abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 augustus 2008 @ 06:16:26 #101
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60783754
4-0 he, beetje achter de feiten aan lopen
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
pi_60783803
Dit is dus ook al geen reden om voor op te staan...Dan weet ik dat voor de volgende keer.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_60783807
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 06:29 schreef marcodej het volgende:
Dit is dus ook al geen reden om voor op te staan...Dan weet ik dat voor de volgende keer.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_60783818
Nou nou, het kan nog
pi_60783820
En 5-0 alweer
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_60783859
dit wordt niets, ze zijn natuurlijk al de hele voorbereiding niet goed

Jammer
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  woensdag 13 augustus 2008 @ 06:50:54 #107
11102 knep
Mountainfreak
pi_60783893
Wordt niets dit toernooi, kon je idd al aan zien komen.
Jammer .
pi_60783895
Ik vind ze altijd al wat tegenvallen op Olympische Spelen...
pi_60783923
Ach eerste wedstrijd, kan gebeuren, wind tegen, etcetera
pi_60784064
5-0 gebleven.
Geen goede start dus.
pi_60784081
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 07:14 schreef Bruce117 het volgende:
5-0 gebleven.
Geen goede start dus.
Het dubbele had anders ook gekund, maar we maken zo geen vrienden in China.
pi_60785201
Om maar met de woorden van 1 van de broertjes De Boer te spreken na een verloren voetbalwedstrijd: het veld was te nat
pi_60785398
Zag er ook niet echt hoopgevend uit.
pi_60785724
Die gaan roemloos af door de zijdeur denk ik, maar ze mogen mijn woorden afstraffen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 10:57:52 #115
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_60787728
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 09:32 schreef TheVulture het volgende:
Die gaan roemloos af door de zijdeur denk ik, maar ze mogen mijn woorden afstraffen...
Ben bang dat je daarin gelijk krijgt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_60793680
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:23 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Nou volgens mij is softbal gewoon helemaal uitgezonden via dat extra kanaal. Had het ook van iemand anders gehoord, blijkbaar stond het ergens aangekondigd op de NOS site.
Klopt, tweede wedstrijd nu ook op internet (wist ik veel dat er nog een 13e kanaal was). Volgens mij de eerste keer dat ik een softbalwedstrijd op tv zit te kijken.. Wel geinig eigenlijk.

Hoe dan ook, die honkbalwedstrijden zijn mij te vroeg, zeker gezien ik NL weinig (of eigenlijk gewoon geen) kans geef. Ik zie ze van niemand winnen
Why do they call themselves the human race?
Do they think someone's going to win?
pi_60793784
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 06:32 schreef okee6 het volgende:
Nou nou, het kan nog
Het gaat mij niet om de uitslag, maar dat ik het nergens kan zien, nu moest ik ook naar mijn werk anders had ik het internet wel afgestruind, maar dat kan alleen in het weekeinde dus, tenzij men iemand een link heeft en niet de NOS want die zonden het niet live uit.
pi_60794264
Er zijn wel streams van USA vs Zuid-Korea en Cuba vs Japan.

Tussenstand USA
Tussenstand Cuba
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:39:16 #119
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_60810363
Toevallig gezelen op SI.com
quote:
Smeets-swinging catcher a big hit for Dutch baseball team

BEIJING -- If you want to know how a kid with a fantasy-league baseball team realizes a baseball fantasy-come-true, you could do worse than the story of Tjerk Smeets, a backup catcher on the Dutch Olympic team.

Tjerk's dad, NOS Dutch TV sports anchor and Olympic host Mart Smeets, is an old friend from several decades' worth of covering Olympics, Tours de France and international basketball. Back in 1995, Mart mentioned idly to me that his son Tjerk, then 15, had become a huge Major League Baseball fan. Knowing that in his part of the world the word "rotisserie" still carries its original meaning, I arranged for Tjerk to join an intra-office Sports Illustrated fantasy league team with then-colleague Dave Gabel (now at nbcolympics.com) and me.

We named our team Dutch Boy and proceeded to do very poorly.

Tjerk, on the other hand, would do quite well -- in reality baseball -- on his own. He developed into a catcher with pop for the club team in his native Haarlem, Netherlands. He walked on at Middle Tennessee State and played three seasons for the Blue Raiders, homering in his inaugural at-bat as a freshman only to be credited with a single after a teammate on first base, believing the ball had been caught, ran back to the bag and passed him.

A year later, Smeets opened the season with another first at-bat homer, and this time it counted. He also homered against South Africa in his first plate appearance for the national team. "I like first at-bat jacks," he says.

Smeets may don the tools of ignorance, but there's nothing doltish about him. A chronic dean's lister on an MTSU team as devoted to playing hooky as it is to baseball, he returned to the Netherlands after three years to get a sports marketing degree. He now covers the Benelux countries as a rep for Under Armour.

All the while, he kept playing club baseball. On the national team, he played for Davey Johnson, who's managing Team USA at these Games. "I got to joke with him about that bunch of crazy guys on the Mets in '86," he says. After Athens in 2004, Smeets began to play a larger role.

When rain left the field unplayable at the Haarlem Baseball Week tournament just before the Beijing Games, organizers decided to give fans their 15 euros- worth by staging a home run derby. The Netherlands and the Antilles nominated five sluggers each. Smeets tjerked 16 of 30 pitches out of the park to win the title.

But that didn't guarantee the spot on the Olympic team that Smeets had narrowly missed in '04. "We went back to the hotel after the last day of Haarlem Baseball Week, and they called each of us into [Dutch manager] Robert Eenhoorn's room, one-by-one, to tell us whether we made it," Smeets says. "They did it alphabetically. I hate my last name. I was 24th of 26 to find out."

But he got the good word from Eenhoorn -- "I was fairly sure I'd make it this time, because I'd played for the national team in every international tournament since Athens" -- and soon afterward the release from the Dutch Baseball Federation landed in Gabel's inbox at nbcolympics.com.

Then Mart Smeets reached me with the news. Soon, excited e-mails pinballed among us: "Dutch Boy made the Games!"

The Stateside equivalent would be Bob Costas' son winding up an Olympian in a Low Countries specialty like speedskating or cycling.

Dutch baseball has come a long way since a vacationer brought it back from the U.S. in 1911. For several decades, teams played in shorts, and occasionally, games would run to a fixed time rather than a set number of innings. Today, the Dutch don't play small ball the way the Asian teams do, yet with their Antilleans, they feature some speed and flair. In Haarlem, you can catch the action while enjoying herring and Heineken in the stands.

The Orange haven't yet medaled in Olympic baseball, placing sixth, fifth and sixth in the past three Games. If they don't break through this quadrennial, they never will, as the sport is set to be dropped from the Olympic program. But the Netherlands are still the best baseball nation in Europe, with more than a dozen current minor-leaguers on the team. Tjerk's teammate Alexander Smit, a 16-year-old lefty, just signed with the Minnesota Twins for more than a half-million dollars.

Dutch Boy didn't get out of the dugout Wednesday morning during the Netherlands' opener, a 5-0 loss to Chinese Taipei. But he's ready for late-innings duty as a pinch-hitter, and prepared to snap on the shinguards later in the Games against more power-oriented teams like Cuba, Canada and the U.S. The player I encountered postgame was no longer a scraggly teenager with a knack for committing rap lyrics to memory, but a 6-foot 2-inch, 238-pound man of 28.

Mart, who had to cover the cycling road race for Dutch TV this morning, has written a father-son memoir about Tjerk's stopover in Tennessee called Murfreesboro Blues. It has sold 50,000 copies in Holland.

Note to self: Learn Dutch so you can read it.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_60812322
De fut lijkt wel uit deze groep, die toch jarenlang uitstekende dingen heeft laten zien. Jammer.
That's all folks!
pi_60817112
Achter tegen USA nu, wie dat ook moge zijn.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 05:57:56 #122
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60817121
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Leuk stukje.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_60817224
Mooie homeruns, diep.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 06:44:39 #124
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60817249
6-0 al.

het regent, het typeert wel

de laatste jaren konden aardig meekomen, maar dit jaar is het niet best!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 06:47:01 #125
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60817256
gestaakt wegens regen!
pi_60817257
Zo, daar worden ze even afgebrand door de commentator zeg...niet te zuinig
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_60818890
Zit beelden van de nacht terug te kijken, maar wat deden de scheidsrechter en de 2 coaches nou voor de wedstrijd. Ze stonden bij de thuisplaat en de sheids was wat papiertjes aan het uitdelen.
Is dat normaal?
pi_60819180
Snoeks fileert ze tot op het bot:

"Laat je je de hele wedstrijd afslachten, zul je net zien dat ze zich gaan verzetten op het moment dat iedereen weg wil hier..."

Hoppa!
pi_60819256
Snoeks wil ook dat ze stoppen
pi_60819283
Dat commentaar Hij is wel heel erg bang voor een beetje regen. Met z'n verkeerde been uit bed of iets dergelijks.. Wel vermakelijk
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_60819305
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:04 schreef Bolter het volgende:
Dat commentaar Hij is wel heel erg bang voor een beetje regen. Met z'n verkeerde been uit bed of iets dergelijks.. Wel vermakelijk
Snoeks
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:46:27 #132
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60820114
Nederland eindelijk de honken vol, staken ze de wedstrijd
pi_60822176
NOS TT meldt dat de wedstrijd is afgelopen. Bij de statistieken staat echter maar 1 honkslag voor NL, terwijl ze in de 9de er 2 sloegen. Zal dus wel niet meer afgemaakt zijn.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 14 augustus 2008 @ 12:15:02 #134
11102 knep
Mountainfreak
pi_60822297
Zo zie je maar dat Europa gewoon geen zak voorstelt in het honkbal .
  donderdag 14 augustus 2008 @ 12:32:56 #135
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_60822754
Dat Nederland er vandaag offensief niks van bakte verbaasde me niks. Ze hebben sowieso al moeite met scoren en dan hadden de Amerikanen ook nog hun grootste pitching talent op de heuvel staan. Iemand waar alle grote Major League teams achteraan zitten. Die jongen had dit jaar al tijdens één wedstrijd 23(!) keer 3 slag gegooid.
2007 & 2008 Fok! League Fantasy Baseball Champion * 2008 Rounders League Fantasy Baseball Champion
pi_60824885
En dan moet ie onder deze condities gooien, hoe ondankbaar De weg naar de top ain't easy.
pi_60825062
Gelukkig geloofde Eenhoorn er nog in, maar ja met zo'n naam geloof je natuurlijk ook in sprookjes

NU.nl
quote:
Bizarre nederlaag honkballers
Uitgegeven: 14 augustus 2008 12:01
Laatst gewijzigd: 14 augustus 2008 12:02

PEKING - De Nederlandse honkballers zitten in de hoek waar de klappen vallen. De ploeg van Robert Eenhoorn verloor donderdag in Peking ook het tweede duel op de Olympische Spelen. Amerika was met 7-0 te sterk.

Het duel kwam in de negende inning voor de tweede keer stil te liggen wegens de regen. Nederland had op dat moment een uitstekende scoringspositie met drie man op de honken en nul uit.

Na anderhalf uur oponthoud werd de wedstrijd echter definitief gestaakt, tot grote woede van de Nederlandse bondscoach.

Protest

Tijdens de tweede onderbreking kreeg Eenhoorn een aanvulling op de regels uitgereikt, waarin stond dat een duel na 90 minuten oponthoud definitief gestaakt kon worden. In de eerder uitgereikte reglementen voor het olympisch toernooi was daarover niets te vinden. Eenhoorn pikte dat niet en Nederland diende een protest in. Dat werd afgewezen.
Atje zeggen is adje doen!
pi_60825173
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:59 schreef At_Fundum het volgende:
Gelukkig geloofde Eenhoorn er nog in, maar ja met zo'n naam geloof je natuurlijk ook in sprookjes
Ik kan het goed begrijpen hoor. In 2 wedstrijden geen run gescoord, en sta je eindelijk mooi in scoringspositie (honken vol en 0 man uit), gaat het niet meer door. Al is het alleen maar voor het zelfvertrouwen van de slagploeg.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_60825723
Twee wedstrijden geen run gescoord, lijkt me het ontslag voor Eenhoorn. Die coach faalt
pi_60826072
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Aha een stukkie van Alexander Wolff
pi_60826192
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:26 schreef okee6 het volgende:
Twee wedstrijden geen run gescoord, lijkt me het ontslag voor Eenhoorn. Die coach faalt
Na de Spelen stopt ie toch sowieso? Of gaat ie nu toch nog door ivm de Baseball Classic. Ik hoop het niet, wat mij betreft had ie voor het WK al weg gemogen. Hij heeft goeie dingen gedaan, maar het is tijd voor een nieuwe..
Why do they call themselves the human race?
Do they think someone's going to win?
pi_60832397
Een extra hoodfstuk van het boek vuur van Mart Smeets alleen via Internet(nieuw Amsterdam de uitgever). over de wedstrijd 2000 Olympische spelen sydney Cub- ned.
voor evt liefhebbers
http://www.nieuwamsterdam(...)r-bonushoofdstuk.pdf
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 00:05:18 #143
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60840954
quote:
Na anderhalf uur oponthoud werd de wedstrijd echter definitief gestaakt, tot grote woede van de Nederlandse bondscoach.
Ik denk dat 'ie zich beter druk kan maken om de prestaties, je bent met zo'n OS nou eenmaal gebonden aan een tijdsschema dus lijkt me vrij normaal die beslissing. En met 7-0 achter in de 9e, kom op zeg.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 00:34:18 #144
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60841601
Waardeloze wedstrijd.... ik had em ge-Tivo'd, en vanmorgen tijdens ontbijt en aankleden zitten kijken. Eerste innings was nog wel redelijk, maar toen we op een gegeven moment met 6-0 achter stonden was het echt waardeloos.

Overigens popolon.... het is wel niet hetzelfde kaliber natuurlijk, maar het is niet de eerste keer dat in de 9e inning een MLB team met 7-0 achter staat, en een grand slam mept en nog een paar runs om zo een 10e te forceren.

In dit geval was dat natuurlijk kansloos....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:09:07 #145
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_60853779
Gaat Japan-Nederland niet door, of waarom wordt het nergens uitgezonden?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_60853945
4-0 Japan, bottom 5de.
pi_60853989
Scoren ze nog een puntje, is de vraag. Vast niet.
That's all folks!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:15:12 #148
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_60853998
Oh gaat weer lekker. Maar waarom is dit ineens niet te zien? Eerst zou het nog wel op Ned. 1 komen, live...
Vamos el TRI!
pi_60854014
en alweer 4-0 achter, geweldig weer
pi_60854031
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 14:13 schreef zjroentje het volgende:
4-0 Japan, bottom 5de.
Alle honken bezetten dus en dan enkel die bal eruit. Appeltje eitje, hit the shit

boxscore
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:19:26 #151
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_60854120
Zelfs geen hit, hé-le-maal niks
Vamos el TRI!
pi_60854147
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 14:19 schreef Elvislives het volgende:
Zelfs geen hit, hé-le-maal niks
Niet waar, Adriana kreeg verdiende vier wijd in de eerste inning en stal een honk. Nederland was op de honken!
pi_60854155
.

[ Bericht 99% gewijzigd door zjroentje op 15-08-2008 14:21:26 ]
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:22:37 #154
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_60854230
Ja ik lees het nu, maar nog steeds geen honkslag. Slechts een opwarmende Japanse pitcher
Vamos el TRI!
pi_60854304
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef maril het volgende:
Een extra hoodfstuk van het boek vuur van Mart Smeets alleen via Internet(nieuw Amsterdam de uitgever). over de wedstrijd 2000 Olympische spelen sydney Cub- ned.
voor evt liefhebbers
http://www.nieuwamsterdam(...)r-bonushoofdstuk.pdf
Dank je wel voor de link. Ik heb, zoals altijd met teksten geschreven door Mart, genoten.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:25:03 #156
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_60854317
Ah we beginnen op 1!
Vamos el TRI!
pi_60854343
Alexander Smit houdt ze nog wel redelijk kort. Ik durf niet te hopen op een betere reliever in de plaats van hem.
pi_60854424
Ik ben geen kenner maar is deze groep ook echt het minste van alle deelnemers of spelen ze gewoon onder hun kunnen?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:29:54 #159
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60854448
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_60854453
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 14:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben geen kenner maar is deze groep ook echt het minste van alle deelnemers of spelen ze gewoon onder hun kunnen?
ze waren bronze medaille kandidaat
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:30:47 #161
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_60854478
Ik heb een groot zwak voor het Nederlandse honkbalteam, maar dit is allemaal wel erg meatig
I hate it here
pi_60854511
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 14:28 schreef TheVulture het volgende:
Nederland en Italie beheersen het Europese honkbal, maar dit team bevat heel weinig Nederlanders van dat in Europa heersende team. We spelen kortom met profs en die krijgen nog steeds klappen. Eigenlijk zou je veel meer samen moeten trainen. Aan de andere kant slaat Nederland te weinig dit toernooi, dat geeft de eigen werper ook meer vertrouwen.

Japan, Zuid-Korea en Cuba zijn toplanden, USA heeft ook nog een leuke afvaardiging gestuurd Daarna de rest met Nederland.
pi_60854543
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 14:30 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Nou ja wie dat bedacht heeft weet ik niet, maar als je de boel een beetje volgt en een realistische kijk hebt was dat natuurlijk een belachelijk uitgangspositie to begin with natuurlijk.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_60854613
vooral die Amerikaanse coach mag afgerekend worden. voor dit soort prestaties hoeven er geen buitenlanders ingehuurd te worden. dit kan Eenhoorn ook.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:36:46 #165
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_60854643
Smit lijkt er inderdaad wat doorheen gekomen te zijn, nu de Nederlandse slagmannen nog...

Edit: En hij mag er meteen vanaf
Vamos el TRI!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:37:46 #166
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_60854675
Een beetje chauvinisme kan toch geen kwaad
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_60854717
Grappig, ik wist niet dat Japanners hun honkbal gemodificeerd hadden, met kleiner balletje en zo, waarom vraag ik me af?
Atje zeggen is adje doen!
pi_60854719
Aiai, dag Smit. Ook Diego Markwell kan deze pot niet meer winnen, sterkte.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:39:55 #169
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_60854740
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 14:36 schreef Elvislives het volgende:
Smit lijkt er inderdaad wat doorheen gekomen te zijn, nu de Nederlandse slagmannen nog...

Edit: En hij mag er meteen vanaf
Opzich niet heel beroerd gegooid, Netjes herpakt na een slechte start en 4 punten tegen opzich geen drama als je aanval hier en daar een puntje meepakt. Misschien moeten ze die Takema een honkbalknuppel geven en dan komt het nog wel goed
I hate it here
pi_60854856
Ik kijk eigenlijk nooit honkbal, maar wat ik tot nu toe gezien heb. Wat een baggerteam.
pi_60858146
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 00:05 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik denk dat 'ie zich beter druk kan maken om de prestaties, je bent met zo'n OS nou eenmaal gebonden aan een tijdsschema dus lijkt me vrij normaal die beslissing. En met 7-0 achter in de 9e, kom op zeg.
Wel met 3 man op de honken en 0 man uit...
quote:

[..]

Dan waren die verwachtingen totaal onrealistisch. Ze staan hier gewoon met de zwakste selectie van alle teams. Tuurlijk kunnen in het honkbal altijd verrassingen plaatsvinden, maar kandidaat is ernstig overdreven.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:25:58 #172
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60858181
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 14:31 schreef okee6 het volgende:
Nederland en Italie beheersen het Europese honkbal, maar dit team bevat heel weinig Nederlanders van dat in Europa heersende team. We spelen kortom met profs en die krijgen nog steeds klappen.
De helft van het Nederlandse team bestaat uit Antillianen, omdat honkbal op de Antillen de populairste sport is, net als in hun buurland Venezuela. Maar om te spreken van "profs"..... de paar profs die Nederland heeft in de MLB, kunnen daar geen vrij voor krijgen.

Maar het feit dat Nederland zich kwalificeert is natuurlijk al mooi
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:52:41 #173
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60874803
na 2 innings 0-0. Hoop dat ze deze kunnen pakken
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:03:57 #174
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_60875014
Is er ergens een stream voor het honkbal?
I hate it here
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:06:29 #175
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_60876590
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 13:03 schreef Lann555 het volgende:
Is er ergens een stream voor het honkbal?
wéér niet op NOS. Want de gemiddelde Nederlander kiest natuurlijk voor schoonspringen.
Vamos el TRI!
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:08:13 #176
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_60876672
http://results.beijing200(...)0915.shtml#BBM400915

We staan wel voor, 6-2 na 6 innings
Vamos el TRI!
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:28:18 #177
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60877235
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:08 schreef Elvislives het volgende:
http://results.beijing200(...)0915.shtml#BBM400915

We staan wel voor, 6-2 na 6 innings
Goed voor het vertrouwen!
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:38:11 #178
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_60877457
6-3 na de 8ste inning. Winst zit eraan te komen!
Vamos el TRI!
pi_60877799
Wat een homeruns
pi_60878092
6-4 inmiddels met twee honken bezet.
pi_60878259
Ongeloflijk, Nederland wint met 6-4 van China.
pi_60878310
Mocht ook, een beetje ballen kan Oranje heus wel.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 15:31:46 #183
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_60878821
quote:

[..]

Dat is dan wel een erg onrealistische verwachting. Dit Nederlands elftal zit gewoon niet op het niveau van Cuba, Japan, Zuid-Korea en ook de VS. Daar hoeven ze zich ook niet voor te schamen, want dat zijn landen waar het honkbal enorm leeft.
2007 & 2008 Fok! League Fantasy Baseball Champion * 2008 Rounders League Fantasy Baseball Champion
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 15:47:03 #184
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_60879205
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 14:31 schreef okee6 het volgende:

[..]

Nederland en Italie beheersen het Europese honkbal, maar dit team bevat heel weinig Nederlanders van dat in Europa heersende team. We spelen kortom met profs en die krijgen nog steeds klappen. Eigenlijk zou je veel meer samen moeten trainen. Aan de andere kant slaat Nederland te weinig dit toernooi, dat geeft de eigen werper ook meer vertrouwen.

Japan, Zuid-Korea en Cuba zijn toplanden, USA heeft ook nog een leuke afvaardiging gestuurd Daarna de rest met Nederland.
Samen meer trainen op het produceren van honkslagen heeft geen nut.
Dit is gewoon individueel onderdeel van de sport.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 15:48:44 #185
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_60879248
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 15:31 schreef Playmaker het volgende:

[..]

Dat is dan wel een erg onrealistische verwachting. Dit Nederlands elftal zit gewoon niet op het niveau van Cuba, Japan, Zuid-Korea en ook de VS. Daar hoeven ze zich ook niet voor te schamen, want dat zijn landen waar het honkbal enorm leeft.
Elftal?
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_60882598
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 15:47 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Samen meer trainen op het produceren van honkslagen heeft geen nut.
Dit is gewoon individueel onderdeel van de sport.
De ene prof is de andere niet. Je moet kennis en ervaring zoveel mogelijk delen.
pi_60921009
wanneer spelen ze weer?
  maandag 18 augustus 2008 @ 12:45:55 #188
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60921095
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:42 schreef Biertjuhhhh het volgende:
wanneer spelen ze weer?
Ze zijn nu bezig tegen Cuba, en ze staan 1 - 0 achter.
pi_60921159
1-1 door een homerun van Engelhart.
  maandag 18 augustus 2008 @ 12:51:38 #190
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60921207
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:49 schreef TheArt het volgende:
1-1 door een homerun van Engelhart.
Da's mooi!

Zou een stunt zijn als ze wisten te winnen
pi_60921209
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:45 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ze zijn nu bezig tegen Cuba, en ze staan 1 - 0 achter.
Nergens te zien bij nos
  maandag 18 augustus 2008 @ 12:52:34 #192
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_60921229
Vamos el TRI!
pi_60921712
Zelfs 2-1 voor Nederland via Rombley.
pi_60921746
Die wilde worp op het hoofd van die Cubaan was echt bizar. Moet pijnlijk zijn. (ik kijk nu het verslag op de NOS)...
pi_60921860
Kan Nederland eigenlijk nog door of liggen ze er al uit?
pi_60921908
Nederland voor op Cuba
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:20:42 #197
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60921937
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:17 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Kan Nederland eigenlijk nog door of liggen ze er al uit?
Als ze nu drie wedstrijden winnen kan het nog.
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:21:40 #198
11102 knep
Mountainfreak
pi_60921953
Netjes dat ze voorstaan .
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:23:07 #199
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_60921993
Nederland wordt Olympisch Kampioen
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:28:47 #200
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60922142
Jezus 3x geraakt werper, beetje onsportief gedrag.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')