quote:• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)
• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR
• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur
• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon
• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop
In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.
quote:0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis
Ben er al mee bezigquote:Op maandag 14 juli 2008 19:59 schreef Ericjuh het volgende:
TVPtjuh... Ik zal eens kijken of ik een leuke OP kan maken
Bron.quote:HotSpots van KPN
Als T-Mobile Abonnee kun je, zonder extra kosten, gebruikmaken van HotSpots van KPN. Met uitzondering van de KPN HotSpot op Luchthaven Schiphol.
Countrylock en simlock apartquote:
quote:Geachte heer,
T-Mobile heeft je bestelling voor de iPhone 3G geaccepteerd. Zodra het toestel op voorraad is, belt de koerier je voor een afleverafspraak.
België, heeft geen "locks" op mobiele telefoons bij wetgeving. Dus ook geen Country-locks. Zou ik een rare zaak vinden iig...quote:Op maandag 14 juli 2008 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Countrylock en simlock apart. Countrylock ZOU op bijvoorbeeld de Belgische phones zitten, maar het lijkt erop dat dat niet het geval is
.
Maak dan ff een andere foto voor in je foboquote:Op maandag 14 juli 2008 23:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Cadeautje van papa.
En nu maar wachten.
Zal ik doen.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:30 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Maak dan ff een andere foto voor in je fobo![]()
ook geprobeerd via Deel en dan omzetten naar iTunes, werkt ook helaas niet...quote:Op maandag 14 juli 2008 23:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan het ook via Garageband doen...
Ik ookquote:Op maandag 14 juli 2008 23:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
België, heeft geen "locks" op mobiele telefoons bij wetgeving. Dus ook geen Country-locks. Zou ik een rare zaak vinden iig...
http://lifehacker.com/sof(...)apple-way-334073.phpquote:Op maandag 14 juli 2008 23:57 schreef LeonH het volgende:
[..]
ook geprobeerd via Deel en dan omzetten naar iTunes, werkt ook helaas niet...
top man! nu werkt ie welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
http://lifehacker.com/sof(...)apple-way-334073.php
Volg deze instructies nog eens. Bij werkt het wel namelijk..
En het moet 40 sec. zijn...
Dank. Hier zocht ik ook naarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
http://lifehacker.com/sof(...)apple-way-334073.php
Volg deze instructies nog eens. Bij werkt het wel namelijk..
En het moet 40 sec. zijn...
Nopequote:Op maandag 14 juli 2008 20:21 schreef JenDaMan het volgende:
Al mensen die hem via internet besteld hebben en bericht hebben?
Now I Lay Thee Down van Machine Head als ringtonequote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:48 schreef Rnej het volgende:
[..]
hell yeah
squeeze me van kraak en smaak als ringtone <3
Ik gebruik dvd fab platinum. Daar heb je een optie om te converteren naar iphone formaat. Werkt echt simpel,converteren van een dvd duurt wel even.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:16 schreef XiChico het volgende:
Heeft iemand al een film op zijn iPhone staan? Want ik zit even die website uit de OP te bekijken, maar dat is een flinke lap tekst met verschillende programma's. Misschien kan iemand er een aanraden?
Jup! Dinsdag was refill-dag heb ik begrepen bij het plaatsen van mijn bestelling.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:52 schreef shroomer het volgende:
hebben de t-mobile winkels vandaag nou nieuwe voorraad gekregen? Had rond half 10 een telefoontje van onbekend nummer gemist.Ik kan ook nergens het nummer van die winkels vinden. (willen ze niet bekend hebben zeker)
Dit kan ook niet creatief worden opgelost?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:32 schreef nelisb het volgende:
Klopt!
Ongetwijfeld. Binnen een paar dagen zal wel iets creatiefs beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dit kan ook niet creatief worden opgelost?
Naar aanleiding van reacties hier op het forum een brief geschreven, en deze, hoewel ik zelf ook twijfel of het gaat werken, aangetekend naar Vodafone verzonden! Het is het proberen waard!!!quote:Op zondag 13 juli 2008 22:28 schreef sunmoonstar het volgende:
Vodafone-abbonement stopzetten omdat....
Al een hele tijd (bijna 2 maanden inmiddels, volgens mij) kan ik zowel via het telefoonnummer 1200 als via My Vodafone (op internet) de status van mijn tegoed niet opvragen. Hierdoor had ik afgelopen maand een behoorlijk hoge rekening, gewoonweg omdat ik niet wist wat ik nog over had, is dit een geldige reden om mijn contract per direct (of met de opzegtermijn van 3 maanden) op te kunnen zeggen (dus niet af te kopen).
Is het nu al maanden ontbreken van deze Vodafone-service vanaf hun kant dus een vorm van 'contractbreuk' (of hoe je dat noemt?)
Ben heel benieuwd. Wil namelijk graag een iPhone bij T-mobile, en zit nog aan een contract van bijna 10 maanden vast, waar ik vanaf wil.
Als ze weigeren om mijn abbo met onmiddelijke ingang te beeindigen, zoals ik 'geëist' heb, dan mogen ze van mij gerust met een ander voorstel (financiële tegemoetkoming, i.v.m. de door mij geleden schade) komen!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:16 schreef JenDaMan het volgende:
Ik ben bang dat ze zich voor dergelijke zaken hebben ingedekt.
heb het gehoord idd ..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:17 schreef FRaGMaN het volgende:
Mijn Iphone ligt klaar om op te halen bij de T-Mobile shop. Jammer dat het systeem er al de hele dag uit ligt dus kunnen ze hem niet activeren.
vind t maar gek, die reports over matige 3g,quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:15 schreef LeonH het volgende:
Ben net nog even weggeweest in 3 plaatsen en steeds even gekeken hoe de 3G op die plekken werkt, maar het is allemaal maar net net. De ontvangst is er, maar kan zomaar zijn dat ie tijdens internetten opeens overschakelt naar GPRS dus heb toch zo'n idee dat de 3G dekking niet helemaal in orde is bij T-mobile. Hier thuisgekomen springt ie sowieso weer over naar GPRS, terwijl ik gisteravond boven op de slaapkamer wel 3G gematigd door kreeg.
De GPS werkt ook heel goed moet ik zeggen. Met maps kun je wel redelijk uit de voeten bij noodgevallen, maar hoop toch wel dat TomTom er heel vlug aan komt
M'n pa belde ook nog vanochtend in alle euforie op: ze hadden weer 3 iPhones binnengekregen bij een BC. 2 gereserveerd voor hem en m'n zwager, scheen dat m'n pa zijn contract nog niet zo lang geleden heeft verlengd met 2 jaarEn tja om dan 2 jaar lang dubbel abonnement te betalen is ook zowat
![]()
En de verkoopster zei trouwens ook dat ze nu weer steeds in kleinere maten regelmatig de iPhone binnenkregen, dus denk dat die wachtrij van 2 maanden steeds wel meevallen
Op welke manier heb je hem besteld?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:17 schreef FRaGMaN het volgende:
Mijn Iphone ligt klaar om op te halen bij de T-Mobile shop. Jammer dat het systeem er al de hele dag uit ligt dus kunnen ze hem niet activeren.
Zullen we die dan niet een keertje delen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:48 schreef Rnej het volgende:
[..]
hell yeah
Ik wil ook! Ik wil ook!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:48 schreef Rnej het volgende:
[..]
hell yeah
Ik snap het dus niet! Ik heb op t-mobile.nl een iphone besteld en nog steeds niks gehoord. Ik heb een iphone nummer van rond de 100 (dus its van 9999000100). Ik hoorde al dat ze de 9999004000 al gehaald hebben. Als dat zo doorgaat dan verwacht ik dat de mensen die nu bestellen over een jaar een iphone kunnen krijgen! Tenminste met deze snelheid.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:17 schreef FRaGMaN het volgende:
Gisteren de shop binnengelopen om 4 uur. Daar ingeschreven op de reserveringslijst. Ik was 3e op de lijst, vanmiddag om 2 uur werd ik gebeld dat ie binnen was. Ze hadden er weer 12 binnen net als vrijdag.quote:
Ik ben 9999002937, verwacht 'm dus pas over 5 weken of langer. :|quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:29 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik snap het dus niet! Ik heb op t-mobile.nl een iphone besteld en nog steeds niks gehoord. Ik heb een iphone nummer van rond de 100 (dus its van 9999000100). Ik hoorde al dat ze de 9999004000 al gehaald hebben. Als dat zo doorgaat dan verwacht ik dat de mensen die nu bestellen over een jaar een iphone kunnen krijgen! Tenminste met deze snelheid.
Ik zal daarom mensen ook sterk afraden om een iphone via tmobile.nl te bestellen als ze binnen 3 maand een telefoon moeten hebben (of er moet natuurlijk gauw een hele grote levering weer komen).
Iemand nog een idee?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:34 schreef RHCPeter het volgende:
TVP
Naja laat ik er ook iets anders neerzetten. Ik zit eigenlijk te twijfelen om komende week bij de nieuwe lichtingen een nieuw contract af te sluiten. Het kutte is dat ik net een aantal weken terug, dus voordat ik wist dat 11 juli de nieuwe uit zou komen, een nieuw sim-only contract heb afgesloten en die niet meer gecancelled kan worden. Nu heb ik 2 keuzes....iemand vinden die dat nieuwe contract over wil nemen. Of gewoon een tweede contract erbij nemen maar ja dan betaal ik knettertje veel
Dus ik denk dat ik maar iemand ga zoeken die mijn contract over wil nemen. Iemand hier??
Of heeft iemand anders hier een andere oplossing?
iedereen die op de album release party is geweest raise his hand!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
Zullen we die dan niet een keertje delen?
PM onderwegquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:54 schreef Rnej het volgende:
[..]
iedereen die op de album release party is geweest raise his hand!
![]()
jullie?
PM je mailadres en ik schiet m jullie kant op met de correcte extensieenkel importeren naar itunes en je hebt je ringtone
Je kunt je abbo afkopen. Stel je hebt een sim-only van 20 euro per maand, en je abbo loopt nog 10 maanden (dat rekent makkelijk) dan reken je 200 euro af, en ben je weer abbo-loos. Houd er wel rekening mee dat veel providers een opzegtermijn van 3 maanden hebben. Ik zit met hetzelfde probleem, heb nog zo'n 10 maanden een Vodafone-abbo a 35 euro per maand, en heb eigenlijk niet zo'n zin om 350 te betalen... maarja... tegelijkertijd wil ik ook zoooo graag een iPhone. Twee abbo's ga ik niet doen, dat wordt me echt wat teveel... zeker omdat ik nu al weet dat ik met mijn Vodafone-aboo met Nokia N70 dan niets meer doe... verwacht ik...quote:
beetje actief gebruik is de batterij zo tussen de 8 a 10 uur op het moment.. Dat is wel zonde jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:03 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik heb gehoord dat de accuduur niet zo goed is, iemand ervaringen?
iddquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
beetje actief gebruik is de batterij zo tussen de 8 a 10 uur op het moment.. Dat is wel zonde ja
Ik denk echt dat je weinig kans maakt.. het kunnen opvragen van je tegoed is een extra service, en komt helemaal niet in het contract voor. Lijkt me dus niet dat Vodafone in gebreke is. dus eenzijdig opzeggen van het contract is dan niet mogelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:22 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Als ze weigeren om mijn abbo met onmiddelijke ingang te beeindigen, zoals ik 'geëist' heb, dan mogen ze van mij gerust met een ander voorstel (financiële tegemoetkoming, i.v.m. de door mij geleden schade) komen!
Het ging bij mijn iphone alleen aan als ik ging internetten. Had wel de hele dag het gprs logo in beeld omdat ik in een dekkingsgebied zit.quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:49 schreef FJD het volgende:
GPRS dus. Dan nu de vervolgvragen; kan het kwaad (of gaat het slechts aan als je gaat internetten) en zo ja, hoe zet ik het uit?
Ik zit nu maar in airplane mode omdat ik geen trek heb in hoge kosten
airplane mode schakelt alle antennes uit hequote:Op woensdag 16 juli 2008 07:49 schreef FJD het volgende:
GPRS dus. Dan nu de vervolgvragen; kan het kwaad (of gaat het slechts aan als je gaat internetten) en zo ja, hoe zet ik het uit?
Nee.quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:49 schreef FJD het volgende:
sowiesoquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee.
En lijkt 't je logisch dat je kosten maakt als je alleen ontvangst hebt en geen gebruik maakt van internet? Dat is bij een iPhone niet anders dan bij welke andere telefoon dan ook.
quote:manuel zegt:
15 juli 2008 op 12:25
Net gebeld met tmobile. Als je op 11 juli online besteld hebt dan is de leverttijd binnen 2 weken…valt allemaal wel mee dus
ps, de aardige dame van tmobile zei nog tegen me dat er meer dan genoeg voorraad is, maar dat ze het gefaseerd uitleveren omdat ze een nieuwe server crash willen voorkomen..De online bestellingen worden tegelijk met de fysieke winkel bestelingen uitgeleverd. Dus alles gaat gewoon volgens het “wie het eerst komt”principe…
Da's ook verneuqeratief. Staan dus gewoon tig-duizend iPhones te wachten ergens, maar omdat de server het activeren van die dingen niet aan kan worden ze niet verstuurd.quote:
Lijkt me toch een kwestie van 1 of 2 dagen de boel even een flinke upgrade geven?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:42 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Da's ook verneuqeratief. Staan dus gewoon tig-duizend iPhones te wachten ergens, maar omdat de server het activeren van die dingen niet aan kan worden ze niet verstuurd.
Denk dat ze het niet doen omdat het upgraden veel geld kost. En omdat deze piek maar kort is (hooguit paar weken) is de goedkoopste manier het beperken van de voorraad.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:47 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Lijkt me toch een kwestie van 1 of 2 dagen de boel even een flinke upgrade geven?
Hij wel verdoeme! Waar blijft die van mij?! Die staat nog in die schuur in Schubbekutteveen te wachten zeker?!quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:58 schreef RHCPeter het volgende:
Heb hem toch gehaald. Heb nu de 16 gig black edition
yep.. same here. Ik heb een bevestingsmail gekregen op vrijdag 11-juli-2008 om 0:48 dat de bestelling geaccepteerd is. Nu lees ik regelmatig dat mensen een iphone hebben die vrijdag middag/maandag is gereserveerd. Daarnaast lees ik ook veel mensen die op de gok naar de winkel gaat. Ik had echt het idee dat de mensen die het eerste bestellen ook als eerste geleverd kregen... wat dus niet het geval is!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:01 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Hij wel verdoeme! Waar blijft die van mij?! Die staat nog in die schuur in Schubbekutteveen te wachten zeker?!
Slechte zaak, ze komen nu wel onprofessioneel over.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:51 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Denk dat ze het niet doen omdat het upgraden veel geld kost. En omdat deze piek maar kort is (hooguit paar weken) is de goedkoopste manier het beperken van de voorraad.
Sorryquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:01 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Hij wel verdoeme! Waar blijft die van mij?! Die staat nog in die schuur in Schubbekutteveen te wachten zeker?!
ze plaatsen geen huis,tuin en keuken pcquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:08 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Slechte zaak, ze komen nu wel onprofessioneel over.
whahaha! Moest je daar nu zolang over twijfelen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:20 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
SorryIk ben er op de gok heen gegaan
Hoe bevallen de vinger afdrukken op de achterkant?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:58 schreef RHCPeter het volgende:
Heb hem toch gehaald. Heb nu de 16 gig black edition
Bij die nachtverkoop in Rotterdam waren er ook wel wat meer als 500 te krijgen. In eerste instantie bleek al dat er 550 mensen werden toegelaten, maar door een foutje in mijn contract moest ik even mee naar boven en daar vertelde zo'n medewerker dat er op dat moment 2000 iphones klaar stonden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:42 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Da's ook verneuqeratief. Staan dus gewoon tig-duizend iPhones te wachten ergens, maar omdat de server het activeren van die dingen niet aan kan worden ze niet verstuurd.
whehehequote:Op woensdag 16 juli 2008 15:01 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hoe bevallen de vinger afdrukken op de achterkant?
ik heb in de grote steden (amsterdam, rotterdam en den haag) gewoon prima bereik op 3g..quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:04 schreef D.Rose het volgende:
Ik overweeg me te laten verleiden tot het meegaan in deze hype
Ik begrijp het goed dat je voor 30 euro p.m. 150 minuten kan bellen, 150 smsjes kan sturen en onbeperkt internet hebt?
Hoe zit dat als je minder belt, neem je die minuten dan mee?
En hoe zit het met de landelijke G3 dekking? Ik begrijp dat deze niet overal aanwezig is. Is hier info over te vinden (waar wel en waar niet) en gaan ze deze dekking nog uitbreiden?
whehehequote:Op woensdag 16 juli 2008 15:01 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hoe bevallen de vinger afdrukken op de achterkant?
Kloptquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:04 schreef D.Rose het volgende:
Ik overweeg me te laten verleiden tot het meegaan in deze hype
Ik begrijp het goed dat je voor 30 euro p.m. 150 minuten kan bellen, 150 smsjes kan sturen en onbeperkt internet hebt?
2 maanden kun je meenemenquote:Hoe zit dat als je minder belt, neem je die minuten dan mee?
RSI ken ik welquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:07 schreef Rnej het volgende:
surfen.. tsjah, gewoon wat meer RSS feeds regelen mocht je geen bereik hebben
rss feeds zijn alleen tekst-feeds.. kan je op abonneren in je mailprogramma of gewoon naar browsen...quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
RSI ken ik wel
Kun je het ook in Jip en Janneke taal zeggen?
*kijkt even naar zijn eigen witte iPhone 3G*quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:17 schreef super-muffin het volgende:
[..]
*Witte 16GB op zijn bureau heeft*
Wat denk je? al gehoord dat er een hack is voor die nieuwe update??quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:05 schreef Roi het volgende:
Ik heb een 1.1.4 iPhone (gehackt offcourse) uit de VS, nu geeft iTunes aan dat er een update is voor de iPhone. Kan ik die installeren of moet ik dat juist laten?
Datzelfde deel wat jij niet begrijpt van "m'n abo begint pas op 3 aug"quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:45 schreef Rnej het volgende:
what part of "onbeperkt internet" don't you understand?
Ok thanks.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
Wat denk je? al gehoord dat er een hack is voor die nieuwe update??
Nee dus.. Beetje zelf nadenken dus. Volg het nieuws van iphoneclub.nl, daar komt wel te staan als het gebeurd is.
Je kunt toch gewoon op 1.1.4 draaien?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:15 schreef Roi het volgende:
[..]
Ok thanks.
Dan kan ik dus (tijdelijk) geen liedjes downloaden via de store!
I know, maar ik had zoiets van: "niet geschoten is altijd mis".quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:26 schreef Ravage het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je weinig kans maakt.. het kunnen opvragen van je tegoed is een extra service, en komt helemaal niet in het contract voor. Lijkt me dus niet dat Vodafone in gebreke is. dus eenzijdig opzeggen van het contract is dan niet mogelijk
Als je iets wilt kopen uit de Store krijg je een melding dat je moet updaten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon op 1.1.4 draaien?
Eens! Zwart is veel mooier , en Aluminium natuurlijk het mooist ..quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Witte fapphone... serieus ik vind de witte lelijk..
Dat is wel balen ja. Ik verwacht dat het nog maximaal een week duurt ofzo..quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:38 schreef Roi het volgende:
[..]
Als je iets wilt kopen uit de Store krijg je een melding dat je moet updaten.
Ik kan gewoon kopen hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:38 schreef Roi het volgende:
[..]
Als je iets wilt kopen uit de Store krijg je een melding dat je moet updaten.
45 euro is wel veel ja per maand. Hoop dat het lukt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:13 schreef nelisb het volgende:
Fuck, zit nu met 2 abo's 3 maand lang.
Vriend van me heeft mijn abo bij hem in de shop aangevraagd en geactiveerd. Daarna kwam hij de iphone bij me thuis brengen. Alleen ivm nummerbehoud op 19 oktober moest mijn tmobile abo pas ingaan op 19 oktober en niet gisteren. Maar hij heeft dus gisteren gedaan. Nu moet ik 3 maand 45 euro per maand extra betalen.
Hopelijk kan hij dit met zijn baas oplossen voor mij.
heey dat wil ik ook. Ik heb alleen maar nummers.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:41 schreef nelisb het volgende:
Vind gewoon zonde van mn geld. Tuurlijk kan ik alvast mijn iphone gebruiken bla bla bla. Maar loopt met 2 telefoons en dat wil ik niet. Want mijn huidige nummer is te mooi om niet te gebruiken.
Hij is zeg maar
06abbccbba
nee.. en heb hem besteld om 0:40 op 11-juli. Als je hem nu besteld dan is de levertijd veel langer dan 6 weken. t-mobile vind de klanten die gelijk bestellen iets minder belangrijk dan de mensen die hem in de winkel kopen... zeer slecht en triest van t-mobile.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:07 schreef paaskannekoekje het volgende:
misschien niet heel erg bright van mij.. maar ik heb hem via internet besteld.. :S er staat dat het MAXIMAAL 6 weken duurt.. is er iemand die hem al binnen heeft gekregen via een online bestelling ?
ik heb hem overdag op 11 juli besteld, dus zal dan ook wel eind augustus worden i guess..quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:15 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nee.. en heb hem besteld om 0:40 op 11-juli. Als je hem nu besteld dan is de levertijd veel langer dan 6 weken. t-mobile vind de klanten die gelijk bestellen iets minder belangrijk dan de mensen die hem in de winkel kopen... zeer slecht en triest van t-mobile.
Problem fixed. Krijg in 1 keer volgende week die 3 x 45 euro op me rekening gestort.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:13 schreef nelisb het volgende:
Fuck, zit nu met 2 abo's 3 maand lang.
Vriend van me heeft mijn abo bij hem in de shop aangevraagd en geactiveerd. Daarna kwam hij de iphone bij me thuis brengen. Alleen ivm nummerbehoud op 19 oktober moest mijn tmobile abo pas ingaan op 19 oktober en niet gisteren. Maar hij heeft dus gisteren gedaan. Nu moet ik 3 maand 45 euro per maand extra betalen.
Hopelijk kan hij dit met zijn baas oplossen voor mij.
nee, niet ontvangen nog. Ik ga maar gewoon uit van minimaal 6 weken...quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:07 schreef paaskannekoekje het volgende:
misschien niet heel erg bright van mij.. maar ik heb hem via internet besteld.. :S er staat dat het MAXIMAAL 6 weken duurt.. is er iemand die hem al binnen heeft gekregen via een online bestelling ?
Dev team is bijna klaarquote:Safe code....
So we’ve been working hard on getting the release ready and during this process we’ve been fixing some final bugs, the actual base of PwnageTool application is working fine and working with all devices that we support. We’ve been restoring our devices to various firmware revisions so that we can try to reproduce the conditions that most users will have. We are able to fully install any applications on any part of the current devices running 2.0 (and b103) and these versions are the iPhone 114, iPhone 2.0, iPhone 3G.
Apple released an update (b103) just before we were about to release and that support had to be added to the current version, it is pointless to release something that doesn’t work on devices out of the box (we’ve been told new 3Gs will have this firmware), we don’t want drama, and we want to do as little support as possible, so we want to make it right the first time.
It was lucky that we delayed slightly as we discovered a bug that causes unexpected behavior when using AppStore and Cydia on the same device. We are working on fixing that bug now, we don’t anticipate it is a big one, it has some really odd side effects, causing WiFi dropouts and the loss of stored passwords for WiFi networks. Of course this is only a minor software issue, nothing like the horrible static MAC address that another “elite byte adjuster” forced upon their users.
So, currently (when released) PwnageTool 2.0 will support:-
iPhone (1st Gen) with 2.0 - Activated, Unlocked & Jailbroken, (with support for third party applications).
iPod Touch with 2.0 - Activated & Jailbroken, (with support for third party applications).
iPhone (3G) with 2.0 - Activated, Jailbroken (with support for third party applications).
We’ve made some progress on the baseband unlock of the 3G device, but at this point PwnageTool will not support 3G unlocking or BootNeuter on the 3G device. It is, of course supported on the first generation device with 2.0. We’ll push out an update with 3G support if and when it is completed.
As soon as we fix this up and test a bit more we’ll be ready for release, we’ll get back to you with a release schedule soon.
Please loosen that seatbelt slightly while our cabin crew serve you complimentary drinks.
W00t! Unlocken die handel en vlammen maar!quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dev team is bijna klaar.
Bron: blog.iphone-dev.org
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:33 schreef guitarist.nl het volgende:
Zojuist de zwarte 16gig besteld, binnen 6 weken binnen!
of ze belonen de mensen er moeite voor doen om naar de winkel te gaan i.p.v. die luie donders die vanuit hun luie stoel bestellenquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:15 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nee.. en heb hem besteld om 0:40 op 11-juli. Als je hem nu besteld dan is de levertijd veel langer dan 6 weken. t-mobile vind de klanten die gelijk bestellen iets minder belangrijk dan de mensen die hem in de winkel kopen... zeer slecht en triest van t-mobile.
Dat geeft de burger moed! Ik ben ernstig benieuwd. Hoop dat T-Mobile morgen weer een levering krijgt ofzo... Met een beetje mazzel kan ik 'm dan misschien zaterdag wel even ophalen. *fingers crossed*quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:17 schreef Rnej het volgende:
mijn phone krijgt steeds betere batterijduur...
de batterij indicator moest idd zichzelf ijken.. wannnt, in t begin bleef ie 3 uur op 10% staan.... en nu blijft ie gewoon eerst een uur of 12 - 15 op 100% staan voor hij pas begint te lopen ....
sinds gisteravond 11 uur uit de lader en nu om 7 uur is hij net op 90% gesprongen.... dusss.. prima!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:23 schreef LoveHenk het volgende:
een vriend van me claimt dat zijn iphone via software hack een 3g versie kan worden, correct?
C-C-C-COMBO BREAKERquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:52 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tenzij die softwarehack z'n iPhone ineens voorziet van een GPS-unit en een plastic achterkant én nog een x-aantal andere zaken die toch écht meer hardwarematig zijn, dan nee... Je kan wél de firmware van de iPhone (versie 2.0) op de oude iPhone zetten... Maar dan moet ie eerst gejailbreakt worden, anders heeft je maat er weinig aan vermoedelijk.
Deed ik alquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:24 schreef XiChico het volgende:
Accuduur gaat hier ook beter. En via netstroom opladen is ook chiller.
Die is niet SIMlockvrij.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:22 schreef LoveHenk het volgende:
op het nieuws hoorde ik dat in zwisterland dat ding simlock vrij voor 350 te koop is
correct?
die zit er gewoon bij hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:50 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Deed ik alHad zo'n oplader gekocht bij de MM die je voor de ipod ook kon gebruiken. Met usb enzo
Bij de 1e iPhone niet hoorquote:
ja jij misschien, maar dit sletje nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ach wat maakt die accuduur nou uit, als ik thuiskom dan gaat die toch in de dock, en meestal ben ik elke avond wel thuis
tsjah... eh... moet je die ook nie kopen he!quote:
ja, dat kan ik niet ruiken...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:39 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
bij de eerste niet.
Daar had ik het over.
Lijkt me, net als bij een normale accu knap verneuqeratief voor je accu... Tussentijds opladen schijnt niet erg okee te zijn voor de levensduur van het accuutje. Beter is om het ding helemaal op te laden, (bijna) helemaal op te gebruiken en dan pas weer helemaal op te laden...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 01:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ach wat maakt die accuduur nou uit, als ik thuiskom dan gaat die toch in de dock, en meestal ben ik elke avond wel thuis
Is dat inmiddels niet achterhaald, het "geheugeneffect" van batterijen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:16 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Lijkt me, net als bij een normale accu knap verneuqeratief voor je accu... Tussentijds opladen schijnt niet erg okee te zijn voor de levensduur van het accuutje. Beter is om het ding helemaal op te laden, (bijna) helemaal op te gebruiken en dan pas weer helemaal op te laden...
yep... tegenwoordig maakt het niet uit of je accu half vol is of leeg. Natuurlijk wordt de batterijduur wel een stuk lager als je hem vaak oplaad. Je zult in begin toch een stuk intensiever gebruikmaken van de iphone... Dus ik denk dat je geen problemen zult hebben (maar ik heb d'r nog geen één.. dus ik weet het nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is dat inmiddels niet achterhaald, het "geheugeneffect" van batterijen?
Owquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:36 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
yep... tegenwoordig maakt het niet uit of je accu half vol is of leeg. Natuurlijk wordt de batterijduur wel een stuk lager als je hem vaak oplaad. Je zult in begin toch een stuk intensiever gebruikmaken van de iphone... Dus ik denk dat je geen problemen zult hebben (maar ik heb d'r nog geen één.. dus ik weet het niet)
nee dat was vroeger met die oude batterijen, tegenwoordig maakt het niet uit hoe je je batterij oplaad, hij gaat toch wel snel naar de klotequote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:50 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
OwDat wist ik dan weer niet. Was nog steeds in de veronderstelling dat tussentijds opladen je accu zum Kloten hielp
Nee. NiMH accu's hebben nog steeds een geheugeneffect; alleen voor de vandaag populaire Li-Ion accu's geldt dit niet. Sterker nog, helemaal leeg laten lopen en weer opladen is voor Li-Ion juist extra slecht, als ik het me goed herinner. Juist zo vol mogelijk laten verlengt de levensduur.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is dat inmiddels niet achterhaald, het "geheugeneffect" van batterijen?
http://www.apple.com/nl/batteries/iphone.html gaat zelfs specifiek over de iPhonequote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:11 schreef Ravage het volgende:
Apple heeft een mooie pagina over hoe om te gaan met je accu:
http://www.apple.com/nl/batteries/
quote:Bovendien kun je een lithium-ionbatterij op elk gewenst moment opladen
Als ik het dus goed begrijp gaat de accu een beperkt aantal uren mee en niet een beperkt aantal keer opladen?quote:Dat de lading van de batterij in één laadcyclus volledig wordt opgebruikt, betekent niet noodzakelijkerwijs dat je de batterij binnen één cyclus maar één keer oplaadt. Stel dat je op een dag een paar uur naar je iPod luistert, daarbij de helft van de lading van de batterij verbruikt en deze vervolgens weer compleet oplaadt. De volgende dag doe je hetzelfde. In dit geval is er sprake van één laadcyclus en niet twee. Je kunt de batterij dus meerdere malen opladen binnen één laadcyclus. Met elke volledige laadcyclus vermindert de capaciteit van de batterij een beetje.
ja en? je zit gewoon aan je oude abbo vast en daar word je iphone abbo aanvast geplakt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://www.bright.nl/iphone-3g-wel-voor-huidige-t-mobile-abonnees
Precies, zo kan je ook zeggen dat je als huidige vodafone klant al een iPhone kan bestellen. Heb je wel dubbele maandlasten voor je mobiel, maar het kan wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:44 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja en? je zit gewoon aan je oude abbo vast en daar word je iphone abbo aanvast geplakt.
Ugh en het schijnt ook kut te zijn met Vista x64... naja maar even een vmware machine aanmaken. 32 bits OS is ruk...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee van XP naar Vista is Downgraden!
Naar Mac OS X is upgraden!![]()
Dat je m kwijtgeraakt bent en dat ie daarna gestolen is....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:54 schreef SKa_BoSS het volgende:
Wat de neuq is Lost & Stolen?
Ik vraag me seriues af hoeveel mensen d'r nu opeens zijn telefoon als lost en stolen opgevenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je m kwijtgeraakt bent en dat ie daarna gestolen is....
hmm.. Wat is dan het probleem? Waarom loopt niet iedereen met belgische toestellen rond dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:01 schreef super-muffin het volgende:
Is niet nodig, die toestellen uit België zijn al simlockvrij. Er zit ook geen countrylock op ofzo.
nou misschien omdat je minstens 525 euro kwijt bent voor het toestel en dan alsnog een abbo moet afsluiten met snel internet en dan uiteindelijk weer net zoveel kwijt ben als bij t-mobile hierquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:19 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
hmm.. Wat is dan het probleem? Waarom loopt niet iedereen met belgische toestellen rond dan?Hebben ze zeker net zoveel voorraad daar als in Nederland
Maar je krijgt veel meer waar voor je geld? Je kan gewoon bellen in het buitenland, en je kan gwn een abbo van 1 jaar kiezen.. Ik zou het nieteens erg vinden om meer geld kwijt te zijn, voor die vrijheid betaal ik welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:24 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nou misschien omdat je minstens 525 euro kwijt bent voor het toestel en dan alsnog een abbo moet afsluiten met snel internet en dan uiteindelijk weer net zoveel kwijt ben als bij t-mobile hier
bellen in het buitenland kan ook gewoon met t-mobile, je krijgt precies dezelfde iphone, enige voordeel is dan het eenjarige abbo maargoed het tweede jaar heb je wel betaald met die 615 euroquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Maar je krijgt veel meer waar voor je geld? Je kan gewoon bellen in het buitenland, en je kan gwn een abbo van 1 jaar kiezen.. Ik zou het nieteens erg vinden om meer geld kwijt te zijn, voor die vrijheid betaal ik wel
aanmelden bij de app store door al je gegevens in te vullenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:43 schreef TimmyAsd het volgende:
Moet ik ergens lid van worden om dit te downloaden ofzo?
hoe kan ik dat doen? Via de iphone of gewoon via de pc?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
aanmelden bij de app store door al je gegevens in te vullen
je kon hem al gewoon met alle andere t-mobile abbo's afsluiten alleen ligt de prijs dan hoger van je iphonequote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:35 schreef TimmyAsd het volgende:
Trouwens, er komen nu ook gewone bundels voor de iphone. niet alleen de speciale dus...
denk dat dat us gaat veranderen..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
je kon hem al gewoon met alle andere t-mobile abbo's afsluiten alleen ligt de prijs dan hoger van je iphone
ja, die lag op 1000 euroquote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
je kon hem al gewoon met alle andere t-mobile abbo's afsluiten alleen ligt de prijs dan hoger van je iphone
Dev team download voor de 1e gen natuurlijkquote:
Apart,quote:Op zondag 20 juli 2008 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Enige probleem dat ik heb, is dat de mail niet werkt. Kan ook de mailaccounts die ik onder 1.1.4 al had ingesteld niet verwijderen
. En MobileMe-account toevoegen werkt ook niet...
Bekend probleem, de rechten van de Mail.app staan niet goed dan. Is wel op te lossen d.m.v. een SSH-commando volgens mij.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Enige probleem dat ik heb, is dat de mail niet werkt. Kan ook de mailaccounts die ik onder 1.1.4 al had ingesteld niet verwijderen
. En MobileMe-account toevoegen werkt ook niet...
Kijk eens op Nakko.comquote:Op zondag 20 juli 2008 15:08 schreef XiChico het volgende:
Wat voor ringtone/sms toon hebben jullie? Ik word namelijk gek van die standaard dingen .. hoor je namelijk niet, trilfunctie is dan ook matig. Wil gewoon de nokia sms toon er op hebben, die is lekker duidelijk. Iemand dat al gedaan?
Dit:quote:Op zondag 20 juli 2008 15:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bekend probleem, de rechten van de Mail.app staan niet goed dan. Is wel op te lossen d.m.v. een SSH-commando volgens mij.
Zag 't net idd. Probleem is echter dat Cydia ook niet werktquote:Op zondag 20 juli 2008 15:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bekend probleem, de rechten van de Mail.app staan niet goed dan. Is wel op te lossen d.m.v. een SSH-commando volgens mij.
leuke site jaquote:
Van 1.1.3 lukt het iigquote:Op zondag 20 juli 2008 16:45 schreef ook_gek het volgende:
ik heb firmware 1.1.2 er nog op staan. Kan ik hem in 1x door knallen naar 2.0?
Zonder dat het volledig mis gaat?
Is er nog iets om op te letten?
Dat als ie al gepwnd is, als ie niet gepwnd is moet je wel dat pwn 2.0 progje gebruiken.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:07 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij kan dat gewoon. Custom firmware van iPhoneclub downloaden, iPhone uitzetten, home-knop ingedrukt houden, kabel erin, wachten tot het recoveryscherm op de iPhone tevoorschijn komt en dan met iTunes de custom firmware inladen (shift + herstellen).
Tja dat weet ik dus niet. Als ik gewoon inderdaad die firmware er op kan knallen en dat hij direct werkt wil ik het wel doen. Anders nietquote:Op zondag 20 juli 2008 17:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat als ie al gepwnd is, als ie niet gepwnd is moet je wel dat pwn 2.0 progje gebruiken.
Neen. Pwnen is niet nodig, zit al in de custom firmware. Zelf getest. Het enige wat je moet doen is restoren met de custom firmware.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat als ie al gepwnd is, als ie niet gepwnd is moet je wel dat pwn 2.0 progje gebruiken.
weet je of agil mobile massanger er tussen zit. Want die gebruik ik en die moet er echt weer op komenquote:Op zondag 20 juli 2008 17:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Neen. Pwnen is niet nodig, zit al in de custom firmware. Zelf getest. Het enige wat je moet doen is restoren met de custom firmware.
Installer is er nog niet voor de 2.0 firmware, je zal het voorlopig met Cydia moeten doen, een soortgelijk iets wat minder goed werkt (je kan geen eigen sources toevoegen volgens mij).
Volgens mij niet.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
weet je of agil mobile massanger er tussen zit. Want die gebruik ik en die moet er echt weer op komen
wat heb je aan afleverraporten ? ik heb iig met telfort vaak genoeg gehad dat er een afleverraport kwam en vervolgens was de sms niet aangekomenquote:Op zondag 20 juli 2008 17:14 schreef Here2Stay het volgende:
Oei, las net elders iets over het ontbreken van een afleverrapport als je smst met de G3. Valt dat inderdaad niet in te stellen?
Das voor mij echt een enorme domper..:( en reden om toch gewoon voor een HTC te gaan..
Heb nooit problemen gehad met afleverrapporten.quote:Op zondag 20 juli 2008 19:36 schreef Rnej het volgende:
[..]
wat heb je aan afleverraporten ? ik heb iig met telfort vaak genoeg gehad dat er een afleverraport kwam en vervolgens was de sms niet aangekomen
misschien dat het bij t-mobile wel goed werkt?
Over push gesproken, dat werkt niet echt met mijn Gmail-accountquote:Op zondag 20 juli 2008 20:22 schreef Jarno het volgende:
2.0 is okay olee olee. Halve App Store al leeggetankt, push werkt (kindasorta), verder goede functionele verbeteringen.
Nu nog een 3G..
Dus dat doet ie op de Iphone G3 wel gewoon? Ik ga er er een Vodafone kaart inproppen zogauw de buitenlandse g3 binnen is hier.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:22 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Heb nooit problemen gehad met afleverrapporten.
3G, niet G3. En de iPhone ondersteunt geen afleverrapporten.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:38 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
Dus dat doet ie op de Iphone G3 wel gewoon? Ik ga er er een Vodafone kaart inproppen zogauw de buitenlandse g3 binnen is hier.
iPhone ondersteund géén afleverrapporten. Ik liet enkel weten dat de afleverrapportages prima werken bij T-Mobile in tegenstelling tot bij Telfort blijkbaarquote:Op zondag 20 juli 2008 20:38 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
Dus dat doet ie op de Iphone G3 wel gewoon? Ik ga er er een Vodafone kaart inproppen zogauw de buitenlandse g3 binnen is hier.
dat is de reden om niet de iphone te nemen? apart..quote:Op zondag 20 juli 2008 21:16 schreef Here2Stay het volgende:
Sorry, bedoel ik. Dank je voor je reply. HTC touch pro here I come dan maar :S
ivm mn werk (en eigen gemoedsrust en info) ben ik nogal gehecht aan die dingen.. Ieder zn tik.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat is de reden om niet de iphone te nemen? apart..
quote:PwnageTool 2.0.1
Well, the response was overwhelming.The downloads brought down several of our servers, and some of them have yet to recover!
It seems that some people have been having problems with our initial release, so we have PwnageTool 2.0.1 for you. It addresses the following issues:
* It auto-finds the bl39 and bl46 files better, if they’re on your computer
* It creates the ~/Library/iTunes/Device Support/ folder if not present, which should help with some 1600 errors people have been having.
* Many people have reported the PwnageTool not starting up at all (the icon never stops bouncing). This issue should be resolved now.
* The Sparkle AppCast URL is fixed in this version, so automatic updates should work for future releases.
Because of the AppCast URL fix, we recommend that everyone who downloaded PwnageTool 2.0 get this version, if they want to stay up to date automatically.
N.B: if PwnageTool 2.0 pwned your phone correctly the first time, you do not need to pwn again with 2.0.1.
The file can be found on _BigBoss_’s repository, or at our friends at Hackint0sh. If you choose to download it from other mirrors, you may want to verify that the SHA1 of the file is 10b6c7dc22286e7b70c3d5a92cda7d117426fda9.
nee dit is niet mogelijk..quote:Op zondag 20 juli 2008 22:21 schreef shroomer het volgende:
kun je je sms weergave ook aanpassen?
Verder heb ik soms dat ik vrienden sms (waar en wat ik aan het doen ben bv) en dat ik daarna ongeveer hetzelfde verhaal wil versturen naar een andere vriend (met aanpassingen) Is dat mogelijk op de iphone. Bij m'n nokia opende ik dan outbox en ging een oude sms bewerken..
Ik las ergens dat de t-mobile genoeg voorraad had. Ze vertragen alleen het uitrollen van de iphones omdat anders hun servers plat liggen. Het zou best kunnen dat de volgende levering pas eind augustus is (wat me heeeeeeel erg sterk lijkt), maar ik denk dat het nog wel ff duurt voordat t-mobile door hun voorraad is.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:47 schreef Zotheid het volgende:
Volgens de man van de KS die ik net sprak komt de volgende levering pas eind augustus.
Dat verhaal heb ik inderdaad ook gehoord. Het lijkt me daarom ook sterk dat eind augustus pas de volgende levering is, zeker omdat er dan zoveel mensen er 1 zouden moeten krijgen zodat de server geheid plat ligt.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:57 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik las ergens dat de t-mobile genoeg voorraad had. Ze vertragen alleen het uitrollen van de iphones omdat anders hun servers plat liggen. Het zou best kunnen dat de volgende levering pas eind augustus is (wat me heeeeeeel erg sterk lijkt), maar ik denk dat het nog wel ff duurt voordat t-mobile door hun voorraad is.
Je hebt er alleen geen reet aan, want Installer wordt niet mee geinstalleerd + die zit nog vol met "oude" apps die vermoedelijk niet draaien op de 2.0 firmware...quote:Op maandag 21 juli 2008 08:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
PwnageTool 2.0.1 is uit: http://blog.iphone-dev.org/post/42931306/pwnagetool-2-0-1
[..]
O?quote:
De hele wereld draait niet om jou alleen, weet je?quote:It seems that some people have been having problems with our initial release, so we have PwnageTool 2.0.1 for you. It addresses the following issues:
It auto-finds the bl39 and bl46 files better, if they’re on your computer
It creates the ~/Library/iTunes/Device Support/ folder if not present, which should help with some 1600 errors people have been having.
Many people have reported the PwnageTool not starting up at all (the icon never stops bouncing). This issue should be resolved now.
The Sparkle AppCast URL is fixed in this version, so automatic updates should work for future releases.
Weet ik, maar ik bedoel maar te zeggen dat je er vrij weinig aan hebt als je een iPhone 3G hebt... Ik wacht lekker tot de volgende release, waar dan misschien wél Installer bijzit...quote:Op maandag 21 juli 2008 12:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
O?
[..]
De hele wereld draait niet om jou alleen, weet je?
ik heb hem en hij is gaaf!quote:Op maandag 21 juli 2008 13:25 schreef Ericjuh het volgende:
wat is het hier stil btw... ik had allemaal reacties verwacht van "Ik heb hem en hij is gaaf"
Ik heb hem en hij is gaaf.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:25 schreef Ericjuh het volgende:
wat is het hier stil btw... ik had allemaal reacties verwacht van "Ik heb hem en hij is gaaf"
Ik heb er van het weekend niet zoveel mee gepield en toen ging de accu toch 3 dagen meequote:Op maandag 21 juli 2008 15:35 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb 'em en hij is gaaf!
Alleen de accu gaat wel bizar snel leeg met 3G.
Hm, interessant..ben benieuwd, heb ook al contact gehad met T-mobile erover, ze gingen erna kijken maar daar heb ik eigenlijk een beetje mijn twijfels over.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:25 schreef nelisb het volgende:
Ik lees op tweakers dat een update naar de nieuwe Firmware ook nog weleens wil helpen met netwerkbereik.
Het schijnt bij een aantal aanzienlijk verbeterd te zijn!!!
Ik ga hem vanavond update, hou jullie op de hoogte heb namelijk in mijn woonkamer regelmatig no service
hoe heet die gele dude in jouw avatar? iets met oz ofzow toch?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:44 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik heb 'm nog nietIk wil 'm, want hij is gaaf!!!
het is random avatar.php denk ikquote:Op maandag 21 juli 2008 22:28 schreef shroomer het volgende:
Ik zie een logo van 'the drunken clam', het cafe waar Peter uit Family Guy altijd met z'n vrienden heengaat?
Ja, idd, met dat piepende achtig melodietjequote:Op maandag 21 juli 2008 22:33 schreef shroomer het volgende:
Ja ik kreeg het doorUit dat techno nummer jaren 90, kom er niet op ook iets met 'noise' volgensmij. Aaarghh zo bekend
Edit: Mr. Oizo - Flatbeat
Je kan een sms wel naar meerdere mensen sturen hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 22:20 schreef shroomer het volgende:
Verder mis ik ook het gewone versturen van een groepssms, waarom is het in vredesnaam niet mogelijk om nog een ontvanger toe te voegen?
Voor de kwaliteit van het topic is het wellicht een goed idee om erbij te vertellen hoe dan?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:46 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Je kan een sms wel naar meerdere mensen sturen hoor
Tenminste ik welIn 1 keer dan he. Als je een sms eenmaal verstuurd hebt kun je die niet nog een keer sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |