Hier is het niet veel anders hoorquote:
Te rustig bijnaquote:
Dat vraag je toch niet! Het gaat om wat je ermee doet!quote:
Verdomme dan moet ik wel hele goede vaardigheden gaan ontwikkelen!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Oke laat ik het nog snel even zo zeggen.. hoe kleiner hij is, hoe belangrijker het wordt wat zijn vaardigheden zijn
en nu ga ik slapen![]()
truste
die vaardigheden zijn sowieso wel belangrijk hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Verdomme dan moet ik wel hele goede vaardigheden gaan ontwikkelen!
Sorry maar ik heb maar een minibanaan en 0 vaardigheden! Een keert goed batsen met mij zit er dus niet in, helaas pindakaas, sinterklaas, pieterbaas, speculaas dan maar!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
die vaardigheden zijn sowieso wel belangrijk hoor
voordat men gaat denken dat ik grootte het belangrijkste van alles vind![]()
Utrecht FTW.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Probeer het dan wel centraal in NL te houden, een meetje lijkt me wel leuk.
Tja, jammer maar er zijn genoeg spanjaarden op de wereld.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 05:47 schreef MLI het volgende:
Zo mensen. Ik ga slapen. Ben gaan eten bij de spanjaarden. Er is zo die ene, waarvan ik me net besef dat ik al 2 maanden regelmatig aan hem denk (lees, elke dag). Nou, die heeft dus vrijdag met een ander geneukt.. Het is geen stelletje maar een dikke vette 'TE LAAAAAT' is het wel. En jaloers dat ik was
.
Ik voel me ook nooit zo heel comfortabel in gaytenten, heb altijd het gevoel dat ik continue achter me moet kijken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Komen ze altijd achter jou aan, die kerels?
Normaal gesproken student zeker?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:47 schreef Ludootje het volgende:
Goeiemorgen!
Moet zo gaan werken
Ben er helemaal niet aan gewend om er zo vroeg uit te gaan
Dat valt ook wel weer mee.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Vroeg.
Ik heb vakantie.quote:
Ik ben een nepstudent.quote:
Gewoon meer oefenen.quote:
Het ziet er nu best lekker uitquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Gaat het nog een beetje mooi weer worden in Nijmegen vandaag?
Ik heb om 3 uur vanmiddag pas in Nijmegen afgesproken met een vriendinquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ziet er nu best lekker uit
Ze zijn al bezig, over een uurtje zal het hier allemaal wel langs gelopen zijn.
Werd je vroeg wakker vanochtend?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:48 schreef Pheno het volgende:
Het ziet er nu best lekker uit
Ze zijn al bezig, over een uurtje zal het hier allemaal wel langs gelopen zijn.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:52 schreef MarMar het volgende:
Goeiemorgen! Sjees, zijn jullie er allemaal nog/weer?
Positief denken, morgen wordt het rotter geloof ik. Al kijk ik tegenwoordig gewoon uit het raam, de KNMI en Meteo consult zijn de laatste tijd wel erg triestquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:51 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb om 3 uur vanmiddag pas in Nijmegen afgesproken met een vriendin. Dus ik hoop dat het weer okay blijft.
Ik las gister ofzo ook dat er dit jaar wel erg veel ongetrainde mensen meelopen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:04 schreef Pheno het volgende:
Op de tv: "Hoe gaat het?"
"Beetje last van mijn voeten".
Handig, je loopt pas in Bemmel, goed getrained
Hij was een jaar toen ik hem kreeg, hier is hij drie maanden geweest. Ik was anderhalve week weg en hij was helemaal opgezwollenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
Gecondoleerd, hoe lang heeftie et gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |