Omdat je door gaat na het waarschuwen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:30 schreef heartz het volgende:
Triggershot, waarom klaag je nou alleen over mij.
quote:Anderen zijn toch ook bezig??
quote:Wat heb je tegen mij??
We hebben een FB topic voor klachten en vragen tot moderators. Ook duidelijk dat je het wist te vinden.quote:En dan wordt mijn vraag aan jou verwijderd!!
Over een aantal nutteloze bijdragen van jouw kant.quote:Waar gaat dit over,
Klopt, ik heb eenmaal meer knopjes dan jij dus kan ik ook meer,quote:ik vind wel dat je vals speelt.
Is that a promise?quote:Ik heb de neiging om helemaal niet meer op WLF te komen,
Trust me, als WFL geen last van jou heeft, heb jij geen last van mij.quote:alleen omdat jij zo superieur doet.
Jupquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:56 schreef heartz het volgende:
Hoi Triggershot,
Heb jij mijn tvp'tje in 'Was Jezus meer dan een stevige drinker?' verwijderd?
oow okayquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nix persoonlijks, alle tvps die ik tegenkom ben ik aan het verwijderen.
Omdat ik d8 dat je alleen mij post aan het verwijderen wasquote:
TVPquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:04 schreef Triggershot het volgende:
Nix persoonlijks, alle tvps die ik tegenkom ben ik aan het verwijderen.
quote:Ik word dus echt giftig over de misinformatie die verspreid wordt door dit soort klapjosti's. Veel gelovigen beweren dat 'de wetenschap(pers)' het voorzien heeft (hebben) op gelovigen / het geloof, maar het is andersom. Wetenschappers houden zich niet bezig met het in diskrediet brengen van het geloof (want dat heeft niets met wetenschap te maken), maar gelovigen verspreiden smaad en laster over de wetenschap en over wetenschappers. Niet alleen smaad en laster, maar ook regelrechte leugens.![]()
Je snapt dat het zo zou verdwenen zijn tussen al die offtopic discussies die er plaatsvinden?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:38 schreef Isegrim het volgende:
Ja potverdorie ik wilde dat topic net weer ontopic brengen.
[..]
Heb je als abo houder hier geen toegang tot? http://forum.fok.nl/rde/edit_message/63388785/2/100quote:Op donderdag 20 november 2008 22:41 schreef Isegrim het volgende:
Die heb ik niet gelezen.De OP noopte mij tot het invoeren van een furieuze reactie.
Nee, want jij het het gesloten, dan kan het niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je als abo houder hier geen toegang tot? http://forum.fok.nl/rde/edit_message/63388785/2/100
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |