Na de Spelen stopt ie toch sowieso? Of gaat ie nu toch nog door ivm de Baseball Classic. Ik hoop het niet, wat mij betreft had ie voor het WK al weg gemogen. Hij heeft goeie dingen gedaan, maar het is tijd voor een nieuwe..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:26 schreef okee6 het volgende:
Twee wedstrijden geen run gescoord, lijkt me het ontslag voor Eenhoorn. Die coach faalt
Ik denk dat 'ie zich beter druk kan maken om de prestaties, je bent met zo'n OS nou eenmaal gebonden aan een tijdsschema dus lijkt me vrij normaal die beslissing. En met 7-0 achter in de 9e, kom op zeg.quote:Na anderhalf uur oponthoud werd de wedstrijd echter definitief gestaakt, tot grote woede van de Nederlandse bondscoach.
Alle honken bezetten dus en dan enkel die bal eruit. Appeltje eitje, hit the shitquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:13 schreef zjroentje het volgende:
4-0 Japan, bottom 5de.
Niet waar, Adriana kreeg verdiende vier wijd in de eerste inning en stal een honk. Nederland was op de honken!quote:
Dank je wel voor de link. Ik heb, zoals altijd met teksten geschreven door Mart, genoten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef maril het volgende:
Een extra hoodfstuk van het boek vuur van Mart Smeets alleen via Internet(nieuw Amsterdam de uitgever). over de wedstrijd 2000 Olympische spelen sydney Cub- ned.
voor evt liefhebbers
http://www.nieuwamsterdam(...)r-bonushoofdstuk.pdf
ze waren bronze medaille kandidaatquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben geen kenner maar is deze groep ook echt het minste van alle deelnemers of spelen ze gewoon onder hun kunnen?
Nederland en Italie beheersen het Europese honkbal, maar dit team bevat heel weinig Nederlanders van dat in Europa heersende team. We spelen kortom met profs en die krijgen nog steeds klappen. Eigenlijk zou je veel meer samen moeten trainen. Aan de andere kant slaat Nederland te weinig dit toernooi, dat geeft de eigen werper ook meer vertrouwen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben geen kenner maar is deze groep ook echt het minste van alle deelnemers of spelen ze gewoon onder hun kunnen?
Nou ja wie dat bedacht heeft weet ik niet, maar als je de boel een beetje volgt en een realistische kijk hebt was dat natuurlijk een belachelijk uitgangspositie to begin with natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ze waren bronze medaille kandidaat
Opzich niet heel beroerd gegooid, Netjes herpakt na een slechte start en 4 punten tegen opzich geen drama als je aanval hier en daar een puntje meepakt. Misschien moeten ze die Takema een honkbalknuppel geven en dan komt het nog wel goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:36 schreef Elvislives het volgende:
Smit lijkt er inderdaad wat doorheen gekomen te zijn, nu de Nederlandse slagmannen nog...
Edit: En hij mag er meteen vanaf
Wel met 3 man op de honken en 0 man uit...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie zich beter druk kan maken om de prestaties, je bent met zo'n OS nou eenmaal gebonden aan een tijdsschema dus lijkt me vrij normaal die beslissing. En met 7-0 achter in de 9e, kom op zeg.
Dan waren die verwachtingen totaal onrealistisch. Ze staan hier gewoon met de zwakste selectie van alle teams. Tuurlijk kunnen in het honkbal altijd verrassingen plaatsvinden, maar kandidaat is ernstig overdreven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ze waren bronze medaille kandidaat
De helft van het Nederlandse team bestaat uit Antillianen, omdat honkbal op de Antillen de populairste sport is, net als in hun buurland Venezuela. Maar om te spreken van "profs"..... de paar profs die Nederland heeft in de MLB, kunnen daar geen vrij voor krijgen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:31 schreef okee6 het volgende:
Nederland en Italie beheersen het Europese honkbal, maar dit team bevat heel weinig Nederlanders van dat in Europa heersende team. We spelen kortom met profs en die krijgen nog steeds klappen.
wéér niet op NOS. Want de gemiddelde Nederlander kiest natuurlijk voor schoonspringen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:03 schreef Lann555 het volgende:
Is er ergens een stream voor het honkbal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |