Staat het schuifknopje op de zijkant van je iPhone wel goed?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:16 schreef XiChico het volgende:
Overigens krijg ik het niet voor elkaar om een beltoon te krijgen wanneer ik gebeld word op mijn iPhone. Bij instellingen heb ik er wel een ingesteld, maar het enige wat hij doet is trillen. Ook bij SMS ontvangst trilt hij enkel.
En weet iemand of je de SMS structuur ook kunt aanpassen? Nu zie je van degene waarvan je een SMS hebt meteen de hele historie, ik wil de smsjes gewoon onder elkaar hebben staan. De klassieke manier dus, maar weet niet of iPhone die kent?
Ik had afgelopen vrijdag een vraag gesteld betreffende de 6 weken levertijd. Vandaag belde ze me d'r over weer (op zondagquote:Op zondag 13 juli 2008 16:22 schreef FUCKlisa het volgende:
[..]
Mijn ordernummer is 9999002937, moet dus nog wel ff wachten
Als ie over een maand nog niet binnen is loop ik de 'gewone' winkels wel af om te kijken of ie daar al is.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:44 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik had afgelopen vrijdag een vraag gesteld betreffende de 6 weken levertijd. Vandaag belde ze me d'r over weer (op zondag). Ze leveren uit aan de hand van wie het eerste besteld heeft (dus ook bestaande gebruikers) en ze wist me al wel te vertellen (wat eigenlijk niks nieuws is) dat klanten die zich nu aanmelden veel langer dan 6 weken konden wachten.
In eerdere reactie zag je dat ik een ordernummer ver onder de 9999000140 had. En toch kon zij me niet vertellen wanneer ik de iphone kreeg. Ik moest er maar vanuit gaan dat ik hem binnen de 6 weken kreeg. Oftewel.. hier heb je niks aan! enige wat je nu weet is dat mensen die zich nu aanmelden voor de iphone veel langer dan 6 weken moeten wachten!
Leuk verschil. Iemand in dit topic bestel om 0:30 iphone en krijgt hem morgen al en iemand die hem 2 dagen later besteld mag (ruim) meer dan 6 weken wachten.
Ik weet niet hoe vast je zit aan het afsluiten van een online abonnement. Vroeger moest je nog een zooi papier werk achteraf invullen, maar volgens mij gebeurt dat nu allemaal online. Dus kan zo zijn dat je al een abonnement hebt afgesloten en niet meer terug kunt.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:51 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Als ie over een maand nog niet binnen is loop ik de 'gewone' winkels wel af om te kijken of ie daar al is.
Heb nog nergens een handtekening gezetquote:Op zondag 13 juli 2008 17:56 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vast je zit aan het afsluiten van een online abonnement. Vroeger moest je nog een zooi papier werk achteraf invullen, maar volgens mij gebeurt dat nu allemaal online. Dus kan zo zijn dat je al een abonnement hebt afgesloten en niet meer terug kunt.
Is met alles zo natuurlijkquote:Op zondag 13 juli 2008 18:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Ach , heb je dat ding 3 weken en is het mooie er ook weer vanaf.....
Klopt. Ik trap er dan ook niet meer in.quote:
Je zal dan eerst die order moeten cancellen.. zal je ook wel wat kosten denk ik..quote:Op zondag 13 juli 2008 18:05 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Heb nog nergens een handtekening gezetMoeten ze maar tempo maken.
Ik heb 6 uur moeten wachtenquote:Op zondag 13 juli 2008 18:25 schreef FUCKlisa het volgende:
[..]
Je zal dan eerst die order moeten cancellen.. zal je ook wel wat kosten denk ik..
Dus ik moet nu meer dan 6 weken wachten? Erg tof weer....
Dacht al dat ik de enige was.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:09 schreef Agrafes het volgende:
Nu loop ik sinds vandaag echter wel tegen het probleem aan dat hij niet meer wil internetten via mijn WifI netwerk, hij herkent het netwerk wel en ik ben er schijnbaar ook op ingelogd maar als ik wil inloggen krijg ik de melding dat er geen server gevonden kan worden. Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen verhelpen?
Edit: gister lukte me het dus wel om via mijn WiFi te internetten
Ze hanteren daar iig braaf de bekende 382 euro voor een prepaid 16 GBquote:Op zondag 13 juli 2008 19:52 schreef nelisb het volgende:
ik zou hier wel willen bestellen,maar durf het nog niet helemaal haha.
http://www.iphone4all.ch/
Je kunt 't proberenquote:Op zondag 13 juli 2008 22:28 schreef sunmoonstar het volgende:
Onderstaande vraag heb ik net gesteld op het forum van iphoneclub.nl, maar voor het gemak ook maar even hier!
Vodafone-abbonement stopzetten omdat....
Al een hele tijd (bijna 2 maanden inmiddels, volgens mij) kan ik zowel via het telefoonnummer 1200 als via My Vodafone (op internet) de status van mijn tegoed niet opvragen. Hierdoor had ik afgelopen maand een behoorlijk hoge rekening, gewoonweg omdat ik niet wist wat ik nog over had, is dit een geldige reden om mijn contract per direct (of met de opzegtermijn van 3 maanden) op te kunnen zeggen (dus niet af te kopen).
Is het nu al maanden ontbreken van deze Vodafone-service vanaf hun kant dus een vorm van 'contractbreuk' (of hoe je dat noemt?)
Ben heel benieuwd. Wil namelijk graag een iPhone bij T-mobile, en zit nog aan een contract van bijna 10 maanden vast, waar ik vanaf wil.
Als je er toevallig naartoe gaat voor vakantie (of naar Italië rijdt) is het natuurlijk wel te doenquote:Op zondag 13 juli 2008 23:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Effe narekenen, iPhone 16Gb, vliegreis Zwitserland, 2 dagen overnachten. Dat komt neer op de zelfde prijs als je in België betaald...
Lijkt heel erg veel op een keylogger link althans bij wow eindigen ze op .cn ik zou het niet vertrouwen als ik jou was voordat je het weet ben je al je geld kwijt.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:52 schreef nelisb het volgende:
ik zou hier wel willen bestellen,maar durf het nog niet helemaal haha.
http://www.iphone4all.ch/
Heb, mede naar aanleiding van de reacties in dit forum, meteen maar even een brief opgesteld. Geen idee hoe of dat precies moet, en of er bepaalde richtlijnen zijn, en daarom dus mijn vraag of jullie ook dáár even naar willen kijken:quote:Op zondag 13 juli 2008 22:28 schreef sunmoonstar het volgende:
Onderstaande vraag heb ik net gesteld op het forum van iphoneclub.nl, maar voor het gemak ook maar even hier!
Vodafone-abbonement stopzetten omdat....
Al een hele tijd (bijna 2 maanden inmiddels, volgens mij) kan ik zowel via het telefoonnummer 1200 als via My Vodafone (op internet) de status van mijn tegoed niet opvragen. Hierdoor had ik afgelopen maand een behoorlijk hoge rekening, gewoonweg omdat ik niet wist wat ik nog over had, is dit een geldige reden om mijn contract per direct (of met de opzegtermijn van 3 maanden) op te kunnen zeggen (dus niet af te kopen).
Is het nu al maanden ontbreken van deze Vodafone-service vanaf hun kant dus een vorm van 'contractbreuk' (of hoe je dat noemt?)
Ben heel benieuwd. Wil namelijk graag een iPhone bij T-mobile, en zit nog aan een contract van bijna 10 maanden vast, waar ik vanaf wil.
ik schat je kansen zeer laag ik...quote:Op maandag 14 juli 2008 00:21 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Heb, mede naar aanleiding van de reacties in dit forum, meteen maar even een brief opgesteld. Geen idee hoe of dat precies moet, en of er bepaalde richtlijnen zijn, en daarom dus mijn vraag of jullie ook dáár even naar willen kijken:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |