Als een mod partijdig is omdat hij instemt met een van de betrokken partijen, dan kan een mod geen beslissingen meer nemen.quote:Op zondag 7 september 2008 19:20 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dat vingertje wijzen is echter wel na een onzinnige reactie ("en je punt is") van jouw kant die je "toevallig" van Daniel hebt gequote.
Je bent gewoon partijdig.
Ja zo kan je natuurlijk elk topic sluiten.quote:Op zondag 7 september 2008 19:54 schreef Triggershot het volgende:
Akkie, waarom post je gewoon niet in het centrale atheisme topic, is toch ook gewoon prima, ipv een ellenlange discussie?
Laten we het per geval bekijken.quote:Op zondag 7 september 2008 21:12 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ja zo kan je natuurlijk elk topic sluiten.
check.quote:Op maandag 8 september 2008 19:25 schreef koningdavid het volgende:
Modjes: Kan Jezus, Plato en de gnostiek in de gaten gehouden worden. Heartz begint vrij offtopic te posten en ik heb geen zin in offtopic discussies in dat topic.
Helaas, afsplitsen is technisch gezien nog geen mogelijkheid voor FOK! meen ik me te herinneren, als ik me vergis en een FA kan het wel, zie je het wel gebeuren.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:40 schreef Invictus_ het volgende:
Kan een modje de wat offtopic-rakende discussie over het al dan niet leuk zijn van de bijbel afsplitsen in antwoorden van gelovigen op vragen ?
Ik kijk vanavond wel even welke kan blijven of een eventuele merge.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:57 schreef Monolith het volgende:
Er lopen minimaal 3 topics over de deeltjesversneller in Genève. Dat lijkt me toch wat teveel van het goede.
En nog serieus reagerenquote:Op maandag 15 september 2008 09:50 schreef Triggershot het volgende:
Hij is nou niet bepaald gesloten omdat het jouw topic is.
Is alles niet al ooit eens besproken? Dus dingen mogen maar één keer gemeld worden en dan is het over?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik wilde het topic eigenlijk laten mergen maar in 7 delen is waarschijnlijk alles al besproken.
Zeg eens alsjeblieft!quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:07 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Is alles niet al ooit eens besproken? Dus dingen mogen maar één keer gemeld worden en dan is het over?
Als je het onderwerp interessant vind (schijnbaar gezien je topic) kan er toch gewoon een topic over zijn? Of ga je nou bezig met het terug lezen van alle topics mbt Dawkins? Gooi dat ding open.
Dank u blieft.quote:Op zondag 21 september 2008 18:31 schreef G.Fawkes het volgende:
Omdat WFL mods alles over hebben voor de gebruikers:
Richard Dawkins - The God Delusion 7
Bij deze *toestemming* verleent een topic met een link naar betreffende site te openen als je er een discussiewaarde uit kunt halen, je bent een bekende user, anders dan mensen die zich speciaal voor het spammen hebben geregistreerd. Het verrijken van WFL is altijd welkom.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:51 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik kwam een wel erg mooie link tegen die ik WFl niet wilde onthouden.
http://oyc.yale.edu/
Hier zijn open courses te zien. Over allerlei onderwerpen die van toepassing zijn hier. Kan er wel een topic over openen ofzo, maar dat lijkt net spam. Misschien iets voor de Fok wiki. Iedergeval veel leuk voer voor hier.
Wist niet goed waar ik het kon plaatsen dus dan maar hier. Als iemand een idee heeft, graag.
okquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij deze *toestemming* verleent een topic met een link naar betreffende site te openen als je er een discussiewaarde uit kunt halen, je bent een bekende user, anders dan mensen die zich speciaal voor het spammen hebben geregistreerd. Het verrijken van WFL is altijd welkom.
Oki, succes... Als je hulp nodig hebt horen we het welquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:12 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ok![]()
had je reactie gemist, zie het nu pas. Ga ik kijken of ik er een zinnig topic van kan maken inplaats van een linkdump.
Omdat je door gaat na het waarschuwen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:30 schreef heartz het volgende:
Triggershot, waarom klaag je nou alleen over mij.
quote:Anderen zijn toch ook bezig??
quote:Wat heb je tegen mij??
We hebben een FB topic voor klachten en vragen tot moderators. Ook duidelijk dat je het wist te vinden.quote:En dan wordt mijn vraag aan jou verwijderd!!
Over een aantal nutteloze bijdragen van jouw kant.quote:Waar gaat dit over,
Klopt, ik heb eenmaal meer knopjes dan jij dus kan ik ook meer,quote:ik vind wel dat je vals speelt.
Is that a promise?quote:Ik heb de neiging om helemaal niet meer op WLF te komen,
Trust me, als WFL geen last van jou heeft, heb jij geen last van mij.quote:alleen omdat jij zo superieur doet.
Jupquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:56 schreef heartz het volgende:
Hoi Triggershot,
Heb jij mijn tvp'tje in 'Was Jezus meer dan een stevige drinker?' verwijderd?
oow okayquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nix persoonlijks, alle tvps die ik tegenkom ben ik aan het verwijderen.
Omdat ik d8 dat je alleen mij post aan het verwijderen wasquote:
TVPquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:04 schreef Triggershot het volgende:
Nix persoonlijks, alle tvps die ik tegenkom ben ik aan het verwijderen.
quote:Ik word dus echt giftig over de misinformatie die verspreid wordt door dit soort klapjosti's. Veel gelovigen beweren dat 'de wetenschap(pers)' het voorzien heeft (hebben) op gelovigen / het geloof, maar het is andersom. Wetenschappers houden zich niet bezig met het in diskrediet brengen van het geloof (want dat heeft niets met wetenschap te maken), maar gelovigen verspreiden smaad en laster over de wetenschap en over wetenschappers. Niet alleen smaad en laster, maar ook regelrechte leugens.![]()
Je snapt dat het zo zou verdwenen zijn tussen al die offtopic discussies die er plaatsvinden?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:38 schreef Isegrim het volgende:
Ja potverdorie ik wilde dat topic net weer ontopic brengen.
[..]
Heb je als abo houder hier geen toegang tot? http://forum.fok.nl/rde/edit_message/63388785/2/100quote:Op donderdag 20 november 2008 22:41 schreef Isegrim het volgende:
Die heb ik niet gelezen.De OP noopte mij tot het invoeren van een furieuze reactie.
Nee, want jij het het gesloten, dan kan het niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je als abo houder hier geen toegang tot? http://forum.fok.nl/rde/edit_message/63388785/2/100
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |