanse vastgoedbedrijf Martinsa-Fadesa dreigt ten onder te gaan aan de crisis op de vastgoedmarkt in Spanje. Het grootste vastgoedbedrijf van het land kan niet aan zijn verplichtingen voldoen en vraagt een faillissement aan.
Ach gut... hallow generation nik-x.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:24 schreef Wheelgunner het volgende:
Op zo'n momenten is het toch lekker om aanklotend student te zijn met meer schuld dan bezittingen
Wat!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ach gut... hallow generation nik-x.
Dat wordt nog veel erger.... een core buisiness in spanje was juist de bouwsector. En die gaat flinke klappen krijgen... Ierland ook trouwens... England ligt iets of wat moeilijker verwijsbaar vanwege de Pond sterling.quote:
Ik heb zo het gevoel dat dit nog wel wat onderschat is...quote:The dollar declined to $1.6038 per euro, the lowest since the euro's inception in 1999, and was at $1.6004 as of 11:13 a.m. in London, from $1.5908 in New York yesterday. The U.S. currency also dropped to 105.04 yen, the lowest level since June 9, from 106.14 yen yesterday. The yen traded at 168.07 per euro, from 168.89 yesterday, when it weakened to 169.75, the lowest since the single currency debuted in 1999.
The dollar may fall to between $1.62 and $1.63 in the coming month, Mialich said.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:31 schreef ItaloDancer het volgende:
Fortis: klanten halen geen geld weg
Dat komt nog wel mensen zitten nog op hun werk de meeste krijgen het niet mee.quote:
je bent gedekt tot ¤20.000 dus ik zit wel veiligquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:50 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik tegen mijn vader zal zeggen dat ie ook maar beter wat geld van de bank af kan halen voor de zekerheid. Hij zit bij ING, maar alles is mogelijk blijkt de afgelopen tijd. Doen? Of zit ik dan alleen maar angst in te jagen...
Jimboquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:57 schreef DustPuppy het volgende:
This is the end, beautiful friend, the end.
Of all elaborate plans, the end.
Of everything that stands, the end...
Denk dat Xenwolfie doelt op het niet meer kunnen PINnen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je bent gedekt tot ¤20.000 dus ik zit wel veilig
idd ik was het topic al kwijtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:14 schreef ItaloDancer het volgende:
sp3c wtf, niet modden met een zatte kop
Mjah.... de [NWS]-mods blijven vaag.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:14 schreef ItaloDancer het volgende:
sp3c wtf, niet modden met een zatte kop
Mijn pa heeft een eigen bedrijf, en hij stopt af en toe best grote bedragen erin. Ik denk zelf dat ie maar beter een gedeelte eruit kan houden voor de zekerheid nu.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:02 schreef Aether het volgende:
[..]
Denk dat Xenwolfie doelt op het niet meer kunnen PINnen?
Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:31 schreef ItaloDancer het volgende:
VS detailhandelsverkopen juni +0,1%, verwachting was +0,5%
VS detailhandelsverkopen juni ex-auto's +0,8%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |