Snoeksquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:04 schreef Bolter het volgende:
Dat commentaarHij is wel heel erg bang voor een beetje regen. Met z'n verkeerde been uit bed of iets dergelijks.. Wel vermakelijk
quote:Bizarre nederlaag honkballers
Uitgegeven: 14 augustus 2008 12:01
Laatst gewijzigd: 14 augustus 2008 12:02
PEKING - De Nederlandse honkballers zitten in de hoek waar de klappen vallen. De ploeg van Robert Eenhoorn verloor donderdag in Peking ook het tweede duel op de Olympische Spelen. Amerika was met 7-0 te sterk.
Het duel kwam in de negende inning voor de tweede keer stil te liggen wegens de regen. Nederland had op dat moment een uitstekende scoringspositie met drie man op de honken en nul uit.
Na anderhalf uur oponthoud werd de wedstrijd echter definitief gestaakt, tot grote woede van de Nederlandse bondscoach.
Protest
Tijdens de tweede onderbreking kreeg Eenhoorn een aanvulling op de regels uitgereikt, waarin stond dat een duel na 90 minuten oponthoud definitief gestaakt kon worden. In de eerder uitgereikte reglementen voor het olympisch toernooi was daarover niets te vinden. Eenhoorn pikte dat niet en Nederland diende een protest in. Dat werd afgewezen.
Ik kan het goed begrijpen hoor. In 2 wedstrijden geen run gescoord, en sta je eindelijk mooi in scoringspositie (honken vol en 0 man uit), gaat het niet meer door. Al is het alleen maar voor het zelfvertrouwen van de slagploeg.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:59 schreef At_Fundum het volgende:
Gelukkig geloofde Eenhoorn er nog in, maar ja met zo'n naam geloof je natuurlijk ook in sprookjes
Na de Spelen stopt ie toch sowieso? Of gaat ie nu toch nog door ivm de Baseball Classic. Ik hoop het niet, wat mij betreft had ie voor het WK al weg gemogen. Hij heeft goeie dingen gedaan, maar het is tijd voor een nieuwe..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:26 schreef okee6 het volgende:
Twee wedstrijden geen run gescoord, lijkt me het ontslag voor Eenhoorn. Die coach faalt
Ik denk dat 'ie zich beter druk kan maken om de prestaties, je bent met zo'n OS nou eenmaal gebonden aan een tijdsschema dus lijkt me vrij normaal die beslissing. En met 7-0 achter in de 9e, kom op zeg.quote:Na anderhalf uur oponthoud werd de wedstrijd echter definitief gestaakt, tot grote woede van de Nederlandse bondscoach.
Alle honken bezetten dus en dan enkel die bal eruit. Appeltje eitje, hit the shitquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:13 schreef zjroentje het volgende:
4-0 Japan, bottom 5de.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |