abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60118095
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:34 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ik vond dat telefoontje wel terecht.. jij was daar constant aan het liegen over haar schnabbels en wat ze allemaal wel niet deed voor geld, en dat verhaal over die dj was ook van a tot z uit je duim gezogen.. dan nog alle sex details bespreken met Jaap in het kantoor.. als zij dan 200 hyves berichten per dag krijgt met filmpjes etc.. dan zou ik ook ff bellen..

en Lieke lulde je weer aardig klem.. als jij geen weerwoord meer hebt dan ga je heel erg cynisch iemand gelijk geven.. dat deed je constant bij haar

Lieke
sugeruncle, dat meen je niet

Dat telefoontje terecht, kom op hoe durf je het in je hoofd te halen iemand te vertellen wat ze wel en niet mogen doen... dan ben je, imo, behoorlijk stom

Maar ik zeg jou, dat jij vanaf nu, niet meer over Lieke moet praten... het meisje heeft genoeg van alle media aandacht en ze is de lege, inhoudsloze showwereld mee dan zat
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:44:43 #152
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60118104
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:40 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Alle sex-details verteld, dat is helemaal niet waar, Huub bevestigde alleen de verhalen die Jaap van Lieke had gehoord...Hij was ook verbaasd dat Jaap details kon vertellen en dat Lieke dat had verteld omdat ie zelf altijd zijn mond erover heeft gehouden. Hij was ook niet constant aan het liegen, hij heeft wel de verhalen die er rondgingen wellicht aangedikt, maar dat was DGK-stilo op en top... Dat werd over Dennis ook gedaan toen ie de Kooi had verlaten en toen stond Lieke ook vooraan om hem nog even een trap na te geven...
whahahaha je gebruikt gewoon letterlijk Huub zn argumenten.. kan je niet meer voor jezelf nadenken? Jaap lulde uit zn nek.. over dat Lieke Huub slecht in bed vond dat ze zijn pik te klein vond etc.. Huub vertelde ronduit over de anale sex die ze hadden.. dat ze het lekker vond om 'm eruit te halen en in dr mond te stoppen, dat ze wel van slikken hield etc...

ik vond het wel grappig om te horen maar voor Lieke is dat toch anders lijkt mij
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:46:58 #153
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60118143
quote:

[..]

ik vond dat telefoontje wel terecht.. jij was daar constant aan het liegen over haar schnabbels en wat ze allemaal wel niet deed voor geld, en dat verhaal over die dj was ook van a tot z uit je duim gezogen.. dan nog alle sex details bespreken met Jaap in het kantoor.. als zij dan 200 hyves berichten per dag krijgt met filmpjes etc.. dan zou ik ook ff bellen..

en Lieke lulde je weer aardig klem.. als jij geen weerwoord meer hebt dan ga je heel erg cynisch iemand gelijk geven.. dat deed je constant bij haar

Lieke
bullshit, jij weet niet wat er tussen mij en Quintin werd besproken op het Rembrandsplein, dat van die boekingen had ik uit zeer betrouwbare bron, tuurlijk heb ik het verhaal ook doorspekt met roddels waarvan ik ook wel wist dat de kans klein was dat ze waar waren,

maar toen bijvoorbeeld Dennis eruit was en wij hoorden daar roddels over stond mevrouw ook vooraan om die te uiten, over zijn bezoekje aan Baha beachclub bv etc.

Alle sex details met Jaap bespreken in kantoor...Lieke is daarmee begonnen ver daarvoor, sterker nog dat zat in de uitzending. Ik heb altijd gezegd ik bespreek daar geen details over met niemand, totdat ik er ineens lucht van kreeg dat zij dat al weken had gedaan in de villa.

En dat ze belde, ja prima voor haar, met welke boodschap. Ik wil niet dat je meer over mij praat? dat maak ik zelf wel uit lieke!
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:47:17 #154
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60118147
quote:

[..]

Lieke
Nou sorry hoor.... het was Lieke die meende allerlei details te moeten vertellen aan Jaap in de masterbedroom... het ontbrak er maar aan dat Jaap zich niet begon af te rukken.
Ik kan me herinneren dat Jaap Huub in het kantoor uitspraken aan het ontlokken was... ging oa over anale seks.... Huub zou daar over beginnen maar bedacht zich en zei dat ie daarover niet in detail wou treden.
Dat uithoren vond ik weer zo'n achterbaks aktie van 'vriend' Jaap. Ik kan bijna niet begrijpen dat Jaap en Huub elkaar buiten DGK schijnen te mogen.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:48:59 #155
16715 Mylene
*schatje*
pi_60118179
Ik dacht dat Lieke zelf Jaap alle seksdetails heeft verteld. Tijdens zo'n babbelsessie als ze 's avonds in bed lagen. Ik herinner me dat toch heel sterk hoor.
pi_60118206
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:40 schreef johan13 het volgende:

[..]

er is maar een die slecht overkwam en dat was huubje, met zijn gedraai en leugens
tuurlijk
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:50:52 #157
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60118229
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:46 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

bullshit, jij weet niet wat er tussen mij en Quintin werd besproken op het Rembrandsplein, dat van die boekingen had ik uit zeer betrouwbare bron, tuurlijk heb ik het verhaal ook doorspekt met roddels waarvan ik ook wel wist dat de kans klein was dat ze waar waren,

maar toen bijvoorbeeld Dennis eruit was en wij hoorden daar roddels over stond mevrouw ook vooraan om die te uiten, over zijn bezoekje aan Baha beachclub bv etc.

Alle sex details met Jaap bespreken in kantoor...Lieke is daarmee begonnen ver daarvoor, sterker nog dat zat in de uitzending. Ik heb altijd gezegd ik bespreek daar geen details over met niemand, totdat ik er ineens lucht van kreeg dat zij dat al weken had gedaan in de villa.

En dat ze belde, ja prima voor haar, met welke boodschap. Ik wil niet dat je meer over mij praat? dat maak ik zelf wel uit lieke!
zie mijn reactie op de post van Juud79.. dwhaha die zegt gewoon precies hetzelfde (groupie love)

dit is trouwens weer een voorbeeld van hoe Jaap jou bespeelde.. Lieke heeft zelf nooit details daarover aan Jaap verteld.. hij voerde jou gewoon een beetje waardoor jij juist dingen ging vertellen.. net zoals Jaap ook niet wist dat de camera's gewoon op hun stonden in zijn slaapkamer tijdens de gesprekken met Lieke.. je had zn kop moeten zien toen Brian daar meekwam
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:51:10 #158
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60118236
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:27 schreef Elske6 het volgende:
en wie heeft Huub allemaal "gebruikt ".???? alles en iedereen...... Huub Lieke verwijten dat ze mediageil was.. en kijk, wie zit er nu bij de media ??? ( wel achter de schermen graag. )
Het gaat er niet om dat je wel of niet mediageil bent... het gaat erom dat je daar straight voor uit durft te komen. En Lieke en straight... dat is een onmogelijke combi. Maar zoals zovaak op een directe vraag gaf ze nooit rechtstreeks antwoord... altijd er dom om heen lullen. To the point kon ze niet zijn. Het was welhaast of ze bang was dat iemand d'r ophing aan d'r uitspraken.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:51:14 #159
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60118237
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:38 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

dat huilen kwam enorm nep over.. en haar vertrek had niet zoveel meer met jou te maken geloof ik.. ik vond het trouwens wel grappig dat je naar je jaardag zei dat je er nog alles aan had gedaan om met haar samen te spelen... dude!!! je was haar dag in dag uit aan het stalken, je vond het zelf al knap als je 2 uur niet achter dr aan liep..

in die periode vond ik je echt heel zielig, maar het leedvermaak maakte dan weer een hoop goed
heb haar samen met Jaap zo vaak proberen over te halen om door te spelen, want vond ons drieen op dat moment best een sterk team, maar zij voelde ook wel aan dat wij haar in een latere fase zouden lozen,

toch begonnen de extreme ruzies pas veel later, de week voor mijn jaardag bijvoorbeeld vroeg ik alleen maar om duidelijkheid, duidelijkheid die zij niet wilde of kon geven. Moest op mijn jaardag horen dat ze mij eruit zou stemmen, toen wist ze het ineens wel.....tja als je mij mijn verblijf misgunt in de villa, dan heb je een probleem. Dat heb ik 15 maanden ook laten zien, iedereen die ik eruit wilde (op Brian en Amanda na) is dus ook vertrokken. Granted niet alleen door mij, maar heb daar altijd een grote rol in gespeeld en in veel gevallen de hoofdrol!
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:53:00 #160
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60118267
Jaap heeft op een briljante manier een heel groot aandeel in Lieke haar vertrek gehad, totaal ongeschikt voor tv, maar wel enorm efficient, als jullie het niet weten ga ik het jullie ook niet vertellen...maar een van de vele redenen dat ik Jaap zo briljant vond in het spel
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:53:56 #161
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60118282
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:48 schreef schatje het volgende:
Ik dacht dat Lieke zelf Jaap alle seksdetails heeft verteld. Tijdens zo'n babbelsessie als ze 's avonds in bed lagen. Ik herinner me dat toch heel sterk hoor.
Dat klopt precies... lees mijn post voor de jouwe.
Lieke liet zich uitsprakken ontlokken door Jaap en leek daar graag op in te gaan. Die viezerik van een Jaap probeerde hetzelfde bij Huub. Huub wist zich nog net op tijd in te houden. Al had Jaap aan een paar minieme woorden al genoeg.
Op dinsdag 15 juli 2008 12:53 schreef Huubdgk het volgende:
Jaap heeft op een briljante manier een heel groot aandeel in Lieke haar vertrek gehad, totaal ongeschikt voor tv, maar wel enorm efficient, als jullie het niet weten ga ik het jullie ook niet vertellen...maar een van de vele redenen dat ik Jaap zo briljant vond in het spel
ja jaap heeft jou briljant genaaid in de halve finale
pi_60118301
toch wel raar dat lieke nog nooit ergens bent tegengekomen. misschien dat ze dan wel wil praten
Hell was full so I came back
  † In Memoriam † dinsdag 15 juli 2008 @ 12:56:18 #164
135305 beequeen
Lost.
pi_60118334
Hoi Huub, als je zin en tijd hebt zou je dit topic eens door moeten lezen. Vooral de quotes van @Tuinfluiter zijn interessant, zo hoor je nog eens wat.

[De bewoners] Lieke

Oh ja, Scanman was helemaal weg van Lieke, dat was ik bijna vergeten. Hij was een van de weinige die haar mocht.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:56:19 #165
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60118337
quote:
Doel je nu op de brief van Lieke voor het hokje, die ze op aanraden van Jaap had geschreven?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:58:26 #166
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60118390
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:54 schreef johan13 het volgende:

[..]

ja jaap heeft jou briljant genaaid in de halve finale
oh ja absoluut, maar nogmaals dat is niet zozeer briljant maar meer een gevolg van de positie die hij had in het spel. Brian en ik waren beiden afhankelijk van wat Jaap zou doen, en daar heeft hij een keuze gemaakt en tja die heeft hem de winst gebracht,

maar je doet alsof ik het erg vind dat ik heb verloren?
Nil Volentibus Arduum
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:00:01 #167
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_60118425
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:51 schreef akveor het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat je wel of niet mediageil bent... het gaat erom dat je daar straight voor uit durft te komen. En Lieke en straight... dat is een onmogelijke combi. Maar zoals zovaak op een directe vraag gaf ze nooit rechtstreeks antwoord... altijd er dom om heen lullen. To the point kon ze niet zijn. Het was welhaast of ze bang was dat iemand d'r ophing aan d'r uitspraken.
Heel irritant inderdaad.

Maar ik vergeef Lieke vooral niet voor haar totale gebrek aan humor Wat was zij humorloos
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:00:27 #168
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60118433
quote:
Weet je dat wel zeker? Ik kreeg eerder het idee dat Jaap en Lieke je probeerden te naaien. Ik kreeg het idee dat het Jaap niet gelukt is om toestemming te krijgen je weg te werken. Plots sloeg dat ook andersom en werd er bijv een papiertje met aantekeningen van Jaap over Lieke in de prullenbak in de keuken gevonden. Dat was mij veel te toevallig. Ook zocht hij weer meer toenadering tot jou.

Maar vertel waarom jij Jaap zo briljant vond tov Lieke. Ik denk eerder dat het briljante plan van hem om jou te naaien mislukt is en dat hij dat mooi heeft verkocht aan jou en jij trapte er met ogen open in.

Ik zou het hem toch maar eens vragen.... tenminste als Jaap daar eerlijk antwoord op durft te geven.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:03:38 #169
16715 Mylene
*schatje*
pi_60118506
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:54 schreef walhalla1986 het volgende:
toch wel raar dat lieke nog nooit ergens bent tegengekomen. misschien dat ze dan wel wil praten
Die heeft het te druk met getrouwde mannen lastig vallen.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:06:31 #170
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60118575
quote:
ik heb die gesprekken gezien ja.. die zijn ook heel spontaan val youtube en clipser verwijderd.. ik denk dat Jaap zn eigen aandeel overschat.. ik wist trouwens niet dat al die stemmingen achter gewoon zo simpel werden afgedeald
pi_60118668
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:58 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

oh ja absoluut, maar nogmaals dat is niet zozeer briljant maar meer een gevolg van de positie die hij had in het spel. Brian en ik waren beiden afhankelijk van wat Jaap zou doen, en daar heeft hij een keuze gemaakt en tja die heeft hem de winst gebracht,

maar je doet alsof ik het erg vind dat ik heb verloren?
nee hoor we hebben een feestje gevierd na jouw vierde plaats.
pi_60118705
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:10 schreef johan13 het volgende:

[..]

nee hoor we hebben een feestje gevierd na jouw vierde plaats.
We?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:14:42 #173
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60118774
Volgens mij heeft Huub dat leugen verhaal niet rechtstreeks maar cryptisch toegegeven dat, en lees nu even goed, het leugenverhaal/bekentenis een leugen was. Zoals veel oplettende streamers hebben gehoord. Toen Lieke daarnaar vroeg, of was het Jaap, zei Huub dat hij gelogen had over die leugen. Alleen luisterde Lieke weer eens niet en pakte dat niet op.

Ook ik beaam dat huub Lieke nooit zwart heeft gemaakt. Hij keurde, misschien in wat zware bewoordingen, acties van haar af. Lieke daarentegen maakte hem te pas en te onpas aan ieder die het maar wilde horen, zwart op wie en wat hij was.

Bovendien, en dat zou Eric kunnen beamen, staat mij nog bij een gesprek in de fitness met Eric, vlak na haar intrede, waarin ze Eric probeerde aan haar kant te krijgen door Huub zwart te maken, zijn ego en zijn leidersrol te verwijten. Lieke en Eric moesten Huub samen maar eens een toontje lager laten zingen. Toen dat niet echt lukte, begon ze gesprekken met Jaap aan te knopen. En ja, Huub verblind, stimuleerde dat ook nog, omdat hij haar vertrouwde. Helaas waren haar motieven/intenties van een andere orde.

Lieke heeft alles geprobeerd om Huub onderuit te halen en de no. 1 positie over te nemen. Daarvoor gooide ze haar eigen principes, normen en waarde (als ze die al had) overboord. De avond dat ze op bezoek was, en samen met Huub in de jacuzzi zat staat mij nog helder voor de geest. Als jij .......dan kan ik niet met je.....huilen, afstand nemen, weer naar Huub toedobberen, zoenen. Toen Huub zei, voor jou verlaat ik de kooi niet, en als je er niet mee kan, hoe ik mijn spel speel, houdt het hier op. Toen dobberde ze weer naar hem toe en begon te zoenen. Ze ging toen aan haar eigen principes voorbij. Alles voor de winst. Vergeet niet dat ze toen al in de selectieprocedure zat. Dat was ook het moment waarop veel streamers die antigevoelens kregen en haar niet oprecht vonden en twijfelde aan haar intenties.

Kan me nog herinneren dat ze een kaart teruggestuurd kreeg. Zij beantwoordde maar wat graag de post van Huub. Ze schreef dan dat ze vooral op Huub moesten blijven stemmen, maar toch ook op haar!!!!!! Het was zieltjes winnen over de rug van Huub. Zo ook met cadeautjes. Geen aandacht voor zijn cadeautjes, maar ff roepen "ik wil ook cadeautjes".

Het waren allemaal tekenen aan de wand. Misschien was zij in het begin wel verliefd, niet op Huub als persoon, maar op zijn status wat hij was in de kooi, maar toen zij na ca. 3 weken niet meer met een aanloopje het bed in sprong, was dat voor haar ook voorbij. Hoe vaak wilde ze dan niet even ergens anders gaan slapen????

Nee, en dat Huub nog steeds een zwak voor haar heeft als vrienden begrijp ik wel. Hij kan het niet objectief bekijken.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_60118897
Huub was vanochtend vermomd bij mijn buuf op visite.

dinsdag 15 juli 2008 @ 13:24:30 #175
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60119003
is toch al bijna weer een jaar geleden dit:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')