O?quote:
De hele wereld draait niet om jou alleen, weet je?quote:It seems that some people have been having problems with our initial release, so we have PwnageTool 2.0.1 for you. It addresses the following issues:
It auto-finds the bl39 and bl46 files better, if they’re on your computer
It creates the ~/Library/iTunes/Device Support/ folder if not present, which should help with some 1600 errors people have been having.
Many people have reported the PwnageTool not starting up at all (the icon never stops bouncing). This issue should be resolved now.
The Sparkle AppCast URL is fixed in this version, so automatic updates should work for future releases.
Weet ik, maar ik bedoel maar te zeggen dat je er vrij weinig aan hebt als je een iPhone 3G hebt... Ik wacht lekker tot de volgende release, waar dan misschien wél Installer bijzit...quote:Op maandag 21 juli 2008 12:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
O?
[..]
De hele wereld draait niet om jou alleen, weet je?
ik heb hem en hij is gaaf!quote:Op maandag 21 juli 2008 13:25 schreef Ericjuh het volgende:
wat is het hier stil btw... ik had allemaal reacties verwacht van "Ik heb hem en hij is gaaf"
Ik heb hem en hij is gaaf.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:25 schreef Ericjuh het volgende:
wat is het hier stil btw... ik had allemaal reacties verwacht van "Ik heb hem en hij is gaaf"
Ik heb er van het weekend niet zoveel mee gepield en toen ging de accu toch 3 dagen meequote:Op maandag 21 juli 2008 15:35 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb 'em en hij is gaaf!
Alleen de accu gaat wel bizar snel leeg met 3G.
Hm, interessant..ben benieuwd, heb ook al contact gehad met T-mobile erover, ze gingen erna kijken maar daar heb ik eigenlijk een beetje mijn twijfels over.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:25 schreef nelisb het volgende:
Ik lees op tweakers dat een update naar de nieuwe Firmware ook nog weleens wil helpen met netwerkbereik.
Het schijnt bij een aantal aanzienlijk verbeterd te zijn!!!
Ik ga hem vanavond update, hou jullie op de hoogte heb namelijk in mijn woonkamer regelmatig no service
hoe heet die gele dude in jouw avatar? iets met oz ofzow toch?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:44 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ik heb 'm nog nietIk wil 'm, want hij is gaaf!!!
het is random avatar.php denk ikquote:Op maandag 21 juli 2008 22:28 schreef shroomer het volgende:
Ik zie een logo van 'the drunken clam', het cafe waar Peter uit Family Guy altijd met z'n vrienden heengaat?
Ja, idd, met dat piepende achtig melodietjequote:Op maandag 21 juli 2008 22:33 schreef shroomer het volgende:
Ja ik kreeg het doorUit dat techno nummer jaren 90, kom er niet op ook iets met 'noise' volgensmij. Aaarghh zo bekend
Edit: Mr. Oizo - Flatbeat
Je kan een sms wel naar meerdere mensen sturen hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 22:20 schreef shroomer het volgende:
Verder mis ik ook het gewone versturen van een groepssms, waarom is het in vredesnaam niet mogelijk om nog een ontvanger toe te voegen?
Voor de kwaliteit van het topic is het wellicht een goed idee om erbij te vertellen hoe dan?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:46 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Je kan een sms wel naar meerdere mensen sturen hoor
Tenminste ik welIn 1 keer dan he. Als je een sms eenmaal verstuurd hebt kun je die niet nog een keer sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |