Haha dit is mijn afterparty, schenk er nog net geen wijntje bij in zo zittend in de tuin met de laptop.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Sluit me hier bij aan. Ik heb werkelijk een topavond! Ik heb een hobby, genaamd SCRP
quote:
Wat super voor je! Met dat meisje dat zomaar met je kwam praten toen je midden in de nacht in het park zat? En we doen niet aan afterparty's. We gaan gewoon door, single of nietquote:Op maandag 14 juli 2008 23:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Haha dit is mijn afterparty, schenk er nog net geen wijntje bij in zo zittend in de tuin met de laptop.
d'r is een topic over maar er is weinig annimoquote:Op maandag 14 juli 2008 23:44 schreef Kluts het volgende:
Maar ff wat anders, hoe zit het met de sort of geplande meet 3 augustus, is dat nog een concreet plan, or what?
Serieus, kasta is een van de leukste collega's geweest die ik heb gehadquote:Op maandag 14 juli 2008 23:42 schreef MarMar het volgende:
Oh Logician, ik hoop toch wel dat je geen collega bent van Kasta, dat zou ik je niet gunnen!
wie ga je pesten?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:43 schreef Logician het volgende:
ik ga nog ff stad in, afscheid van iemand die een lange reis gaat maken en nog ff iemand pestendoei
ik voel me te nieuweling om er over na te denkenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
d'r is een topic over maar er is weinig annimo
Waar is dat topic dan en waarom staat het dan niet in de OP?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
d'r is een topic over maar er is weinig annimo
tsss slap excuusquote:Op maandag 14 juli 2008 23:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik voel me te nieuweling om er over na te denken
Klopt, dat is de meid in kwestie.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat super voor je! Met dat meisje dat zomaar met je kwam praten toen je midden in de nacht in het park zat? En we doen niet aan afterparty's. We gaan gewoon door, single of niet
quote:
liefdequote:
Liefde sucks, en wat nog veel erger is is trouwen, trouwen is liegen dat je bij elkaar blijft.quote:
Miss T gaat er over maar goed nog maar een keer dan :quote:Op maandag 14 juli 2008 23:46 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Waar is dat topic dan en waarom staat het dan niet in de OP?
beloven dat het voor altijd is, is inderdaad onzin.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:52 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Liefde sucks, en wat nog veel erger is is trouwen, trouwen is liegen dat je bij elkaar blijft.
Nah, als het in de efteling is, heb ik er geen zin in. Kost me te veel geld en het is kut om te bereizen.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
d'r is een topic over maar er is weinig annimo![]()
R&P Meet-topic #nukomthijwelecht :')
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:52 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Liefde sucks, en wat nog veel erger is is trouwen, trouwen is liegen dat je bij elkaar blijft.
Ja kan er niet gewoon een terrasje worden bezocht of iets anders?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Miss T gaat er over maar goed nog maar een keer dan :
R&P Meet-topic #nukomthijwelecht :')
Gezien het annimo denken er meer zo overquote:Op maandag 14 juli 2008 23:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nah, als het in de efteling is, heb ik er geen zin in. Kost me te veel geld en het is kut om te bereizen.
Maak er anders even een meet van zo na 18 augustus ongeveer, dan kan ik ook erbij zijnquote:Op maandag 14 juli 2008 23:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nah, als het in de efteling is, heb ik er geen zin in. Kost me te veel geld en het is kut om te bereizen.
Je komt toch nietquote:Op maandag 14 juli 2008 23:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja kan er niet gewoon een terrasje worden bezocht of iets anders?
Nee, dan zou ik moeten google-en om eerlijk te zijn.quote:
Lachen hequote:Op maandag 14 juli 2008 23:52 schreef Ludootje het volgende:
Lynyrd Skynyrd meets George Baker... lol
Zullen we anders een meet organiseren voor alle mensen die niet naar de efteling willen?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja kan er niet gewoon een terrasje worden bezocht of iets anders?
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zullen we anders een meet organiseren voor alle mensen die niet naar de efteling willen?
Probeer het dan wel centraal in NL te houden, een meetje lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zullen we anders een meet organiseren voor alle mensen die niet naar de efteling willen?
Maakt niet uitquote:Op maandag 14 juli 2008 23:57 schreef DarkManta het volgende:
Nee, dan zou ik moeten google-en om eerlijk te zijn.
Bij de efteling niet neequote:
Utrechtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Probeer het dan wel centraal in NL te houden, een meetje lijkt me wel leuk.
Ik woon in Deventer, waar wonen jullie? Dan kunnen we ten opzichte van onze woonplaatsen plannen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Probeer het dan wel centraal in NL te houden, een meetje lijkt me wel leuk.
Enschedequote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:02 schreef Kluts het volgende:
Ik woon in Deventer, waar wonen jullie? Dan kunnen we ten opzichte van onze woonplaatsen plannen.
Zowel voor als na 18 augquote:
Idd, dat wordt naar Deventer dan Ludootje!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Enschede
Deventer vind ik een goed plan
Schilderijquote:
Oh, maar zodra ik haar weer spot, zal ik haar ook vragen wat ze ervan vind, ik bedoel, er waren al heel veel mensen die de efteling niet zagen zitten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:05 schreef mrbox het volgende:
Ik onthou me ff van commentaar, vind het beetje lullig voor miss T. Ze deed zo haar best
Deventer doe ik het ook wel voor, da's 50 minuutjes met de trein van hierquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, dat wordt naar Deventer dan Ludootje!
Dat snap ik, maar als het niet werkt, dan werkt het niet..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:05 schreef mrbox het volgende:
Ik onthou me ff van commentaar, vind het beetje lullig voor miss T. Ze deed zo haar best
okquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, maar zodra ik haar weer spot, zal ik haar ook vragen wat ze ervan vind, ik bedoel, er waren al heel veel mensen die de efteling niet zagen zitten.
Is hetzelfde met Hans Teeuwen, dat is dan weer mijn idool.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Schilderij![]()
maargoed, je moet er van houden.. i know...
Bediening is over het algemeen goed, kom er ook zo vaak dat dat waarschijnlijk wel scheelt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:14 schreef mrbox het volgende:
Hey kluts ben jij wel eens wezen eten bij Fred en Douwe ? wat vond je van de bediening ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |